H Nissan ανακοίνωσε ότι η ομάδα ανάπτυξης και σχεδιασμού του GT-R, θα τρέξει στον 24-ωρο αγώνα του Nurburgring στις 20 Μαίου με ένα εργοστασιακό GT-R Club Track Edition χωρίς να κάνει πάνω του καμία αλλαγή. Ο λόγος που το κάνει αυτό είναι ότι θέλει να συλλέξει δεδομένα τα οποία θα τα χρησιμοποιήσει ώστε να βελτιώσει και να εξελίσσει το GT-R μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Βέβαια θέλει να δει και πως μπορεί ένα εργοστασιακό GT-R, να σταθεί δίπλα από καθαρόαιμα αγωνιστικά.

[Πηγή: Nissan]

Δελτίο Τύπου

Nissan GT-R Development Team To Compete in the 24 Hours Nurburgring

Nissan is racing with the production-version GT-R (Club Track Edition) at Nurburgring from May 17-20. Nissan will assess its endurance capability in the toughest environment (24 hour race) at the world’s toughest circuit (Nordschleife) against strong competitors-European sports/super car manufacturers’ factory racing cars. All data and information obtained through this participation will then be utilized for development and to further improve the GT-R’s future year models.

  • cfu

    mamato bravo se aytous pou piran autin tin apofasi,

  • να πώ την αλήθεια έμεινα με το στόμα ανοιχτό…δεν πέρνω και όρκο κατα πόσο θα τα καταφέρει αλλα πιστεύω θα αντέξει αρκέτα!!!μια καλή σκέψη που σίγουρα θα τους βοηθήσει αρκετά να το αναπτύξουν και άλλο…και το καλύτερο θα είναι να πάρει καμια καλή θέση που δεν νομίζω…αλλα θα είναι έκπληξη…

    • cfu

      tha anteksi den patheni tipota den einai F1,pou spaei mia aerotomi kai bgainoun ekso,stous 24h agones allazoun akoma kai olokliro kinitira !!!! 100% tha anteksi edo ston 24h tou Nurb trexi seat ibiza tou 1990 h Mersedes S class w126 kai den anteksi to GTR ???

    • pariah

      Τα οποία είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά και στα διαφορικά όπως το gtr με ένα ζεύγος turbo πάνω στο μοτέρ….

  • Tsou Kostas

    κινητο εμποδιο θα ειναι, αλλα θα ηταν πολυ ωραια να δημιουργηθει μια κατηγορια stock να δουμε τι ψαρια πιανουν.

    • ε ναι!!πολυ παραπάνω βάρος απο το αγωνιστικά….

    • cfu

      den einai kinito embodio xorizontai se katigories yparxoun para ma para polles katigories akoma kai 1.400 kybikon me 207,Corsa,fiesta,kai opoios paei pio siga mple simea kai stin akri,eidika to GTR mono kinito embodio den tha einai

    •  sta 24ωρα φιλοσ ολα τρεχουν μαζι…αλλα το κα8ενα στην κατηγορια κραταει χρονο!!!! για αυτο και βλεπεισ 1οσ γενικησ!!!!! και μετα 1οσ στην κατηγορια του!!!!! πχ το GT-Rμπορει να βγει πρωτο στην κατηγορια του….αλλα 15ο στη γενικη!!!! οποτε για τα αλλα 14 που ειναι απο πανω του…..μαλλον 8α ειναι εμποδιο!!!!! δικιο εχει ο κωστασ!!!!

  • μεγάλη μαγκιά να το βάζουν μαζί με αγωνιστικά…
    δε χάνουν τπτ…
    μονο κέρδος ειναι αυτό!

    •  etsi!!!!!
      αμα πατησει 2-3 αγωνηστικα…8α εχουμε να λεμε οτι ειναι και ΄΄μαμα΄΄ πιο γργορο απο κα8αροαιμα!!!!!! τοσο μπροστα οι ιαπωνεσ!!!!
      αμα βγει τελευταιο…θα λεμε λογικο…αφου τα αλλα ηταν αγωνηστικα!!!!!!
      παντωσ θα ηθελα να δω την ιαπωνικη αξιοπιστια!!!!!! αλλο το σκιζω το εργαλειο μια φορα σε ενα ανοιγματακι!!!!! και αλλο το παω ταπα…24 ωρεσ!!!!!!!! αναμενουμε!!!  :-)

  • nissan gtr

    εγω πιστεβω οτι θα παρει πολυ καλη θεση πολλα απο τα αγονιστικα θα φανε χωμα και επιδη θα ειναι μαμα δεν θα παρουσιασει προβλιμα.. λαστιχα κ ανεφοδιασμο κατα τα αλλα nissan  σκυλια τι να του κανουν 24 ωρες 

    •  isa isa επειδη ειναι μαμα!!! μαλλον θα τα βγαλει πρωτο!!!!!!!!!!
      το ζητημα ειναι σε ποσεσ ωρεσ!!!!!!

  • johny

    http://www.worldcarfans.com/110052426426/standard-porsche-911-gt3-rs-places-13th-overall-at-nurburgring

    Για να δουμε αν μπορει να κανει κατι αντιστοιχο με τη gt3 rs

  • giannis1304

    εμένα πάλι η εντύπωση που μου δίνουν οι Ιάπωνες της Nissan είναι ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να φτιάξουν brand name!

  • Κώστας

    κινητο εμποδιο θα ειναι…ασε που μετα απο 5 γυρους θα τα φτυσει το σασμαν απο υπερθερμανση και μετα απο καμμια 20αρια το μοτερ επισης απο υπερθεμανση
    ρεζιλι θα γινουν….που πανε ξυπολυτοι στα αγγουρια ρε….

  • pariah

    Το πόσο stock θα ναι θέλω να δω….Μόνο λάστιχα και υγρά φρένων/λάδια δικαιολογώ να ναι διαφορετικά από της stock. 

    • και αναρτήσεις άλλεσ φοράει απο το track pack και μέσα φοράει κελί πίσω δν έχει καθήσματα,μπροστά bucket…μηχανικα έτσι και αλλιώς μαμά το αφήνουν και το προηγούμενο που έτρεχε στο ιαπωνικό προτώαθλημα μαμά ήταν απλά με άλλο ρεζερβουάρ… και μείωση βάρους φούλ….!!με αυτό φυσικά και δν πάνε για να χτυπήσουν την πρωτία και μην σου πού θα ξέρουν και πότε θα τα φτύσει..απλά ίσως θέλουν να το φτάσουν στα όρια του και να αντλίσουν πολλέσ πληροφορίες που μπορούν να το κάνουν καλύτερο…:p

    • pariah

      Γιώργο όπως είπα….Το αμάξι θα θεωρείται stock αν έχει ότι και το περιορισμένης παραγωγής clab track edition. Λάστιχα και υγρά φρένων να χει διαφορετικά. Bαλβολίνες, κολλάρα, πίεση turbo κοκ θα πρέπει να ναι όπως της έκδοσης.