Η πρώτη καρό σημαία της σεζόν έπεσε, με τον Jenson Button να γίνεται ο πρώτος νικητής της σεζόν. Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός κι εξελίχθηκε σε “‘πόλεμο” των McLaren και Red Bull, όπως δείχνει η εξέλιξή του, αλλά και το τελικό αποτέλεσμα. Ο Sebastian Vettel βρέθηκε ανάμεσα στις δύο McLaren, μιας και ο Lewis Hamilton πέρασε 3ος την γραμμή του τερματισμού, μπροστά από τον Mark Webber, ο οποίος τον πίεσε στους τελευταίους γύρους, αλλά δεν κατάφερε να προσπεράσει. Ο Fernando Alonso έκανε ό,τι μπορούσε, έτσι τερμάτισε στην 5η θέση, μπροστά από τους Kamui Kobayashi, Sergio Perez, Daniel Ricciardo και Paul di Resta.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο Hamilton δεν ξεκίνησε καλά, έτσι ο Button έστριψε πρώτος. Πολύ καλή εκκίνηση έκαναν οι δύο οδηγοί της Mercedes, με τον Michael Schumacher ν’ ανεβαίνει στην 3η θέση, και τον Nico Rosberg, στην 4η. Μία θέση κέρδισε ο Sebastian Vettel, ο οποίος από την 6η, βρέθηκε στην 5η θέση. Αντιθέτως, κακή εκκίνηση έκανε ο Romain Grosjean, καθώς έχασε 3 θέσεις, από τους παραπάνω οδηγούς. Ακόμα χειρότερη εκκίνηση για τον Webber (μία ακόμα στο ενεργητικό του), καθώς βρέθηκε στην 9η θέση, από την 5η που ξεκινούσε. Μία θέση κέρδισε ο Maldonado, αλλά οι πιο ευνοημένοι ήταν οι οδηγοί της Ferrari, οι οποίοι βρισκόταν στις θέσεις 8 και 10. Φυσικά, ο Alonso ήταν μπροστά από τον Massa.

Ο πρώτος γύρος ήταν επεισοδιακός, επαφή είχαν οι Bruno Senna και Daniel Ricciardo, οι οποίοι μπήκαν μαζί στα pits, στο τέλος του πρώτου γύρου. Εν τω μεταξύ, στις πρώτες θέσεις, στον 2ο γύρο, ο Sebastian Vettel πραγματοποίησε ένα απίστευτο προσπέρασμα στον Nico Rosberg, στη στροφή 9, περνώντας από την εξωτερική! Σ’ εκείνο το σημείο, όμως, έλαβε τέλος ο αγώνας του Romain Grosjean, ο οποίος είχε “θανατηφόρα” επαφή με τον Maldonado στη στροφή 13. Η εμπρός δεξιά ανάρτηση του Γάλλου έσπασε, κι έτσι δεν κατάφερε να συνεχίσει αυτό που άρχισε χθες.

Το εκπληκτικό προσπέρασμα του Vettel στον Rosberg:

http://www.youtube.com/watch?v=dI1cM5E-iyE

Ο Button ήταν ο ταχύτερος οδηγός, κι ο Lewis Hamilton δεν μπορούσε να πιάσει την απόδοση του Βρετανού αφού δυσκολευόταν με τα ελαστικά. Μετά από τον 5ο γύρο, η πρώτη δεκάτα ήταν: Button, Hamilton, Schumacher, Vettel, Rosberg, Alonso, Webber, Massa, Maldonado, Perez. Στον 6ο γύρο, ο Vettel βγαίνει, προσωρινά, εκτός πίστας, με τους Rosberg και Alonso να τον φτάνουν. Ο Πρωταθλητής βρισκόταν πίσω από τον Schumi και τον πίεζε για να περάσει, κάτι που κατάφερε στον 10ο γύρο, καθώς ο 43χρονος έχασε σχέσεις στο κιβώτιο, έχασε και το φρενάρισμα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να βγει εκτός στην πρώτη στροφή. Τελικά, το κιβώτιο της W03 δεν του επέτρεψε να συνεχίσει τον αγώνα.

