Σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά του Car and Driver, η σουηδική εταιρία Koenigsegg αναπτύσσει έναν κινητήρα που βασίζεται σε twin-turbo V8 τους χωρίς εκκεντροφόρους. Συνεχίζοντας αναφέρει ότι ο κινητήρας θα χρησιμοποιήσει πνευματικά ελεγχόμενες βαλβίδες ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να έχει μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ανά πάσα στιγμή που συνεπάγεται και βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων κατά 20 έως 30 τοις εκατό.

Αν και οι κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρους δεν είναι κάτι καινούργιο, δεν έχουν υπάρξει βιώσιμες εφαρμογές σε αυτοκίνητα παραγωγής με τη χρήση πνευματικά ελεγχόμενων βαλβίδων. Ωστόσο, υπάρχει το σύστημα MultiAir της Fiat, το οποίο οι βαλβίδες εισαγωγής είναι ηλεκτρο-υδραυλικής μεταβλητής ενεργοποίησης.

Τέλος, η σουηδική εταιρία εξακολουθεί να αναζητεί μια έξυπνη λύση για να απαλλαγεί την υποχρεωτική χρήση αερόσακου, που θα μπορούσε να επιτρέψει στο Agera R να πωληθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, κάτι παρόμοιο που είχε γίνει και με τη Pagani Hyuara. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρουσιάσει rendering του 100ού αυτοκινήτου της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

[Πηγή: Car and Driver]

  • ε αυτο ουτε γραμμησ ειναι ουτε μαζικησ παραγωγησ!!!!!! ασε που τα περισσοτερα κιωλασ μονο στολιζουν κατι γκαραζ!!!!!!! οποτε και να μην δουλεψει δεν θα το μαθουμε ποτε!!!!!! 
    αλλα και stnn τελικη ειναι KOENIGSEGG οποτε εμπιστευομαι!!!!!!  :-)))
     

  • fatals

    Τα koenigsegg δεν πωλουνται στο Αμερικα? Αφου ενα μελος στο l4p εχει παραγγειλει ενα Agera-R….

    •  είναι Αμερικα΄νος;;;;;;;;;

    • fatals

      Ναι στην Αμερικη ζει! Τωρα αν ειναι Αμερικανος δεν ξερω! Παντως εχει 3 bugatti veyron, οι δυο σε παραγγελια..! Μια απλη SS, μια grandsport SS kai μια “απλ稔! Εχει σε παραγγελεια και ενα agera-R που το εχει ονομασει Artico…(οτι ναναι)! Μια bbi 911 με καμποσα αλογα! Μια panamera mansory και πολλα αλλα…Με λιγα λογια δεν ξερει τι εχει..

    • πεινάει !!!!

    • ξερουμε αν θελει κανεναν συντηρητη???? μπορω να του τα εχω στην πενα!!!!!!  :-)))

  • MitsosDaBest

    Πόσο όμορφο αμάξι… =)

  • Roxamis

    Παντα ειχα την απορια με τα Koeningsegg. Ειχα δει το ντοκιμαντερ απο το εργοστασιο και ελεγε οτι τα αυτοκινητα τα δημιουργει ο Cristian Von Koeningsegg. Ειναι δυνατον ενα ατομο μονο του να φτιαξει ενα αυτοκινητο? Γιατι αποτι βλεπω ο κινητηρας ειναι δικος του δεν ειναι οπως πχ το παγκανι που παιρνει απο μερσεντες. Πως γινεται αυτο το πραγμα? 

  • nikxan1

    πνευματικες βαλβιδες, υπαρχουν στα κομπρεσσερ αερα εδω και χροοοοοοοοοοοοοοοοοονια!!!!
    ειναι πολυ απλος ο τροπος λειτουργειας:
    αντι για βαλβιδες εισαγωγης-εξαγωγης, υπαρχουν ευκαμπτα λαμακια, τα οποια στα μεν εισαγωγης, μπορουν να κινουνται ελευθερα ΜΟΝΟ προς τα κατω, και τα εξαγωγης ΜΟΝΟ προς τα πανω.
    οταν το πιστονι κατεβαινει, η υποπιεση που δημιουργει, τραβαει το λαμακι προς τα κατω, οποτε ρουφαει αερα. οταν το πιστονι παει προς τα πανω, η υποπιεση γινεται πιεση, κλεινει το λαμακι εισαγωγης, και σπρωχνει το εξαγωγης προς τα πανω για να ανοιξει.

    • Gti16v

      Και σε μηχανές εσωτερικής καύσης;;;

    • nikxan1

      κοιτα:
      δοκιμαστηκε σε αγωνιστικα μοτερ, αλλα για λογους κοστους το σχεδιο εγκαταλειφθηκε.
      δεν θυμαμαι με ακριβεια τι εγινε, αλλα πριν λιγα χρονια, η APRILIA αν θυμαμαι καλα, ειχε σχεδιο να τις εφαρμοσει στην CUBE, την μοτοσυκλετα που θα ετρεχε τοτε στα WSB.
      παρολο που οι πνευματικες βαλβιδες, παρουσιαζουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ συμπεριφορα σε υψηλο στροφαρισμα, περαν του κοστους, μαλλον ειναι και η αμφιβολια της αξιοπιστιας στον χρονο.

  • Pterarxos

     ««η σουηδική εταιρία εξακολουθεί να αναζητεί μια έξυπνη λύση για να απαλλαγεί την υποχρεωτική χρήση αερόσακου, που θα μπορούσε να επιτρέψει στο Agera R να πωληθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες»»

    δεν έχει αερόσακο ;;; OMG!

    • Gti16v

      OMG; Όταν έχεις bucket με ζώνες 4-6 σημείων δε χρειάζεσαι αερόσακο.