H Fiat για πέμπτη συνεχή χρονιά είναι η αυτοκινητοβιομηχανία που κατέγραψε το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών CO2, στα οχήματα που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2011, με μέση μέτρηση 118,2 g/km (4,9 g/km λιγότερο από το μέσο όρο του 2009). Επίσης, το γκρουπ Fiat κατέλαβε την πρώτη θέση ως όμιλος, με 123,3 g/km, μια βελτίωση της τάξης του 2,6 g/km σε σχέση με πέρυσι. Και τα δύο ρεκόρ έχουν πιστοποιηθεί από τη JATO Dynamics, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και έρευνας αγοράς στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η διάκριση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό επίτευγμα και μια συνεχή βελτίωση: τα τελευταία 5 χρόνια, η Fiat μείωσε τις μέσες εκπομπές ρύπων της κατά 14%, από 137,3 σε 118,2 g/km CO2, το οποίο είναι σημαντικά χαμηλότερο από το στόχο που τέθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2015, δηλαδή την τιμή των 130 g/km.

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Η Fiat διακρίνεται για 5η συνεχή χρονιά για τις χαμηλότερες εκπομπές CO2στην Ευρώπη 

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Fiat είναι η μάρκα αυτοκινήτου που κατέγραψε το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών CO2, στα οχήματα που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2011, με μέση μέτρηση 118,2 g/km (4,9 g/km λιγότερο από το μέσο όρο του 2009). Επίσης, το γκρουπ Fiat κατέλαβε την πρώτη θέση ως όμιλος, με 123,3 g/km, μια βελτίωση της τάξης του 2,6 g/km σε σχέση με πέρυσι. Και τα δύο ρεκόρ έχουν πιστοποιηθεί από τη JATO Dynamics, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και έρευνας αγοράς στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η διάκριση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό επίτευγμα και μια συνεχή βελτίωση: τα τελευταία 5 χρόνια, η Fiat μείωσε τις μέσες εκπομπές ρύπων της κατά 14%, από 137,3 σε 118,2 g/km CO2, το οποίο είναι σημαντικά χαμηλότερο από το στόχο που τέθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2015, δηλαδή την τιμή των 130 g/km.

Το αποτέλεσμα αυτό δείχνει έμπρακτα τη δέσμευση της Fiat για την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ανάπτυξης απλών και έξυπνων λύσεων όπως ο κινητήρας TwinAir, ο πιο «οικολογικός» βενζινοκινητήρας του κόσμου, η χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως το φυσικό αέριο ή το υγραέριο, ένας τομέας όπου η Fiat πρωτοπορεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Και τέλος η ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών όπως το eco:Drive, μια εφαρμογή που προάγει έναν τρόπο οδήγησης πιο υπεύθυνο και φιλικό προς το περιβάλλον και έχει βοηθήσει πολλούς οδηγούς που την χρησιμοποιούν τακτικά να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων σε επίπεδα ακόμη χαμηλότερα.

Όλες οι καινοτομίες της οικολογικής τεχνολογίας της Fiat συμπυκνώνονται στην ονομασία “Air Technologies” που αντιπροσωπεύει τη συνολική εξέλιξη της ίδιας απλής ιδέας-ζητούμενου. Τα τελευταία 20 χρόνια τα “Air Technologies» της Fiat έφεραν επαναστατικές λύσεις στην αγορά του αυτοκινήτου, απλές και ταυτόχρονα με μικρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, διατηρώντας παράλληλα στο μέγιστο την οδηγική απόλαυση που ήταν πάντα ανταγωνιστικό χαρακτηριστικό των μοντέλων του ιταλικού γκρουπ.

  • cfu

    bravo tis!!! doste sto lao xamilo Co2,eidika an einai kato apo 99 einai enas teleios kinitiras!!! 
    etsi opos giname pleon to Co2 apotelei enan apo tous simantikoterous paragontes gia agora aytokinitou.ego mexri prin 2-3 xronia oute kan iskera ti simaini Co2(kai h katanalosei agnostei leksi),kai ayth ti stigmi an eperna neo aytokinito tha koitousa apoklistika osa einai kato apo 99,h kapio neo metaxeirismeno pou kai ayto na exei kato 99,

    bravo sti fiat gia alli mia fora

  • Bill Tr

    Μπράβο Fiat..

  • glazz

    good job…

  • MitsosDaBest

    Κρίμα που τα Fiat στην ποιότητα κατασκευής, αντί να γίνονται καλύτερα γίνονται χειρότερα… =(

    Επειδή πόσταρα αρκετά video με χαλασμένα DSG, ορίστε βίντεο για να το ευχαριστηθείτε εσείς τώρα!

    Λένε πως έχει χοντρή βλάβη το 146 και θέλει πολλά λεφτά να φτιαχτεί, οπότε είπαν τα ζώα να το αποτελειώσουν… =Ρ

    http://www.youtube.com/watch?v=TzowqMJaRYk&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=hKfsvnX-hfo&feature=related

  • giannis1304

    εεε εντάξει δεν βγάζει και μεγάλου κυβισμού κινητήρες η fiat, ούτε έχει μεγάλη γκάμα μοντέλων.Ποιος είναι ο μεγαλύτερος της κινητήρας σήμερα; ο 3.2 της 159;θα μου πεις δεν είναι μεγάλος; υπάρχουν μάρκες, που έχουμε όλοι στο μυαλό μας με μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων, αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού.
    για λαϊκή κατανάλωση το βραβείο. εγώ κάτι τέτοια τα βλέπω και κουνάω το κεφάλι

  • gronholm89

    mpravo, alla logiko to apotelesma… apo tin stigmi pou den exei megalous kinitires, epomeno einai….
    pisteuw oti ta vraveia 8a eprepe na dinontai me alla kritiria, kai oxi stegna me ton meso oro twn rupwn…

  • όταν η VW απαιτεί από την αμερικάνικη κυβέρνηση να ειναι πιο ελαστικοί με τους ρύπους κ τις καταναλώσεις, ένα απο τα κυριότερα αντίπλα group τους δειχνει οτ δρόμο!!
     

  • μπράβο της!

  • JimmyM

    giannis1304 είτε σου αρέσει είτε οχι η Fiat στις μικρές κατηγορίες εχει κατεβάσει τα σώβρακα των Γερμανών. Συνέχισε να κουνάς το κεφάλι, μπας και καταλάβεις γιατί είναι 10χρόνια μπροστά στους κινητήρες.

    • Panos

      πες τα..

    • Diego

      Χεστηκανε  οι γερμανοι για τις μικρες κατηγοριες,τα πολλα λεφτα απο αλλου τα βγαζουν.

    • gronholm89

       den nomizw oti xestikane, ka8e allo… i sunergasia me ti suzuki s leei kati? allo p apetuxe…