H Kosmocar ανακοίνωσε το VW Scirocco GT, μια επετειακή έκδοση του Scirocco ώστε να τιμήσει τις αγωνιστικές επιτυχίες του Scirocco GT24, σε συνεργασία με την κεντρική Volkswagen A.G., δημιούργησε την επετειακή έκδοση Scirocco GT. Πρόκειται για συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής η οποία θα διατεθεί μόνο στην ελληνική αγορά και σε μόλις 118 αντίτυπα, συμβολίζοντας το αγωνιστικό αυτοκίνητο με τον αριθμό συμμετοχής 118.


Η επετειακή έκδοση Scirocco GT διαθέτει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και το νέο σπορ εσωτερικό. Μηχανικά φορά τον 1.4 Twincharged με τα 160 άλογα με το ESP του να απενεργοποιείται πλήρως.

Ο πλούσιος εξοπλισμός της επετειακής έκδοσης Scirocco GT, μεταξύ άλλων,  περιλαμβάνει:

  • Νέο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο spoiler
  • Πλευρικά μαρσπιέ
  • Νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη
  • Φιμέ πίσω φωτιστικά σώματα
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Lakeville με ελαστικά Self-sealing 235/40 R18
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Σπορ ανάρτηση
  • Προβολείς ομίχλης εμπρός
  • 6 Αερόσακους (μετωπικούς, πλευρικούς, κεφαλής)
  • ABS, EBD, EDL, ΑSR, Brake assist, Hill Hold assist
  • ESP (με πλήρη απενεργοποίηση και λειτουργία Driver Steering Recommendation)
  • Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, ηλεκτρικά ανακλινόμενη
  • Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό Climatronic
  • Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5″, mp3 player, cd player, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, θύρες SD-card και aux-in, 4Χ20W, 8 ηχεία
  • Sport καθίσματα σε συνδυασμό ύφασμα GT / δέρμα / Alcantara
  • Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, με χειριστήρια ταχυτήτων στις εκδόσεις DSG
  • Υπολογιστή ταξιδίου με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων Plus
  • Σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα στα πίσω πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ
  • Επενδύσεις αεραγωγών και κεντρικής κονσόλας ταμπλό σε χρώμα Piano Black
  • Επένδυση οροφής σε απόχρωση Μαύρο Titanium
  • Ειδική σήμανση στο ταμπλό (με αναγραφή περιορισμένης παραγωγής) και στην πίσω πόρτα
  • Σπορ πεντάλ αλουμινίου

Η ενδεικτική τιμή της έκδοσης Scirocco GT είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική με σημαντικό όφελος για τον πελάτη.

Έκδοση

Ενδεικτική Τιμή

Scirocco GT

€ 24.820

Scirocco GT DSG

€ 26.140

Επιπλέον η Kosmocar θέλοντας να συμβάλει σε μια νέα γενιά οδηγών που γνωρίζουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου αλλά συγχρόνως εκτιμούν σωστά τις συνθήκες του δρόμου, προσφέρει δωρεάν σε κάθε κάτοχο του Scirocco GT ειδικό σεμινάριο που μυεί τον οδηγό στα μυστικά της γρήγορης αλλά ασφαλούς οδήγησης, μέσω του Volkswagen Driving Academy.

Το Volkswagen Driving Academy αποτελεί μια πρωτοβουλία της Volkswagen-Kosmocar, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε οδηγό να εκπαιδευτεί σε τεχνικές ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης, υιοθετώντας μια νέα οδηγική συμπεριφορά που προωθεί την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος.


[Πηγή: Kosmocar]

Δελτίο Τύπου

Θέμα: «Νέο συλλεκτικό Volkswagen SCIROCCO GT»

25-05-2008, 24 ώρες στο Nürburgring:  «Η ιδανική πρεμιέρα : 1-2 για το Scirocco GT24»

Το Volkswagen Scirocco γιορτάζει με τον καλύτερο τρόπο το αγωνιστικό του ντεμπούτο, λίγους μήνες πριν ξεκινήσει η παραγωγή του! Το αγωνιστικό Scirocco GT24 με το νούμερο “118” στις πόρτες, κερδίζει την 1η θέση στην κατηγορία του και την 11η θέση στην γενική κατάταξη στον 24ωρο αγώνα αντοχής στο Nürburgring, ανάμεσα σε συνολικά 219 συμμετοχές.

06-02-2010, Scirocco R Challenge: «Μοναδική εμπειρία για πρώτη φορά στην Ελλάδα»

Η Kosmocar-Volkswagen διοργανώνει ένα μεγάλο event στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, παρουσιάζοντας τον νικητή στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nürburgring το 2008 και 2009 – Scirocco GT24 – το οποίο οδήγησε ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι Juha Kankkunen, μπροστά στο ενθουσιώδες ελληνικό κοινό.

