Το 2005 η Mercedes-Benz παρουσίασε στην Γενεύη την B-Class (με κωδική ονομασία W245). Με αυτή αποφάσισε να εισέλθει στη μικρομεσαία κατηγορία των οικογενειακών πολυμορφικών αυτοκινήτων ή όπως το ονομάζει η εταιρία Compact Sports Tourer. Η εμπορική της καριέρα ξεκίνησε την άνοιξη του ίδιου έτους και έπειτα από ένα ανεπαίσθητο facelift το 2008 με το πέρας της παραγωγής της στα τέλη του προηγούμενου έτους συνολικά κατασκευάστηκαν πάνω από 700.000 οχήματα παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 3.800 μονάδες πωλήθηκαν στην Ελληνική αγορά, στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Rastatt της Γερμανίας. Στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2011, είδε τα φώτα της δημοσιότητας η νέα γενιά της B-Class (με κωδική ονομασία W246) και με την παραγωγή να έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 3 μήνες στο εργοστάσιο της Γερμανίας αλλά και στο νέο της στο Kecskemét της Ουγγαρίας είχαμε την ευκαιρία να την έχουμε στα χέρια μας για μια ολόκληρη εβδομάδα γράφοντας πάνω από 1.620 χλμ και οδηγώντας την σε όλες τις συνθήκες και αρκετά μεγάλο μέρος του οδικού δικτύου βγάζοντας χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία θα προσπαθήσω να μεταφέρω όπως ακριβώς τα βίωσα.

Στα συν

  • Κατανάλωση
  • Κινητήρας/Κιβώτιο
  • Πρακτικότητα/Χώροι
  • Χώρος αποσκευών
  • Άνεση
  • Μοντέρνος σχεδιασμός

Στα μείον

  • Σκληρά πλαστικά
  • Τιμή
  • Υποβοήθηση τιμονιού
  • Ήχος μέσα στη καμπίνα από τα ελαστικά
  • Δύσκολος χειρισμός ραδιοφώνου

Το αυτοκίνητο

Όπως και στη πρώτη γενιά έτσι και η συγκεκριμένη ουσιαστικά είναι μια μεγαλύτερη A-Class. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο πάνω στην ολοκαίνουρια αυτή μπροστοκίνητη πλατφόρμα MFA που βασίζεται και η νέα Α-Class, αλλά και μελλοντικά, ένα μικρό sedan, ένα coupe, ένα SUV και ένα cabrio. Επίσης έχει προσχεδιασμένο χώρο για μελλοντική τοποθέτηση μπαταριών στο υβριδικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί. Μοιράζεται τα ίδια μηχανικά σύνολα με τη νέο μικρό αστέρι της Mercedes και ίδια φιλοσοφία στο σύστημα ανάρτησης.

Αρχικά, θα ξεκινήσω από τις διαστάσεις οι οποίες είναι 4.359mm μήκος, 1.786 mm πλάτος και 1.557 mm ύψος, όντας 8 εκ. μεγαλύτερο, 8 χιλιοστά πλατύτερο αλλά και 6 εκ. πιο χαμηλό, κάτι που του χαρίζει έναν εκπληκτικό αεροδυναμικός συντελεστής, μόλις 0.25 Cd, νούμερο που προέκυψε μετά από 1.100 ώρες δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα. Το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.700 χιλιοστά, μικρότερο κατά 86 χιλιοστά από τον προκάτοχο του. Το βάρος του κυμαίνεται από 1.395 μέχρι 1.505 κιλά αναλόγως την έκδοση.

Στα χέρια μου είχα μια ασημί B180 CDI BlueEfficiency, με τον τοποθετημένο εγκάρσια 4-κύλινδρο 1.800άρι turbo πετρελαιοκινητήρα, κωδικής ονομασίας ΟΜ651, τεχνολογίας common rail τρίτης γενιάς απόδοσης 109 ίππων και 250 Nm ροπής, με τα 200 Nm διαθέσιμα από τις 1.450 σ.α.λ. και το μέγιστο να είναι στις 1.700 σ.α.λ. και ήταν εφοδιασμένο με το με το νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. Ο ίδιος κινητήρας με αυξημένη πίεση υπερτροφοδοσίας αποδίδει και 136 ίππους και 300 ΝΜ ροπής. Είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μπαίνουν τόσο εγκάρσια στις μπροστοκίνητες πλατφόρμες όσο και κατά τον διαμήκη άξονα στην πισωκίνητη C-Class καθίστώντας το entry-level μοντέλο. Πληροί τις Euro 5 αντιρρυπαντικές νόρμες ενώ παράγει μόλις 115 gr/km CO2 που σημαίνει θα επιβαρύνει τον κάτοχό του με τέλη κυκλοφορίας της τάξης των 126,5€. Η επιτάχυνση από στάση στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 10,9 δευτ. κάτι το οποίο περίπου το πέτυχα και με το κιβώτιο να έχει επιλέξει την 3 ταχύτητα. Η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 190 χλμ/ώρα και επιτυγχάνεται χωρίς πολύ χρονοβόρες διαδικασίες.

H Mercedes εισήγαγε δύο νέα κιβώτια, ένα χειροκίνητο 6-τάχυτο και αλλά αυτό που είχα στη κατοχή μου και με το οποίο αποδεικνύει την τεχνική της κατάρτιση είναι το 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT κιβώτιο ταχυτήτων. Τι είναι αυτό; Είναι ένα νέο αυτοματοποιημένο σύστημα τριών αξόνων που αποτελείται από δύο υποκιβώτια (subtransmissions), το καθένα με το δικό του συμπλέκτη. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται ανεπαίσθητες και χωρίς καμία διακοπή στο πέρασμα της δύναμη στο δρόμο.

Χάρη στις επτά ταχύτητές του και το κοντά γρανάζωμα της τάξης του 7,99, μπορεί με μια πολύ μικρή σχέση μετάδοσης να κινήσει εύκολα ένα υψηλό ωφέλιμο φορτίο σε μια ανηφορική πλαγιά, ενώ κατά τη διάρκεια ταξιδιού οι στροφές του κινητήρα είναι πολύ χαμηλά. Η αποτελεσματικότητα αυτής της μετάδοσης οδηγεί σε 9% βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με το CVT αλλά και των χειροκίνητων που είχε μέχρι σήμερα.

Με μήκος 367 χιλιοστά και βάρος 86 κιλών, το 7G-DCT είναι το πιο συμπαγές και ελαφρύ από τα κιβώτια αυτής την κατηγορίας ροπής της αγοράς. Οι πολύδισκοι συμπλέκτες ψύχονται ενεργά από ένα ειδικά σχεδιασμένο υδραυλικό υγρό έξι λίτρων, εξασφαλίζοντας έτσι την ορθή λειτουργία του συστήματος.

