Η φετινή χρονιά της Formula 1 συνεχίζει να είναι συναρπαστική αφού στον 7ο αγώνα της χρονιάς, κέρδισε ο Lewis Hamilton, με τον Βρετανό να γίνεται ο 7ος διαφορετικός οδηγός που παίρνει φέτος τη καρό σημαία. Ο Hamilton κινήθηκε από την αρχή γρήγορα, και παρότι αρκετές φορές βρέθηκε να χάνει την πρώτη θέση, η ταχύτητα που είχε, σε συνδυασμό με τα 2 pitstop, τον βοήθησαν να πάρει την πρώτη του νίκη φέτος και την τρίτη στον Καναδά. Έτσι η McLaren έγινε η μόνη ομάδα που έχει πάρει 13 νίκες στον Καναδά, συνεχίζοντας το σερί από πέρυσι, όπου είχε νικήσει ο Jenson Button σε εκείνο τον αγώνα-μαραθώνιο.

Στην δεύτερη θέση ο Romain Grosjean ενώ στην τρίτη ο Sergio Perez, που χωρίς την εμπειρία που λέει ο Montezemolo, πέρασε τον Fernando Alonso δύο γύρους πριν το τέλος, αφού ο Ισπανός με το μοναδικό pitstop που έκανε, έμεινε από λάστιχα στο τέλος του αγώνα και τερμάτισε τελικά στην 5η θέση, πίσω και από τον Sebastian Vettel, ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα από την pole position. Η πρώτη 10αδα συμπληρώθηκε από τους Nico Rosberg, Mark Webber, Kimi Räikkönen, Kamui Kobayashi και Felipe Massa. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Ο καιρός καλός και ο ήλιος να καίει, τα μονοθέσια εκκίνησαν με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα με τον Vettel να στρίβει πρώτος με τους Hamilton και Alonso να ακολουθούν. Ο πρώτος γύρος ολοκληρώθηκε χωρίς καμία επαφή, με τον Felipe Massa να ήταν ταχύτερος από τον Nico Rosberg και να περνά τον Γερμανό στον 2ο γύρο. Λίγο αργότερα τον πέρασε και ο Paul di Resta. Ο Vettel άνοιγε την διαφορά, την ώρα που ο Massa, έχασε τον έλεγχο στον 6ο γύρο, και μετά από ένα τετ-α-κε, έπεσε στην 12η θέση.

Όσοι φορούσαν τα πολύ μαλακά ελαστικά, μπήκαν στα πιτ από τον 14ο γύρο, με τον Massa να είναι ο πρώτος. Τον ακολούθησε ο Vettel στον 16ο γύρο, ενώ στον 17ο, μπήκε και ο Lewis Hamilton. Ο Alonso έμεινε δύο γύρους παραπάνω, κάνοντας το μοναδικό του pit stop, και κατάφερε και βγήκε μπροστά από τον Hamilton, αλλά ο Βρετανός, πριν προλάβει να ολοκληρωθεί ο γύρος, πέρασε τον Ισπανό στη μεγάλη ευθεία. Ο Hamilton άνοιγε την διαφορά από τον Alonso, και την έφτασε στα 4 δευτ, την ώρα που ο Ισπανός δεχόταν πίεση από τον Sebastian Vettel. Στην 4η θέση είχε ανέβη ο Kimi Raikkonen, ο οποίος δεν είχε αλλάξει ακόμη ελαστικά, ενώ στην 5η, είχε ανέβει ο Sergio Perez.

Το παράθυρο για τα δεύτερα pitstop άνοιξε στον 39ο γύρο με τον Rosberg να μπαίνει πρώτος, ενώ δύο γύρους μετά, άλλαξαν ελαστικά για πρώτη φορά οι Kimi Raikkonen και Sergio Perez, με τον Μεξικανό να βγαίνει κερδισμένος, αφού βγήκε στη πίστα μπροστά από τον Φιλανδό.

Ο Alonso ανέβασε ρυθμό, με τον Vettel να μην μπορεί να ακολουθήσει, ενώ η ατυχία του Michael Schumacher χτύπησε για ακόμη μια φορά, αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει “οικειοθελώς” αφού η πτέρυγα του DRS χάλασε και ήταν μόνιμα ανοιχτή.