Το Scirocco αποτελεί το προσιτό σπορ αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση σε όλες τις συνθήκες, συνδυάζοντας εντυπωσιακό σχεδιασμό, δυναμικές επιδόσεις και υψηλή τεχνολογία. Είναι ακριβώς αυτός ο συνδυασμός ικανοτήτων που κέρδισε χιλιάδες οδηγούς, και τοποθέτησε την Ελλάδα ανάμεσα στις 5 πιο επιτυχημένες χώρες σε όγκο πωλήσεων Scirocco Παγκοσμίως!

Η Kosmocar – Volkswagen θέλοντας να τιμήσει τις αγωνιστικές επιτυχίες του Scirocco GT24, σε συνεργασία με την Volkswagen A.G., δημιούργησε και σας παρουσιάζει την επετειακή έκδοση Scirocco GT. Πρόκειται για συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής η οποία θα διατεθεί μόνο στην ελληνική αγορά και σε μόλις 118 αντίτυπα, συμβολίζοντας το αγωνιστικό αυτοκίνητο με τον αριθμό συμμετοχής 118.

Η επετειακή έκδοση Scirocco GT ξεχωρίζει με την εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση, τις μοναδικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και το νέο σπορ εσωτερικό. Εφοδιάζεται με τον πολυβραβευμένο κινητήρα 1.4 Twin-charged 160ps ο οποίος προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Το Scirocco GT εκπέμπει ένα σαφές μήνυμα: οδηγική απόλαυση. Όλες οι λειτουργίες και τα στοιχεία του εξοπλισμού έχουν έντονο το στοιχείο  αυτό και είναι τέλεια συντονισμένα μεταξύ τους, όπως το ESP που απενεργοποιείται πλήρως.

Ο πλούσιος εξοπλισμός της επετειακής έκδοσης Scirocco GT, μεταξύ άλλων,  περιλαμβάνει:

  • Νέο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο spoiler
  • Πλευρικά μαρσπιέ
  • Νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη
  • Φιμέ πίσω φωτιστικά σώματα
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Lakeville με ελαστικά Self-sealing 235/40 R18
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Σπορ ανάρτηση
  • Προβολείς ομίχλης εμπρός
  • 6 Αερόσακους (μετωπικούς, πλευρικούς, κεφαλής)
  • ABS, EBD, EDL, ΑSR, Brake assist, Hill Hold assist
  • ESP (με πλήρη απενεργοποίηση και λειτουργία Driver Steering Recommendation)
  • Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, ηλεκτρικά ανακλινόμενη
  • Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό Climatronic
  • Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5″, mp3 player, cd player, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, θύρες SD-card και aux-in, 4Χ20W, 8 ηχεία
  • Sport καθίσματα σε συνδυασμό ύφασμα GT / δέρμα / Alcantara
  • Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, με χειριστήρια ταχυτήτων στις εκδόσεις DSG
  • Υπολογιστή ταξιδίου με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων Plus
  • Σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα στα πίσω πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ
  • Επενδύσεις αεραγωγών και κεντρικής κονσόλας ταμπλό σε χρώμα Piano Black
  • Επένδυση οροφής σε απόχρωση Μαύρο Titanium
  • Ειδική σήμανση στο ταμπλό (με αναγραφή περιορισμένης παραγωγής) και στην πίσω πόρτα
  • Σπορ πεντάλ αλουμινίου

Η ενδεικτική τιμή της έκδοσης Scirocco GT είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική με σημαντικό όφελος για τον πελάτη.

Έκδοση

Ενδεικτική Τιμή

Scirocco GT

€ 24.820

Scirocco GT DSG

€ 26.140

Απόλαυση της οδήγησης με υπευθυνότητα

Η Volkswagen–Kosmocar επιδιώκοντας να συμβάλει σε μια νέα γενιά οδηγών που γνωρίζουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου αλλά συγχρόνως εκτιμούν σωστά τις συνθήκες του δρόμου, προσφέρει δωρεάν σε κάθε κάτοχο του Scirocco GT ειδικό σεμινάριο που μυεί τον οδηγό στα μυστικά της γρήγορης αλλά ασφαλούς οδήγησης, μέσω του Volkswagen Driving Academy.

Το Volkswagen Driving Academy αποτελεί μια πρωτοβουλία της Volkswagen-Kosmocar, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε οδηγό να εκπαιδευτεί σε τεχνικές ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης, υιοθετώντας μια νέα οδηγική συμπεριφορά που προωθεί την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος.

  • VICTH0R

    Μάλλον δεν πούλησαν όσο περίμεναν…ααα ρε Kosmocar ! Το ίδιο πράγμα κάνανε με το Octavia GT.

