Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κατασκευές στην φετινή Autosport International ήταν το RS200 που βλέπετε στις φωτογραφίες. Το αμάξι κατασκευάστηκε από την Forge Motorsport για τον Liam Doran με σκοπό την συμμετοχή του στην Unlimited κατηγορία του φετινού Pikes Peak. Για πρώτη φορά στην ιστορία του φέτος το Pikes Peak θα αποτελείται αποκλειστικά από ασφάλτινη διαδρομή οπότε περιμένουμε τους χρόνους να πέσουν σημαντικά και τον ανταγωνισμό σκληρότερο από ποτέ!

Προφανώς το αμάξι γδύθηκε, ενισχύθηκε και τροποποιήθηκε ανάλογα με τις εντολές του Doran και του βελτιωτή ώστε να έρθει στα μέτρα του οδηγού και να πληροί τους κανονισμούς ασφαλείας της διοργάνωσης. Το εσωτερικό είναι εντελώς γυμνό και εκτός από μερικούς διακόπτες, τον λεβιέ ταχυτήτων, το κάθισμα, το τιμόνι και ένα ταχύμετρο δεν έχει τίποτε άλλο! Έπειτα, το βάρος έπεσε στην βελτίωση του κινητήρα. Η χωρητικότητα του αυξήθηκε από τα 1,8 λίτρα του εργοστασιακού RS200 στα 2,4 λίτρα. Τοποθετήθηκε ένα ευμέγεθες turbo της Garrett που πλαισιώνεται από σύστημα nitro για την μείωση του lag. Το turbo στέλνει τον συμπιεσμένο αέρα στην τετραπετάλουδη εισαγωγή που έχει air bypass και σύστημα ψεκασμού νερού/μεθανόλης. Όλα αυτά και άλλα πολλά που δεν ξέρουμε ακόμα έχουν εκτοξεύσει την ιπποδύναμη στα 925 άλογα. Με τον πανίσχυρο κινητήρα συνδυάζεται ένα H-pattern, flat shift κιβώτιο της X-Trac που στέλνει την δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Το H-pattern κιβώτιο προτιμήθηκε έναντι ενός σειριακού καθαρά για λόγους αξιοπιστίας. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Reiger και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές. Στον τομέα της πέδησης βρίσκουμε carbon φρένα 330mm και στους τέσσερις τροχούς. Το αυτοκίνητο πατάει σε τροχούς της Speedline που ντύνονται με ελαστικά της Avon.

Εξωτερικά βρίσκουμε ότι περιμένουμε από ένα αυτοκίνητο που ετοιμάζεται για την ανάβαση του Pikes Peak. DTM-spec εμπρός αεροτομή με splitter, εντελώς επίπεδο πάτωμα από carbon, τεράστια F1-style πίσω αεροτομή και φυσικά διαχύτης με τις εξατμίσεις να ρίχνουν τα καυσαέρια μέσα. Ολόκληρο το αμάξωμα είναι φυσικά κατασκευασμένο από carbon για μείωση βάρους αλλά κάθε κομμάτι είναι βασισμένο πάνω στα αυθεντικό RS200. Οπότε έχουμε: 28 ετών αμάξι, 24 ετών οδηγός σε μία από τις δυσκολότερες και πιο επικίνδυνες διαδρομές στον κόσμο… Περιμένουμε με αγωνία!

[Πηγή: Speedhunters]

  • Kaulamans

    24 ετων και εχει τετοιο θηριο εμεις ακομα πτυχιο με το κωλοσυστημα δεν εχουμε….α ρε ελλαδα αθανατη γαμω την ^*!^$($^$&)$#@!*($(*@!  ενα ιμπρεζα πηραμε και αυτο το δωσαμε με την φορολογια την μαλακο….. :(

  • hellboy

    το αμαξακι ηταν διολος!!!!!!!!!!!!ηταν παναλαφρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τωρα φοβαμαι οτι θα δουμε φωτιες στην ασφαλτο!!!!!!!!!!!
    ρουκετα φτιαξαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • δύσκολα, ως αδύνατο, να έβαζα χέρι σε ένα τετοιο αριστούργημα της αυτοκίνησης!!!
    απλά το λατρεύω αυτο το αυτοκίητο!

  • rikos89

    MONSTER to leei aloste

  • Katsigiannischr

    Πραγματικο Monster

  • Tsou Kostas

    εγγλεζικο tuning, 20 χρονια ιδιο. Cosworth rules!!! αν κερδισει θα αναψω καπνογονο!!!