Ο A. Kahn Design φόρεσε στα βελτιωμένα του Ford Fiesta ST και Focus ST ζάντες της Cosworth οι οποίες είναι διαθέσιμες σε διαστάσεις 17″,18″ και 19″. Το λευκό Kahn Ford fiesta ST φορά ένα νέο άκρως αεροδυναμικό bodykit που αποτελείται από νέο μπροστά προφυλακτήρα, φουσκωμένα φτερά, πλαϊνά spoiler, νέο πίσω προφυλακτήρα, διαχύτη και αεροτομή. Και τα τρία διαθέτουν κόκκινες δαγκάνες των φρένων, σκουρόχρωμα κρύσταλλα ενώ ο οίκος δίνει την επιλογή στον πελάτη να δημιουργήσει το εσωτερικό αλλά το εξωτερικό του αυτοκινήτου σε ότι χρώμα το επιθυμεί.

[Πηγή: A.Kahn]

Δελτίο Τύπου

Kahn Ford Focus/Fiesta with Cosworth wheels

How has Afzal Kahn succeeded in making you think these vehicles came from the original manufacturer?

Well, the answer is pretty straight forward, maintaining the mystique and tradition behind one of the UK’s most famous companies, Afzal Kahn has put forth a rather straight edge bespoke composite – akin to a rare treasure.

The white Kahn Ford fiesta ST along with the green Kahn focus ST and blue Kahn focus RS, exude daring style and practicality.Drawing on a proven pedigree for high performance cars, the principal British designer’s latest designs propose to offer driving enthusiasts terrific road-holding with a sense of exclusivity – whilst retaining the demureness of the original vehicle/s.

Compellingly developed with the distinctive Kahn mantra – a balance of performance and refinement: an aerodynamic body kit, a Kahn lowering module, red calipers, Kahn privacy glass and Kahn exhaust along with a back spoiler, side vents, rear and front diffuser, along with bonnet vents, ensure a definitive driving experience.

Inside will be the expected bespoke touch. We provide our customers with the opportunity to express one’s individuality. And they can have whatever they want. We could, for example, design for you a vehicle with an exterior the colour of your shirt and an interior the same shade of your living room – the choice is yours.

These Kahn Ford vehicles provide the ideal to platform to showcase a new range in the Kahn portfolio: alloy wheels bearing the legendary Cosworth mark!

A powerful name in the mind of any high performance vehicle enthusiast, the classic style and quality of the inspirational new Cosworth wheels, (created under license), reflect the reputation and values of the respective brands.

Available in 17, 18 and 19 inch with fitments (various Ford models but also includes the following) Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Jaguar, Lexus, Peugeot, Renault, Subaru and Volvo to name but a few.

Kahn wheels sit perfectly, on any vehicle, conveying the essence of the vehicle’s identity. With simple clean lines, soft organic surfaces on the edge of the spoke and a purposeful mechanical centre, the Kahn Cosworth wheels are synonymous with elegance and innovation.

  • cfu

    molis teleiosa
    to fiesta st einai kalytero apo to gnisio ST,eidika h aerotomi kai genika opos einai to styl apo ta plagia

    ektos apo to bodykit thelo esto tis mayres zantes

  • fatals

    Γαμουνε όπως λέει και ο Μάο

  • Sotiris2111

    Και ρωτάω εγώ τώρα…Γιατί δν βγάζει η ford ένα 4κίνητο fiesta με 1600 τουρμπατο κινητήρα και αυτό το bodykit γύρω στα 26 30000 χιλιάρικα να χεστεί στο τάλιρο???!! άντε και με ένα πιο διακριτικό bodykit!! θα θελα να ξερα! Γιατί δεν προτιμάνε την 4κίνηση και προτιμούν να δίνουν λεφτά για έρευνα για συστήματα μείωσης του σπιναρίσματος στα 350 άλογα και μπροστινή κίνηση!!! Εγώ respect δίνω γιατί έτσι ξεχωρίζουν και γίνεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού αλλά είναι δυνατόν να είναι μετρημένα στα δάχτυλα τους ενός χεριού τα 4κίνητα?? evo sti και  s3 σε άλλη κατηγορία!

    • Την ίδια απορεία φαντάζομαι έχουμε πάρα πολλοί! 

    • Akitsu

       Σωτήρη έχεις δεί κανένα τετρακίνητο από αυτά που λές να μένει μαμά??? Έγω όλα όσα έχω δεί είναι πειραγμένα με φυσικό αποτέλεσμα τις πολλές φθορές σε όλους τους τομείς!!! Άμα θέλουν 400 άλογα στα τετρακίνητα για να πάρουν τα πόδια τους + το παραπάνω βάρος πιστεύω δεν τους συμφέρει και γι’αυτό δεν το έχουν κάνει! Πιστεψέ άμα οδηγήσεις καλοστημένο μπροστοκίνητο δεν θα νιώσεις ότι χρειάζεσαι τετρακίνητο!!!