    • Mika

      Exeis dei katholou tis pwlhseis tou Scirocco,kai to les ayto???
      Edw kai kairo, poulaei san trello sta coupe aytou tou eidous….Einai prwto makran…

    • pariah

      Βρήκες άνθρωπο να του απαντήσεις και εσύ…Πόσο μάλλον που φέρνει για παράδειγμα το octavia gt που το πούλαγαν και παράλληλα με το octavia. Ασχέτως αν η skoda δεν εισάγεται από την kosmokar….

    • Mika

      Oti na nai leme, mou fainetai!!
      For the festivals!

    • VICTH0R

      Πούλαγαν την παλιά Octavia (έκδοση GT) ταυτόχρονα με την καινούργια Octavia ρε έξυπνε που τα ξέρεις όλα.

    • pariah

      Βρε βλάκα είπα τίποτα διαφορετικό;;;Το λες και μόνος σου άλλωστε….Η octavia πούλαγε τόσο πολύ που αν και βγήκε η octavia 5 την συνέχισαν. Το ότι έβγαλαν την έκδοση gt δεν σήμαινε ότι δεν πούλαγε, απλά έκαναν φρεσκάρισμα για να συνεχίσει…

    • VICTH0R

      Δεν έχω δει τις πωλήσεις, έγραψα μια υπόθεση. Αυτά κάνουν συνήθως οι εταιρίες όταν δεν φεύγουν τα αυτοκίνητα που βγάλανε. Προσθέτουν παραπάνω εξοπλισμό και κάνουν και μια έκπτωση. GT αλά Ελληνικά. Με την ίδια μέθοδο βγάλανε το Octavia GΤ.

  • OdyZante

    Όμορφο είναι ιδιαίτερα χειροκίνητο θα μετράει πολύ

  • ANESTISKALIOGLOU

    ΚΑΙ ΖΑΝΤΑ 18 αρα.   καλουτσικο αλλα ακριβο πολυ νομιζω

  • cfu

    an to ebgazan 2 xronia prin tha mou etrexan ta saliata,
    tora den!!!!!!!

  • jon

    να το χερεσται το επετειακό όχι άλλα γερμανικά αυτοκίνητα  χορτάσαμε υπάρχουν και άλλα μαγαζιά  νεοναζιστες

  • Ablaoublas

    me 14.000 gia 3,4 oxima an mou perisevan kai eprepe na parw me to zori… tote tha empaina ston kopo na to DW!!!

  • hellboy

    αλλοι κανουν προσφορα και προσπαθουν να πουλησουν τα μικρα τους μοντελα και αλλοι προσπαθουν να ξεφορτωθουν τα τελευταια που εισαγαγαν(118  μειναν στο ραφι) με οποιο τροπο(κατι παρομιο ειχε συμβει και με την ιασων οταν κυκλωφορησε το fl του κολτ το παλιο βαφτιστηκε  reload και ειχε καποια εξτραδακια καθως κοστιζε 12χιλιαδες φουλ  εξτρα ενα αντιθεση του νεου που επιανε τα 14χιλιαρικα και ηταν για 100 κομματια και εκεινο)
    οι εισαγωγεις/μαντραδες ξερουν που θα τσιμισει ο αγοραστης……….

    • Mika

      Tha htan swsto ayto pou les, s ola tou,mono pou sto xalaei ena pragma…
      H hliorofh!!!!
      ;-)
      Kaneis den eisagei Scirocco kai genika aytokinhto me hliorofh, ektos an exei ginei eidikh paraggelia..
      Ara gia mena, den isxyei ayto pou les…
      ;-)

    • hellboy

      ηλιοροφη φτιαχνετε και μοιαζει εργοστασιακη σε χρονο DT!!!!!καθως επισης απο τα 118 κομματια τα 18 να εχουν ηλιοροφη και τα 100 να μην εχουν σαν να εχουν ολα κλασικη απατεωνια και αυτη καθως επισης μην ξεχνας οτι ολα τα αυτοκινητα ειναι ηδη ελλαδα και ολα ειναι ηδη παραγγελια για αν στα εχουν ετοιμα διαθεσημα,ακομα και αν δεν ειναι ειναι στανταρ κλεισμενα στην γερμανια και καθωνται στην μαντρα της vw(μηνες τωρα κλεισμενα) μεχρι να κληθει να τα στειλει-βλεπεις ειναι ΕΕ και ειναι κοντα!!!!!!

