Η κατηγορία των SUV έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που σέβονται το όνομα τους, αλλά και το πορτοφόλι τους, έχουν και από τουλάχιστον μια πρόταση για το αγοραστικό κοινό που δεν θέλει να έχει το άγχος για τα πεζοδρόμια και τις αμέτρητες λακκούβες του άρτιου οδικού δικτύου των πόλεων μας αλλά και σε δεύτερη μοίρα συνήθως, να ικανοποιήσει κάποιες ελαφριές εκτός δρόμου εξορμήσεις.


Όλα ξεκίνησαν στα μέσα της δεκαετίας του ’90 με την σύλληψη της ιδέας από την Toyota και την παρουσίαση του RAV4, που ουσιαστικά θεμελίωσε τη κατηγορία των SUV. Αρχικά, η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν διστακτική αλλά δεν άργησαν να ανταποκριθεί. Από Ιαπωνία μεριά ειδικά χρειάστηκε να περάσουν περίπου μια δεκαπενταετία για να δούμε μια άκρως επιτυχημένη συνταγή, με την παρουσίαση του Nissan Qashqai. Η κατηγορία απέκτησε μια νέα υποκατηγορία, αυτή των “Crossover”, που την διαβάζουμε όλο και πιο συχνά και δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ένα αμάξωμα κάτι ανάμεσα σε χάτσμπακ και στέισον, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η τετρακίνηση να διατίθεται τις ακριβές εκδόσεις. Οι προτάσεις πλέον αρκετές, Toyota Urban Cruiser, VW Tiguan αλλά και VW CrossGolf, Skoda Yeti, Hyundai ix35 ακόμα και το Ford Kugα μπορεί να περιληφθεί στη κατηγόρια.

Δε θα επεκταθώ άλλο, απλά μια προσωπική επισήμανση που θα κάνω και θα σου δώσω να προβληματιστείς είναι όντως είναι χρήσιμα όλα αυτά τα αυτοκίνητα και τόσα χρόνια έλειπαν από τις γκάμες των εταιριών ή οι ανάγκες των αγοραστών άλλαξαν και από τη πλευρά τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τη διαφοροποίηση των προϊόντων τους και την προσθήκη μοντέλων καθορίζουν και διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς.

Στα συν

  • Ευκολοδήγητο
  • Κατανάλωση
  • Χώρος επιβατών
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Πλουσιότατος Εξοπλισμός
  • Σχεδίαση

Στα μείον

  • Αίσθηση τιμονιού
  • Θόρυβος κινητήρα
  • Αποδοτικότητα φρένων
  • Πλαστικά

Το αυτοκίνητο

Η Mitsubishi μας προετοίμασε για την πρόταση της, με την παρουσίαση του Concept cX στη έκθεση της Φρανκφούρτης πίσω στο 2007. Ήταν φυσικό μια εταιρία που σέβεται το παρελθόν της, τη τεχνογνωσία που κέρδισε από τα πρωταθλήματα στο WRC αλλά και στο Dakar και την τεράστια κληρονομιά που απέκτησε της στις τετρακίνητες εκτός δρόμου προτάσεις, λέγε Pajero, να μην παρουσιάσει μια άκρως ολοκληρωμένη και σοβαρή πρόταση.

Οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας όταν είχε παρουσιαστεί το είχαν χαρακτηρίσει ως το σημαντικότερο μοντέλο της Mitsubishi Motors τα τελευταία πέντε χρόνια. Τα αρχικά του σημαίνουν Active Smart Crossover και υποδηλώνουν ένα αυτοκίνητο με πληθωρικά χαρακτηριστικά. Η έκδοση παραγωγής πρωτοήρθε στην Ελλάδα ακριβώς πριν δυο χρόνια αρχικά με την turbo πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,8 λίτρων και τους 150 ίππους που εκτός από προσθιοκίνητη προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης και ελάχιστα αργότερα στην βενζινοκίνητη, αυτή που είχα και στα χέρια μου αποκλειστικά προσθιοκίνητη, που εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 117 ίππους και με την εμπορική του πορεία να κρίνεται ικανοποιητική.

