O Robert Davis, αντιπρόεδρος της Mazda Αμερικής, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι ο περιστροφικός κινητήρας, είναι μέρος της εταιρικής ταυτότητας της Mazda και πρέπει να συνεχίσουν να κατασκευάζουν τέτοιους κινητήρες. Σε παλαιότερη συνέντευξη, ο γενικός διευθυντής κινητήρων της Mazda, Mitsuo Hitomi είχε επιβεβαιώσει ότι αναπτύσσουν ένα νέο περιστροφικό κινητήρα ο οποίος θα πληροί τα στάνταρ των εκπομπών CO2 του μέλλοντος και θα τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το RX-8, με τον κινητήρα αυτόν να είναι αξιόπιστος, αποδοτικός και οικονομικός.
Ο κινητήρας θα χρησιμοποιεί τις Skyactiv τεχνολογίες της Mazda και σύμφωνα με τον Davis, λόγω της χαμηλής ροπής τους, είναι κατάλληλοι να συνδυάζονται με ένα ηλεκτροκινητήρα. Παράλληλα επιβεβαίωσε ότι το CX-7 θα σταματήσει να πωλείται, αφού το νέο CX-5, παρότι έχει μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, προσφέρει μεγαλύτερο χώρο επιβατών, ενώ και δεν θα βγάλουνε νέο V6 κινητήρα, ο οποίος τοποθετείται τώρα στα Mazda6 και CX-9. Ο V6 κινητήρας, αναμένεται να αντικατασταθεί από έναν υβριδικό τετρακύλινδρο. Τέλος επιβεβαίωσε ότι το νέο MX-5 θα είναι ελαφρύτερο από το τωρινό αυτοκίνητο, ενώ ολοκλήρωσε την συνέντευξη του ότι η Mazda θα βγάλει μερικές ακόμη πολύ ειδικές εκδόσεις του MX-5.
[Πηγή: Car & Driver]