Οι ομάδες ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές όσον αφορά την επιλογή των ελαστικών. Ο Alonso μπήκε στα pits στον 13ο γύρο κι έβαλε τη μεσαία γόμα, όπως έγινε και με τους Webber, Button και Hamilton, οι οποίοι μπήκαν στον 14ο, 16ο και 17ο γύρο, αντίστοιχα. Αντίθετα, ο Vettel, που μπήκε στον 16ο γύρο, επέλεξε να χρησιμοποιήσει ξανά τη μαλακή γόμα των ελαστικών.

Η έξοδος από το πρώτο pit stop δεν ήταν ιδανική για τον Hamilton, καθώς βγήκε πίσω από τον Perez, που δεν είχε αλλάξει ελαστικά, και καθυστερούσε σημαντικά. Λίγο πιο πίσω, ο Vettel πλησίαζε τον Βρετανό, ο οποίος πέρασε την C31, με τον Vettel να κάνει το ίδιο, αλλά χωρίς να χάσει χρόνο. Ο Perez δέχθηκε το προσπέρασμα και του Alonso, και στη συνέχεια, μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών.

Σ’ εκείνο το σημείο, ο Button κρατούσε στα χέρια του τη νίκη, με τη διαφορά από τον δεύτερο Hamilton να είναι στα 10 δευτερόλεπτα. Στον 27ο γύρο, ο Massa δέχθηκε διπλό προσπέρασμα από τους Raikkonen και Kobayashi, έτσι “έπεσε” στη 10η θέση. Τα ελαστικά του Βραζιλιάνου είχαν “τελειώσει”, επομένως μπήκε αμέσως στα pits. Στον 29ο γύρο, οι πρώτοι 10 ήταν: Button, Hamilton, Vettel, Alonso, Rosberg, Webber, Maldonado, Raikkonen, Kobayashi και di Resta. Ο Webber πίεζε τον Rosberg, ο οποίος “έκοψε” τη στροφή 12, αλλά στη συνέχεια, μπήκε στα pits, χωρίς να πάρει κάποια ποινή από τους αγωνοδίκες.

Στον 34ο γύρο, ο Alonso έβαλε ξανά τη μεσαία γόμα, ενώ το ίδιο έκαναν οι Button και Hamilton. Ξαφνικά, η Caterham του Vitaly Petrov ακινητοποιήθηκε στην άκρη της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, ωστόσο οι Vettel και Webber πρόλαβαν να αλλάξουν ελαστικά, πριν να είναι πολύ αργά. Ο Vettel βγήκε μπροστά από τον Hamilton, έτσι ήταν φανερό ότι θα πίεζε τον Button, για τη νίκη, αφού το SC εκμηδένισε τις διαφορές, και ο αγώνας ξεκινούσε από την αρχή.

Πριν φύγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, η πρώτη 10άδα ήταν: Button, Vettel, Hamilton, Webber, Alonso, Maldonado, Perez, Rosberg, Raikkonen και Kobayashi. Το SC έφυγε από την πίστα στον 42ο γύρο, και ο Kobayashi “ανέβηκε” στην 9η θέση, προσπερνώντας τον Raikkonen. Ο Button ήταν ταχύτερος απ’ όλους, έτσι άνοιγε τη διαφορά από τον Vettel, ο οποίος δεχόταν την πίεση του Hamilton, που δεχόταν την πίεση του Webber! Οι 3 οδηγοί έκαναν παραπλήσιους χρόνους, το DRS flap των Hamilton και Webber άνοιγε σε κάθε γύρο, αλλά η σειρά στις πρώτες θέσεις δεν άλλαξε. Στον 48ο γύρο, ο Massa είχε επαφή με τον Senna, η οποία οδήγησε τον οδηγό της Ferrari σ’ εγκατάλειψη.