  • lefteris79

    εμενα πιο πολυ μου αρεσει οτι κανουν σεμιναριο ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ γιατι αν μαθεις κατι απο επαγγελματιες μονο οφελος θα εχεις

  • ilikeyourcar

    Αυτο το αμαξι κρατα τη σημαια της εταιριας ψηλα. Ειναι ισως το μονο σημερινο vw που εχει ομορφη η εστω τολμηρη σχεδιαση και δεν ειναι ντροπαλο και αδιαφορο σαν αλλα…Σαν τσαντισμενο γουρουνακι ειναι!  Επισης ειναι ενα καλο παραδειγμα πως με τα ιδια μηχανικα μερη, λογικη που οι περισσοτεροι κραζουν αλλα νομιζω θα γινει κανονας απο δω και μπρος, μπορεις να πετυχεις ενα αλλο καλυτερο αποτελεσμα απλα αλαζοντας λιγο το target group του μοντελου σου και τη συνταγη… για 22.500 που κανει το μοντελο με τα 160 ps θα μου αρεσε σαν επιλογη αλλα θα φοβομουν την αξιοπιστια…

    • Killer88

      Πίστεψε με, σαν κάτοχος εδώ και λίγο καιρό ( 160αρι ) το αμάξι δεν κάνει κιχ, ο κινητήρας ειδικά έχει δοκιμαστεί και ακόμα και τα περισσότερα τα οποία είναι στα 220 + άλογα πάλι δεν έχουν πάθει τπτ. Πολλοί δε τα κακοποιούν αλλά και πάλι δεν έχει σημειωθεί τίποτα το ανησυχητικό. Αλλά για εμένα αυτό το αμάξι πέρα από τον κινητήρα αξίζει για μόνο και μόνο για ένα πράγμα : τέτοιο κράτημα και ποιότητα κύλισης από αυτοκίνητο του είδους τα βρίσκεις σε 2πλάσια τιμη..!!

    • Ipsi

       to parigkila prin apo lides ores.exo golf R32 5ari me 350.000 xiliometra kai einai skili.

  • fatals

    Μαλακιουλες νομιζω! Παιρνεις ενα απλο 1.4 τσι του ριχνεις μια ζαντουλα bbs  που ειναι φτιαγμενες για vag group εννοω πανε σχεδον σε ολα..ριχνεις και ενα χαμηλοματακι και εχεις ενα καλυτερο special edition!

    •  για να κανεισ το χαμηλοματακι εστ 3 πονοτυς θες πολλα φραγκα….δυστυχως….για να κανεισ χαμηλομα δν φτανει μονο να αλαξεις ελατηρια η να κοψεισ τα παροντα στο αυτοκινητο..διοτι μετα καταπονειται η αναρτηση και εχει λιγοτερο χρονο ζωης…για ξηγημενα πραγματα πας σε σετακι για να εχεισ το κεφαλι σου ησυχο…

    • ilikeyourcar

      Το αμαξι δειχνει ηδη πολυ χαμηλο… δεν νομιζω πως χρειαζεται πειραγμα… στο κατω κατω αν το παρεις 23.000 και δωσεις αλλα 5.000 για ζαντες, αμορτισερ και αλλα τετοια καλουδια δεν παίρνεις καλυτερα το R…; 

    •  οχι λεει αν ειναι να δωσεισ τοσα να παρεισ το 1,4 και να το χαμηλωσεισ και τ λεω οτι παει πολυ..

    • ilikeyourcar

      Σωστος…διαβασε λαθος! :)

    • minasevoix

       σωστος..

  • καλη προσφορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ¨-))
    υ.γ εγ ω θα μεινω στισ ζαντεσ!!!!!! πλεον ακομα κια αυτοκινητο κατηγοριασ ”μικρα”” να παρεισ βλεπεισ ζαντεσ 16”-17΄΄ !!!!!!!! τωρα βλπω στο σιρροκο 18” !!!!!! δεν λεω!!!! πολυ τουμπανο το οποιοδηποτε αμαξι με μεγαλεσ ζαντεσ!!!!! αλλα πολλοι δεν σκετοντ οτι σε 2.5-3 χρονια απο τν αγορα…την αλλαγη ελαστικων!!!!!! και συνηθωσ ενα αμαξι ο ελληνασ το κρατα για 10+ χρονια!!!!!!!!! και εκει που ειχε συνηθισει σε ελαστικα 195/65/14…..πανε τωρα στο 225/45/17-225/40/18 για να καμαρωενεισ στον γειτονα για τισ μεγαλεσ ζαντεσ!!!!!!!!! και  πληρωνε απο max 300γιορο πριν το ελαχιστο τωρα 550 !!!!!!!!!!
    ξερω πολλουσ που τωρα που εχει ερθει η ωρα για αλλαγη ελαστικων…που το φυσαν και δεν κρυωνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ilikeyourcar

      Δεν εχω παρα να συμφωνησω… για το δικο μου που φορα 17″ τρομαξα να βρω κατω απο 500 ευρω… παααρα πολλα λεφτα! Πλεον με τοσα παγια εξοδα που εχει το αυτ/το οδηγας και βλεπεις το μετρητη χλμ και σε λουζει κρυος ιδρωτας… καθε χλμ ειναι και μια ρωγμη στον οικογενειακο προϋπολογισμό…

  • Sciroccomaniac

    ευχαριστω,δε θα πάρω…προτιμώ το δικό μου…..