Ο Hamilton μπήκε να αλλάξει τα ελαστικά του για δεύτερη φορά στον 50 γύρο, χάνοντας λίγο χρόνο, αφού ο πίσω δεξιά τροχός, δεν βίδωσε με την πρώτη. Ο Hamilton με την μαλακή γόμα πετούσε και έγραψε ταχύτερο γύρο με του που βγήκε στη πίστα, ενώ οι Alonso και Vettel όπως φάνηκε, δεν θα έμπαιναν για δεύτερη φορά στα pit. Εκείνη τη στιγμή ο Romain Grosjean είχε ανέβει αθόρυβα στην 4η θέση.

Ο Hamilton συνέχισε τις πτήσεις του και στον 62ο γύρο, κόλλησε πίσω από τον Vettel όπου στην ευθεία, μαζί με την βοήθεια του DRS τον πέρασε, ενώ στον 64ο γύρο, πέρασε και τον Fernando Alonso. Τα ελαστικά των Alonso και Vettel άρχισαν να φθείρονται σε υπερβολικό βαθμό, με την RedBull να βάζει τον Vettel στα πιτ 6 γύρους πριν το τέλος, κάνοντας τον να πέσει στην 5η θέση, αλλά η Ferrari επέλεξε να αφήσει τον Alonso, ρισκάροντας με αυτό τον τρόπο. Το ρίσκο δεν τους βγήκε, και έτσι ο Ισπανός είδε να τον περνάνε με μεγάλη ευκολία οι Romain Grosjean και Sergio Perez, ενώ έναν γύρο μετά, έχασε την θέση και από τον Sebastian Vettel.

Ο αγώνας τελείωσε κάπως έτσι με τον Hamilton να παίρνει την πρώτη καρό σημαία για φέτος και τους Romain Grosjean και Sergio Perez να ανεβαίνουν στο βάθρο. Ταχύτερος γύρος στον αγώνα, από τον Sebastian Vettel στον 70ο γύρο με 1:15.752.

Σε ότι αφορά τις βαθμολογίες. Στους οδηγούς ο Lewis Hamitlon με τους 25 σημερινούς βαθμούς ανέβηκε στη πρώτη θέση με 88 βαθμούς, ακολουθεί ο Fernando Alonso με 86 και στη τρίτη θέση ο Sebastian Vettel με 85 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, προηγείται η RedBull με 164 βαθμούς, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η McLaren με 133 και στη τρίτη η Lotus με 108 βαθμούς.

Το επόμενο Grand Prix είναι προγραμματισμένο για μετά από 2 εβδομάδες το τριήμερο 22-24 Ιουνίου στην Βαλένθια, στο GP της Ευρώπης. Στη συνέχεια, μπορείς να δεις τους χρόνους, αλλά και τη βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών.

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2012

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Γύροι

Χρόνος

Grid

1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 70 Winner 2
2 Romain Grosjean Lotus-Renault 70 +2.5 secs 7
3 Sergio Perez Sauber-Ferrari 70 +5.2 secs 15
4 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 70 +7.2 secs 1
5 Fernando Alonso Ferrari 70 +13.4 secs 3
6 Nico Rosberg Mercedes 70 +13.8 secs 5
7 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 70 +15.0 secs 4
8 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 70 +15.5 secs 12
9 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 70 +24.4 secs 11
10 Felipe Massa Ferrari 70 +25.2 secs 6
11 Paul di Resta Force India-Mercedes +37.6 secs 8
12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +46.2 secs 13
13 Pastor Maldonado Williams-Renault +47.0 secs 22
14 Daniel Ricciardo STR-Ferrari +64.4 secs 14
15 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari +1 Lap 19
16 Jenson Button McLaren-Mercedes +1 Lap 10
17 Bruno Senna Williams-Renault +1 Lap 16
18 Heikki Kovalainen Caterham-Renault +1 Lap 17
19 Vitaly Petrov Caterham-Renault +1 Lap 18
20 Charles Pic Marussia-Cosworth +3 Lap 23
Ret Timo Glock Marussia-Cosworth +14 Lap 21
Ret Michael Schumacher Mercedes +27 Laps 9
Ret Pedro de la Rosa HRT-Cosworth +46 Laps 20
Ret Narain Karthikeyan HRT-Cosworth +48 Laps 24

Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Εθνικότητα Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 88
2 Fernando Alonso Spanish Ferrari 86
3 Sebastian Vettel German Red Bull Racing-Renault 85
4 Mark Webber Australian Red Bull Racing-Renault 79
5 Nico Rosberg German Mercedes 67
6 Kimi Räikkönen Finnish Lotus-Renault 55
7 Romain Grosjean French Lotus-Renault 53
8 Jenson Button British McLaren-Mercedes 45
9 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 37
10 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Renault 29
11 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 21
12 Paul di Resta British Force India-Mercedes 21
13 Bruno Senna Brazilian Williams-Renault 15
14 Felipe Massa Brazilian Ferrari 11
15 Nico Hulkenberg German Force India-Mercedes 7
16 Jean-Eric Vergne French STR-Ferrari 4
17 Daniel Ricciardo Australian STR-Ferrari 2
18 Michael Schumacher German Mercedes 2
19 Heikki Kovalainen Finnish Caterham-Renault 0
20 Timo Glock German Marussia-Cosworth 0
21 Charles Pic French Marussia-Cosworth 0
22 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
23 Vitaly Petrov Russian Caterham-Renault 0
24 Pedro de la Rosa Spanish HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull Racing-Renault 164
2 McLaren-Mercedes 133
3 Lotus-Renault 108
4 Ferrari 97
5 Mercedes 69
6 Sauber-Ferrari 58
7 Williams-Renault 44
8 Force India-Mercedes 28
9 STR-Ferrari 6
10 Caterham-Renault 0
11 Marussia-Cosworth 0
12 HRT-Cosworth 0
  • cfu

    εξαιρετικα ωραιος αγωνας μπραβο και στους 3 ειδικα στο Hamilton,
    απειρα λικε που φετος σε καθε αγωνα εχουμε και αλλο νικητή,μακαρι συνεχισουμε ετσι και στο Silverstone Ο Schumi πρεπει να κανα ευκελεο δεν παει αλλο η γκαντεμια του

  • MARIOS

    Ωραίος αγώνας κ εκπληκτικός HAMILTON.
    Σε αντίθεση με τον BUTTON που πλησιάζει επικύνδινα τον MASSA.
    GO MACLAREN GO…..

  • άλλη μια τραγική τακτική απο τη Ferrari κ πλήρωσε άγρια το ρίσκο!
    δώσαμε τη νίκη απλόχερα…
    συγχαρητήρια πάντως στον Ham έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει κ δέχτηκε με ανοιχτές αγκαλιές τα δώρα!
    έφτασε ιούνιος αλλα κέρδισε!
    αναμένεται δυνατή συνέχεια!

    • MARIOS

      Ποια δώρα ρε φίλε?
      Δες λίγο αντικειμένικά τους αγώνες.
      2 Φορές τον πέρασε ο HAMILTON τον ALONSO!!!!!

    • να σου πω που είναι το δώρο φίλε μου??
      όταν ο alonso βγήκε από το pit stop κ τον πέρασε όπως λες ο ham…ήξερε ότι με αυτά τα λάστιχα θα έβγαζε όλον τον αγώνα…κ δεν πίεζε…
      κ ο ham που ήξερε ότι θα κάνει pit stop πίεζε όπως έπρεπε να κάνει…κ η διαφορά τους ποια ήταν πριν μπει ο ham για pit?
      4 δευτερόλπετα!!
      αν ο alonso ήξερε ότι θα αλλάξει κ αυτός λάστιχα πως νομίζεις θα πήγαινε?

      αν δεν σκεφτόντουσαν αυτή τη τραγική στρατιγική τα κεφάλια της Ferrari θα περιμένατε άλλον έναν αγώνα να δει ο “θεός” σας νίκη…
      αλλά τέλος πάντων…
      το μονοθέσιο της Ferrari ειναι άκρως ανταγωνιστικό κ θα έχουμε πολλή συναρπαστική συνέχεια!!

    • Kyriakos30

      katarxas i ispania edose digma grafeis. 1 deuterolepto piso se aerodinamiki. eixate kai tin anavafthimisi. stin valencia pame kai ekei i mclaren perimenei ena megalo paketo anavathmiseis. ta leme tote…..

