Επιτέλους, η BMW αφήνει πίσω τις δοκιμές με το πρωτότυπο i8 και πλέον ξεκίνησε τις δοκιμές της έκδοσης παραγωγής του υβριδικού supercar των Γερμανών, το οποίο όπως φαίνεται πως χάνει τις γυάλινες πόρτες που είχε το i8 Concept. Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) απόδοσης 220 ίππων με 300 Nm ροπής Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.8 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

[Πηγή: TeamSpeed]