Για πρώτη φορά σε τέτοιου είδους μονάδας, η μετάδοση τροφοδοτείται με λάδι από δύο αντλίες λαδιού, μια μηχανική και μια ηλεκτρική. Η ηλεκτρική αντλία διατηρεί την πίεση του λαδιού, όταν ο κινητήρας είναι σβηστός μέσω της λειτουργίας ECO start/stop που προσφέρεται στάνταρ σε όλα τα B-Class. Αυτό σημαίνει ότι η μετάδοση είναι άμεσα λειτουργική και όταν ο κινητήρας επανεκκίνηθεί το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί χωρίς καμία καθυστέρηση. Επιπλέον, η ηλεκτρική αντλία είναι σε θέση να υποστηρίξει την μηχανική, σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης επιτρέποντας μια πιο συμπαγή και αποτελεσματικότερη σχεδίαση της μηχανικής αντλία.

Τέλος έχει τα τρία ακόλουθα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας που μπορούσα να επιλέξω μέσω ενός κουμπιού, με τα αρχικά E-S-M, στη κεντρική κονσόλα ανά πάσα στιγμή της οδήγησης:

  • Economy: Σε αυτή τη λειτουργία, το κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων πλήρως αυτόματα και ιδιαίτερα άνετα περίπου 100 με 200 στροφές πάνω από το μέγιστο της ροπής. Οι ταχύτητες επιλέγονται λαμβάνοντας δεόντως υπόψη ένα ιδιαίτερα οικονομικό στυλ οδήγησης σε χαμηλές στροφές, που βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στη ήρεμη μετακίνηση μέσα στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο. Αν όμως χρειαστεί άμεση και απότομη επιτάχυνση θα κρατήσει τις στροφές του κινητήρα μέχρι το πολύ τις 4.000 σ.α.λ. για να διευκολύνει το προσπέρασμα.
  • Sport: Η μετάδοση πραγματοποιεί αλλαγές ταχυτήτων πλήρως αυτόματα. Ο χρόνος απόκρισης και αλλαγής είναι αισθητά μικρότερος, με αλλαγές ταχυτήτων σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα πλησιάζοντας τον κόφτη που βρίσκεται στις 5.000 σ.α.λ., κάτι που ουσιαστικά σημαίνει ότι το κιβώτιο κινητήρας «κρατάει» πιο ψηλά τις στροφές του για μέγιστη απόδοση και επιτάχυνση, συνήθως μια ταχύτητα κάτω σε σχέση με το Economy. Επίσης, η αίσθηση και απόκριση του τιμονιού είναι πιο σκληρή χωρίς να γίνεται όμως κουραστική.
  • Manual: Σε αυτή τη λειτουργία, ο οδηγός χρησιμοποιεί τα paddles πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές, αν και μετά από κάποια ώρα μη χρησιμοποίησης των χειριστηρίων, το κιβώτιο επιλέγει να μπει αυτόματα στο πρόγραμμα Economy. Οι στροφές του κινητήρα μπορούν να φτάσουν όσο πιο ψηλά γίνεται αλλά ποτέ δεν άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο του κόφτη.

Για μένα ήταν η πρώτη φορά που έκατσα πίσω από το τιμόνι ενός πετρελαιοκινητήρα αλλά και κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το πρώτο σοκ ήταν όταν έκατσα για πρώτη φορά στο κάθισμα στο πάρκινγκ του κεντρικού καταστήματος στη Κηφισιά και στη θέση του λεβιέ ταχυτήτων δεν βρισκόταν τίποτα περισσότερο από έναν αποθηκευτικό. Ξεπερνώντας την αρχική αμηχανία, βρήκα ευτυχώς γρήγορα τον, σχεδόν κρυμμένο, επιλογέα ταχυτήτων πίσω από τιμόνι και έφυγα άνετος.

Με τη πρώτη ενδελεχή ματιά και τριγυρνώντας το αυτοκίνητο γίνεται εύκολα αντιληπτό οι προσπάθειες του σχεδιαστικού τμήματος του Γερμανικού κολοσσού να προσάψει ένα πιο sport look στο αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλλουν οι σχεδιαστικές του γραμμές, η πίσω αεροτομή, οι δυο γραμμές που διασχίζουν κατά μήκος τις πλευρές του αμαξώματος και γενικά η όλη σφηνοειδή του σχεδίαση. Εκεί που έχανε το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν οι αδιάφορες 10-κτινες 16 ιντσών ζάντες με τα διαστάσεως 205/55 ελαστικά να φαίνονται άσχημα.

Οδηγώντας

Ας μην γελιόμαστε, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν κρύβει τις οικογενειακές του καταβολές αλλά και την προσπάθεια της Mercedes να κάνει την κίνηση στους δρόμους όσο πιο ξεκούραστη αλλά και συνάμα λίγο βαρετή για τα δικά μου γούστα.

Η ενδεδειγμένη χρήση για μέσα στην πόλη είναι το κιβώτιο στο Economy και πατημένο το κουμπάκι ECO. Διχασμένες είναι οι εντυπώσεις μου για το εν λόγω σύστημα. Σαφέστατα μειώνει, έστω και ανεπαίσθητα την κατανάλωση αλλά στο συνεχόμενο σταμάτα-ξεκίνα κολλημένος στην παραλιακή Σάββατο βράδυ κατευθυνόμενος στα γνωστά στέκια δεν είναι και το πιο ξένοιαστο στη χρήση. Ο κινητήρας σβήνει με δύο τρόπους. Καθώς φρέναρα και ακινητοποιούσα το αυτοκίνητο, όταν πίεζα το πετάλ του φρένου αρκετά δυνατά, ανάβει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, η ένδειξη HOLD και ο κινητήρας σβήνει και είχα τα πόδια μου ελεύθερα χωρίς να τσουλάει το αυτοκίνητο. Όταν όμως ήμουν εν στάση και απλά πατούσα το φρένο σου άφηνε ένα περιθώριο περίπου 5 δευτερολέπτων μέχρι να σβήσει ο κινητήρας. Ο κινητήρας επανεκκινεί στην πρώτη περίπτωση με το που πατούσα το γκάζι αλλά η εκκίνηση είχε μια μικρή καθυστέρηση ενώ στη δεύτερη περίπτωση ο κινητήρας επανεκκινούσε με το που άφηνα το πόδι από το φρένο. Στη δεύτερη περίπτωση η μετάβαση σε κίνηση ήταν πολύ ομαλή, εν αντιθέσει με τη πατώντας κατευθείαν το γκάζι ήταν πιο ξερή η αντίδραση του κιβωτίου.