    • VanPerseF1

      Gazo δεν νομιζω να ειχαν απο την αρχη αυτη τη στρατηγικη να τον ειχαν δηλαδη 51 γυρους με ενα σετ ελαστικων απο τη στιγμη κιολας που οι θερμοκρασια ηταν αρκετα ανεβασμενη σε σχεση με χθες!Ουτε τα Bridgestone δε θα αντεχαν τοσο!

    • https://twitter.com/alo_oficial/status/211946280992256000

      όρισε τι είπε ο Alonso κ όλοι στην ομάδα…
      εξαρχής είχαν στρατηγική ενός pit stop…

    • VanPerseF1

      Καλα Gazo αυτα εινα μαλακιες….πριν ξεκινησει ο αγωνας ολοι μιλουσαν για ενα pit stop επειδη πιστευαν οτι η πολυ μαλακη γομα θα τους βγαλει 25-30 γυρους και η μαλακη καμια 40αρια,δε γινετε να πιστευεις(τη φερραρι εννοω) οτι η πολυ μαλακη σου εβγαλε 19 και θα πας με την μαλακη για 51 και να ακολουθεις μεχρι τη μεση και λιγο πιο περα του αγωνα τον πρωτο,δηλαδη ποσο θα κερδιζες με 20 δευτερολεπτα διαφορα;;;;;;…δεν γινονται αυτα τα πραγματα

    • απο το sky sports που έβλεπα τον αγώνα κ στις συνεντεύξεις του Brundle στο grid walk πριν την εκκίνηση οι περισσότεροι ήταν ανάμεσα σε 1 κ 2 stops… άρα το είχαν στο μυαλό τους!
      κ το απέδειξαν οι Grosjean κ Perez…
      μπορεί η λογική σου να ειναι σωστή αλλα λογική κ F1…

    • Kyriakos30

      kaneis lathos pou iksere giati katarxas polemouse me ton vettel na tou ksefigei ……gia 4 girous. otan stamatise o vettel na maxete stamatise kai autos kai ekane oikonomia sta lastixa. poooooooooooooooo ti allo tha akouso. oikonomia sta lastixa. iksera gia oikonomia sta kausima i oikonomi kathe xoras . fetos mathame kai oikonomia sta lastixa. pou stin f1.

    • etien navar

      νομίζω οτι ο delarosa τους έκανε δώρο σήμερα την νίκη !
      αν δεν βαριόταν
      αν δεν εγκατέλειπε
      αν είχε μεγαλύτερα αυτιά
      αν είχε μείνει ένα μήνα άπλυτος και είχε φυτρώσει μαιδανός

      άσε μας παλίκαρε…σήμερα δεν πιάνονταν ο lewis στεγνά τον πέρασε και τα ίδια λάστιχα και απομακρύνθηκε στους πρώτους γύρους, μετά απλά έλεγχε την διαφορά !

    • Mika

       Eleos!!!!Epesa katw apo ta gelia!!!!!
      :-)))))))))))

    • stadi

       εχεις ξεφυγει αγορι μου. 4 δευτερολεπτα ησουν πισω δεν το καταλαβαινεις;; Δεν οδηγουσες τον αγωνα σε κανενα σημειο.Πως λες οτι θα νικουσες ενω ησουν πισω;;. Εκτιθεσαι δεν το καταλαβαινεις;;η στρατηγικη σαφως και αλλαξε κατα την διαρκεια του αγωνα αφου ποτε δεν ηξεραν οτι η μαλακη θα βγαλει τοσους γυρους με 39ο κελσιου στο οδοστρωμα.

    • όσο κ να “χτυπάς”, να μου τη λες εμένα κ να με χαρακτιρίζεις η ferrari του alonso θα είναι εκεί…

      φιλικά, εν αντιθέση όλων σας…

    • stadi

       Παραδεχομαι την ferrari και τον Alonso που εξελιξαν ενα κακο μονοθεσιο τετοιο βαθμο ωστε να πρωταγωνιστουν αλλα σημερα δεν την ειχες τι νικη.

    • από τη στιγμή που δε κέρδισε η Ferrari δε μπορώ να πω τπτ άλλο!!!
      εξακολουθώ να πιστεύω αυτά που είπα, αλλά σημερα κερδίσατε κ μπράβο σας!!!