    • hellboy

      και εγω το δικο σου προτιμω!!!!!!!!!!:)

    • Sciroccomaniac

      εννοείται ότι το παλιό έχω (μοντέλο ‘86,1800cc)To καινούριο,όταν βγήκε,με ενθουσίασε σαν αναβίωση,αλλά από κάποιο σημείο και μετά βαρέθηκα να το βλέπω….Σαν και τότε που είχε βγάλει η Mazda το RX8.Τολμηρό σαν σχήμα, αλλά όλοι έτρεξαν και το αγόρασαν….Τέτοια αυτοκίνητα,πιστεύω, πρέπει να τα βγάζουν οι εταιρείες σε όχι τόσο μεγάλη παραγωγή…

    • κ πως θα βγάλουν λεφτα??
      lol lol lol

    • Killer88

      Γειά σου συνάδερφε!!!! Να τα χαιρόμαστε τα κουκλιά!!

  • το μονο scirocco που με συγκινισε ηταν το παλιο παλιο…αυτο δεν μου αρεσει και πολυ….και ειδικα αυτη η ζαντα που εχει στη φοτο ειναι χαλια..

    • Constantine

      Φίλε εγω τρελαινόμουν  για VW Gorrado !!!

    • ωω ναι και αυτο ειναι και πολυ γαμο..πανεμορφο ειλικρινα μπορει να ειναι τζαπανακιας αλλα το corrado το αγαπαω εχει και γαμω τα στυλακια…και θα του πηγαινε περισσοτερο να ηταν πισωκινητο εχει ωραια καροτσα..

    • Constantine

      Αν ήταν πισωκίνητο θα ηταν all time classic

    • ουυ αν ηταν πισωκινητο θα το εβαψα στα υποψιν μου…

    • Killer88

      Και είχε και μία τρελή πατέντα για την εποχή του, η αεροτομή που φαινόταν κολλημένη στο πορτμπαγκαζ ανέβαινε από τα 70χλμ και πάνω με την βοήθεια της αεροδυναμικής! Το αδίκησε τότε η πολύ υψηλή τιμή του..

    • Constantine

      Τώρα ειναι σε τιμη ξεφτίλα αλλα δύσκολα να βρεις σε καλη κατάσταση . Ομως ειναι ακόμη ωραίο

    • VanPerseF1

      Αγαπημενο αυτοκινητο!!!

  • Constantine

    Αν σκεφτείς πως το απλό Σιρόκο 1.4 160 κάνει 23000 και αυτό φουλ εξτρα κάνει 24.800 και με 18αρες ζάντες , είναι καλή επιλογή , θα το χτύπαγα ανετα και δεν θα με ενδιέφερε αν είχε μεινει στοκ . Η προσφορά μετράει 

    Απο την αλλη ως κάτοχος VW έχω μάθει το εξής . Οταν βγει ένα VW να το παίρνεις μετά απο 2 χρόνια . Πάντα μα πάντα θα βγάζουν είτε επετειακή έκδοση είτε έκδοση προσφοράς , είτε ανανεωμένη , οπότε θα αρπάζεις στα ίδια λεφτά καλύτερο εξοπλισμό 

  • Sotiris2111

    Εγώ έχω μια απορεία!!! Πως στο διάολο συλλεκτικό μπορέι να γίνει ένα αυτοκίνητο όταν σε απόσταση 10 μέτρων βρίσκεις 3 άσπρα δύο μαύρα και 4 μπλε σιροκο?!! Συλλεκτικό είναι κάτι που ξεχωρίζει! Πως γίνεται να ξεχωρίσεις μια μια ¨χρυσή βελόνα” μέσα σε εκατομμύρια βελόνες??? Ποτέ των ποτών δεν θα έπαιρνα το συμπιεσμένο golf ποσο μάλλον να παιρνα και καλά την επετειακή έκδοση… 118 στα 50000000000 σιρόκο! κλαιν μαιν!

    • Sargyropls

      εσυ αγορι μου παρε κανενα atos αμα δεν σου αρεσει το scirocco…

    • Sotiris2111

      Εννοείται θα έπαιρνα Atos…Πιο χρηστικό μου φαίνεται γιατί έχει ένα σκοπό και αυτόν τον εξυπηρετεί χαλαρά! Τώρα ρε φίλε ειλικρίνα εσύ αν είσαι κάτοχος σιρόκο, το οποίο τονίζω ότι βγήκε σαν ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο (μην μου το συγκρινετε με κανα corolla) σου αρέσει να το βλέπεις παντού γύρω σου? Είναι από τα αυτοκίνητα που σου αρέσει να το βλέπεις! Ούτε φημίζεται για τις σπορ επιδόσεις ούτε για κάτι ξεχωριστό τελοσπάντων!! Εγω πραγματικά θα το βαριόμουνα στον χρόνο άντε στα 2 χρόνια! Και τώρα μου βγάζουν το επετειακό! Για πιο λόγο!!! ΠΟΙΑ ΨΩΝΑΡΑ θα δώσει 25 χιλιάρικα να πάρει το ‘ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ” σιρόκο! Εδώ ρε φίλε και σε μια οικογένεια που ξέρω με 4 άτομα έχουν δύο σιροκο!! ¨Ενα μαύρο και ένα λευκό!! Πλάκα μου κα΄νεις τώρα!!….Σιγά!!!

