H Audi ανακοίνωσε έναν νέο bi-turbo 3.0-λιτρο πετρελαιοκινητήρας ο οποίος θα αρχικά θα τοποθετηθεί στα A6, A6 Allroad και A7 Sportback. Αποδίδει 313 άλογα με 650 Nm ροπής και συνδυάζεται με έναν 8-τάχυτο αυτόματο tiptronic κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος quattro.

Το A6 Sedan, με τον κινητήρα αυτό, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.1 δευτερόλεπτα, το A6 Avant σε 5.3, όσο και το Α7 Sportback, με την τελική ταχύτητα και στα τρία αυτοκίνητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop, καθώς και με ένα πρωτοποριακό σύστημα θερμικής διαχείρισης το οποίο φέρνει γρήγορα το ψυκτικό υγρό και το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας. Χάρη σε αυτά τα συστήματα, έχει μέση κατανάλωση 6.4 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 169 γρ/χλμ.

Τέλος τα αυτοκίνητα που φοράνε τον κινητήρα αυτό, διαθέτουν ένα σύστημα ήχου το οποίο προσομοιώνει τον ήχο του TDI κινητήρα να ακούγεται όπως ένας σπορ βενζινοκινητήρας. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

NEW BI-TURBO TDI PACKS EVEN MORE PUNCH INTO AUDI A6 AND A7 SPORTBACK

The most potent Audi V6 TDI ever to enter production powers executive class Audi models to 62mph in a fraction over five seconds and returns up to 44.1mpg

  • Advanced new biturbo TDI engine heads diesel line-up in A6 Saloon, Avant, allroad quattro and A7 Sportback ranges – OTR prices from £43,810
  • Available now in A6 Saloon and Avant and A7 Sportback, and later in 2012 in A6 allroad – first deliveries in spring
  • 313PS from 3,900-4,500rpm, 650Nm from 1,450 to 2,800rpm
  • A6 Saloon 3.0 BiTDI quattro – 0-62mph in 5.1 seconds, governed 155mph top speed, combined MPG 44.1, CO2 169g/km
  • Sound actuator in exhaust system accompanies remarkable performance with sports car exhaust note

Knockout punch in a velvet glove comes courtesy of a formidable new 313PS Audi biturbo TDI engine, which is now available for A6 Saloon and Avant and A7 Sportback models. The new twin-turbo V6 is notable not only for being the most powerful six-cylinder diesel engine ever offered by the Vorsprung durch Technik brand, but also the sweetest-sounding. Available now in A6 models priced from £43,810 OTR, and from £51,645 OTR in the A7 Sportback, it combines trademark Audi TDI refinement with an exhaust-mounted sound actuator that enables it to deliver its mighty 650Nm output to the tune of a distinctly sporting soundtrack.Slotting in above the single-turbo 204PS and 245PS versions of the 3.0 TDI that already feature in the A6 and A7 Sportback ranges, the latest V6 has a two-stage turbocharger group that delivers a maximum boost pressure of up to 3.2 bar, helping the A6 3.0 BiTDI quattro Saloon to lunge at the horizon and pass the 62mph marker in as little as 5.1 seconds, and the A6 Avant and A7 Sportback to do the same in just 5.3 seconds. An electronically limited top speed of 155mph is common to all versions.

Like the existing TDI engines, the new star performer is backed up by technologies from the Audi modular efficiency platform, including start-stop and recuperation systems and the innovative thermal management system that quickly brings the coolant and oil up to their operating temperatures. With their help, combined economy in A6 and A7 Sportback models is on an equal footing at 44.1mpg – an impressive figure given the high outputs and low acceleration times involved.

Sound actuator

Thanks to an innovative actuator in the auxiliary channel of the exhaust system, the BiTDI A6 and A7 Sportback models don’t sound like they should be capable of such level-headed economy figures. The actuator system essentially consists of a speaker which imposes a defined oscillation pattern on the exhaust flow and transforms the typical TDI exhaust note into a more sonorous roar that is closer to the output of a high-performance petrol engine.

Without exception, power is transmitted from the BiTDI engine via an eight-speed tiptronic transmission to the latest generation quattro all-wheel-drive system, which features a self-locking centre differential and torque vectoring for optimum traction and stability. A sport differential which distributes power in continuously variable proportions between the rear wheels is available from the options list to sharpen and quicken response even further.