    • MARIOS

      1ον Νομίζω πως δεν κατάλαβες πολύ καλα την στρατηγικη της FERRARI,γιατι κ αυτοι ειχαν στρατηγικη 2 pitstop,αλλα βλέποντας ότι δεν μπορούσαν να έχουν τον ρυθμό του HAMILTON σκέφτηκαν να ρισκάρουν και να μην ξαναβάλουν μέσα τον ALONSO. 2ον ο HAMILTON έχασε και 2 δευτερολ στο 2ο pitstop. και 3ον κανείς δεν τον αποκάλεσε ΄’θεο΄΄.

    • εσύ φίλε Μάριε μπορεί να μην τον αποκάλεσες αλλά πολλοί του καταλογίζουν το αλάθητο…
      επίσης όσο υποθετική είναι η δικιά μου ερμηνεία για το ένα pit stop άλλο τόσο είναι κ η δικιά σου που λες ότι είχαν σχεδιάσει για 2 κ έκαναν 1…
      αν δε διαβάσω δηλώσεις δε μπορώ να δεχτώ τπτ…

       

    • Kyriakos30

      min ksexnas kai tin ispania opou ekei tou fagane tin niki oi krites kai thelane na tin dosoune ston alonso . den ypologisane ton maldonato……… respect

    • stadi

       Δωσατε τι νικη απλοχερα;;;
      γιατι την ειχατε;;;;
      την διεκδικουσε ναι ,αλλα οχι οτι την δωσατε.
      Δεν ησουν πρωτος για να το πεις αυτο.

    • Kyriakos30

      telika file mou allon agona evlepes…

    • αν εβγαζες τα γυαλιά θα βλέπαμε τον ίδιο…

      τέλος πάντων σταματήσω εδώ γιατί δε βγάζουμε άκρη!

    • Kyriakos30

      mono esu to eides auto gazo. oloi oi upolipoi lene ta idia me emena….

    • Mika

      Ok, eipame Ferrari eisai, alla kopse kati re Gazo!!!!!
      Kamia nikh den dwsate aploxera, giati den eixate pote kamia nikh sto tsepaki..
      Nai, th diekdikousate mexri kai to meso kai bale tou agwna, alla mexri ekei..
      Eisastan mesa sto paixnidi me sobares pithanothtes, ews ena shmeio..

      Alla otan se pernane 2 fores kai sxetika aneta, xwris idiaiterh antistash, den eixes pote kamia nikh sto tsepaki..Mallon to antitheto… :-))))

      Ayto pou dexomai kai to exw pei ki egw,einai pws arghse para poly na kerdisei ki aytos…Kallio arga para pote omws…Idwmen.
      Ontws h synexeia tha einai dynath..

  • Dimis_s14A

    δεν μπορεσα να δω τον αγωνα αλλα απο αυτα που διαβαζω πρεπει να ειχε ενδιαφερων.
    παλι εξω ο σουμι?? απο τι αυτη την φορα?
    κ ο μπατον γιατι τοσο χαλια?

    • VanPerseF1

      Κολλησε το φτερο του DRS και ηταν μονιμα ανοιχτο!

    • cfu

      ta eftyse to kolo drs,eleos emeine anoixto kai to barousan me ta xeria tous oi mixanikoi na kleish

      mia xara eimastan prin xoris drs kai kers

    • Dimis_s14A

      ευχαριστω αλανια ;)

  • Leto21

    η αληθεια ειναι οτι η ferrari δεν πιστευω να ειχε την νικη σημερα, ο χαμ εκανε πολυ καλο αγωνα και αξιζε μια νικη εδω και καιρο, το λεω εγω που ειμαι αλονσο και φερραρι, παρολα αυτα οπως ειπε και ο gazo το μονοθεσιο ειναι πολυ ανταγωνιστικο και αυτο ειναι πολυ θετικο, επισης πολυ καλο αγωνα και διαχειριση ελαστικων εκανε ο grozean και ο perez , ειδικα ο μικρος τι αλλο να κανει για να αποδειξη οτι αξιζει μια θεση στην φερραρι, εχουμε τον αναπηρο 3 σεζον τωρα μονο για πειραματοζωο κανει, ουτε βαθμουσ κοβει ουτε τιποτα 

    • Kyriakos30

      sinxaritiria gia ayta pou les… simfono mazi sou. oi ferrari kai oi mclaren prepei na protagonistoun. alla ksexasame ta pirreli.

  • LJ

    Επιτελους…..Τι γινεται ομως με Buton δεν γινεται να συνεχισει ετσι!!!