Έκπληξη προκαλούσε η απόδοση του Maldonado, ο οποίος ήταν “κολλημένος” στην F2012 του Alonso. Ο οδηγός της Williams ήθελε πάρα πολύ να περάσει τον δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή κι έναν από τους καλύτερους οδηγούς του αθλήματος, αλλά ό,τι έχτιζε για 15 γύρους, το γκρέμισε μ’ ένα λάθος, αφού στον τελευταίο γύρο, στην έξοδο της 6ης στροφής, ήρθε νωρίτερα στο γκάζι, με αποτέλεσμα να χάσει το πίσω μέρος και να καταστρέψει την FW34, αλλά και τον αγώνα του.

Το ατύχημα του Maldonado:

http://www.youtube.com/watch?v=E1TE4bhoXBQ

Με όλ’ αυτά, ο Jenson Button είδε πρώτος την καρό σημαία, κατακτώντας την 3η του νίκη στην Αυστραλία και την 13η στην καριέρα του, φτάνοντας του David Coulthard και Alberto Ascari, τον άνθρωπο που κατέκτησε για πρώτη φορά δύο -συνεχόμενους- τίτλους, το 1952 και το 1953. Ο Πρωταθλητής του 2009 έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, με 1:29.187, στον 56ο γύρο. Το επόμενο Grand Prix είναι προγραμματισμένο για τις 23-25 Μαρτίου, στην Kuala Lumpur της Μαλαισίας. Στη συνέχεια, μπορείς να δεις τους χρόνους, αλλά και τη βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών.

2012 Formula 1 Australian Grand Prix

Θέση No Οδηγός Ομάδα Γύροι Χρόνος Grid Pts
1 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 58 Winner 2 25
2 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 58 +2.1 secs 6 18
3 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 58 +4.0 secs 1 15
4 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 58 +4.5 secs 5 12
5 5 Fernando Alonso Ferrari 58 +21.5 secs 12 10
6 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 58 +36.7 secs 13 8
7 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 58 +38.0 secs 17 6
8 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 58 +39.4 secs 22 4
9 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 58 +39.5 secs 10 2
10 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 58 +39.7 secs 15 1
11 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 58 +39.8 secs 11
12 8 Nico Rosberg Mercedes 58 +57.6 secs 7
13 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 57 +1 Lap 8
14 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 57 +1 Lap 20
15 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 53 +5 Laps 21
16 19 Bruno Senna Williams-Renault 52 +6 Laps 14
Ret 6 Felipe Massa Ferrari 46 +12 Laps 16
Ret 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 38 +20 Laps 18
Ret 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 34 +24 Laps 19
Ret 7 Michael Schumacher Mercedes 10 +48 Laps 4
Ret 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 1 +57 Laps 3
Ret 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 0 + 58 Laps 9
DNS 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 23
DNS 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24

Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Εθνικότητα Ομάδα Βαθμοί
1 Jenson Button British McLaren-Mercedes 25
2 Sebastian Vettel German Red Bull Racing-Renault 18
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 15
4 Mark Webber Australian Red Bull Racing-Renault 12
5 Fernando Alonso Spanish Ferrari 10
6 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 8
7 Kimi Räikkönen Finnish Lotus-Renault 6
8 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 4
9 Daniel Ricciardo Australian STR-Ferrari 2
10 Paul di Resta British Force India-Mercedes 1
11 Jean-Eric Vergne French STR-Ferrari 0
12 Nico Rosberg German Mercedes 0
13 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Renault 0
14 Timo Glock German Marussia-Cosworth 0
15 Charles Pic French Marussia-Cosworth 0
16 Bruno Senna Brazilian Williams-Renault 0
17 Felipe Massa Brazilian Ferrari 0
18 Heikki Kovalainen Finnish Caterham-Renault 0
19 Vitaly Petrov Russian Caterham-Renault 0
20 Michael Schumacher German Mercedes 0
21 Romain Grosjean French Lotus-Renault 0
22 Nico Hulkenberg German Force India-Mercedes 0
23 Pedro de la Rosa Spanish HRT-Cosworth 0
24 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 McLaren-Mercedes 40
2 Red Bull Racing-Renault 30
3 Sauber-Ferrari 12
4 Ferrari 10
5 Lotus-Renault 6
6 STR-Ferrari 2
7 Force India-Mercedes 1
8 Mercedes 0
9 Williams-Renault 0
10 Marussia-Cosworth 0
11 Caterham-Renault 0
12 HRT-Cosworth 0