Η εξωτερική του σχεδίαση συμβαδίζει με την εταιρική ταυτότητα που έχει επιλέξει τελευταία η φίρμα και πρωτοπαρουσιάστηκε στο facelift του Colt αλλά και στη τελευταία γενιά του Lancer. H χαρακτηριστική μάσκα τύπου «Jet Fighter», οι τονισμένοι αεραγωγοί, τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, η μεγάλη ποδιά και το ελαφρώς κεκλιμένο τζάμι ενισχύουν το δυναμισμό προσδίδοντάς του μια επιθετική όψη. Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι πιο συμβατική και τονίζεται από τη διακριτική αεροτομή και τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά φανάρια να θυμίζουν κάποια από τα μοντέλα της Lexus. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 19,5 εκατ. χαρίζοντας του το κατάλληλο ύψος ενός off-road οχήματος αλλά είναι και ιδανική για την άσφαλτο.

Το crossover της Mitsubishi βασίζεται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα του Outlander και χρησιμοποιεί κοινά μηχανικά μέρη σε ποσοστό 70%, με το εργοστάσιο παραγωγής του να βρίσκεται στη πόλη Okazaki στην Ιαπωνία. Το μέγεθος του έχει διαστάσεις ενός compact αυτοκινήτου με τις τιμές του να φτάνουν τα 4,295 μέτρα σε μήκος, 1,770 μέτρα το πλάτος και 1,615 μέτρο το ύψος (1,625 επί προκειμένου μαζί με τις μπάρες οροφής). Για να καταλάβουμε μια τάξη μεγέθους, το Outlander είναι 34,5 εκατοστά μακρύτερο. Ο χώρος αποσκευών του έχει χωρητικότητα 416 λιτρα που μαζί με έναν άλλον από κάτω, αρκετά μεγάλος για διάφορα αντικείμενα καθώς και με την απουσία ρεζέρβας ο χώρος είναι άκρως εκμεταλλεύσιμος και συνολικά φτάνει τα 442 λίτρα. Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία πέφτουν και ξεχωριστά σε αναλογία 60/40, δημιουργούν μια επιφάνεια με ένα μικρό σκαλοπατάκι και ο χώρος φόρτωσης μπορεί να ανέλθει στα 1.219 λίτρα. Επίσης στη μέση του πίσω καθίσματος υπήρχε άνοιγμα και επικοινωνία με τον χώρο αποσκευών, η οποία διευκόλυνε την τοποθέτηση μακριών αντικειμένων. Κάτω από τον χώρο αποσκευών υπάρχει ένας άλλος αρκετά μεγάλος για διάφορα αντικείμενα καθώς με την απουσία ρεζέρβας ο χώρος είναι άκρως εκμεταλλεύσιμος.

Στα μηχανικά τώρα, το αυτοκίνητο της δοκιμή κάτω από το καπό φορούσε έναν ολοκαίνουργιος ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό ΜΙVEC, ο οποίος προέρχεται από το «μεγάλο» μοτέρ του Colt του 1.5 λίτρων, με ισχύ, όπως προανέφερα, 117 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 15,7 χλγμ. ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. ενώ ρυπαίνει την ατμόσφαιρα με 135 γρ./χλμ. CO2, τιμή αρκετά καλή για τα δεδομένα της εν λόγω κατηγορίας. Ο κινητήρας είναι σε θέση να επιταχύνει το βάρους 1.375 κιλών αμάξωμα από 0-100 σε 11.5 δευτερόλεπτα ενώ ο δείκτης να αγγίζει τα 190χλμ/ώρα, με αυτή να ορίζεται ως την τελική του ταχύτητα. Στο επίσημο δελτίο, η εργοστασιακή κατανάλωση που αναγράφεται για συνδυασμένο κύκλο είναι μόλις 5,9 λτ./100 χλμ κάτι όχι πολύ μακρυά από τη πραγματικότητα αλλά σίγουρα μεγαλύτερη, όπως θα αναλυθεί και παρακάτω. Συμβολή στις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών παίζει και το πακέτο ClearTec που είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις του ASX. Το εν λόγω «πακέτο» περιλαμβάνει σύστημα απενεργοποίησης του κινητήρα start-stop, που το ονομάζει Auto Stop & Go, η ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι, σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης και τέλος τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Το τίμημα που θα κληθεί ο ιδιοκτήτης να πληρώσει για το σήμα κυκλοφορίας είναι 148.5 ευρώ.