    • Mika

       Ayto to pragma den mporei na paei allo, xeiroteros apo to Massa exei ginei…

    • LJ

      Αυτο το πραγμα δεν μπορω να το καταλαβω. Αν μη τι αλλο παντα στην καριερα του υπηρξε τουλαχιστον αξιοπρεπης. Πως γινεται σημερα να τρωει γυρο απο τον team-mate του. Κατι δεν παει καλα δεν γινεται πρωταθλητης και πιλοτος με 13 χρονια εμπειρια να μην μπορει να βρει το σωστο set-up.

    • Mika

       Eilikrina den mporw na to ekshghsw..To mono pou mporw na ypothesw einai pws exei ypostei elafry egkefaliko episodeio ki exei tzazepsei….Den kserw ti allo na pw…
      :-)))))))

  • Draculis

    Η Ferrari θα πάλευε στα ίσια για τη νίκη σήμερα αν δεν ακολουθούσε αυτή την τραγική στρατηγική. 4 sec γυρίζουν σε 15 γύρους. Ας μη λέμε ότι θέλουμε. Δε λέω ότι θα νίκαγε ο Alonso αλλά θα διεκδικούσε σίγουρα την 1η θέση. 

  • Draculis

    Εντυπωσιακός ο Perez ξανά, με ένα pit stop και πέταγε στο τέλος! Ο Μεξικάνος είναι εξπέρ στην συντήρηση ελαστικού! Μεγάλος αγώνας και από τον Grosjean που χωρίς να τον καταλάβει κανείς βγήκε 2ος! Οι Williams ήταν απλά μια φούσκα στη Βαρκελώνη φαίνεται, έχουν επιστρέψει στη μετριότητα…

    • LJ

      Δεν νομιζω να υπαρχει το πραγμα “φουσκα” στην F1. Ολα καπως εξηγουνται. Μαλλον μεχρι τοτε ηταν ΟΚ σε εξελιξη και τωρα εχουν μεινει πισω, συν το οτι μαλλον τους ταιριαζε πολυ η πιστα.

    • Draculis

       Mαλλον έχεις δίκιο! Κοίταγα τα αποτελέσματα του Grosjean πάντως και έχει τερματίσει 4 αγώνες: 2ος, 3ος, 4ος και 6ος έχει έρθει. Αν δεν εγκατέλειπε τόσο συχνά θα ήταν αρκετά πιο πάνω στη βαθμολογία…

    • LJ

      Καλα οι Lotus φαινονται πολυ δυνατες και αν ηταν να στοιχηματιζα για τον επομενο διαφορετικο νικητη θα τα εβαζα σε ΚIMI ή Grosjean. Αλλα στο Bahrain που φανηκε οτι μπορουσαν την νικη, δυτυχως δεν εκαναν το κατι παραπανω για να την παρουν.

  • join

    μια χαρά οδήγησε ο ανάπηρος σήμερα ! αυτή είναι κατάντια της f1 λίγο γκάζι να πατήσεις πάνε τα λάστιχα , τους έχουν κάνει και οδιγανε σαν τις κότες τα βυτιοφόρα

    • LJ

      Φιλε μου ελπιζω ποτε να μην υπαρξεις αναπηρος στην ζωη σου για να καταλαβεις πως νοιωθουν οι ανθρωποι που εχουν καποιο προβλημα διαβαζoντας σχολια σαν το δικο σου. Ασχετα σε ποιον αναφερεσαι και τι υποστηριζεις στην F1.

    • join

       συγνώμη ,έχεις δίκιο  μαλακία μου .

  • Draculis

    Ξέρει κανείς για ποιο λόγο συμμετέχουν στο πρωτάθλημα Caterham, Marussia και HRT??? 3 χρόνια τώρα δεν παρουσιάζουν την παραμικρή ανταγωνιστικότητα!

    • Kyriakos30

      i caterham paei mia xara . oi alles exeis apolito dikio…..

    • Draculis

       E όχι και μια χαρά! Είναι 3η χρονιά της και παραμένουν 6-7 δεκατα πίσω από τις Torro Rosso και δεκάδα ούτε με κυάλια!

  • Περισσότερες φωτογραφίες αύριο το πρωί. οι ομάδες ακόμη δεν έχουνε ανεβάσει

  • Sciroccomaniac

    Τι γκαντέμης αυτός ο Μιχαλάκης ο Παπουτσοποιός!!!!!!!!Τι άλλο θα του συμβεί??