Ένα χαρακτηριστικό ασφαλείας του συστήματος που μου έκανε εντύπωση και γέλασα ήταν όταν το αυτοκίνητο ήταν σε αδράνεια και απασφάλισα την ζώνη ασφαλείας, ο κινητήρας πήρε αμέσως μπροστά και η εξήγηση γι’αυτό είναι να μην αφαιρεθεί ο οδηγός και αφήσει το κλειδί στη μίζα αλλά και να μην μπερδευτεί ότι το αυτοκίνητο είναι σβηστό. Ένα μειονέκτημα το οποίο με προβλημάτισε σοβαρά ήταν η απόδοση του, κατά τ’άλλα άκρως αποτελεσματικού και δυνατού, air condition κατά τη διάρκειά που ο κινητήρας ήταν σβηστός. Περίπου τα 2 πρώτα λεπτά ακινησίας δεν αισθανόσουν κάποια αλλαγή στη θερμοκρασία του ψυχρού αέρα. Όταν όμως ήμουν μπλεγμένος σε πολύ πυκνή κίνηση και η στάση στο ίδιο σημείο έφτανε σε εκνευριστικά επίπεδα, το air condition έχανε σε απόδοση και αισθανόμουν απλά ένα δροσερό αέρα που μετά από λίγο άρχιζε να μυρίζει τη γνωστή μυρωδιά της εβαπορέτας. Με την εκκίνηση όλα επανέρχονταν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Η απόκριση του γκαζιού ήταν άμεση με το μόνο παράπονο μια ελαφρά διστακτικότητα στο κατέβασμα ταχύτητας για να κάνω προσπέρασμα. Η ενδεδειγμένη χρήση σε τέτοιες περιπτώσεις ήταν ενώ ήμουν σε αυτόματη λειτουργία, όπως αποφάσιζα να επιχειρήσω προσπέρασμα να κατέβαζα μια ταχύτητα από τα paddles και μέχρι να ολοκληρώσω το προσπέρασμα και έπειτα πάλι στο Economy. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από τις χαμηλές στροφές, πολύ γραμμικός και επιταχύνει γρήγορα τη B-Class σε κάθε βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Το πεντάλ των φρένων είναι πολύ ψηλά αλλά έχει πάρα πολύ καλή αίσθηση, χωρίς νεκρά διαστήματα, ενώ η αποτελεσματικότητα της πέδησης είναι άριστη. Δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου ότι τα φρένα κουράστηκαν στην όλο στροφές παλιά εθνική οδό από τη Θήβα μέχρι την είσοδό μου στην Αττική Οδό. Επίσης το ABS δεν ήταν πολύ ενοχλητικό ούτε παρεμβατικό και επέμβαινε εκεί που έπρεπε.

Η κατανάλωση φυσικά όπως γνωρίζουμε έχει να κάνει με το πόσο βαρύ είναι το δεξί μας πόδι. Μια ήρεμη οδήγηση σε οποιεσδήποτε συνθήκες μπορεί να σε ανταμείψει με εκπληκτικές αποδόσεις στην κατανάλωση και πολύ μεγάλη αυτονομία. Σε συνθήκες κίνησης με το κλιματισμό ενεργό η καλύτερη τιμή που είδα στην οθόνη ήταν 6.9 με 7.0 λίτρα/100χλμ. Κατά την οδήγηση σε νορμάλ συνθήκες πόλης η κατανάλωση έπεφτε στο 6.2-6.3 λίτρα/100χλμ. Εκεί που πραγματικά δίνει ρεσιτάλ ο συνδυασμός πετρελαιοκινητήρα και κιβωτίου είναι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Με κλειδωμένη ταχύτητα τα 145 χλμ/ώρα στο Cruise Control η ένδειξη δεν ανέβηκε ποτέ πάνω από τα 5.4 λίτρα/100χλμ. Άλλες φορές όσο και να προσπάθησα να το πιέσω, να “παίζω” για πολύ μεγάλο διάστημα με τα “αυτάκια” πίσω από το τιμόνι, μιμούμενος τον Schumacher ή τον Rosberg με τα αντίστοιχα “αστέρια” τους στην F1 είτε με το πρόγραμμα στο πιο επιθετικό Sport και γενικά για μια κάπως πιο “άγρια” οδήγηση δε κατάφερα να δω μέση κατανάλωση πάνω από 8.7 λίτρα/100χλμ. Το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 50 λίτρα με επιπλέον 5 λίτρα ρεζέρβα. Άρα αν κάνουμε τα μαθηματικά η αυτονομία κυμαίνεται από 800 μέχρι 1100 χιλιόμετρα. Καθόλου άσχημα αν αναλογιστούμε τη μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης στα 1.47€/λίτρο.

Η κύλιση του στο δρόμο είναι αρκετά καλή αλλά όχι υποδειγματική ενώ στις ευθείες είναι υποδειγματικά σταθερή. Σε αυτό σίγουρα βοηθούσε και τα ελαστικά με μεγάλο προφίλ που απόσβαιναν τους κραδασμούς χαρακτηριστικά, αμβλύνοντας αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων. Δε θα το χαρακτήριζα “μαγικό χαλί” αλλά ήταν αρκετά άνετο χωρίς να δημιουργεί το παραμικρό παράπονο. Στις Sport εκδόσεις με την χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση και τις 18 ιντσών ζάντες υπάρχουν αμέτρητα παράπονα για το πόσο σκληρή είναι η ανάρτηση. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη σε όλες τις γωνίες και είναι κατάλληλα ρυθμισμένη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Φοράει γόνατα MacPherson στον εμπρός άξονα και τεσσάρων σημείων πίσω. Το αποτέλεσμα; Το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με το παλιό μοντέλο, οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες και δύσκολα αντιληπτές από τον οδηγό, τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα και τέλος ο σχεδιασμός της πίσω ανάρτηση έχει σαν αποτέλεσμα τον επίπεδο χώρο αποσκευών. Αυτό όμως που μου προκάλεσε αρνητική εντύπωση ήταν ο εισερχόμενος θόρυβος από τα ελαστικά στη καμπίνα. Δεν θα τον χαρακτήριζα ενοχλητικό αλλά είχα υψηλότερα τον πήχη για ένα τέτοιας φιλοσοφίας αυτοκίνητο.