 

[Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]

  • συγχαργτηρια στον Button…
    έδωσε ένα γερό μάθημα στον αχαρακτήριστο…(τον Hamilton)
    η τσατσιά της Red Bull έδωσε την δευτερη θέση στπν Vettel…
    ο Vettel, αν κ δε μ’αρεσει σαν οδηγός, έδειξε όιτ δεν ηταν τυχαία ότι κατέκτησε…
    αν δείτε στο φευτερο pit stop του Ham, οι μηχανικοί της RB είχαν στηθει μπροστά του για να χάσει χρόνο κ ο vettel μπήκε μετά απο δυο γύρους…
    χαρούμενη έκπληξη ο Alonso…
    περίμενα χειρότερα, τα οποία θα έρθουν μάλλον στη Μαλαισία…
    ο Massa πάντα τον στήριζα αλλά είναι καιρός να το παρατήσει μονος του το άθλημα…έχουμε ολόκληρο Perez κ δε του δίνουμε την ευκαιρία…
    ο Μιχαλάκης θα έραβε πολλά στόματα αλλά η Mercedes δεν ειναι μεγάλη ομάδα για να τα καταφέρει…
    ωραίος ο Kimi…αλλά θέλω κ συνέχεια στην απόδοση του…
    γενικά πολύ καλός αγώνας αλλά ειναι circuit δρομου άρα τα συμπεράσματα είναι ριψοκίνδυνα…
    καλη σεζόν να έχουμε που θα ειναι κ μεγάλη!!

  • kriakos29

    Οσο αναφορα τον αγωνα νομιζω οτι ολοι υποτιμησαμε καπως τη Red Bull που εδειξε οτι μπορει να ανταγωνιστει τις McLaren στον αγωνα εχουν ομως μεγαλο μειονεκτημα στην τελικη ταχυτητα που μπορει να ειναι καθοριστικο σε πιστες οπως της Μαλαισιας που ακολουθει.Άψογος Button, μαχητικός Vettel,Hamilton χρειάζονταν το κάτι παραπάνω, Alonso όπως πάντα στο 120% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου που οδηγάει, αποκαλυπτική williams-maldonato αλλά και μεγάλος άτυχος… απογοήτευση απο mercedes-φαίνεται πως quallify-αγώνας είναι κατι πολύ διαφορετικό στην απόδοση τους ελέω w-duct. Πολύ καλός-μεθοδικός raikkonen στην 7 θέση , καθόλου άσχημα για πρώτο αγώνα απο εκεί που ξεκίνησε……  
    Καλή σαιζόν θα έχουμε… Οι McLaren- RBR πολύ κοντά με Renault- Mercedes αρκετά κοντά για να έχουμε ωραίους αγώνες . Προβλέπεται εμφύλιος στη McLaren, σχόλασμα του Massa.  
    Τελικα ο Horner ισως ειχε δικιο οταν ειχε πει οτι ο Button ειναι ο πιο επικινδυνος αντιπαλος για τον Vettel μιας και η φυση των ελαστικων πραγματικα φαινεται να μην αφηνει τον Hamilton να δειξει την πραγματικη του ταχυτητα… 

