Στα τέλη του περασμένου Οκτώβρη, είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι η Mercedes ετοιμάζει μια carbon ελαφριά E-Class το 2015. Τότε το με το Γερμανικό AutoBild, ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα ζυγίζει 1.300 κιλά, 350 κιλά λιγότερα από το στάνταρ μοντέλο. Σχεδιαστικά θα έχει νέο design, επηρεασμένο από την CLS, ίσως διαθέτει gullwing πόρτες ενώ είναι αρκετά πιθανό να μην διαθέτει ούτε μεσαίες κολώνες, αφού το carbon θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ακαμψία από ότι προσφέρει ο χάλυβας.


Τώρα, το Βρετανικό Car, αναφέρει ότι το μοντέλο στιλιστικά θα δανείζεται στοιχεία από τα πρωτότυπα F800 και F 125! με την carbon δομή να δίνει την δυνατότητα στους μηχανικούς της Merceds να αφαιρέσουν τις μεσαίες κολόνες.

Το αυτοκίνητο θα συμβάλει στον στόχο της Mercedes στο να μειώσει τον μέσο όρο εκπομπών CO2, αλλά και τη μέση κατανάλωση των αυτοκινήτων της, επειδή η Mercedes εξετάζει το ενδεχόμενο η ελαφριά E-Class να έναν κινητήρα υδρογόνου απόδοσης 152 ίππων οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 37 kW (51 ίππων). Μπορεί να μην ακούγεται και τέρας ιπποδύναμης, αλλά με 350 κιλά λιγότερα από το στάνταρ μοντέλο, τότε οι επιδόσεις της θα είναι ικανοποιητικές. Η νέα e-Class θα είναι διαθέσιμη επίσης και με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου αλλά και plug-in υβριδικούς.

Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, η Mercedes ευελπιστεί να πουλά 20.000 ελαφριές E-Class κάθε χρόνο.

[Πηγή: Car | | Photo Copyright: Lars Saeltzer / Larson]

  • πλεον με τετοιεσ carbon νεκροφορεσ θα μπορουν να λενε και τα κορακια στον συγχωρεμενο…..
    ελαφρυ το χωμα που θα σκεπαζει!!!!! αλλα και ελαφρια η νεκροφορα!!!!!  :-PPPP
    μπλακ χουμορρρρρ!!!!!  :-PPPP

  • δωστε carbon στο λαό!

  • Sotiris2111

    Η χρήση carbon και αλουμινίου θα χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο σε αυτοκίνητα μαζικης παραγωγής  αλλά θα περάσουν πιστεύω αρκετά χρόνια ώσπου να έχουν μια λογική τιμή πώλησης.Πάντως φαίνεται ξεκάθαρα πως κάποιες βιομηχανίες ποντάρουν πλέον περισσότερο στην χρήση ελαφρών υλικών και στην μείωση των διαστάσεων και όχι τόσο στους ηλεκτροκινητήρες! Η συγκεκριμένη ελαφριά mercedes πιστέυω πως αποτελεί μία ένδειξη προς τα που οδεύει (χρήση carbon) αλλά και βάζει και το οικολογικό στοιχείο που φορίεται πολύ αυτην την εποχή με χρήση κινητήρα υδρογόνου παράλληλα με έναν ηλεκτροκινητήρα! ¨οσο για το αν είναι νεκροφόρες σίγουρα δεν θα είναι λόγω του ανθρακονήματος αλλά το κόστος σε περίπτωση στραβής θα είναι ένα καινουριο αυτοκίνητο στα ΣΙΓΟΥΡΑ! Στούκα και ολική!

  • mech.al.

    den nomizw na petyxoun ton stoxo twn 20.000, giati to carbon body 8a einai PANAKRIVO!!!