    •  μιχαλησ ο τσαγκαρησ ρε συ !!! πιο ευκολο ειναι απο το ”παπουτσοποιοσ” !!!!  ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ

    • Sciroccomaniac

      απλά έκανα-ας το πούμε-ακριβή μετάφραση του ονόματός του από τα γερμανικά!!!!χαχα!!!!

  • VanPerseF1

    Σήμερα οπως φανηκε ο Χαμ δεν εχανε τη νικη!Και γω κατα τη διαρκεια του αγωνα και ειδικοτερα μετα το πρωτο πιτ με το ρυθμο που ακολουθουσε ο Χαμιλτον ελεγα οτι θα φαει πολυ γρηγορα τα ελαστικα του αλλα με διεψευσε πανηγυρικα!Παρα πολυ καλος ο αγωνιστικος του ρυθμος,τοσο καλος που και ο Αλονσο να εμπαινε μετα απο αυτον στα πιτ δυσκολα θα εχανε τη νικη!
    Τραγικη η επιλογη της Ferrari που εγινε ακομα χειροτερη οταν μπηκε στον 64ο γυρο για πιτ ο Φεττελ και αφησαν εξω τον Αλονσο βλεποντας τους πιο πισω οδηγους να τον πλησιαζουν με ρυθμο 2-3 δευτερολεπτα στο γυρο.Μα καλα τι περιμεναν;;; ενταξει θα κρατουσαν συγκριτικα με αλλους αγωνες περισσοτερους γυρους τα λαστιχα αλλα 51;;;;;;ειναι δυνατον λαστιχα να αντεξουν 51 γυρους σε σχετικα ανταγωνιστικο ρυθμο;;;;;
    Πολλα μπραβο σε Γκροζαν και Περεζ,απιστευτη διαχειρηση ελαστικων,οχι οτι μου αρεσει αλλα ειναι μια πραγματικοτητα της τωρινης F1, εξάλλου ολοι τα ιδια λαστιχα εχουν.Πραγματικα παιζει να ειναι τα πιο “αθορυβα” βαθρα τη φετινη σεζον…

    • Mika

      Apolytos swstos…Egw sxedon sth megalyterh diarkeia tou agwna, fwnaza synexeia kopse kai kopse, tha ta kapseis ta lastixa…Shmera mas ebgale malakes omws…
      :-))))

      Exeis apolyta dikio kai gia th Ferrari, petaksan tsampa bathmous,an empaine o Alo, tha htan mprosta apo to Vettel ki akoma 1os sth bathmologia..

  • jim

    atixos o shumacher,para poli kalo agona apo ton hamilton,kai kratao afto pou ipe o pournarakis oti o perez dixni to dromo sti ferrari oti isos den xriazete empiro odigo gia na protagonistisi,kseroume oti ise anti alonso ala min mas to dixnis kiolas,ti doulia sou kane,pou xasame ikosi girous apo tis kolodiafimisis an kai ime me ferrari makari na kano lathos ala vlepo hamilton fetos 

  • Mika

    Eksairetikh odhghsh apo to Hamilton shmera,mas ebgale xazous olous tous fan ths Mclaren..Den perimena pws tha nikhsei shmera prin ton agwna..Ki h alhtheia einai pws oi prwtoi 10 gyroi den mas edeixan kati tetoio, o Vettel htan elegxomena mprosta..

    Alla meta apo tous 10 gyrous ton plhsiaze, ekane eksairetikh diaxeirhsh twn elastikwn,pieze otan eprepe, kai kerdise dikaia ayton ton agwna, para ta pitstops gia allh mia fora!
    O Vettel tipota to spoudaio shmera, meta apo thn arxh, den eixe taxythta h RB shmera, prospathise me pitstop ligotero,den tous bghke,alla to allaksan se 2 kai telika phran ta pontakia…

    O Alonso statheros kai shmera, ekane oti mporouse..Eimai sigouros pws tha brazei me thn omada, otan eblepe sto telos pws htan sitting duck kai ton pernousan oloi san stamathmeno…Exei ekrhktiko taperamento, opote tha exei plaka na akousoume tous dialogous sto telos..Ton xantakwse h taktikh ths Ferrari, an ton eixe balei opws ekane h RB, tha eixe parei parapapw bathmous kai tha htan akoma 1os sth bathmologia….Gia 0.4 glytwse ki apo to Rosberg!!!