  • JohnnyXP64

    schumi will kicks asses this year!

    mclaren allready does!

    k afieromeno ston vetel apo tis mclaren:
    http://www.youtube.com/watch?v=uKL8G2eoVBc 

    • PanosGR

      κρατα καμμια πισινηηη……μπραβο στον μεγαλο jenson button…καλα να παθει ο αχωνευτος(ham)…(oxi οτι δεν ειναι καλος οδηγος,αλλα σαν personality)..τι εχεις να πεις για το vettel???με μονοθεσιο χειροτερο απο mclaren, lotus,mercedes????βαση κατατακτηριων…..ακομα τον χαρακτηριζεις φουσκα?????

  • cfu

    ax re Scumacher,se efage to kiboto,paredose to pneymatou kai bgike ektos,oraios o Button !!!!

  • jim

    an kai den ton pao katholou giati exo ftasi se simio na akou germanos germania kai na mou ti dini,atixos o shumi omos

  • Tsou Kostas

    Δεν αντεχω τον πουρναρακη που μεταδιδει σαν να το ειδαμε ολοι το πρωι….μπηκα να δω τον νικητη, και χαρηκα ιδιαιτερως.
    Γιωργο το αποτελεσμα προς το παρον με δικαιωνει ετσι?

  • Slash

    Βλεπω λιγο την μεταδοση στον Alpha ,περιττο να πω οτι ειναι μπακαλικη κ χυμα στο κυμα,δεν φτανει που το δειχνουν μαγνητοσκοπηση,δεν φτανει που αντι για 15:00,το δειξανε 16:00,δεν φτανει που εχει μεγαλες διαφημισεις,οι σχολιαστες μιλανε οχι σαν να ειναι Live αλλα σαν να ξερουν ηδη το αποτελεσμα.(που εννοειται οτι το ξερουν δηλαδη)

    Ελπιζω να βελτιωθει το πραγμα απο τον επομενο κιολας αγωνα γιατι δεν βλεπεται ετσι με τετοια μεταδοση και περιγραφη.

    • Tsou Kostas

      αυτο ειπα κι εγω, δεν παλευεται ο πουρναρακης, παει και τελειωσε, δεν θα στρωσει ποτε, εχει πολυ χαμηλο IQ, και μαλλον πολυ μεγαλο δοντι.

  • το πρωί δεν ξύπνησα αλλά τώρα που είδα τον αγώνα βαρέθηκα ήδη…. δεν ξέρω, αλλά ο αγώνας με άφησε αδιάφορο……

  • oldjohn87

    προβλέπεται τρελή μάχη φέτος μέχρι τέλους…!!!

  • Draculis

    Παιδιά κατάλαβε κανείς τι έγινε με τις θέσεις 7-10? Προτελευταίο γύρο ήταν 7 ο Perez , 8 o Rosberg , 9 o Kobayashi , 10 o Kimi, 11 o Vergne , 12 o Ricciardo kai 13 o di Resta! Πώς έγινε αυτό στο τέλος???

  • Dimis_s14A

    (ωραια περιγραφη φιλε PascaL 309 Hawk ,παρολο που δεν ειδα τον αγωνα με καλυψες!)
    τοσο καλα τα πηγε η μερσεντες και ο  σουμι??!

  • bandy300hp

    νομιζω πως μειναμε ολοι ευχαριστημενοι σημερα κατα καποιο τροπο.κατι μου λεει οτι θα παμε με νεα δεδομενα φετος.θα δειξει.ραντεβου στην μαλαισια.

  • 1ον ο BUTTON kλεινει αλλη μια φορα στοματα!!!!!
    2ον ο Σουμι φετοσ εχει να δειξει πολλα….
    3ον τα φερραρι απελπισια……
    4ον ο κιμι πιο καλοσ αποτι περιμενα…..
    5ον μα τι τσατσια αυτο με το αυτοκινητο ασφαλειασ!!!!!!!!!!!!

