Αν ισχύει αυτό που γράφει σήμερα το Βρετανικό Car, τότε η Daimler έκανε πολύ μεγάλη υπομονή προτού τελικά αποφασίσει ότι θα βάλει λουκέτο στην Maybach το 2013. Μέσα στα 7 χρόνια που η Maybach ανήκει στην Daimler, έχει πουλήσει συνολικά 3.000 υπερπολυτελή αυτοκίνητα με τους Γερμανούς να έχαναν από κάθε αυτοκίνητο που πουλούσαν, 330.000 ευρώ. Πως γίνεται αυτό; Η Daimler είχε δώσει 1.33 δις για να την κάνει κάνει δική της και με μόλις 3.000 πωλήσεις δεν έκαναν απόσβεση την αρχική επένδυση τους. Μπορεί κανείς άραγε να κατηγορήσει την Daimler για την απόφαση που πήρε;


[Πηγή: Car]

  • Phaethon

    Και τι θέλουν να κλάψουμε κιόλας;

  • Anestiskalioglou

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΕΡΚΕΛ

  • hellboy

    οτι ειναι για λιγους το σκεφτηκαν????-σχετικα με την αποσβεση,για τον απλο λογο οτι οταν πουλας κατι ακριβο χρειαζετε πολλα χρονια για να αποσβεσει το ποσο και να ειναι κερδοφορα δεν πουλαει κονσερβοκουτια οπως το πολο,κολτ,πουντο για να κανει αποσβεση σε 7 χρονια(στην χειροτερη)
    πραγματικα οι γερμανοι πρεπει να σταματησουν να ασχολουντε με οτιδηποτε εχει μεσα μαθηματικα και αριθμους….μανταρα τα κανουν…

  • Ablaoublas

    …Kai xeirotera!!!

  • Panos225

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Η ΓΑΜΩ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