The mighty new BiTDI engine is available in conjunction with SE and S line specification in the A6 Saloon, A6 Avant and A7 Sportback. The forthcoming A6 allroad quattro, due to open for order in February, will also offer this exceptional unit.

Stand-out features common to all these models include satellite navigation linked to a 6.5-inch retractable colour monitor, Milano leather upholstery, the Audi drive select adaptive dynamics system controlling throttle response, transmission shift points and steering feel, the Audi parking system plus, light and rain sensors, cruise control and keyless go push-button engine ignition.

AUDI A6, A6 AVANT AND A7 SPORTBACK – UK OTR PRICING

MODEL TRIM PS TRANSMISSION CO2 (g/km) ECONOMY mpg (Combined) OTR
A6 Saloon 3.0 BiTDI quattro SE 313 8 sp Tiptronic 169 44.1 £43,810
A6 Saloon 3.0 BiTDI quattro S line 313 8 sp Tiptronic 169 44.1 £46,160
A6 Avant 3.0 BiTDI quattro SE 313 8 sp Tiptronic 169 44.1 £45,650
A6 Avant 3.0 BiTDI quattro S line 313 8 sp Tiptronic 169 44.1 £48,000
A7 3.0 BiTDI quattro SE 313 8 sp Tiptronic 169 44.1 £51,645
A7 3.0 BiTDI quattro S line 313 8 sp Tiptronic 169 44.1 £53,435

Picture caption

New Audi TDI engine takes two – A new biturbo TDI engine delivering 313PS and 650Nm of torque for searing performance, but also capable of up to 44.1mpg, is launched this week in Audi A6 Saloon, A6 Avant and A7 Sportback models. OTR prices start from £43,810.

  • nikxan1

    κανεις ενα τετοιο μοτερ, και πως το καταστρεφεις??????????????????????????????????????
    πετας ενα 8αρι αυτοματο, και μαλιστα το κανεις και στανταρ!!!
    —————————————–ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ:
    αν οδηγησετε ενα καλο πετρελαιοκινητο, δεν θα ξαναθελετε ποτε να οδηγησετε βενζινοκινητο.
    μην τα σνομπαρετε τα πετρελαια, μπορει να κακαριζουν, αλλα κανουν τρομακτικο παιχνιδι, ειναι εξωπραγματικα ροπατα, σε καποια μοντελα, η καταναλωση ειναι αστεια, και τα μοτερ βγαζουν για πλακα ενα μυριο χιλιομετρα χωρις ΚΙΧ!!!! (αρκει να βαζεις καλα και καθαρα πετρελαια)
    αν εχετε ξαναδει σε καθημερινα αμαξια, αυτο το νουμερο ροπης, εγω θα γινω πρωθυπουργος!!!
    εμενα μ’αρεσει, αλλα οχι αυτοματο ρε πουστη μου!!!!
    τουλαχιστον ας εχει και ενα χειροκινητο σαν εξτρα.

    • 3litro b-turbo δεν το λεσ και καθημερινο!!!! αλλα θα συμφωνησω μαζι σου!!!! (εκτωσ απο το θεμα σειριακου) !!!! οποτε + 1

  • cfu

    γουσταρο τέτοιους κινητήρες!!!
    αλλα το ευνούχισαν με το κιβωτιο…. 
    DIESEL POWER, ελπίζω το επόμενο μου αυτοκίνητο να ειναι diesel

    • nikxan1

      ενα θα σου πω:αν αλλαζα ΙΧ, δεν παιζει να ξανα-αγοραζα ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ βενζινα.αλλαξα την κλουβα, και απο βενζινα πηρα πετρελαιο, και δεν μπορεις να καταλαβεις.καιει το 1/3 απο το προηγουμενο, που ηταν ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ απλα βενζινα.αν ειχα ενα 2λιτρο τουρμπατο μερκ, μπορει να ειχα καμια 10αρια λιγοτερα αλογα, αλλα θα ειχα σιγουρα 20 κιλα ροπης παραπανω.μην το αυζητας, παρε πετρελαιο, και θα με θυμασαι μεχρι να πεθανεις!!!!