  • Simkoz

    βλέποντας ξανά το ατύχημα του Maldonado αλλά και την έξοδο εχθές του Alonso στο Q2 ειναι εκπληκτικό το πόσο απότομα είναι αυτά τα αυτοκίνητα. 

  • Mika

    Kalo to apotelesma gia ton agwna, perimena to 1-2 gia na eimai eilikrinhs, to pisteya, krima pou den hrthe..Estw,kai to 1-3 kalo einai gi arxh..
    Eksairetikos kai alanthastos o Button..Weldone mate!
    Tyxeros o Vettel me to safety car kai tsepwse th 2h thesh..Den me eixe peisei pws exei ta fonta na perasei ton Hamilton mexri ekeinh th stigmh..
    Perimena pio polla apo to Hamilton, metrios agwnas, gi ayton apo ekei pou ksekinhse, mallon talaipwrhse ta lastixa tou too much…
    Alonso pali ta edwse ola,oso mporouse, m ayto to pragma pou odhgouse..Foberos ki o Maldonaldo mexri th stouka tou..
    Kalos o Kimi gia 1o agwna,meta apo toso kairo…
    Krima gia to Soumi, den prolabe na deiksei polla, an synexize tha htan se kalh thesh…..

    Symfwnw pantws me ton Autoblogger,den me ksetrellane o agwnas aytos…Kalos,alla mexri ekei, den hmoun tsitwmenos sth thesh mou, mono me to safety car pou arxisan ola ksana apo to mhden.
    H Malaisia einai hdh konta, xwris anasa…

    Aparadekth h kalypsh tou A, einai spastiko na perigrafeis kati live kai meta na les, meta to telos tou agwna o tade dhlwse oti…klp…
    For the festivals!!!!

  • ggarfe

    Μήνυμα προς Φελίπε  Μάσα:

    Τράβα σπίτι ρε μαλάκα, δεν αντέχουμε άλλο!

  • kriakos29

    Ο επικεφαλής της McLaren είπε ότι η ομάδα έκανε λάθος στον υπολογισμό της κατανάλωσης καυσίμου στα μονοθέσια του Jenson Button και τουLewis Hamilton, με αποτέλεσμα οι δύο οδηγοί από πολύ νωρίς στον αγώνα να κάνουν οικονομία για να μπορέσουν να φτάσουν μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Αυτό σημαίνει ότι η νίκη του Button στη Μελβούρνη ήρθε με τον Βρετανό να μην πιέζει στα όρια το μονοθέσιό του σε μεγάλο μέρος του αγώνα και δείχνει ότι η McLaren μπορεί να είναι ακόμα πιο γρήγορη από όσο έδειξε την Κυριακή.TI LETE GIA AUTO?

  • adele91

    πραγματικα… η ferrari και φετος για τον φαλλο θα ειναι;;; ελεος δηλαδη… μπραβο στον alonso!!! και να φανταστεις οτι δεν τον πηγαινα καποτε… τα τελευταια χρονια ομως πραγματικα το παλευει και εχει χασει και αρκετα το αντιπαθητικο και υπεροπτικο υφος του!!!
    massa… σε παρακαλω δηλαδη!!!!
    button… νταξει, δεν εχω τι να πω… ελπιζω φετος να το παρει αυτος… γιατι το να πιστευω οτι θα το παρει ο alonso με την ferrari(οντας κοκκινη) η ο kimi(μιας και πραγματικα ειμαι φανατικη θαυμαστρια και τον θεωρω εναν απο τους καλυτερους οδηγους στην ιστορια της F1) ειναι τουλαχιστον ουτοπικο!!
    vettel… εχουμε πει τοσα πολλα γι αυτον περσι που βαριεμαι να πω κι αλλα!!! απλα χαιρομαι που δεν ειναι μονος του φετος… εδω σε θελω καβουρα!!!!
    hamilton… εεε μωρε, παρ’ολο που δεν σε παω και πολυ… εσυ θα επρεπε να εισαι δευτερος!!! κριμααααα…
    schumi… θυμαμαι μου ελεγε ο κολλητος μου οταν επανηλθες οτι σε 3 χρονια θα σαρωσεις και γελουσα… μωρ’λες;;; χμμμ…
    webber… πραγματικα… τι συμβαινει με σενα και το KERS;;;!!!
    kimi… ααααχ, kimi!!! :) :) πραγματικα, το παραδεχομαι, και εγω νομιζα οτι θα σερνεσαι… συγγνωμη!!! ζητω ταπεινα συγγνωμη που σε προδωσα!!! :) περιμενω κι αλλα εεεε!!!!

