Σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά του Car and Driver, η σουηδική εταιρία Koenigsegg αναπτύσσει έναν κινητήρα που βασίζεται σε twin-turbo V8 τους χωρίς εκκεντροφόρους. Συνεχίζοντας αναφέρει ότι ο κινητήρας θα χρησιμοποιήσει πνευματικά ελεγχόμενες βαλβίδες ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να έχει μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ανά πάσα στιγμή που συνεπάγεται και βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων κατά 20 έως 30 τοις εκατό.

Αν και οι κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρους δεν είναι κάτι καινούργιο, δεν έχουν υπάρξει βιώσιμες εφαρμογές σε αυτοκίνητα παραγωγής με τη χρήση πνευματικά ελεγχόμενων βαλβίδων. Ωστόσο, υπάρχει το σύστημα MultiAir της Fiat, το οποίο οι βαλβίδες εισαγωγής είναι ηλεκτρο-υδραυλικής μεταβλητής ενεργοποίησης.

Τέλος, η σουηδική εταιρία εξακολουθεί να αναζητεί μια έξυπνη λύση για να απαλλαγεί την υποχρεωτική χρήση αερόσακου, που θα μπορούσε να επιτρέψει στο Agera R να πωληθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, κάτι παρόμοιο που είχε γίνει και με τη Pagani Hyuara. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρουσιάσει rendering του 100ού αυτοκινήτου της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

[Πηγή: Car and Driver]