Πιθανώς να μην ξέρεις το Daihatsu Copen, αλλά σύμφωνα με τον Nikkei, η Daihatsu αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή. Το αυτοκίνητο ήταν ένα μικρό CC που φορούσε έναν turbo 1.300αρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 87 ίππων. Βρισκόταν στην αγορά για περισσότερα από 10 χρόνια, και οι πωλήσεις του δεν μπορούσαν να δικαιολογήσουν πλέον την ύπαρξη του, αφού το 2011 πούλησε μόλις 2.000 μονάδες. Η Daihatsu για να τερματίσει την παραγωγή του, ετοιμάζει μια επετειακή έκδοση για τα 10τα γενέθλια του, η οποία θα περιορίζεται σε 500 μονάδες.

[Πηγή: Nikkei]

  • apo τα πλεον ”αδικοχαμενα” αυτοκινητα !!!!!
    διαστασεισ smart… πολυ μουρη !!!!!
    αλλα…….
    κριμα !!!!!

  • ότι κ να λέτε εμένα μου αρέσει αυτό το σκατουλάκι…
    το έχει ένας, κοκκινο στο κορωπί κ το έβλεπα/βλέπω κάθε μερα!!

  • hellboy

    το εκαψε η μεγαλη του τιμη…

    • CostasP

       Όπως ακριβώς το είπες. Για τις επιδόσεις και το τι απέφερε στον ιδιοκτήτη ήταν ακριβό. Δημιουργούσε προσδοκίες η εμφάνιση, αλλά… ήταν “όλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα!”

    • pariah

      Θα θελα να ξερα αν από το terios βγάζανε 9k euro από αυτό πόσο θελανε να βγαλουν;

    • hellboy

       αρκετα παραπανω!!!!!!

  • LJ

    Δυο Μειονεκτηματα: 
    1. Πολυ girly  
    2. Στην κυριολεξια δεν χωρουσα εκει μεσα. Μια φορα μπηκα (διπλομενος) και μετα το πως βγηκα ενας Θεος το ξερει!

    Κατα τα αλλα ειχε πλακα. 

  • cfu

    lol yparxei akoma?apo ta pio akyra aytokinita pote den mou arese,teleios aplo,mikro,kai AKRIBO

  • Noszex21

    1.3 αμοτσφαιρα ειναι οχι turbo. 

    Εαν ηταν πισωκινητο θα ειχε πουλησει καλα . μινι μχ5. μεχρι και η κονσολα μοιαζει απο μχ5 ΝΒ

    • GioKak

       Σωστός, 1,3 από Toyota Yaris και ατμοσφαιρικός. Μόνο για την Ιαπωνική αγορά turbo και 660cc λόγω νομοθεσίας για τα kei cars.

  • pugS16

    τραγικο αμαξι….

  • Sciroccomaniac

    Το πρώτο αυτοκίνητο ντουμπλ φαστ!!!Και σταματάει η παραγωγή του???Κρίμα…….