Η Mazda δουλεύει πάνω σε πολλούς wankel κινητήρες, λέει όχι σε έναν V6 SkyActiv

Σχετικά άρθρα

O Robert Davis, αντιπρόεδρος της Mazda Αμερικής, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι ο περιστροφικός κινητήρας, είναι μέρος της εταιρικής ταυτότητας της Mazda και πρέπει να συνεχίσουν να κατασκευάζουν τέτοιους κινητήρες. Σε παλαιότερη συνέντευξη, ο γενικός διευθυντής κινητήρων της Mazda, Mitsuo Hitomi είχε επιβεβαιώσει ότι αναπτύσσουν ένα νέο περιστροφικό κινητήρα ο οποίος θα πληροί τα στάνταρ των εκπομπών CO2 του μέλλοντος και θα τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το RX-8, με τον κινητήρα αυτόν να είναι αξιόπιστος, αποδοτικός και οικονομικός.

Ο κινητήρας θα χρησιμοποιεί τις Skyactiv τεχνολογίες της Mazda και σύμφωνα με τον Davis, λόγω της χαμηλής ροπής τους, είναι κατάλληλοι να συνδυάζονται με ένα ηλεκτροκινητήρα. Παράλληλα επιβεβαίωσε ότι το CX-7 θα σταματήσει να πωλείται, αφού το νέο CX-5, παρότι έχει μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, προσφέρει μεγαλύτερο χώρο επιβατών, ενώ και δεν θα βγάλουνε νέο V6 κινητήρα, ο οποίος τοποθετείται τώρα στα Mazda6 και CX-9. Ο V6 κινητήρας, αναμένεται να αντικατασταθεί από έναν υβριδικό τετρακύλινδρο. Τέλος επιβεβαίωσε ότι το νέο MX-5 θα είναι ελαφρύτερο από το τωρινό αυτοκίνητο, ενώ ολοκλήρωσε την συνέντευξη του ότι η Mazda θα βγάλει μερικές ακόμη πολύ ειδικές εκδόσεις του MX-5.

[Πηγή: Car & Driver]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πωλούν τα δεδομένα των οδηγών στις ασφαλιστικές εταιρίες

Τα νέα αυτοκίνητα γνωρίζουν με κάθε λεπτομέρεια που έχεις πάει στο παρελθόν και μάλιστα μοιράζονται όλα αυτά τα ευαίσθητα δεδομένα με τις εταιρίες που...
Autoblog.gr