
Πως παίρνουν τέτοια άτομα δίπλωμα αναρωτιέμαι. Μια γυναίκα στη Ρωσία προσπαθούσε επί 2 λεπτά να παρκάρει το κίτρινο VW Polo της σε ένα χώρο που χωρά να παρκάρουν άνετα 3-4 αυτοκίνητα, αλλά τελικά το πάρκαρε πάνω στο πεζοδρόμιο. Μαγεία! Ρωσία έχεις ταλέντο!
http://www.youtube.com/watch?v=LKliDlqGpKA&feature=player_embedded
[Πηγή: YouTube | Thanks for the tip, Μπάμπη]
