Η Audi παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο το A2 Concept, ένα μικρό EV πρωτότυπο το οποίο οι φήμες το θέλουν να βγαίνει στη παραγωγή ως τον αντίπαλο του BMW i3. Το πρωτότυπο δεν θύμιζε σε τίποτα το παλιό A2 που κυκλοφόρησε από το 1999 έως το 2005. Η Audi θέλησε να αφήσει πίσω το μοντέλο εκείνο και έτσι το νέο πρωτότυπο είναι πεντάθυρο και έχει μικρότερες διαστάσεις από αυτές του Α1 και ζυγίζει 1.150 κιλά.

Μηχανικά φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 60 kW (81 ίππων) με 160 Nm ροπής συνεχόμενα και 85 kW (116 ίππων) μέγιστα με 270 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα μέσω ενός μονοτάχυτο κιβωτίου. Έχει αυτονομία 200 χλμ και η 31 kWh μπαταρία ιόντων-λιθίου, φορτίζει μέσα σε 1.5 ώρα με ταχυφορτιστή, και 4 ώρες με απλή πρίζα. Το A2 Concept μπορεί να φορτίζει και με τους νέους ασύρματους φορτιστές της Audi, Audi Wireless Charging.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9.3 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 150 χλμ/ώρα για χάρη της αυτονομίας. Το σώμα του είναι κατασκευασμένο από carbon fiber-reinforced polymer (CFRP) και αλουμίνιο, με το σασί να είναι τεχνολογίας ASF και να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο.

Μπορεί να μεταφέρει με άνεση τέσσερα άτομα, στα τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα που διαθέτει, με την κεντρική κονσόλα να προεκτείνεται και στους πίσω επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ είναι δύο επιπέδων αφού ένα πλαίσιο δημιουργεί δύο χώρους.

Η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου θα βγει στη παραγωγή το 2015 και θα κατασκευαστεί πάνω στην MQB αρθρωτή πλατφόρμα του ομίλου και μηχανικά θα φορά τόσο υβριδικούς όσο και αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες.

  • Ωχ θεε μου οχι αλλη σαπιλλα. Αηδια καντισε η “οικολογιᔨ!

  • gtp

  • ilikeyourcar

    1150 κιλα…παρα πολλα ειναι. Μπορουσαν καλιστα να παρουν ενα Α1 με τον 1200 tsi που ειναι οικονομικος και να το ελαφρυνουν 150 κιλα… αυτο θα ηταν πιο δελεαστικο για μενα. Και οικονομικοτατο και γρηγορο και καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο.

  • fatals

    Για τον πεοντα

  • gronholm89

    kali malakia k auti…

  • min paei ligo i texnologia brosta eleos

    • ilikeyourcar

      Μα ειναι μικροτερο απο το Α1 και ζυγιζει 1150 κιλα… το να κουβαλα απλα 5 μπαταριες πανω του δεν το κανει αυτοματως και τελειο. Απο την audi περιμενα κατι καλυτερο. Προσωπικα αυτο που μου αρεσει ειναι το cr-z που ειναι ελαφρυ, γρηγορο, ομορφο, φορα εναν οικονομικο 1.3 κινητηρα και η μπαταρια βοηθα σημαντικα με τη ροπη της σαν να εχεις ενα μικρο τουρμπακι…Χονδρικα εχεις ενα 1600αρι που και σαν 1000αρι. Αυτο μαλιστα…