    Poly kaloi oi Grosjean kai Perez shmera, to aksizan…

    O Button prepei na kanei eyxelaio..Mallon exei pathei th malakynsh tou Massa, den kserw ti na pw..Ayta pou koroideyame sth Ferrari, exoume pathei edw kai 3-4 agwnes…Trexoume me ena odhgo…
    Prepei na synelthei syntoma, den ginontai ayta….

    O Soumi, ti na poume pia, no comment!!!!

    • PanosGR

       ενταξει τωρααα…του χρονου παλι…..

  • Draculis

    Η Ferrari παρότι βελτιωμένη σαφώς παραμένει αδύναμη το Σάββατο, αρκετά πίσω από ΜcLaren και Red Bull και έτσι ο Alonso πάντα κηνυγάει, κάτι πρέπει να κάνουν γι αυτό στο Maranello!

  • Draculis

    Λείπει ένα πράμα από τη φετινή σεζόν: η βροχή!!!  Οι πιο συναρπαστικοί αγώνες έρχονται με βροχή, μπες-βγες με ενδιάμεσα-βρόχινα-στεγνά, γλιστρήματα και ανατροπές. Μόνο στη Μαλαισία το έχουμε δει φέτος! Δεν βρέχει πουθενά!

  • Mika

    Epishs kati allo pou oloi mas to kseroume,alla thelw na to ksanapw..
    Exei katanthsei ahdia fetos o Alpha me tis diafhmiseis…
    Pragmatika eleeinos…
    Blepoume break me oligh F1…..Eleos pia..

    • πες στον επόμενο αγώνα να σου δώσω link να το δεις απο sky sports…
      εκτός κ αν βαριέσαι να κάθεσαι στον υπολογιστή!!

    • Mika

      Xilies fores re file, den paleyetai pia ston A…
      An kai einai palios o ypologisths kai fobamai mhpws kollaei…Tha doume…Thanks pantws…

    • PanosGR

      αμα κολλαει χτυπα τον!!!!!!!!

    • Mika

      Me pathos???San xtapodi???
      Exei faei klwtsidia, ola dika tou…

    • χαχαχαχαχαχαχα!!!!!

      πέτα τον κ στο τοίχο να δεις αν κολλάει όπως τα μακαρόνια!!!

      :) :) :) :) :)

    • Mika

       Meta tha einai etoimo gia fagwma????
      LOOL….

    • PanosGR

       θελω και εγωωω γκαζοκιλερ!!!!!!

    • θα το έχεις!!!!

  • Npasch

    Παρακολουθώντας τον αγώνα απο το SKY F1 Sports και βλεποντας όλες τις συνεντέυξεις μετά τον αγώνα μεχρι τις 00:30 διαπιστωσα τα παρακάτω:

    1ον απο δηλώσεις Domenicalli : Η στρατηγική για τον Αλονσο ήταν από την αρχή ενος pitstop η οποία δεν τους βγήκε μόνο σε αυτούς (εάν κρινουμε απο τα αποτελέσματα του Grosjean και του Perez).

    2ον από δηλωσεις Whitmarsh : Ο Button λόγω προβλημάτων την Παρασκευή δεν μπόρεσε να τρέξει στον αγώνα με την δικιά του πίσω ανάρτηση και τις δικές του ρυθμίσεις αλλά έτρεξε με ρυθμίσεις και πίσω ανάρτηση παρμένες από τον Hamilton οι οποίες όμως ήταν γνωστο στην ομάδα ότι δεν τον βολεύουν με απότέλεσμα να φθέιρει πολύ γρήγορα τα ελαστικά του και γι’αυτό το κακό αποτέλεσμα.

     

  • MARIOS

    Λέμε όλοι ότι έφτασε ιούνιος για να κερδίσει ο HAMILTON.
    Μην ξεχνάμε όμως οτι ουσιαστικά ειναι αυτος που επηρεάστηκε περισσότερο με τα καινούρια λάστιχα λόγω της επιθετικής του οδήγησης και είναι λογικό να χρειάζεται περισσότερο χρονο προσαρμογής.

  • Mokanna

    HAMILTON N1!!!! :p