    • Sotiris2111

      Akitsu έτσι και αλλιώς προσωπικά είμαι φανατικός της βελτίωσης και έχω δει τι είναι ικανό να κάνει ένα τετρακίνητο με 400 άλογα (evo) μιας και για ένα διάστημα ήμουν τυχερός και τις αρετές του τις απολάμβανα συχνά! Το ότι τα βελτιώνουν με ένα φίλτο εξάτμιση και πρόγραμμα ανάρτηση συμπλέκτη (που είναι από εργοστάσιο αδύναμος) και με την προυπόθεση ότι δεν ανοίγουν κινητήρα δεν σημαίνει ότι βγάζουν φθορές! Ολα τα αυτοκίνητα βγάζουν βελτιωμένα και μη! Η συντήρηση και η χρήση είναι αυτά που καθορίζουν τις περισσότερες φορές τις ζημιές ή κάποια ελατωμματικά εξαρτήματα από εργοστάσιο! Συμφωνώ πως ένα rallye πάει τάπα και αυτό λόγω του βάρους του και του στησίματος. Αλλά σίγουρα δεν στρίβει όπως οι δύο ιάπωνες! evo και sti! Μόνο κάτι αναβασιάρικα της κατηγορίας Α με 180 190 ίππους είναι ανταγωνιστικά σε ΒΟΛΤΙΣΙΟ evo! Σίγουρα ένα μπροστοκίνητο μπορεί να στρίψει πολύ καλά αλλά είμαι της άποψης πως για να γίνει αυτό πρέπει να χει σχετικά λίγα άλογα(σε σχέση με τους ιάπωνες) να περνάει την δύναμη του στον δρόμο και να έιναι πολύ ελαφρύ! Το 4κίνητο είναι άλλη φάση! Και 4κίνηση με 4κίνηση διαφέρει! Η 4κίνηση του s3 και η αίσθηση του αυτοκινήτου μπροστά στου evo έιναι για τα πανηγύρια! ΚΑΙ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΟΚΙΝΗΤΑ που στρίβουν πολύ καλύτερα απο τα s3! το θέμα έιναι άλλο! Η ford! Εχει πολλά χρόνια ιστορίας στο motorsport και θα ήθελα να δω απογόνους των cossie!! Και μιας και τα καταφέρνει στα wrc πολύ καλά και έχει την τεχνογνωσία να βγάλει ένα αυτοκίνητο ΒΓΑΛΜΕΝΟ από αγώνες γιατί να μην το κάνει!???!!!!!

    • Akitsu

       Σωτήρη δεν αναφέρομαι σε Rallye αλλά σε Focus RS και Megane RS! Αυτό που προσπαθώ να πώ είναι ότι πόση διαφορά νομίζεις ότι μπορεί να έχει ένα μαμά evo με ένα από αυτά τα δύο??? Ίσως γι’αυτό και δεν ασχολούνται οι εταιρείες περισσότερο! Δεν είναι όλες οι εταιρείες σαν το group VAG να έχουν λεφτά για πέταμα!!!

    • Sotiris2111

      Για μένα μεγάααααααλη διαφορά θα έχουν! Ουδέποτε θα συγκρίνω 4κίνηση με fwd! Είναι ασύγκριτα με εντελώς διαφορετική συμπεριφορά! Οπως εσύ φίλε μου είσαι πορωμένος με τα renault στα οποία και δίνω μεγάλο respect (δύο έχουμε) και θα έχεις οδηγήσει αρκετά από αυτά όταν θα βρεθείς μέσα σε ένα evo θα αναθεωρήσεις! Στο εύχομαι να βρεθείς μέσα σε ένα και να το οδηγήσεις κιόλας!

    • Akitsu

       Σωτήρη επειδή μιλάς σωστά θα σου πώ ότι πολύ θα ήθελα να οδηγήσω ένα evo έστω και μαμά αλλά μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει το Megane RS Cup με το μπλοκέ και είναι όλα τα λεφτά! Φυσικά και είναι άλλη φάση τα τετρακίνητα αλλά λέω ότι δεν έχουν μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα που κινούντε σε σχέση με τα μπροστοκίνητα αλλά στην αίσθηση που σου δίνουν! Αυτή είναι προσωπική μου γνώμη!

      Φιλικά Άκης

  • Mika

    Wraio to leyko Fiesta,alla ti kinhthra na exei arage…
    Giati an exei kana aplo 1600arh, me ta 130 aloga, pou einai mexri twra to koryfaio Fiesta,ti na to kanw…
    Mapa to karpouzi!
    Molis bgei to ST me ta 180 ps, tote malista, na baleis ena tetoio bodykit na eisai komple!
    :-)))))

    • ilikeyourcar

      Με 18αρα θα κανει 0-100 σε 12, αστειο αν σκεφτεις οτι το body kit παραπαμπει σε τρελα γκαζια…

  • marios_7

    to fiesta foraei 2 mayres k 2 asimi zantes??? :P

  • Sotiris2111

    Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα!! Στο ότι μπορείς να κινηθείς πολύ κοντά με ένα τετρακίνητο με ενα megane όπως αυτό που οδήγησες αλλά με εντελώς διαφορετική αίσθηση! Αλλά επειδή γενικεύουμε πολύ το θέμα και δεν βγαίνει άκρη να το κάνω πιο σαφές! Το evo έχει ίσως από τις πιο κορυφαίες αποκρίσεις την καλύτερη αίσθηση δεν σε φοβίζει πουθενά και πάς όπως θες! του sti είναι πιο υποστροφική η συμπεριφορά του ενώ του s3 απέχει πολύ και από τα δύο προηγούμενα! Να σου πω μεταξύ ενός s3 και ενός rs ίσως προτιμούσα και εγώ το rs μιας και έχει πιο ξεκάθαρο προσανατολισμό και ίσως η οδήγηση να είναι πιο κοντά στα δικά μου πρότυπα! Φαντάσου τώρα και ένα fiesta με τις αρετές του evo στα 1.6κ.ε!! Αυτό είχα στο μυαλό μου όταν ανάρτησα το πρώτο ποστ!