Ξέρεις ότι η BMW Motorsport και κατ’επέκταση η Μini είχε υπογράψει συνεργασία με την αγγλική αγωνιστική ομάδα Prodrive, ιδιοκτησία του David Richards, για την συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλυ με το Mini Countryman WRC. Πέρσι συμμετείχαν σε 6 από τους 13 αγώνες με τα οδηγικά δίδυμα των Dani Sordo/Marc Martí και Kris Mekee/Paul Nagle να έχουν άκρως ενθαρρυντικά αποτελέσματα, προετοιμάζοντας την ομάδα για την πλήρη εμπλοκή τους στο φετινό πρωτάθλημα.

Κάπου στα τέλη όμως τους προηγούμενου έτους αρχίζουν να εμφανίζονται σύννεφα μεταξύ των δυο πλευρών όταν η Mini χάνει(;) την προθεσμία για την υποβολή δήλωσης πλήρους συμμετοχής στο φετινό πρωτάθλημα του WRC. Παρόλα αυτά όμως, η παρουσία της εταιρίας στον πρώτο αγώνα του Monte Carlo και τους χιονισμένους δρόμους γύρω από το πριγκιπάτο ήταν άκρως επιτυχημένη, μιας και το πλήρωμα των Dani Sordo/Marc Martí κατέλαβε την δεύτερη θέση.

Τη προηγούμενη βδομάδα όμως η BMW Motorsport ανακοίνωσε ότι τερματίζει την συνεργασία της με την Prodrive στην ομάδα Mini WRC. Οι Γερμανοί είναι προφανώς δυσαρεστημένοι με τον τρόπο προβολής του WRC στη χώρα τους και γενικά την τηλεοπτική κάλυψη και διοργάνωση του πρωταθλήματος από την North One Sports.

Για να μην πάει χαμένη όλη η προσπάθεια και τα λεφτά που έδωσε η BMW, ανακοίνωσαν ότι η αποχώρηση από το θεσμό δεν είναι τόσο δραστική όσο αναμενόταν.

Η Mini θα συνεχίσει να συμμετέχει στο WRC αλλά την ευθύνη για τα αυτοκίνητα της θα την έχει άλλη εργοστασιακή ομάδα. Από τον αγώνα της Σουηδίας που διεξάγεται αυτό το 3ήμερο και ύστερα, τα εργοστασιακά Mini John Cooper Works θα ετοιμάζονται από την Motorsport Italia και όχι την Prodrive. Η νέα ονομασία της επίσημη εργοστασιακής ομάδας πλέον είναι WRC Team Mini Portugal και στις 2/2 πήρε έγκριση από τη FIA να συμμετέχει ως κατασκευαστής στο Πρωτάθλημα για τους εναπομείναντες 12 αγώνες. Τα πληρώματα της ομάδας θα είναι ο Πορτογάλος Armindo Araujo με συνοδηγό τον Miguel Ramalho και ο Βραζιλιάνος Paulo Nobre με συνοδηγό τον Edu Paula.

Η βρετανική Prodrive όμως δε χάνεται από το προσκήνιο καθώς θα ετοιμάζει τα αυτοκίνητα για τους ιδιώτες. Η, μέχρι πρότεινως εργοστασιακή ομάδα θα χαρακτηρίζεται ως ιδιωτική με εργοστασιακή υποστήριξη με μέχρι στιγμής οδηγό τον Dani Sordo. Παράλληλα, η Prodrive θα βοηθάει την BMW στην εξέλιξη του αυτοκινήτου.

[Πηγή: MINI]

Δελτίο Τύπου

MINI Motorsport to follow new path in the FIA WRC.06.02.2012Munich. After Dani Sordo (ES) and Carlos del Barrio (ES) finished second on the return of the brand to the legendary Monte Carlo Rally, the direction has now been set for a long-term MINI presence in the FIA World Rally Championship (WRC): On Thursday 2 February, the Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) accepted a two-car manufacturer entry by WRC Team MINI Portugal into the 2012 FIA World Rally Championship for Manufacturers. As a consequence MINI will complete the homologation for the MINI John Cooper Works WRC. The WRC Team MINI Portugal – consisting of Armindo Araújo (PT) and his co-driver Miguel Ramalho (PT), as well as Paulo Nobre (BR) and co-driver Edu Paula (BR) – will contest the remaining 12 events of the 2012 FIA World Rally Championship.

This long-term homologation ensures that the MINI John Cooper Works WRC can be used in the premier league of rallying, and other series in accordance with FIA regulations, up to and including 2018. The cooperation with Prodrive will be put on a new basis. Prodrive remains responsible for the construction and support of MINI John Cooper Works WRC customer vehicles, and will continue to work with the BMW Group on the further development of the car. The WRC Team, run by Prodrive, will from now on start as a works-supported private team.

“I am delighted that the future of MINI in the WRC has been secured on a long-term basis,” said Dr. Kay Segler, Senior Vice President MINI Business Coordination and Brand Management. “We remain convinced that the sport of rallying is perfectly suited to our brand. The situation we now find ourselves in means the MINI Motorsport family can, and will, continue to grow on the rally scene. With three podiums from just seven starts in the world championship, the MINI John Cooper Works WRC has already emphatically proven its potential. I am confident that our customer teams around the world will continue to thrill MINI fans with this car over the coming years. The FIA was just as interested in the long-term presence of the MINI brand in the WRC as we were, and was actively involved in finding a constructive solution. We are grateful for the good cooperation and the understanding it has shown us.”

Segler added: “With its great enthusiasm and hard work, the Prodrive team has played a major role in the remarkable sporting success we have achieved on our initial outings with the MINI John Cooper Works WRC. On behalf of MINI Motorsport, I would like to thank everyone at Prodrive for their efforts so far and we look forward to working with them in support of our MINI John Cooper Works WRC customers in the future.”