    • cfu

      καλα εκανες και αλλαξες το αμάξι της δουλειας με πετρελαιο,100% σωστη απόφαση

      εχει ο θειος μου πετρελαιο,ισως ειναι λιγο το πεος αμαξι και ψοφίμι,(Vw Sharan 1.9 TDi 4motion)
      αλλα εχει ροπη kai turbo που δεν καταλαβαινει τιποτα!!!!απο κατανάλωση τα εχει γραμμενα τα βενζιναδικα
      ενα σου λεω Μοναχο-Βενετια με τρειλερ πισω 1 τονο και ολο το αμαξι φουλ φορτωμένο (κουζινα,καναπεδες),με αναμενα τα φωτα,ραδιο,θερμενομενα καθισματα, AC στους 25-30 βαθμους,με ταχυτητα 90-110 και καψαμε 1 ντεποζιτο και ειχε ακομα,εχουν και αλλοι 2-3 γειτονες πετρέλαιο,εε με ολα αυτα κολλησα στο diesel και εγω τη να κανω 

    • nikxan1

      ακου:
      ψαξε να μπεις σε ενα VW Superb ντηζελ, μονο σε ταξι.
      τσιτωσε τον οδηγο, να πατησει μια 2α μεχρι το πατωμα. θα δεις κατι που δεν θα το περιμενεις, και θα μεινεις στηλη αλατος. με απλο πατημα, και οχι απομονωσιες κτλ, θα αφησει ολη τη 2α κατω και θα διακτινιστει!!!!! τρελη ροπη!!!!
      εξωπραγματικη!!!
      σε ενα ταπεινο berlingo που ειναι 1,7λτ και χωρις τουρμπο, αφηνεις απομονωση με δεμενο χειροφρενο, και το βλεπεις και προχωραει σιγα-σιγα με μπλοκαρισμενες τις πισω ροδες. (ειναι μπροστινοκινητο)
      βεβαια, ειναι πολυ ευαισθητα στα κακα πετρελαια, δηλαδη αν ο βενζινας ειναι πονηρος και σου πεταξει πετρελαιο θερμανσης, το θειαφι που εχει παραπανω, θα σου κανει ζημια.
      θελει καλα φιλτρα, καλες νεροπαγιδες κτλ. αλλα ειλικρινα, ειναι πολυ ερωτευσιμα!!!!!

    •  αυτο παθαμε εμεις με το ναβαρα..βαλαμε σε εναν που ειχε φθηνο πετρελαιο και ηταν γεματο στο θειο μουφα τελειως…και απο τοτε εδω και κανα μηνα το αμαξι οταν το βαζαμε μπρος ετρεμε λες και δεν δουλευε ο ενασ κυλινδρος μεχρι να ζεσταθει..νομιζε ο πατερας μου οτι ειχε βαρεσει κανα καπακι…και πηγα εβαλα 20 ευρω v-power. και 2 καπακια ενισχητικο πετρελαιου και ηρθε και στανιαρε το αμαξι με τους μπασταρδους…να δεισ τωρα τι ροπες τραβαει 45 κιλα..

    • KostasG7

      Νικολάκη το σωστό θα ήταν να έλεγες σ’ένα scoda superb ;))))))))))))))))) Και όχι σ’ένα VW Superb…. :(((((((((((((((

    • freedoom1013

      Σε E Class ταξί, 3.2lt, 250+ άλογα, τραβάει μια γκαζιά με 3η παρακαλώ, από χαμηλή ταχύτητα και στην ανηφόρα, στον Κιφησσό και κόλλησα πίσω!
      Καλό το ντίζελ δε λέω, σκάλωσα και με το ένα ντεπόζιτο Μόναχο Βενετία που λέει ο φίλος, αλλά μόνο για επαγγελματικό! δεν τον μπορώ με τίποτα αυτόν τον ήχο!!!

    • cfu

      δεν και πολλα χιλιομετρα απο Attenhausen (λιγο εξω απο Μοναχο) 
      ειναι 560km μεσο Telfs,αλλα το αμαξι στο φουλ φορτωμένο που το ειδικα το treiler ανεβαζει τη καταναλωση,και χοντρά πραγματα παρκε,κουζινα ολοκληρη,πορτες ξυλινες και τετοια 

    • nikxan1

       φιλε, ακου το πολυ απλο:
      κλουβα MITSUBISHI L300, με εναν 2,5lt ατμοσφαιρικο πετρελαιοκινητηρα, εβγαλε απο την γλυστρα ενα 5,5m φουσκωτο, και ανεβηκε ενα βουνο. το αμαξι, αντε το πολυ να βγαζει 70 αλογα, σου μιλαω ειλικρινα, ουτε το καταλαβε!!!! λιγο πατιναρε στην γλυστρα, αλλα απο’κει και περα, ηταν ολα ευκολα. ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ διαδρομη, και με ενα ΙΔΙΟ σκαφος, ενα RAV4 κοντο σασι, με 2λιτρο βενζινοκινητηρα, την εκανε με πρωτη ταχυτητα, και οταν τελικα εφτασε, μυρισε ολη η περιοχη απο τον δισκο. εγω σου λεω, αν ποτε αλλαξω το αμαξι μου, θα παρω ντηζελακι. τωρα παιζω καμια κωλια με 4-5 χιλιαδες στροφες, εε με το ντηζελακι, θα παιζω με 1700……

    • cfu

      +1!!!!!!