    • pariah

      Ιδίως το R δεν φημίζεται για τίποτα….

    • Sotiris2111

       Εντάξει εγώ δεν θα έδινα 40 χιλιάρικα να πάρω το r και ας φημίζεται για κάτι…Που υπάρχουν στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα που φημίζονται για πολλά περισσότερα!

    • pariah

      Το scirocco με τα ονομαστικά 265Ps κάνει όσο το golf gti των 210Ps….Το scirocco R έχει 31k. Μόνο το megane rs υπάρχει σαν αντίπαλος που μάλιστα είναι καλύτερο…Βρες μου τώρα ποια άλλα αμάξια υπάρχουν που φημίζονται κιόλας για πολλά περισσότερα….

    • Ipsi

      ego

    • pariah

      Θες να μου πεις ότι ξεχωρίζεις τα επετειακά των ΜΧ-5;;;

    • Sotiris2111

       Δεν αναφέρομαι στα χαρακτηριστικά των επετειακών που πάνω κάτω ίδια είναι πλέον σε όλα τα μοντέλα αλλά στον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν!! Εδώ και τόσα χρόνια παραγωγής του miata τα σιροκο στα 3 4 πόσο έχει παίζει να είναι περισσότερα! Είναι αυτοκίνητο ΥΠΕΡΜΑΖΙΚΗ΅καταναλωσης!  Δεν είναι ούτε type r ούτε focus rs ούτε impreza scec c ούτε impreza type ra ούτε και εγώ δεν ξέρω πόσα ακόμα special αυτοκίνητα που υπάρχουν και ναι εχουν λόγο ύπαρξης! Το σιρόκο βγαίνει σε 125000 εκδόσεις κυκλοφορούν 500000000 αυτοκίνητα και βγάζουν και ακόμα μία έτσι για να υπάρχει και την ονομάζουν επετειακή! ΚΛΑΙΝ όπως είπα και πριν!

    • pariah

      Κάτσε και ψάξε πόσα επετειακά mx5 υπάρχουν από την πρώτη γενιά και πόσες είναι και οι πωλήσεις του (πολλές)…Eπίσης δες πόσο έχει το απλό 160άρι και πόσο αυτό… Σχετικά με τα edition και το focus st είχε βγει νομίζω μόνο για Αυστρία κάποιες εκδόσεις που απλώς είχαν υπογραφές των τότε οδηγών…

      Ποιες άλλες επετειακές εκδόσεις έβγαλε η vw το scirocco;;;Τώρα το συγκεκριμένο το βλέπω σαν μια έκδοση με κάποιο εξοπλισμό πρόσθετο που δεν το πληρωνεις. Στο στυλ των limited edition των audi στην Ελλάδα.

    • Sotiris2111

      Το λες και μόνος σου από την ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ των mx5!! Λογικό έχα αυτοκίνητο που παράγεται επί 20 και συνεχόμενα χρόνια να έχει πολλές πωλήσεις και αρκετές εκδόσεις! Σχήμα λόγου ήταν θέλοντας να σου πω πως στην ελλάδα τουλάχιστον υπάρχουν πολλά πολλά σιρόκο! Μιλάω για εδώ και όχι για την παγκόσμια αγορά μιας και η επετειακή έκδοση αφορά μόνο τους έλληνες! 

    • pariah

      Κανε την αναγωγή στις 3γενιές και πάλι θα δεις πόσες επετειακές εκδόσεις έχει το mx5 ανά γενιά….
      Επίσης γιατί το κουράζουμε αντίστοιχες κινήσεις κάνουν και άλλες αντιπροσωπίες σε άλλες χώρες (όπου αφορά μόνο τους εκεί κατοίκους συνεπώς) όπου μπορεί να έχει μια διαφορά μόνο στο χρώμα. Τέσπα για τελευταία φορά οι άνθρωποι έβγαλαν μια έκδοση ενός συγκεκριμένου αριθμού αυτοκινήτων (θα μπορούσαν να πουν για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων) με έναν extra εξοπλισμό που όμως δεν τον χρεώνεσαι. Για να το διαφοροποιήσουν από τα υπόλοιπα έβγαλαν και ένα ταμπελάκι με α/α έτσι για το εφέ. Η πουστιά θα ήταν να σου έδιναν το sirocco πιο ακριβά από όσο κάνει το βασικό συν τον extra εξοπλισμό με την δικαιολογία του “επετειακού”, “περιορισμένου” κοκ….Πράγμα που δεν γίνεται…Τώρα αν θέλετε να το ζαλίζετε, go on…Και για να τελειώσω γυφτιά ήταν αυτό που έκαναν με το rs που το έβγαλαν σε δημοπρασία…Φίλε το αμάξι το κοστολογείς 35k τόσα να πάρεις. Όχι όποιος δώσει τα περισσότερα…Και ας ήταν και περιορισμένης παραγωγής…

    • κ επειδή δε ξεχωρίζεις με την καμία ένα επετειακό ΜΧ-5 πρέπει να μην ξεχωρίζεις κάθε “ειδική” έκδοση?

