Καιρό είχα να μοιραστώ μαζί σας κάτι οπότε είπα να γράψω για κάτι που μετράει! Θα σας ταξιδέψω στη μακρινή Σουηδία, στην χώρα του κρύου και των Abba! Δεν ξέρω ακριβώς τι παίρνουν εκεί αλλά πρέπει να είναι καλό…γιατί το λέω αυτό; Γιατί ο κύριος του οποίου το όνομα δεν μπόρεσα να βρω αποφάσισε κάποια στιγμή να κάνει ένα πισωκίνητο Golf III. Και επειδή τα πράγματα σπάνια σταματάνε εκεί, είπε να το κάνει εξωφρενικά γρήγορο! Φυσικά δεν είναι κανένας τυχαίος…μόλις τελείωσε αυτό το project ξεκίνησε το επόμενο που περιλαμβάνει μία BMW E30 και έναν V8…δεν θα πω τίποτε άλλο! Πριν συνεχίσω θα ζητήσω συγνώμη καθώς ότι μπόρεσα να βρω για το συγκεκριμένο αμάξι ήταν στα σουηδικά, τα οποία δεν κατέχω στο ελάχιστο οπότε οι πληροφορίες είναι λίγες.


Ο τυπάς αγόρασε ένα σχεδόν εγκαταλελειμμένο VW Golf Mk3 από έναν φίλο του και για αρχή το έγδυσε μέχρι που έφτασε στο chassis. Ο ιδιοκτήτης επέλεξε ένα widebody kit εμπνευσμένο από τα kit car, custom made από Kevlar και ανθρακονήματα για να διατηρήσει το βάρος σε όσο δυνατόν χαμηλά επίπεδα. Ενδεικτική για το σύνολο είναι η διαφορά στις πόρτες: οι παλιές ζύγιζαν 27.5 κιλά, οι καινούριες όχι πάνω από 4! Η μετατροπή σε πισωκίνητο, προϋποθέτει άπειρο κόψιμο, ράψιμο και συγκολλήσεις έτσι ώστε να μην επηρεαστεί η οδική ασφάλεια –πάνω απ’όλα- και συμπεριφορά του αυτοκινήτου και από ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες του build η δουλειά που έχει γίνει είναι κυριολεκτικά αψεγάδιαστη.

Όλα έγιναν μεθοδικά και με άπειρη προσοχή ακόμα και στην πιο μικρή λεπτομέρεια με αποτέλεσμα το τελικό αποτέλεσμα να δικαιώνει απόλυτα όλα τα εμπλεκόμενα μέρη! Στον τομέα των αναρτήσεων εμπρός διατήρησε την εργοστασιακή λύση ενώ πίσω τη θέση του πήρε ένας 4-link άξονας από κάποιο παλιό Volvo. Η κορυφαία στον τομέα Ohlins παρέχει το πλήρως ρυθμιζόμενο coilover set που συνοδεύεται από top mounts που επιτρέπουν ρύθμισης της γωνίας camber έτσι ώστε οι τροχοί να διατηρούν πάντα την επαφή με το οδόστρωμα. Μιας που ανέφερα τους τροχούς: οι ζάντες είναι οι πανέμορφες BBS LeMans σε διαστάσεις 8,5×18 εμπρός και 10,5×18 πίσω και μέσα σε αυτές βρίσκουμε τις τετραπίστονες δαγκάνες Superlite της Wilwood με δίσκους 14 σχεδόν ιντσών!

Ο κινητήρας είναι της Volvo, πεντακύλινδρος σε σειρά, 2.5 λίτρων, τέρας αξιοπιστίας και εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή στις σκανδιναβικές χώρες με μπόλικα go-faster καλούδια. Στο δυναμόμετρο στο οποίο ρυθμίστηκε απέδωσε πάνω από 600 άλογα και 70 kgm ροπής άνετα, που σημαίνει ότι έχει περιθώρια να ανέβει κι άλλο αν ποτέ το χρειαστεί ο οδηγός. Η πολυπετάλουδη εισαγωγή/κόσμημα είναι της PPF, το turbo της KKK και η πολλαπλή εξαγωγής custom made αγνώστων λοιπών στοιχείων. Φυσικά υπάρχει ένα τεραστίων διαστάσεων front mount intercooler, ψυγείο λαδιού και ψυγείο νερού –αυτό στο πίσω μέρος- για να κρατιούνται οι θερμοκρασίες χαμηλά και ο δείκτης απροβλημάτιστης λειτουργίας ψηλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο σειριακό κιβώτιο της Sellholm με aftermarket ελαφρωμένο βολάν και τρίδισκο ενισχυμένο συμπλέκτη!

Δυστυχώς πέρα από την ιπποδύναμη δεν έχω κανένα άλλο στοιχείο. Ούτε καν ένα video. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πηγαίνει σαν τρελό. Στη συνέχεια σας παραθέτω φωτογραφίες από όλο το χτίσιμο του αυτοκινήτου για να έχετε μία ιδέα για το τι κάνουν εκεί στον βορρά.

[Πηγή: Zatsy]

  • fatals

    Ωραιο θεμα! Ανυπομονω για την ε30..