Από την άλλη αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από το αυτοκίνητο ήταν το πόσο εύκολα “έκρυβε” τις διαστάσεις του στο δρόμο. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να εγκλιματιστώ με τον όγκο του αυτοκινήτου και η κίνηση σε πολύ στενά σημεία ήταν απροβλημάτιστη και χωρίς άγχος. Σε αυτό συνέβαλε και οι αισθητήρες (απενεργοποιούνται μέσω κουμπιού) που υπάρχουν στα πλαϊνά των προφυλακτήρων και μετρούν την απόσταση δεξιά και αριστερά του αυτοκινήτου και μέσω ενδεικτικής λυχνίας σε προειδοποιεί το πόσο κοντά είσαι σε εμπόδιο. Οι ίδιοι αισθητήρες χρησιμοποιούνται για το Active Parking Assist. Ένα σύστημα που ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητα κάτω των 30 χλμ/ώρα και ψάχνει δεξιά για ενδεχόμενη θέση στάθμευσης. Μόλις την εντοπίσει ανάβει ένα βελάκι στην οθόνη ενδείξεων και αν σταματήσει και επιλέξεις την όπισθεν μέσω του joystic και έπειτα από επιβεβαίωση ξεκινάει αυτόνομα και αυτόματα την διαδικασία παρκαρίσματος. Πάνω από τα 30 χλμ/ώρα απενεργοποιείται το σύστημα και τίθεται σε λειτουργία το ATTENTION ASSIST το οποίο σε προειδοποιεί μέσω μιας κόκκινης λυχνίας για την απόσταση σου από το προπορευόμενο όχημα και αν γίνει επικίνδυνη αυτή η απόσταση ενεργοποιεί ηχητικό σήμα. Επίσης, το ηλεκτρομηχανικό τριάκτινο τιμόνι του ήταν πολύ ελαφρύ και εύκολο στην πόλη αλλά έχανε λίγο από αίσθηση στους γρήγορους επαρχιακούς δρόμους και δε μετέφερε τις οδηγίες μου τόσο άμεσα όντας όχι τόσο κοφτερό, αφού από άκρη σε άκρη έκανε 3 περιστροφές. Είχε πολύ ωραία αίσθηση στην αφή και με το κατάλληλο πάχος στην λαβή. Το εντυπωσιακότερο χαρακτηριστικό ήταν ο πολύ μικρός κύκλος στροφής 10,9 μέτρων.

Εσωτερικό

Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του εσωτερικού του είναι οι 5 αεραγωγοί αέρα και η μη ανακλινόμενη TFT οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Το αυτοκίνητο δεν ήταν εφοδιασμένο με navigation και γι’αυτο η οθόνη είχε διαγώνιο 5.7 ίντσες. Με το navigation στον εξοπλισμό η οθόνη μεγαλώνει στις 7 ίντσες. Προσωπικά, από αισθητικής άποψης δεν μου άρεσε που η οθόνη ήταν μη αναδιπλούμενη και εκτός των άλλων δημιουργούσε γωνίες δύσκολα προσβάσιμες για τον καθαρισμό. Οι ενδείξεις της είναι για το ραδιόφωνο, για το κινητό τηλέφωνο που συνδέεται μέσω Bluetooth και ένα ωραίο χαρακτηριστικό είναι ότι δείχνει το σήμα λήψης του κινητού και τέλος κάποιες άλλες ρυθμίσεις. Όλες χειριζόμενες μέσω του χειριστηρίου που βρίσκεται σε πολύ λειτουργική θέση, ακριβώς μπροστά από το υποβραχιόνιο. Η χρήση του ραδιοφώνου απαιτεί αρκετή εξάσκηση και θα το χαρακτήριζα δύσχρηστο. Εκτός από τους αποθηκευμένους σταθμούς που μπορείς να τους επιλέξεις μέσω των αριθμητικών κουμπιών στη κονσόλα, για να τα επιλέξεις από το χειριστήριο θέλει 3 κινήσεις. Επίσης, αρνητική εντύπωση μου δημιούργησε ότι δεν υπάρχει αυτόματη αναζήτηση του επόμενου διαθέσιμου σταθμού. Το αυτοκίνητο διαθέτει 4 ηχεία σε κάθε πόρτα και ένα στη μέση του ταμπλό, παρέχοντας τα συνολικά 9 ηχεία πολύ καλό, καθαρό και δυνατό ήχο. Μόνο σε πολύ χαμηλές συχνότητες του μπάσου θα υπάρξει τρίξιμο αλλά όχι φανερά ενοχλητικό.

Η γενική εικόνα που αποπνέει το εσωτερικό είναι η ποιότητα. Αν και κάποια σημεία θα μπορούσαν να έχουν καλύτερα πλαστικά. Για παράδειγμα το ματ πλαστικό που χρησιμοποιείται στο κεντρικό τούνελ είναι αρκετά σκληρό και εύκολα θα εμφανιστούν γρατσουνιές από τη καθημερινή συμβίωση με το αυτοκίνητο. Αλλά και στις πόρτες στο σημείο που βρίσκεται ο μοχλός για το άνοιγμα των θυρών. Συνολικά όμως έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες, ενώ το φινίρισμα,η συναρμογή και το ποιοτικό δέρμα ενισχύουν την πολυτελή εικόνα του αυτοκινήτου Οι χώροι είναι υπέρ του δέοντος ικανοποιητικοί τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω επιβάτες. Με το κάθισμα του οδηγού ρυθμισμένο να βολέψει τα 192 εκατοστά του ύψους μου, ο πίσω επιβάτης ήταν εξίσου άνετος. Πέντε ενήλικες με τις αποσκευές τους μπορούν να εξυπηρετηθούν άνετα και να βολευτούν.

Η πίσω σειρά καθισμάτων, η οποία χωρίζεται και αναδιπλώνεται σε δύο τμήματα 60/40, μετακινείται προς τα εμπρός και τα πίσω κατά 140 χιλιοστά, αυξάνοντας το χώρο αποσκευών από τα 486 λίτρων στα 666 λίτρα. Στον τελευταίο υπάρχει και “κρυφός” χώρος κάτω από το πάτωμα μεγάλης χωρητικότητας κυρίως για πλατιά αντικείμενα, στον οποίο βρίσκεται και το κιτ επισκευής των ελαστικών. Τα πίσω καθίσματα διαθέτουν υποδοχές ISOFIX και αναδιπλώνονται προς τα εμπρός και δημιουργώντας μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης, που με βοήθεια τη αναδίπλωση και του καθίσματος του συνοδηγού προς τα εμπρός, απελευθερώνει ακόμα περισσότερο χώρο για ογκώδη αντικείμενα.

