Καιρό είχα να μοιραστώ μαζί σας κάτι οπότε είπα να γράψω για κάτι που μετράει! Θα σας ταξιδέψω στη μακρινή Σουηδία, στην χώρα του κρύου και των Abba! Δεν ξέρω ακριβώς τι παίρνουν εκεί αλλά πρέπει να είναι καλό…γιατί το λέω αυτό; Γιατί ο κύριος του οποίου το όνομα δεν μπόρεσα να βρω αποφάσισε κάποια στιγμή να κάνει ένα πισωκίνητο Golf III. Και επειδή τα πράγματα σπάνια σταματάνε εκεί, είπε να το κάνει εξωφρενικά γρήγορο! Φυσικά δεν είναι κανένας τυχαίος…μόλις τελείωσε αυτό το project ξεκίνησε το επόμενο που περιλαμβάνει μία BMW E30 και έναν V8…δεν θα πω τίποτε άλλο! Πριν συνεχίσω θα ζητήσω συγνώμη καθώς ότι μπόρεσα να βρω για το συγκεκριμένο αμάξι ήταν στα σουηδικά, τα οποία δεν κατέχω στο ελάχιστο οπότε οι πληροφορίες είναι λίγες.

Ο τυπάς αγόρασε ένα σχεδόν εγκαταλελειμμένο VW Golf Mk3 από έναν φίλο του και για αρχή το έγδυσε μέχρι που έφτασε στο chassis. Ο ιδιοκτήτης επέλεξε ένα widebody kit εμπνευσμένο από τα kit car, custom made από Kevlar και ανθρακονήματα για να διατηρήσει το βάρος σε όσο δυνατόν χαμηλά επίπεδα. Ενδεικτική για το σύνολο είναι η διαφορά στις πόρτες: οι παλιές ζύγιζαν 27.5 κιλά, οι καινούριες όχι πάνω από 4! Η μετατροπή σε πισωκίνητο, προϋποθέτει άπειρο κόψιμο, ράψιμο και συγκολλήσεις έτσι ώστε να μην επηρεαστεί η οδική ασφάλεια –πάνω απ’όλα- και συμπεριφορά του αυτοκινήτου και από ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες του build η δουλειά που έχει γίνει είναι κυριολεκτικά αψεγάδιαστη.

Όλα έγιναν μεθοδικά και με άπειρη προσοχή ακόμα και στην πιο μικρή λεπτομέρεια με αποτέλεσμα το τελικό αποτέλεσμα να δικαιώνει απόλυτα όλα τα εμπλεκόμενα μέρη! Στον τομέα των αναρτήσεων εμπρός διατήρησε την εργοστασιακή λύση ενώ πίσω τη θέση του πήρε ένας 4-link άξονας από κάποιο παλιό Volvo. Η κορυφαία στον τομέα Ohlins παρέχει το πλήρως ρυθμιζόμενο coilover set που συνοδεύεται από top mounts που επιτρέπουν ρύθμισης της γωνίας camber έτσι ώστε οι τροχοί να διατηρούν πάντα την επαφή με το οδόστρωμα. Μιας που ανέφερα τους τροχούς: οι ζάντες είναι οι πανέμορφες BBS LeMans σε διαστάσεις 8,5×18 εμπρός και 10,5×18 πίσω και μέσα σε αυτές βρίσκουμε τις τετραπίστονες δαγκάνες Superlite της Wilwood με δίσκους 14 σχεδόν ιντσών!

Ο κινητήρας είναι της Volvo, πεντακύλινδρος σε σειρά, 2.5 λίτρων, τέρας αξιοπιστίας και εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή στις σκανδιναβικές χώρες με μπόλικα go-faster καλούδια. Στο δυναμόμετρο στο οποίο ρυθμίστηκε απέδωσε πάνω από 600 άλογα και 70 kgm ροπής άνετα, που σημαίνει ότι έχει περιθώρια να ανέβει κι άλλο αν ποτέ το χρειαστεί ο οδηγός. Η πολυπετάλουδη εισαγωγή/κόσμημα είναι της PPF, το turbo της KKK και η πολλαπλή εξαγωγής custom made αγνώστων λοιπών στοιχείων. Φυσικά υπάρχει ένα τεραστίων διαστάσεων front mount intercooler, ψυγείο λαδιού και ψυγείο νερού –αυτό στο πίσω μέρος- για να κρατιούνται οι θερμοκρασίες χαμηλά και ο δείκτης απροβλημάτιστης λειτουργίας ψηλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο σειριακό κιβώτιο της Sellholm με aftermarket ελαφρωμένο βολάν και τρίδισκο ενισχυμένο συμπλέκτη!

Δυστυχώς πέρα από την ιπποδύναμη δεν έχω κανένα άλλο στοιχείο. Ούτε καν ένα video. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πηγαίνει σαν τρελό. Στη συνέχεια σας παραθέτω φωτογραφίες από όλο το χτίσιμο του αυτοκινήτου για να έχετε μία ιδέα για το τι κάνουν εκεί στον βορρά.

[Πηγή: Zatsy]