    • pariah

      Ρε gazokiller το θέμα ήταν ότι τι σόι επετειακή είναι που δεν ξεχωρίζει…Και απάντησα ότι δεν είναι οι πρώτοι που το κάνουν μιας και άλλες εταιρίες έχουν κάνει αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες.

      Το αν πρέπει ή δεν πρέπει να ξεχωρίζει μια έκδοση δεν είναι το ζητούμενο…

    • ναι αγόρι μου,
      συμφωνώ ότι δεν είναι οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι…
      αυτό που λεω/εννοώ είναι ότι θα έπρεπε οι συγκεκριμένες εκδόσεις να είχαν πιο έντονα χαρακτηριστικά για να διαφέρουν από τις απλές!!!

    • Sotiris2111

      Εχει διαχύτη και 18ρες…Α και αλουμινενια ΣΠΟΡ πενταλ…Special σου λέω…

      P.S το ίδιο ισχύει και για όλες τις παρόμοιες se εκδόσεις και όχι μόνο για το sciroco!! Να μαι ξεκάθαρος πως αυτά που λέω δεν πηγάζουν από μίσος για το συγκεκριμένο αμάξι! Απλά για μένα είναι ΜΟΥΦΑ και ΦΛΩΡΙΚΟ… ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕ ΤΟ R επετειακό που ναι και ομορφότερο (από ΜΠΡΟΣΤΑ μόνο) και που ναι και γρήγορο και ΣΠΟΡ!! ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ CARBON KAI ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ και όλα! Τι μου τα βάζεις sto gt! Λες και παίρνω clio RIP CURL να πούμε!!

    • pariah

      Μαζί σου σε αυτό…Αν και το evo VI tommi makinen οι διαφορές που είχε κάτω από περίβλημα ήταν που έκαναν την διαφορά…Για τον απλό κόσμο είχε απλώς διαφορετικούς προφυλαχτήρες και την υπογραφή tommi makinen…Λίγοι ήξεραν για το turbo με μέρη από τιτάνιο νομίζω και την μετάδοση που διέφερε από όλα τα evo…Ή κάποια mx5 που δεν μένουν στο στυλιστικό κομμάτι αλλά έχουν και πιο μελετημένες διαφορές….Αυτές είναι οι επετειακές που γουστάρω.

      Αλλά όπως σου είπα αλλού ήταν το θέμα και όχι αν οι ιδιαίτερες εκδόσεις πρέπει να φαίνονται ότι ξεχωρίζουν…

  • funster

    Για μενα ειναι σημαντικο που μια ελληνικη αντιπροσωπεια καταφερε να παρει ειδικη παραγγελια ενα μοντελο εστω και σε 118 αντιτυπα..
    προφανως εκτιμησαν καποια aξιολογα αποτελεσματα που θα φεραν σε χαλεπους καιρους..
    γιατι οκ, ζαντες αλλαζεισ, αλλα ηλιοροφες και αλλα σαλονια χωρις στηριξη εργοστασιου δεν το κανεις..

    • pariah

      Δες τους τιμοκαταλόγους της audi. Θα δεις ότι υπάρχει σε κάθε αμάξι μια έκδοση limited με συγκεκριμένο χρώμα (μαύρο μιας και αυτό έχει περισσότερη ζήτηση) και εξοπλισμό όπου αν πάρεις ένα άλλο αμάξι και βάλεις αυτό τον εξοπλισμό σου βγαίνει πολύ πιο ακριβό…

      Το ίδιο είχαν κάνει και άλλοι βλ lancia κοκ…

    • Mika

      Ta limited ths Audi paizoun se ola ta xrwmata, oxi mono mayro…Basika,ektos apo ton extra eksoplismo, sou dinei kai to metalliko h perle xrwma dwrean.

    • pariah

      Eίχα την εντύπωση ότι ήταν όπως την περίπτωση του s3 που ήταν στα 42k μόνο μαύρο.