Παρά το ότι η νέα γενιά B-Class είναι σχεδόν 50 χιλιοστά χαμηλότερο από τον προκάτοχό του, ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών έχει αυξηθεί χάρη στην χαμηλότερη τοποθέτηση των καθισμάτων.Οι αποθηκευτικοί χώροι στο εμπρός τμήμα είναι αρκετοί με το μεγαλύτερο να βρίσκεται μέσα στο υποβραχιόνιο που χωρούσε άνετα μια DSLR μηχανή με μεγάλο φακό, αλλά και ο χώρος που στα χειροκίνητα μοντέλα βρίσκεται ο λεβιές των ταχυτήτων είναι ικανοποιητικός.

Η αίσθηση που αποκομίζεις ζώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ότι είσαι αποκομμένος από τον έξω κόσμο με την πού καλή ηχομόνωση να βοηθάει σε αυτό. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τα παράθυρα εμφανίζονται σε ταχύτητες που σε οδηγούν κατευθείαν στο αυτόφωρο.

 

Εν κατακλείδι

Ο ίδιος ο πρόεδρος της Mercedes, Dieter Zetsche, είπε ότι η εταιρία δεν έχει παρουσιάσει άλλο μοντέλο με τόση τεχνολογία όσο η B-Class. Απευθύνεται σε αυτούς που ψάχνουν περισσότερο την πρακτικότητα και χώρους παρά ένα οικογενειακό hatch. Υπάρχουν φθηνότερα και με καλύτερη κύλιση πολυμορφικά, όπως το VW Golf Plus (από 17.620€ για το βενζίνης και 22.300 για το πετρελαίου) αλλά και το πολύ καλό Ford Focus C-Max (από 18.670€ για το βενζίνης και 23.280€ για το πετρέλαιο), αλλά αυτή η νέα Merc θέτει τα στάνταρντς της κατηγορίας, ενώ προσθέτει στον ιδιοκτήτη και το κατάλληλο image οδήγησης μιας Mercedes.

H βασική τιμή με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι 27.871€ και για το Β200 CDI 29.671 ευρώ και συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα, είναι ακριβότερα κατά 2.400 και 3.000 ευρώ αντίστοιχα. Ενώ η συγκεκριμένη με το αυτόματο κόστιζε 29.165€.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mercedes B-Class B180 CDI BlueEfficiency

Κινητήρας και επιδόσεις

Κυλινδρισμός/Αριθμός κυλίνδρων

R4

Κυβισμός (cc)

1796

Ονομαστική ισχύς (kW σε rpm) [2]

80(109)/3200–4600 (–)

Ονομαστική ροπή στρέψης (Nm σε rpm) [2]

250/1400–2800 (–)

Σχέση συμπίεσης

16.2:1

Επιτάχυνση 0–100 km/h (s)

10.9 (–)

Τελική ταχύτητα (km/h)

190 (–)

Μετάδοση ισχύος

σύστημα κίνησης

Κίνηση στον εμπρός άξονα

Μετάδοση

Μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων (-)

Σχέσεις μηχανικής μετάδοσης

3.94/ 2.19/ 1.22/ 0.86/ 0.72/ 0.59/ R 3.12

Σχέσεις αυτόματης μετάδοσης

Τελική σχέση μετάδοσης

3.35 (–)

Καύσιμο και κατανάλωση

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου/με ρεζέρβα (l)

50/6

Κατανάλωση καυσίμου, αστικός κύκλος (l/100km) [4]

5.4-5.6 (–)

Κατανάλωση καυσίμου, υπεραστικός κύκλος (l/100km) [4]

3.8–4.1 (–)

Κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη (l/100km) [4]

4.4–4.6 (–)

Εκπομπές CO2 (g/km) συνδυαστικά [4]

114–121 (–)

Τιμή Cd

0.26

Κατηγορία εκπομπής ρύπων

Euro 5 (–)

Πλαίσιο (κανονικό) και τροχοί

Εμπρός άξονας

Ελατήριο και εγκάρσιος σύνδεσμος

Πίσω άξονας

Βραχίονας ελέγχου και υστερούν βραχίονας

Ανάρτηση εμπρός/πίσω

Ελατήρια, αποσβεστήρες αερίου διπλού σωλήνα/ελατήρια, αποσβεστήρες αερίου μονού σωλήνα

Εμπρός ελαστικά/ζάντες

195/65 R 15

Πίσω ελαστικά/ζάντες

195/65 R 15

Σύστημα διεύθυνσης

N/A

Εμπρός φρένα

Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι

Πίσω φρένα

Δίσκοι, συμπαγείς

Διαστάσεις και βάρη

Μικτό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [5]

1475/555 (–)

Επιτρεπόμενο μεικτό φορτίο (kg)

2030 (–)

Μέγιστο φορτίο οροφής (kg)

75

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I)

486–1545

Κύκλος στροφής (m)

11.00

Επιτρεπόμενη ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα / με φρένα (kg)

735/1200

Τιμές

Βασική τιμή

 27.871 ευρώ

Τιμή Μοντέλου δοκιμής

 29.165 ευρώ
  • πολύ καλός μπράβο ρε gazo…να σου πώ..στα λιμανάκια το πήγεσ το αμάξι για παρουσίασει??Χαχα

  • pariah

    gazo με τον περιστροφικό διακόπτη επιλέγεις τον επόμενο σταθμό που πιάνει χωρίς καν να κάνει αναζήτηση. Σαν να τον είχες αποθηκευμένο. Είναι λίγο ιδιόρυθμη η λειτουργία του αλλά αν το δουλέψεις το ξέρεις. Όπως με τον διακόπτη που έχεις φως, φλας, υαλοκαθαριστήρες κοκ που σε όποιον κάτοχο mercedes πας του είναι φυσικό.

    • ναι δε λέω ότι μετά από κάποια ώρα εξοικειώθηκα με το διακόπτη αλλά πιστεύω ότι για τις ηλικίες που απευθύνεται θα είναι πιο δύσχρηστο…
      επίσης όταν βγήκα εκτός αττικής, οι αποθηκευμένοι σταθμοί όπως είναι φυσικό δεν πιάνουν τις ίδιες συχνότητες κ δε μπορούσα να βρω εύκολο τοπικούς σταθμούς!!!
      ο αριστερός διακόπτης που τα έχει όλα δε με μπέρδεψε μπορώ να πω…

    • pariah

      Κοίτα εγώ και εκτός Αθηνών να βγω με τον διακόπτη με πάει στον επόμενο στην συχνότητα που πιάνει χωρίς να κάνει αναζήτηση. Τώρα το search και η αναζήτηση σταθμού είναι όντως ένα θέμα αλλά δεν με απασχόλησε και γιατί βολεύει ο διακόπτης οπότε και αρκούμαι εκεί…

  • $26569747

    πολυ καλο αρθρο.μπραβο σου!!