Εσωτερικό

Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού εισέρχεσαι σε ένα περιβάλλον που αρχικά σου προκαλεί να το ζήσεις. Σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζεται φορτωμένο με πολλά κουμπιά αλλά διακρίνεται για την απλότητα και την εργονομία του αλλά και την απουσία τριγμών.

Το ταμπλό κινείται στα πλαίσια των υπολοίπων μοντέλων της Mitsubishi κάτι που σημαίνει λιτή σχεδίαση και συνδυασμός μαλακών και σκληρών πλαστικών, με την προσεγμένη συναρμογή να κυριαρχεί και το φινίρισμά τους να είναι αισθητά καλύτερο από το Lancer. Φανερή είναι η προσπάθεια να βελτιωθεί η αίσθηση της ποιότητας τοποθετώντας ένα μαλακό υλικό να καλύπτει το πάνω τμήμα του ταμπλό μπροστά από οδηγό και συνοδηγό αλλά υπάρχουν και κάποια μαύρα πλαστικά κυρίως στο κεντρικό τμήμα τα οποία δε διακρίνονται ιδιαίτερα για τη ποιότητα τους και την αντοχή στο χρόνο.

Ο πίνακας οργάνων είναι πληρέστατος σε πληροφόρηση, με μοντέρνες ενδείξεις, ο άσπρος φωτισμό μαζί με κάποια άλλα χρώματα να τον κάνουν πολύ ξεκούραστο και όμορφο ενώ η έγχρωμη οθόνη με τις ενδείξεις ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο να παρέχει κάθε λεπτομέρεια. Η χτυπητή ατέλεια θα την παρατηρούσα στην κεντρική κονσόλα, εκεί που βρίσκεται οι ενδείξεις για το ηχοσύστημα που εκτός το ότι είναι διαφορετικού χρώματος, πορτοκαλί για την ακρίβεια, είναι παντελώς αδιάβαστη υπό το έντονο φως της ημέρας.

Η θέση οδήγησης του ASX είναι ξεκούραστη ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμετρα, όμως η πλευρική στήριξη θα την χαρακτήριζα ανεπαρκή. Η εύρεση της κατάλληλης και σωστής θέσης οδήγησης είναι εύκολη μέσω των αρκετών ρυθμίσεων του καθίσματος αλλά και του τιμονιού. Η ορατότητα είναι πάρα πολύ καλή και πανοραμική κάτι που δικαιολογείται από την υπερυψωμένη θέση του καθίσματος. Στο παρκάρισμα το πίσω τζάμι μπορεί να δυσκολέψει έχοντας κάποιες τυφλές γωνίες αλλά με τη βοήθεια των αισθητήρων παρκαρίσματος δε δυσκολεύτηκα να το τοποθετήσω ακόμα και σε στενές θέσεις.

Το πλάτος και ο “αέρας” για τα πόδια πίσω είναι αρκετός και κανένας από τους φίλους μου δεν παραπονέθηκε κατά την διάρκεια αξιολόγησής του κάτι που δικαιολογείται στο μεγάλο μεταξόνιο του των 2.670 χιλιοστών του. Τέλος, χώροι για μικροαντικέιμενα βρίσκεις σε όλη την καμπίνα, σε βαθμό του να ξεχάσεις που έχεις τοποθετήσει τι.

Αυτό που είναι άξιο αναφοράς είναι το πληρέστατο και πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Πραγματικά, η έκδοση Intense που είχα στα χέρια μου δε της έλειπε τίποτα, ίσως μόνο η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, ούτε όσο σε ότι αφορά στην άνεση ούτε και στην ασφάλεια.

Επιλεκτικά θα αναφέρω κάποια, όπως 9 αερόσακοι, ASC, Hill Start Assist, ABS με EBD και Brake Assist, cruise control , trip computer, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικοί και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου, air-condition, προβολείς ομίχλης, ηχόσυστημα με σύνδεση bluetooth με το κινητό και φωνητικές εντολές, USB θύρα, φιμέ τζάμια, φωτιστικά xenon HiD με σύστημα καθαρισμού τους, που βελτίωναν εντυπωσιακά τη νυχτερινή μου οδήγηση κ.α.ι τίποτα, τόσο σε ό,τι αφορά στην άνεση, όσο και στην ασφάλεια.

Στο δρόμο και εκτός

Μετά τα πρώτα 50 χλμ συμβίωσης ξεπέρασα την αρχική μου προκατάληψη για το πως θα είναι η κύλιση και συμπεριφορά στο δρόμο ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μπορεί να μην διαθέτει τις ροπές που θα είχε ένας αντίστοιχος turbo ή και ο μεγαλύτερος 1.800άρης πετρελαιοκινητήρας αλλά η απαιτούμενη δύναμη και ώθηση είναι εκεί.

Δε βάζει φωτιά στον δρόμο, δεν είναι και ο σκοπός του άλλωστε αλλά γεμίζει όλο το στροφόμετρο πολύ ομαλά και αρκετά γρήγορα με την ελαστικότητα να είναι αρκετά καλή από τις χαμηλές στροφές. Η αίσθηση που αποκόμισα ξεχνώντας, όσο είναι δυνατόν την ψηλή θέση οδήγησης, είναι ότι οδηγώ ένα νορμάλ επιβατικό αυτοκίνητο με τις κλίσεις του στις στροφές να είναι ελεγχόμενες και λογικές, χωρίς όμως να σε βοηθάει να βρεις τα όρια του. Δε σου κρύβει στιγμή ότι έχει σαφέστατες ασφάλτινες προτιμήσεις αλλά συνάμα φαίνονται και καταβολές της Mitsubishi από την διαδρομή της ανάρτησης στις εκτός δρόμου εξορμήσεις και παρά την απουσίας τετρακίνησης, μόνο σε πολύ απότομες πλαγιές και βαθιά νεροφαγώματα θα διστάσει. Οι γρήγορες καμπές δε με προβλημάτισαν, ενώ στα κλειστά κομμάτια το μεγάλο βάρος και η μεταφορά του δεν εμπνέουν για πολύ επιθετική οδήγηση. Η απόσταση από το έδαφος σε ξεκουράζει και δεν φοβάσαι να μην βρει κάποιο μέρος κάτω.

Η ποιότητα κύλισης ήταν άκρως ικανοποιητική και κυμαινόταν σε υψηλά επίπεδα, με το “πάτημα” του στο δρόμο να είναι στιβαρό και σταθερό ενώ ο αποκλεισμός από τους περιβάλλοντες ήχους αυτός που πρέπει. Μόνο στα πολλά χιλιόμετρα οι αρκετά μεγάλοι πλαϊνοί καθρέφτες αλλά και οι ράγες οροφής άφηναν να εισέλθουν κάποιοι θόρυβοι στη καμπίνα. Το μοτέρ είχε υψίσυχνη χροιά και ακουγόταν ενοχλητικά μόνο όταν πλησίαζε στο όριο περιστροφής του. Αυτό είναι και ένας ακόμα λόγος να το «δουλεύεις» στις χαμηλομεσαίες στροφές, που είναι πιο πολιτισμένος, αλλά και οικονομικός.

Η κατανάλωση το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι χαμόγελο. Καταρρίπτει μύθους ότι τέτοιου είδους οχήματα είναι ενεργοβόρα και να είσαι φίλος με τον βενζινά, αφού με η αυτονομία των 63 λίτρων του ρεζερβουάρ θα ξεπεράσει εύκολα τα 800. Η κατανάλωση σε καθημερινή βάση θα κυμανθεί μεταξύ 7 με 7,4 λίτρα/100χλμ. Στο εθνικό μας δίκτυο και με ρυθμισμένο το cruise control στα 140 χλμ/ώρα η ένδειξη δε ξεπέρασε τα 6.2 λίτρα/100χλμ, με την μέση κατανάλωση καθόλη τη διάρκεια της συμβίωσης μου να κυμαίνεται στα 6,8 λίτρα/100χλμ. Πάντως με αρκετά οικονομική και συντηρητική οδήγηση και το air condition στη θέση off μπορεί να πέσουν οι τιμές κοντά στα 5,3 λίτρα/100χλμ. και προσωπική άποψη θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερη αν το όλο σύνολο συνδυαζόταν με ένα 6τάχυτο κιβώτιο και όχι το 5τάχυτο του αυτοκινήτου δοκιμής. Ο επιλογές μπορεί να μην είχε και την καλύτερη αίσθηση και να ήταν χαλαρός στα κουμπώματα, αυτό όμως δε σημαίνει ότι η συνεργασία με τον κινητήρα και γενικά η όλη κλιμάκωση του σε πρόδιδε υπό οποιεσδήποτε συνθήκες χιλιομέτρων και φορτίου.