  • Mika

    Diesel kai ta myala sta kagkela…
    Pw pw pw…….

  • Giorgos77

    +1 για τα diesel..κατι ηξερε η Seat και τα βαλε στο wtcc…

    • cfu

      opos episeis kai h Audi-Peugeot sto Leman,kai stous 24orous agones(nurburgring,silverstone kai allous 24 orous,12orous, 8orous ) h katigora Diesel kathe fora exei kai perisoteres simetoxes

  • απιστευτη ροπη……:O:O:O

  • ilikeyourcar

    Με τοση ροπη πρεπει να κοιτας στο καθρεφτη που και που να δεις αν σερνεις ακομα απο πισω το τροχοσπιτο σου γιατι αλλιως δεν παιζει να το καταλαβεις… Ομολογω πως ολα τα Audi απο το 5αρι και πανω μου αρεσουν… δλδ τα Α5, Α6, Α8 και R8. Τα Α1 και Α3, Α4 ειναι απλα ok και τα suv τους ειναι με μια λεξη ασχημα…

  • Sotiris2111

    “Τέλος τα αυτοκίνητα που φοράνε τον κινητήρα αυτό, διαθέτουν ένα σύστημα
    ήχου το οποίο προσομοιώνει τον ήχο του TDI κινητήρα να ακούγεται όπως
    ένας σπορ βενζινοκινητήρας”

    Αυτό ρε παιδιά δεν το σχολίασε κανείς όμως!! Δεν είναι κάτι καινούριο αφού ειδικά η audi και η bmw πειραματίζεται πολύ με ηχοσυστήματα κινητήρων! Μαλακία μέγιστη μπορώ να πω εγώ! Είναι μοτερούκλα diesel με ροπή στο θεό! Ωραία… Ε άστο ετσι….Τι μου βάζεις την κασέτα του βενζινοκινητήρα! Ετσι και αλλίως για τους petrolheads οι πετρελαικινητήρες δεν πρόκειται ποτέ για πολύ καιρό ακόμα να είναι στις προτιμήσεις τους!
     

    • cfu

      εγω ειμαι τρελος petrolhead δεν μπροω να ζησω χωρις αυτοκινητα,καθε μερα απο 5-6 χρονων μέχρι σημερα που ειμαι 23 δεν υπαρχει μερα που να μην κοιταζω και να ψάχνω-διβαζω πραγματα για τα αυτοκινητα,οταν μπαινω στο τιμόνι δεν θελω να τελειώσει η διαδρομη γιατι θελω συνεχεια να οδηγαω,επειδη δεν εχω $$$$ καθομαι με τις ωρες στο GranTurismo kai alla gamez,αλλα και στο Internet κυριως και ονειρευομαι αυτοκίνητα,αλλα…….τους diesel κινητήρες τους θελω πολυ περισσότερο απο τους βενζινοκινητήρες,δεν θα με χαλαγε να δω 911,ferrari,maserati ktlp με diesel,αν εχει turbo  στο μεγεθος του Τεξας,ροπη που οργονη την ασφαλτο,ξεχνας να το γεμισεις,εχει μειομενο CO2,ε τοτες ναι να εχουν diesel και το θορυβο θα τον φτιάξουν,εξαλου στους εντελώς τελευταιας τενχνολογιας diesel δεν τον ακους καν αυτο το χαρακτηριστικό θορυβο.
      κοιτα εργαλειο που εφτιαξαν και τα ζωα δεν το εβγαλαν στην παραγωη 
      https://www.autoblog.gr/2009/05/07/audi-r8-v12-tdi-production-model-development-halted/   

    • KostasG7

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχα να σου πω ήμουν σίγουρος 100% ότι θα βάλεις το συγκεκριμένο μοντέλο όταν είδα κάτω το link σου.
      Πάντως φαντάζομαι ροπές που θα σου έδινε το audi πραγματικά θα ”όργωνε”…