  • cfu

    oraia parousiasei alla den !!!!!

    • nikxan1

       εσυ εισαι κακος, βρωμοψυχος, και οταν σε δω απο κοντα, θα σου πεταξω πετρα!!!!

    • cfu

      ma einai askimoula apo ti mesi kai meta den blepete,einai xalia eidika apo ta plagia 
      alla to esoteriko ths einai kavl@ 

    • $26569747

      ρε nikxan1 αφου σου λεμε δεν.και οταν λεμε δεν εννοουμε δεν.τι δεν καταλαβαινεις??

    • Mika

       mallon, to den!
      :p

    • hellboy

      αν μου δωσεις το κατι τις μπορω να βρεθω γρηγορα κοντα του και να του την πεταξω την πετρα ΑΜΕΣΑ!!!!!!!χαχαχαχα!!!!!!!!!

  • glazz

    poli kali i dokimi kai to arthro mpravo panta tetia

    • έρχονται, ford focus ecoboost 1.000, mercedes c-class coupe, peugeot 208, astra gtc, corsa opc nurburgring edition και αρκετά ακόμη. ;)

    • Mika

      To thema einai tha mas dwseis kai emas kanena na dokimasoume????
      LOL…..!!!!

    • το τηλ του γκαζό το έχεις…. :P :P :P 

    • Mika

       Oxi akoma!!!Na mou to dwsei omws!!!!
      :p
      Grafw:
      694…………….

      :p

    • θα στο δώσει ο ίδιος ;) ;) ;); ;) εγώ ρουφ δεν γίνομαι! χαχααχαχα

    • Mika

       Nai mwre, ennoeitai!!!
      LOL…..

    • nikxan1

      egw to exw!!!
      :P

    • Mika

      Ponhre….Ok, name your price…..Ti thes???
      LOL….

    • glazz

      mravo re paidia itan to mono stoixeio pou me kratouse akoma na parw peridika an kai exw kairo na parw afou to kataaferate kai auto mpravo sas

    • θα έρθουν πολλά περισσότερα αυτοκίνητα…
      θα λυθουν οι αντιπροσωπείες κ θα μας δίνουν…

    • loeb

      Μπραβο ρε φιλε πολυ απολαυστικο το αρθρο σου. Πραγματικα δεν του λειπει τιποτα. Συνεχιστε ετσι και το site θα γινει ασυναγωνιστο! Θα φανε την σκονη του autoblog χαλαρα! :P

    • Σιγά σιγά και όλα θα γίνουν ;)

    • glazz

      to astra gtc to odigisa kai me to 1.4 140 ps kai na s pw dn trelathika…poli psili thesi odigisis kai eperne ligo parapanw kliseis stis strofes….

    • θα έχουμε δύο gtc. ένα με τα 140 και ένα με τα 180 άλογα ;)

    • manos

       ωωχχχχ γιατι τα ειπες γιατι;; τωρα δεν μπορω να περιμενω….Μπραβο gazo και στα παιδια κανατε πολυ ωραια δουλεια!

    • απλά για να ξέρετε τι να περιμένετε! ααα ξέχασα και το νέο yaris

    • Mika

      Meta apo olo ta xamo pou egine kai me th timh tou GT86, prepei na parete opwsdhpote kai to Toyobaru, etsi???
      :p

      :-)))))))

    • όταν μίλησα μαζί τους κ ρώτησα την τιμή, ρώτησα κ αν θα βγει δημοσιογραφικό κ μου είπε πολύ δύσκολο να το βγάλουν….

    • Mika

       Osa erxontai tha feygoun amesws????
      Xmm, dyskolo to blepw, na mhn exoun katholou..Pithanon na exoun ena ante dyo to poly gia ta periodika, kai meta oloi oi ypoloipoi….
      Ypomonh….

    • Tsou Kostas

      αποκλειεται να μην δωσουν ενα στα περιοδικα ρε συ. Εστω και για μια φορα στο καθε ενα, και μετα θα το πουλησουν με 5-10.000 χλμ. 

    • Mika

      Etsi…Swstos…Ksereis posa Audi kai VW, pou ta parakolouthw, exw dei meta sta mtx ths Kosmocar????Na tan ena kai dyo!!!Xamos..Kai A1 kai A3, kai TT, kai Q5, kai A5 cabrio…You name it, it is there…Ftanei na ksereis, na tous th peis kai na kaneis to pazari sou!!!!

      Kapoia apo ayta, ta glykokoitaza kai egw…
      Oles oi etaireies to kanoun ayto…

    • Μέχρι στιγμής πάντως μας έχουνε πει ότι δεν θα έρθει κανένα δημοσιογραφικό. θα δούμε! 

    • cfu

      yeah!!!! Focus !!!!! C class coupe !!!!!! cant wait

    • hellboy

       αντε τοτε και ενα εβο απο σεπτεμβρη!!!!!!!!!!

    • Mika

       Epeidh kati mou leei pws ta EVO tha kathontai na skonizontai, isws einai poly pithanon na to paroun ki ayto gia dokimh!!!!
      :-)))))))

    • pariah

      Το καινούργιο το diesel λες ε ;;;;;;; :p

    • σιγά μην φέρουν evo test drive! εδώ δεν θα έρθει καν GT 86 δημοσιογραφικό! 

    • hellboy

      ποτε μην λες ποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Γιάννης Κ.

      Αν γίνεται να δούμε και τη νέα 3άρα… Ο Σπανός την έχει διαθέσιμη για test drive εδώ και 2 εβδομάδες περίπου…

    • η BMW έχει “θέμα” μαζί μας γιατί δεν μας θεωρεί δημοσιογράφους.. Οι “ειδικοί” του τύπου βλέπεις έχουνε παραπάνω γνώσεις από εμάς…

      Απόφαση μας είναι να μην κάνουμε ΠΟΤΕ test drive της BMW, αφού δεν μας θεωρεί ικανούς για test drive, ακόμη και αν αλλάξουν άποψη/γνώμη στο μέλλον. Ακόμη απορώ ποιος θα βγει χαμένος από την υπόθεση αυτή…..

