Η FIA ανακοίνωσε ότι για τον αγώνα της Κίνας, θα υπάρχει μόνο μία ζώνη DRS, αφού η χάραξη ευνοεί τα προσπεράσματα. Η ζώνη ενεργοποίησης θα βρίσκεται στην πίσω μεγάλη ευθεία, εκεί που βρισκόταν και πέρυσι, αλλά φέτος, η ζώνη θα είναι κατά περίπου 50 μέτρα πιο μικρή από το 2011 και θα ξεκινάει πριν από το μέσον της ευθείας, ενώ θα τελειώνει στα φρένα για την στροφή 14.

Το σημείο ανίχνευσης θα βρίσκεται ανάμεσα στις στροφές 12 και 13, και ο οδηγός θα μπορεί να σηκώσει το πτερύγιο της πίσω πτέρυγας μόνο αν σ’ εκείνο το σημείο απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από το μονοθέσιο που είναι μπροστά. Αυτά αφορούν τον αγώνα της Κυριακή, μιας και την Παρασκευή και το Σάββατο, οι οδηγοί θα μπορούν να ενεργοποιούν το σύστημα όποτε και όπου θέλουν.

[Πηγή: FIA]

  • ότι πρέπει για την Mercedes δηλαδή…
    θα έχει λογικά μεγάλο πλεονέκτημα στην ευθεία, που θα ηταν μεγαλύτερο αν υπήρχε κ δευτερη ζώνη DRS στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού!