Στο πρώτο sector του 48ο γύρο του αγώνα της Κίνας, ο Kimi Raikkonen βρισκόταν στην 2η θέση, μπροστά από τους Sebastian Vettel, Jenson Button, Mark Webber, Lewis Hamilton. Ωστόσο, μόλις έναν γύρο μετά, ο οδηγός της Lotus βρέθηκε στην 10η θέση, καθώς τα ελαστικά του ήταν έτοιμα να διαλυθούν, καθώς είχε επιλέξει στρατηγική 2 pit stops, αλλά τα πίεζε συνεχώς, ώστε να μπορέσει να μείνει μπροστά. Έτσι, έχασε την ευκαιρία ν’ ανέβει στο βάθρο, ύστερα από τη Βραζιλία, το 2009.

Αυτό, όμως, έχει σκοπό ν’ αλλάξει ο Πρωταθλητής του 2007 στο Μπαχρέιν, αφού υποστηρίζει πως η E20 είναι ένα μονοθέσιο με πολλές δυνατότητες. Επίσης, η βρετανική ομάδα είχε αρκετές αναβαθμίσεις στην Κίνα, αλλά, λόγω χαμηλών θερμοκρασιών και βροχής, δεν κατάφεραν να τις κάνουν να δουλέψουν όπως ήθελαν.

Ένα βάθρο θα ήταν πιθανό, και πιστεύω ότι ήταν σε όλους τους αγώνες μέχρι στιγμής. Δε γνωρίζουμε πόσο καλό θα είναι το αυτοκίνητο, μέχρι να φτάσουμε εκεί, αλλά δεν περιμένουμε κανένα πρόβλημα.

Είχαμε πολλά κομμάτια, αλλά έβρεχε το πρωί της Παρασκευής και το απόγευμα, είχε κρύο. Επιστρέψαμε στις προηγούμενες ρυθμίσεις το Σάββατο, καθώς ξέραμε ότι δούλευαν. Οι κατατακτήριες ήταν εντάξει, όμως υπήρχε μια μεγάλη διαφορά από την pole, που δε θέλαμε να υπάρχει. Δεν κάναμε το μονοθέσιο ταχύτερο, όπως έκαναν κάποιοι. Η E20 έχει ακόμα καλή αίσθηση στην οδήγηση, αλλά πρέπει να την κάνουμε ακόμα λίγο ταχύτερη. Ίσως να το κάνουμε το Μπαχρέιν.

Είναι πιθανό να υπάρχει αρκετή ζέστη, και στο μονοθέσιό μας δεν άρεσε το κρύο όταν ήμασταν στην Κίνα, οπότε η ζέστη μπορεί να μας ταιριάξει καλύτερα. Η πίστα έχεις διαφορετικές στροφές, και είναι αρκετά διασκεδαστικός αγώνας. Υπάρχουν κάποιες ευκαιρίες για προσπέρασμα, έτσι θα δούμε τι θα συμβεί.


[Πηγή: Lotus F1 Team | Photo Copyright: Steven Tee/LAT Photographic]