    • Mika

      Etsi e????Sobara?????
      H BMW sthn Ellada genika exei polla themata, pou thewrw anekshghta..Einai h monadikh apo tis premium etaireies pou den sou dinei katalogo me ta extra gia na deis monos sou sto spiti sou ti thes na baleis sto amaksi sou..To idio ki h Mini fysika..Prepei na kathiseis sto dealer kai na pareis prosfora..Na sto ftiaksei aytos sto pc tou kai na to typwsei..Opote prepei na thymhtheis na baleis ta panta!!!
      Einai aparadekto ayto gia mena, pragmatika..
      Audi, Mercedes, Volvo, Lexus, sou dinoun ta extra analytika…H Bmw oxi, exei allo policy….
      Pswnares tou kerata..

    • μόνο η BMW είχε τέτοιο θέμα πάντως για τα test drive. Οι υπόλοιπες εταιρίες (premium και μη) είναι άκρως συνεργάσιμες! Εμείς φταίμε που θέλαμε βλέπεις να κάνουμε test  drive από όλους… Κακό Autoblog…. :P :P :P

    • Mika

      An omws to pareis monos sou, san idiwths???
      :p
      Kai den peis tipota???Kaneis moko???Kalypseis pinakides klp???
      Poustia ee????Gia skepsou to..Oute tote to dinoun????
      :-)))

      Re steilte tous sto diaolo….
      Yparxoun ena swro alles etairies, opws…Pou einai premium kai se symperifora…
      ;-)

    • Σιγά μην γίνω και James Bond για να δοκιμάσω ένα αυτοκίνητο της BMW ! :P :D :D :D

    • Mika

      Prepei na me gnwriseis apo konta…Ta panta einai sto legein….
      An to exeis, temenades sou kanoun..
      Exw na sou lew istories, ti exw kanei se antiproswpeies sto parelthon..
      Twra pou megalwsa, barethika!!!!Ta parathsa…
      :p

      :-)))))))))))))))

    • Χαχαχαχα! έχεις email!

    • Mika

       To eida!
      ;-)

    • Mercforever

      Μαλλον τα κανουν εκει που τους παιρνει,γιατι ενας οικογενειακος μας φιλος(γιατρος στο επαγγελμα)που πηγε σε πολυ γνωστο αντιπροσωπο της πολης για να αγορασει την 760Li,οχι μονο του εδωσαν τον καταλογο με τα εξτρα σπιτι αλλα του εκαναν δωρο το ειδικο εξωτερικο χρωμα.Αρα καταλαβαινετε οτι το παιζουν καποιοι αλλα μολις δουν λεφτα(ειδικα αυτη την περιοδο)μεχρι και τεμεναδες κανουν!

    • Tsou Kostas

      μην απορεις, και οι 2. Μην κοβετε γεφυρες ΠΟΤΕ!

    • μώρε εν μέρη έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι δυνατόν να λες τέτοια πράγματα μετά από τόσα χρόνια ;) να πω ότι ήμασταν ένα μικρό site που ξεκινήσαμε πριν από 3-4-5 μήνες να το δεχτώ. αλλά με τέτοια στατιστικά και τέτοια πορεία δεν μπορείς να λες αυτά τα πράγματα σαν επίσημη BMW.

    • Tsou Kostas

      αστους να καταλαβουν το λαθος τους και μην τους πας κοντρα.

    • Mika

      Epishs isws na skefteis na dokimaseis kapoio epishmo antiproswpo ths BMW, ki oxi th BMW Hellas…Den pisteyw pws tha exei dwsei grammh na mh dinete s ayta ta kwlopaida tou Autoblog…
      Enas antiproswpos omws,me thn analogh probolh pou tha exei edw, slourp slourp mporei na dextei…
      Mia skepsh ekana..

    • Δεν γίνεται αυτό Μίκα. Έχει θέμα μετά ο αντιπρόσωπος. Επειδή θα γίνει το test για “δημοσιογραφικούς λόγους” θα πρέπει να πάρει άδεια από την κεντρική bmw. άστο., θα μιλήσουμε σε λίγο καιρό ξανά μαζί τους ;)

    • Mauragoritis

      Κανά VW ή Audi; ή και αυτή η εταιρία δεν είναι φιλική;

    • τα έχουνε δώσει όλα. θα μας ενημερώσουν το πότε θα είναι διαθέσιμα ;)

    • Mika

      An einai, pes mou na kanw fasaria!!!!
      LOL….

    • xaxaxaxaxa

    • Mauragoritis

      απορία. το σχόλιό μου είχε μπει ως απάντηση ενός άλλου και υπήρχε και απάντηση από κάποιον από εσάς. γιατί έγινε αυτό; υπάρχει έλεγχος των σχολίων; δε μου άρεσε καθόλου αυτό.

    • τι υπάρχει;;; έλεγχος;; Σαφώς και δεν σβήνεται ούτε ένα σχόλιο. που είχες απαντήσει;;;;

    • nikxan1

      φιλε, παιζει να ειναι ο μονος δικτυακος χωρος, που δεν παιζει ελεγχος και λογοκρισια. ΜΟΝΟ ΜΙΑ φορα καποιος εφαγε ΒΑΝ που μπηκε και εβριζε τους παντες….
      απλα το καινουριο disqus δεν ειναι ακομα ευκολο για μας, οπως το προηγουμενο.

    • nikxan1

      το mercedes c-class coupe μπορω να το κανω εγω testdrive???

    • θα το κάψεις εσύ! :P :P :P

    • nikxan1

      oxi re. alitheia!!!!!!!!!
      me exeis parexigisei!!!!

    • τα ελαστικά σου άλλα μου λένε εμένα! :P :D

    • nikxan1

      o dromos ftaiei!!!!
      ela, den tha kleisw pote to esp. alitheia!!!

    • nikxan1

      o dromos ftaiei!!!!
      ela, den tha kleisw pote to esp. alitheia!!!

    • :D :D :D

    • cfu

      clasika tha einai aytomath

    • αν θυμάμαι είναι και αυτή diesel. δεν παίρνω όρκο

    • giannis1304

      θα ήθελα να δω σιγά σιγά και συγκριτικές δοκιμές, αλλά κυρίως μία στήλη που μπορεί να δει κάποιος με ένα κλικ όλα τα test drives.