    αυτααααα… αντε καλη σεζον να εχουμε!!! :)
    δεν ξερω γιατι μιλησα σε δευτερο προσωπο… μαλλον γιατι ειμαι σιγουρη οτι ολοι τους μετα τον αγωνα διαβαζουν autoblog, και μετα θα μου απαντησουν σε απταιστα ελληνικα!!! :) :P

    • Tsou Kostas

      εχετε πολυ πλακα εσεις οι γυναικες που βλεπετε F1… ειστε παντα με το ομορφοπαιδο, λες και θα ερθει με το μονοθεσιο να σας παρει για την εκκλησια…    

    • adele91

      χμμμ… ναι… τωρα νευριασα!!! :P 

      αρχικα, τον kimi δεν το θεωρω καν ομορμο… πραγματικα δεν ειναι καθολου μα καθολου ο τυπος μου!!! και οταν ξεκινησε(το 2001 νομιζω) ημουν 10 χρονων… τοτε μου αρεσε ο Χρηστακης, αλλα αυτος ηθελε την φιλη μου την Αφροδιτη, μεγαλο δραμα… δεν ειχα ματια για τον kimi, μου αρεσε σαν οδηγος, και μαλλον με επηρεασε ο πατερας μου, αυτος βασικα με μυησε στον κοσμο της F1 απο παααρα πολυ μικρη!!! 

      και τελος… εκκλησια;; νταξει μ αρεσει να το παιζω χαζοβιολα καμια φορα… αλλα εχω δωσει την εντυπωση οτι περιμενω καποιον να με παει στην εκκλησια;;; :( :( 

    • Tsou Kostas

      δεν το ειπα για εσενα, γενικα ειπα οτι οι γυναικες που παρακολουθουν F1 υποστηριζουν τους ωραιους και οχι τους γρηγορους. Τα υπολοιπα ειναι για πλακα.

  • LJ

    Όταν διέλυσε την Williams ο Maldonado σκέφτηκα τον άνθρωπο που μιλαγα απο την ομάδα τις προάλλες. Θα έχει πολλή δουλειά απο αύριο… :(

  • venom

    8eama k malakies ! pou to eidate to 8eama re paidia ? pou ? pou ta lastixa liwnoun san plastelinh ! k logo autou den ginetai oute mia prosperash ! vevaia 8a m peis uparxei k to drs ,gia na mporei h fia na exei ton apoluto elegxo sta mono8esia ! pou to 3anadate auto ! opoios goustarei k exei ta kotsia pernaei apo opou mporei ( opws vettel se rosberg ) oxi na sou lene k na se periorizoun ,me ta lastixa, sto na pernas alla mono8esia ! pws na fanei h taxuthta tou hamilton ,logou xarh, !!!

  • stadi

    McLaren is back.
    Ρε παιδια μαρεσει που καποιοι ασχολουνται με το ποιος ειναι καλυτερος απο τους οδηγους μας.
    Βεβαια δεν κοιτουν τα χαλια τους για αλλη μια φορα αλλα δεν πειραζει.