    • cfu

      αν το εβγαζαν αυτο το μοντελο θα “ξεχνουσα” την 911,Pagani,koenigsegg CCX,Aston Martin

    • KostasG7

      Έτσι αγορίνα πολλά likes για τον τρόπο που σκέφτεσαι ;))))))))))))))))

    • Sotiris2111

      Φίλε μου συμφωνώ και εγώ πως ένας κινητήρας diesel μπορεί να χαρίσει ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο αλλά τώρα να δεις όπως ανέφερες, ferrari με μοτερ diesel αλλά που να χει καλύτερες επιδόσεις από ένα αντίστοιχο με βενζίνη, και πάλι δεν θα το προτιμήσω με τίποτα! Είναι κάποια στοιχεία της τεχνολογίας που ναι μεν συμβάλλουν στην βελτίωση των επιδόσεων αλλά χάνεται αυτό που γουστάρουν όλοι οι petrolheads. Και αυτό είναι ο χαρακτήρας και η ιδιαιτερότητα του κάθε αυτοκινήτου! Σκέψου λοιπον σε ferrari να πηγαίνει τέρμα και να μην ακόυγεται τίποτα! ΠΟΣΟΙ είναι αυτοί που αγνοούν τις επιδόσεις της ferrari και ζουν μόνο για τον ήχο!! Γιατί όπως και να το κάνεις ένας diesel δν πρόκειται να βγάλει με τίποτα τον ίδιο ήχο με έναν βενζινοκινητήρα! Μου τη σπάει που η audi και κάθε audi προσπαθεί να σου πλασάρει έναν κινητήρα με επιδόσεις αλλά σου λέει θα ακούγεται όπως ένας σπορ βενζινοκινητηρας…Είναι όπως και στα υβριδικά που θέλουν να τα πουν σπορ και παρολα αυτά βγαινουν με αυτόματα κιβώτια που είναι πιο αργά και από την καθυστερηση! Θα γουστάρω να ανακοινώσει πως κατασκευάσαμε έναν ΣΠΟΡ πετρελαιοκινητήρα και όχι έναν που ακούγεται σαν σπορ βενζινοκινητηρας, με όλα εκείνα τα σπορ στοιχεία που αρμόζουν σε ενα τέτοιο μοτερ! Αυτά μου φαίνονται πασαλείματα και προχειρότητες! Ξέρουν το πρόβλημα και το λύνουν με ψεύτικους ήχους! Οποτε έχω όρεξη να βάζω την κασέτα για μονοτούρμπινη supra των 800 ίππων όταν πάω για ψώνια να το βάζω στο mute και όταν κάνω οικογένεια να παίζει μουσική! Ε ΟΧΙ!!! Είμαι 23 χρονών και ακούγομαι λές και είμαι 60 παλιακός καυλόγκαζος τύπος που χει μείνει στις πλατίνες! Να τα ΧΕΣΩ τα ηλεκτρικά τους ΤΑ αυτοματά τους τους δυο κυλίνδρους τα 3πλα και 5πλα turbo τα drive by wire και ΟΛΑ ΤΑ ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ!!! Αυτοκίνητο παίρνω, όχι F16!! Πολλά έχω να πω που δεν αφορούν το topic και τα μισά και πάνω που είπα ξέσπασμα ήταν και όχι απάντηση!! :p     

    • cfu

      χαχα θα συμφωνισο μαζι σου εχεις δικιο,ειδικα αυτο που βαζουν ψευτικο ηχο ειναι πολυ σπαστικο μλ…ειναι τελειος,οντως στο θεμα ηχου πιστευο θα μεινη πολυ μα πολυ πισω σε  σχεσει με εναν βενζινοκινητηρας,και π.χ η Ferrari μου φενεται σαν ταινια επιστημονικής φαντασιας οτι θα του βαλουν πετρελαιοκινητήρας,(αλλα και να βαλουν δεν θα με ενοχλήσει) γιατι σιγουρα θα χασει ολη την αισθηση και της φλογες που εβγαλε η Lambo στο Topgear δεν της βγαλει ποτε    πετρελαιοκινητήρας,αλλα μου αρεσουν οι diesel και αν ενα σπορ αυτοκινητο επιδόσεων ειχε τετοιο κινητήρα δεν θα με χαλαγε καθολου,αρκει να ειχε αληθινό ηχο και οχι απο κασέτα