    • το δεύτερο είναι εύκολο. θα το ετοιμάσω και θα το δεις το πρωί, δίπλα από τους κατασκευαστές στο κεντρικό μενού. Το πρώτο δεν είναι στο χέρι μας μόνο, πρέπει να κανονίσουμε με τις εταιρίες ;) θα γίνει και αυτό ;)

    • giannis1304

      άψογος. πολλά μπράβο

    • hellboy

      be patience sun!!!!!!:)))

  • nikxan1

    στα μειον, αναφερεις τα σκληρα πλαστικα. οκ, σκληρα πλαστικα εχει και το δικο μου. ξερεις ομως κατι??
    δεν θα τριξουν ΠΟΤΕ!!!!! αλλα ποτε ομως. δεν θα ακουσεις το παραμικρο “κριτς” ουτε θα γυρισεις το κεφαλι σου να ψαξεις απο που ηρθε ενας αγνωστος θορυβος. αυτο στο υπογραφω. στο δικο μου, με 115.000 χλμ, κλεινεις παραθυρα και ηλιοροφη, πας με τελικη πανω σε κατσαρο δρομο, και δεν ακους τιποτα. ακους το αντερο σου να δουλευει!!!!! ψιθυριζεις!!! και ποτε δεν θα ακουσεις τον παραμικρο παρατερο θορυβο.
    οσον αφορα το τιμονι:
    παλια, η MERCEDES ειχε τα γνωστα επανακυκλοφορουντα σφαιριδια. τωρα, εχει γυρισει στην ηλεκτρικη υποβοηθηση, η οποια σε πολυ λιγα αυτοκινητα δινει αισθηση. οκ, στο δικο μου την εχω συνηθισει, και δεν εχω θεμα. ειναι απολυτως δεκτο ομως το σχολιο σου. πες μου ομως σε πιο αυτοκινητο με ηλεκτρικη υποβοηθηση βρηκες την αισθηση που θες.
    δεν προλαβαινω να διαβασω ολο το αρθρο, μετα που θα σχολασω θα το διαβασω αναλυτικα, και τα ξαναλεμε.
    δεν ξερω αν στο συγκεκριμενο αμαξι θα ταιριαζε πιο πολυ το αυτοματο ή το χειροκινητο σασμαν. ετσι και αλλιως, το συγκεκριμενο αμαξι δεν προβλεπεται να με απασχολησει ποτε, οποτε και το συγκεκριμενο διλλημα ειναι ατοπο.

    • pariah

      Ίσα ίσα που τα σκληρά πλαστικά είναι πιο πιθανό να τρίξουν Νίκο.

    • cfu

      me to xeirokinito se syndiasmo me ton diesel tha itan all the money(me ekseresh tin eksoterh emfanish)

  • chris

    Xoris ta xenon xanei to autokinito apo emfanisi
    me ta xenon einai safos pio monterno
     http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/09/01-2012-mercedes-benz-b-class628.jpg

    • Mika

      +1…. Kai megalyteres zantes fysika…17ares einai mia xara….

  • James Ollandos Sam

    ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ???ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΣΕ ΝΕΚΡΟΦΟΡΑ??

  • MitsosDaBest

    Μπα μπα… Τι βλέπω; Φτηνιάρικο Mercedes; Σκληρά πλαστικά; Μα πως έγινε αυτό; Χα χα!

    Πολύ ωραίο άρθρο Gazokiller, αλλά το αμάξι είναι χάλια όσο δεν πάει… =)

  • Πολύ ωραίο άρθρο gazo… Με κάλυψες απόλυτα! Καλά τα πήγες για “ερασιτέχνης”… Και οι φωτογραφίες κλάσεις ανώτερες απο τις δικές μου…ανέβασες τον πήχη και νομίζω οτι πρέπει να ακολουθήσουμε και οι υπόλοιποι! :P
    Τυχερό αθηναϊκό κάθαρμα! :P

    • έχει DSLR μηχανή ο κύριος! :P :D

  • GANA F1 MANIAC

     Ωραίο άρθρο πολύ καλέ μου  φίλε gazo… Μακάρι να συνεχίσετε έτσι τις ωραίες αυτές παρουσιάσεις τέτοιες δύσκολες εποχές που είναι. Όσο για το b-class θεωρώ ότι με την τιμή του απευθύνετε μόνο  σε ηλικίες άνω των 45 μπορεί και παραπάνω. Τώρα όσο αναφορά τα πλαστικά θεωρώ ότι η mercedes εδώ και μια δεκαετία κάνει βήματα προς τα πίσω διότι το όνομα της ήταν ταυτισμένο με την ποιότητα κατασκευής σε όλα τα επίπεδα πράγμα που όπως φαίνεται έχει πλέον αλλάξει. Φίλε μου gazo εύχομαι και ελπίζω να δω και παρουσίαση F1.
     

  • ggarfe

    Ένα από τα πιό ασχημα αυτοκίνητα.

    • nikxan1

      λατρευω το καινουριο disqus, μονο και μονο γιατι μπορω να σε πυροβολαω απροκαλυπτα με dislike αντι για χριστοπαναγιες!!!!!

    • Mika

      Teleia den einai???Den xreiazetai kan na mpainoume ston kopo!!!
      :-)))

    • nikxan1

      ειναι ωρα, να καταλαβουμε μερικοι-μερικοι (και βαζω και τον εαυτουλη μου μεσα) ποτε ξεφευγουμε, και ποτε ερεθιζουμε τον αλλο, ειτε με την ειρωνια μας, ειτε γενικα με την παπαρα μας…..

    • Mika

      Poso dikio exeis trelloKrhtike…..Idiws, ayto pou les, genika me th papara mas…
      ;-)

  • Devel

    Gazogazogazo και εις ανωτερα φιλε. Ωραια παρουσιαση+ φωτο και μου αρεσαν ιδιαιτερα οι τεχνικες λεπτομεριες και ο τροπος που μεταδιδεις αυτη την ολιγοημερη συμβιωση σου με το αυτοκινητο…
    Υστερει λιγο σε εμφανιση απο την μεση και πισω και αν εξαιρεσουμε την τιμη πιστευω ειναι μια καλη επιλογη για μεσαιομεγαλες ηλικιες.Αν και απογοητευτικα λιγο με τον θορυβο.
    Καλη συνεχεια,να παιρνουν άλλα σειρά με πολλα klm και ωραία καδρα.

  • GiorgioValoValkanos

    νομίζω στα μείον πρέπει να βγάλετε τον ήχο από τα λάστιχα γιατί μπορεί να φταίνε τα συγκεκριμένα λάστιχα ή και το οδόστρωμα.

  • για αλλη μια φορα πολυ ωραια αναλυση !!!!!!
    αντικειμενικοτατη !!!!!!
    αλλα και παλι το αυτοκινητο δεν !!!!!!!
    μιλαμε για μια baby νεκροφορα !!!!!
    αναμενουμε οπωσ ειπε ΑΒ cora opc !!!! mercedes C coupe…opel ASTRA GTC !!!!
    ayta einai aftokinita !!!!! :-)

  • Εκπληκτική δουλειά :) Εύγε :)