  • hellboy

    λαθος τιτλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    βολβο γκολφ ειναι ο σωστος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Constantine

    Respect στον τύπο . Πολύ μεράκι !! Να τα βλέπει αυτά η μαμα VW και να κάνει τα Golf πισωκίνητα !! Και τότε ακόμη και μερικά Κρητικόπουλα θα τρέχουν να παραγγείλουν !!! χαχχχχχαχχα

    • nikxan1

      χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
      μ’αρεσεις ρε μπαγασακο, αλλα ακομα και χρυσο να το βαφανε, ακομα και να μου το χαριζανε, ακομα και αν ηταν πιο γρηγορο απο 458, πισωκινητο και ομορφοτερο, και παλι, καλυτερα εχω το τσινκουετσεντακι μου. μισω το γκρουπ, και δεν αλλαζει. αλλα για να δεις ποσο καντεμης ειμαι, η επομενη μου γκομενα, ΠΑΛΙ γκολφ θα εχει!!!!

    • Constantine

      Μην ανησυχείς Νικόλα , έτσι όπως πάει το πράγμα , σε λίγο το Golf θα είναι είδος πολυτελείας !!! Οπότε τρέχα αγόρασε τώρα που προλαβαίνεις !!! χαχαχαχαχχααχ

    • πεστα ρε κωνσταντινε!!!!!!!!!!!!! ακομα το ζαχαρωνει  το κρητικατσι με το σαγονι στο πατωμα!!!!!!
      ολα αυτα που μασ  λεει  οτι γουσταρει σε ενα αυτοκινητο εχει!!!! δυναμη εχει!!!!! πισωκινητο ειναι!!!!!!!!! μηχανικο κιβωτιο εχει!!!!!!!!! κακο πρησμενο και ομορφο οσο δεν παει ειναι!!!!!!!!! και ακομα μασ λεει πωσ ΔΕΝ !!!!!!!!!
      μα ποιον κοροιδευει!!!!!!!!!!!!! ΕΛΛΛΛΕΟΣΣΣΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-PPPPP

    • nikxan1

      παιζεις με τα αισθηματα μου ε ??
      μου περιεγραψες ΤΕΛΕΙΑ το Μ3-Ε46 που κοιμαμαι και ονειρευομαι…..
      οσο για τα γκολφ, αμα κανω κανα παιδι, (κορη εννοω) θα της παρω κανενα μολις βγαλει διπλωμα. ετσι και αλλιως, τα γκολφ, ειναι κοριτσιστικα, ειτε βγαζουν 75, ειτε 675 αλογα…..:)))

    • αν και δεν ειναι κοριτσιστικα θα μεινω στο γενικο που θεσ ναπεισ,,,ΝΕΑΝΙΚΟ !!!!
      αλλα ξεχασα!!!! εσεισ η merc lovers οτιδηποτε δεν ειναι πανω απο 5μετρα(νεκροφορεσ λεμε) και δεν το οδηγαει Μ.Ο ηληκιασ 77…το χαρακτηριζουμε γκει !!!!!!!! ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ !!!!!  :-PPPPPPPPP
      einai πολυ προχο το συντιριτικο γκολφ για τα γουστα σασ!!!!!! LOL LOL LOL

    • Constantine

       ετοιμάσου για βουλγάρικες πινακίδες και το πήρες το bmw , εξάλλου σύντομα θα γίνει της μόδας το  φαινόμενο πλέον !!!

  • Roxamis

    Το είδα σήμερα σε ένα ξένο site και είπα να το στείλω για θέμα αλλά βαρέθηκα. Πολύ καλή δουλειά φίλε alx! Θα ήθελα να σου ζητήσω να κάνεις ένα θέμα αν σου είναι εύκολο για τους κινητήρες της φόρμουλα 1 και του WRC. Σαν αυτά τα φοβερά που έχεις κάνει ως τώρα

  • ggarfe

    Aυτού του είδους οι μετατροπές που βασίζονται στο κόψε καί ράψε με πολύ κόλλα, είναι η χαρά του κάγκουρα!
    Οι άλλοι έκαναν 4wd ένα bravo, το φόρτωσαν καί με καμιά 650αριά άλογα καί γελάνε σα χάνοι!

    http://www.youtube.com/watch?v=OMk9NBS6yu4

  • Exo_polo

    golf 3 …ο πιο διαχρονικος κολος evere !! respect!

  • όσο σχέση έχει αυτό με ένα Golf άλλο τόσο έχω εγώ με έναν οδηγό F1…
    αλλά δε πάυει το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό, προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρια κ φυσικά γρήγορα!!
    αλλά για μένα ένα Golf ήταν θηρίο κ το έχω ξαναπει!
    αυτό του Dahlback…
    http://www.youtube.com/watch?v=NMnRml-hX3g
    το είχα δει κ live που το είχαν φέρει!!

  • freedoom1013

    Υπέροχη περιγραφή!
    Α ρε Golfακι, αθάνατο!!
    (Τώρα τι σχέση έχει αυτή η δημιουργία με Golf, δεν ξέρω…Μόνο στα φωτιστικά σώματα του μοιάζει… :P)

  • Nas1993

    noikokyris o typos!poly oreksi….mpravo tou!