Εδώ και αρκετό καιρό, η Pirelli έψαχνε το μονοθέσιο που θ’ αντικαταστήσει την Toyota TF109, το μονοθέσιο με το οποίο εξέλισσε τα ελαστικά της για τη Formula 1. Όμως, αναζητούσε ένα μονοθέσιο του 2010, αλλά υπήρχαν διαφωνίες, για να μην εννοηθεί κάποια ομάδα, μιας και η Toyota αποσύρθηκε στο τέλος του 2009. Βρέθηκε, ωστόσο, λύση, και το νέο μονοθέσιο της ιταλικής εταιρείας είναι η Renault R30.

Η R30 ήταν μονοθέσιο που διέθετε διαχύτη δύο επιπέδων, F-Duct, σύστημα ρύθμισης της εμπρός πτέρυγα, όπου ο οδηγός είχε το δικαίωμα να αλλάζει την κλίση μέχρι και δύο φορές σε κάθε γύρο, μέχρι και 6 μοίρες περισσότερο ή λιγότερο, ενώ δεν είχε KERS. Έτσι, θα γίνουν κάποιες τροποποιήσεις, ώστε να είναι σύμφωνο με τους φετινούς κανονισμούς, προκειμένου οι άνθρωποι της Pirelli να εξελίξουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα ελαστικά, με βάση τα σημερινά επίπεδα κάθετης δύναμης και αεροδυναμικής ισορροπίας και φθοράς των ελαστικών.

Οι Ιταλοί, για να μην υπάρξει καμία εύνοια προς την Lotus, διαβεβαιώνουν ότι οι δοκιμές θα διεξάγονται μόνο από μηχανικούς της εταιρείας, ενώ όλες οι ομάδες μπορούν να στέλνουν παρατηρητές. Ακόμα, όμως, δεν είναι γνωστό τ’ όνομα του οδηγού ή των οδηγών που θα συμμετάσχουν στις δοκιμές, οι οποίες θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Μάιο.

[Πηγή: PVM | Photo Copyright: REUTERS/Steve Crisp]