  • ggarfe

    Τέτοιου είδους εκδόσεις παρουσιάζονται όταν το μοντέλο δεν τραβάει εμπορικά.
    Το τσιρότο χρειάστηκε 3 χρόνια για να φτάσει τις 100.000  μονάδες σε όλη την Ευρώπη.
    Ο ρυθμός πωλήσεων είναι χαμηλός.
    Αρέσει δεν αρέσει, αυτή είναι η αλήθεια.
    Καί η έκδοση είναι μόνο για την Ελληνική αγορά.
    Παρόμοια έκδοση(Ελληνικού ενδιαφέροντος)είχε παρουσιάσει καί η αντιπροσωπεία της LANCIA για την DELTA.
    Λεγόταν DELTA BLACKFIRE. Οι εκδόσεις αυτές 99,9% δεν καταφέρνουν να προσελκύσουν αγοραστικό κοινό.
    Ελάχιστοί είναι αυτοί που ασχολούνται με αυτές τις εκδόσεις, ακόμα πιο ελάχιστοι οι χαζοί που τις αγοράζουν…

    • ggarfe

      Το τισρότο πούλησε 21.000 κομμάτια το πρώτο 9μηνο του 2011 στην Ευρωπαική αγορά (EU27+EFTA). Οι πωλήσεις του σημείωσαν πτώση 24% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
      Καί η πτωση στο ρυθμό πωλήσεων δεν πρόκειται να σταματήσει.

    • Sotiris2111

      τι διαόλο μονο οι έλληνες τα αγοράζουμε….?????!!

    • visitor

      Ρε παιδια αποφασιστε τελικα..Πουλαει ή δεν πουλαει το scirocco??Ο ενας λεει οτι μεσα σε 10 μετρα θα βρεις 9 σιροκο,ο αλλος λεει οτι δεν πουλαει κ γι’αυτο βγαινει η εκδοση GT..ΕΛΕΟΣ…Ποσος φθονος πια….Κ ολα αυτα για ενα αμαξι που δεν θα παρετε γτ δε το γουσταρετε..Ας μεινετε με το χιουνται BaLtos ή με το τουοτα αγκουρις..Αφου ειστε απο αυτους που δεν το γουσταρετε,γιατι καθεστε κ το κοιτατε??Οσον αφορα το αμαξι ειναι τουμπανο..Οι ζαντες ειναι λιγο καπως,αλλα σε οποιον δεν αρεσει τις αλλαζει..Και απο μεσα ειδικα καταλαβαινεις οτι μπανεις σε επετειακο σιροκο

    • pariah

      Μπερδεύεσαι φίλος…Atos είπαμε αντί scirocco….

    • Sotiris2111

      Μου αρέσει που συμμεριζεσαι τις αποψεις μου! Να σαι καλα!!

    • Sotiris2111

       Φιλε υπάρχει και η ελληνική και η ευρωπαική αγορά! Το λεει ξεκάθαρα έτσι και αλλίως ο φίλος ggarfe! Διαβασε καλύτερα και θα δεις πως δεν υπαρχει κανενα διλημμα αν πουλαει ή όχι! Πουλαει εδω και όχι εξω! ναι φίλε μου καλά είναι και τα βαλτος και τα αγκουρης και τα τσιροτο και ολα! οτι γουσταρει ο καθενας!

    • Killer88

      Δεν νομίζω να θεωρείται κάποιος χαζός που θα δώσει περί τα 26.000 για να πάρει ένα αμάξι που θα του κόστιζε 30.000 στην καλύτερη των περιπτώσεων και με τόσο πλούσιο εξοπλισμό…..
      Το bodykit μόνο με τις ζάντες θα κόστιζαν 3.000 αν τα έβαζες μόνος σου. Και ναι σε μόνο 118 κομμάτια.

  • minasevoix

    μ αρεσει που συμβολίζει το ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο με τον αριθμό συμμετοχής 118,δεν επρεπε να αφησει τα φιμε και τα σποιλερ και να κοιταξει να το κανει ελαφρυτερο πιο στημενο και με καλυτερη οδηγικη αισθηση και απολαυση?τι συμβολισμος ειναι αυτος δηλαδη?μονο στο ματι?περι ορεξεως παντως,οπως την βρισκει ο καθενας.συλλεκτικο αυτο το μοντελο δεν θα γινει ετσι,μιας και εχει γεμισει ο τοπος απο scirocco.αν θελεις συλλεκτικο μοντελο scirocco πηγαινε παρε το παλιο μοντελο,που σπανιζουν.

    • Kosmas

      Εγώ είχα αγοράσει το γκολφ το 5 το αρ 32 και μετά πήρα εκείνο το τούμπανο με τα 600 άλογα.
      Με δυσαρέστησε η ανάρτηση και έσκασα 6000 και ένα πρόγραμμα και το ευχαριστιέμαι ακόμη.
      Ακόμα δεν το έχω βαρεθεί και το μόνο που έκανα ήταν ένα βερνίκωμα στα πίσω φανάρια.Παρακαλώ πείτε μου τι δεν σας αρέσει στο πανέμορφο σιρόκο!