Συνήθως δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις μεγάλες ιπποδυνάμεις. Μου αρέσει η ταχύτητα, είμαι εθισμένος σε αυτήν –ακόμα και αν δεν έχω το αμάξι που μπορεί να ανταποκριθεί στις επιθυμίες μου- και μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους με παρόμοια αδυναμία. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι οι μετατροπές που έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με τον χαρακτήρα του αρχικού μοντέλου. Μία τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση είναι το Ariel Atom της Real Street Performance. Το αυτοκίνητο φτιάχτηκε για έναν «τρελό» πελάτη. Τον λέω τρελό γιατί πως αλλιώς μπορείς να πεις έναν άνθρωπο ο οποίος έχει στην κατοχή του μία υπερτροφοδοτούμενη Mustang με περίπου 1.500 άλογα και μία Supra με πάνω από 1.000 και παραγγέλνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο;


Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο Atom είναι αρκετές αλλά δυστυχώς περιορίζονται στον χώρο του κινητήρα. Ο K20 της Honda παρέμεινε στο πίσω μέρος του Atom αλλά σχεδόν τίποτα δεν έμεινε stock. Πρώτα απ’ όλα το block είναι ενισχυμένο στα σημεία και blueprinted. Μέσα, τα πιστόνια είναι σφυρήλατα της JE και οι μπιέλες H beam επίσης σφυρήλατες της Carillo. Στην κυλινδροκεφαλή βρίσκουμε βαλβίδες Competition Plus της Ferrea με διπλά ελατήρια και retainers τιτανίου της ίδιας εταιρίας. Πληροφορίες για τους εκκεντροφόρους δεν μπόρεσα να βρω παρά μόνο το ότι είναι custom σε βύθισμα και διάρκεια σύμφωνα με τις προδιαγραφές του βελτιωτή. Στην custom πολλαπλή εξαγωγής βρίσκουμε την πηγή του κακού…ένα turbo, της Precision με κωδικό 6262SP! Αυτοί που ξέρουν κατάλαβαν, οι υπόλοιποι λίγη υπομονή ακόμα. Επειδή τα aftermarket μαζεύτηκαν πολλά και ο εργοστασιακός εγκέφαλος θα είχε πολύ σοβαρό πρόβλημα, πήρε πόδι και τη θέση του πήρε ο MoTeC M800 παρέα με το SDL3 ταμπλό της ίδιας εταιρίας. Το αυτοκίνητο παράγει 520+ άλογα στους τροχούς με βενζίνη πρατηρίου και φτάνει τα 600+ με αγωνιστική. Στους τροχούς! Για ένα αυτοκίνητο που δεν ζυγίζει πάνω 650 κιλά! Με stock μετάδοση!

Ειλικρινά δεν μπορώ να αποφασίσω. Από την μία μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο Atom μόνο και μόνο για την παράνοια πίσω από αυτό. Από την άλλη όμως το μισώ θανάσιμα γιατί πήρε ένα αυτοκίνητο που βασικό του προσόν ήταν η ζυγισμένη συμπεριφορά και δημιούργησε κάτι εντελώς διαφορετικό… Και μην ακούσω/διαβάσω συγκρίσεις με το V8 Atom, είναι άκυρες. Το V8 Atom, παρότι έχει παρεμφερή ιπποδύναμη με το Atom της RSP έχει σωρεία αλλαγών που το κάνουν ολοκληρωμένο. Τέλος πάντων, σας δίνω μερικές φωτογραφίες και video για να αποφασίσετε μόνοι σας…

[Πηγή K20A]

  • Μακαρι να μπορεσει ο ανθρωποσ να ζησει να το χαρει !!!!!
    alla μιλαμε για speed junkie….οποτε δυσκολα το βλεπω ……….

  • Dj-aerox

    αυτααα μαρεσουνεεεεεεε

  • τρέλα με κορδέλα κ ζουρλομανδύα!