Στο πλαίσιο των αναρτήσεων συναντάμε τη κλασική διάταξη με γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με αντιστρεπτικές να βρίσκονται και στους δύο άξονες. Το set-up του είναι τέτοιο που δε σε κουράζει καθόλου στο δρόμο αλλά παράλληλα απορροφάει σχεδόν όλες τις ανωμαλίες. Εκτός δρόμου και σε βατά χώματα δεν αντιμετωπίζει την παραμικρή δυσκολία και σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς σε άσφαλτο. Γενικά οι μηχανικοί της ιαπωνικής φίρμας έχουν βρει την κατάλληλη ρύθμιση μεταξύ κρατήματος και άνεσης, χαρακτηρίζοντας ένα ισορροπημένο σύνολο.

Η πέδηση πραγματοποιείται μέσω δίσκων και στα τέσσερα άκρα, με τα μπροστά να είναι αεριζόμενα. Το αποτέλεσμα τους ικανοποιητικό για τα δεδομένα του βάρους αλλά και των ελαστικών της Dunlop τύπου SP Sport 250 και διαστάσεων 215/60 στις 17άρες ζάντες αλουμινίου. Η αίσθηση του πεντάλ ακριβέστατη και άμεση ενώ μόνο έπειτα από συνεχή καταπόνηση έδειξαν σημάδια εξασθένισης.

Ένα μελανό σημείο είναι η αίσθηση που σου δίνει το δερμάτινο τιμόνι. Η ηλεκτρική κρεμαργιέρα το κάνει πολύ ελαφρύ, κάτι που μέσα στη πόλη φυσικά και είναι τεράστιο ατού, όμως στα περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχει την απαιτούμενη αντίσταση. Γενικά όμως θα το χαρακτήριζα ακριβές και με σωστή μετάδοση των εντολών μου αλλά και των πληροφοριών του το τι γίνεται στο δρόμο.

Εν κατακλείδι

Το αυτοκίνητο αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για έναν δραστήριο οικογενειάρχη με εκτός δρόμους βλέψεις που δε θέλει να κάνει παραχωρήσεις όμως στην άνεση. Είναι άνετο και ιδανικό για ταξίδια αλλά και θα κινηθεί άνετα σε ελαφρές χωμάτινες διαδρομές, αν δεν υπάρχει λάσπη ή χιόνι όπου τα σύστημα τετρακίνησης είναι μονόδρομος. Μέσα στη πόλη είναι πολύ ευκολοδήγητο και ευκίνητο χάρη στο ελαφρύ τιμόνι ενώ το τρίπτυχο αποτελούμενο από κινητήρα-κιβώτιο-πλαίσιο συνεργάζονται αρμονικά.

Η βενζινοκίνητη έκδοση δεν έχει να ζηλέψει πολλά από την πετρελαιοκίνητη, παρά μόνο ότι στη δεύτερη και μονο είναι διαθέσιμη η τετρακίνηση που θα κάνει το αυτοκίνητο πραγματικά ακαταμάχητο. Το ASX πωλείται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, το Inform, το Invite, το Intense και το Intense Panorama, με τη τιμή του να ξεκινάει από τα 15.860 ευρώ για τη βασική έκδοση των 1.6 λίτρων.

Χαρακτηριστικά Mitsubishi ASX 1.6lt

Mitsubishi ASX 1.6 lt

Μετάδοση

Τύπος κιβωτίου Μηχανικό 5 σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου: 1η 3,727
Σχέσεις κιβωτίου: Τελική 4,333
Σχέσεις κιβωτίου: 6η σχέση
Σχέσεις κιβωτίου: Όπισθεν 3,727
Σχέσεις κιβωτίου: 4η σχέση 0,976
Σχέσεις κιβωτίου: 5η σχέση 0,804
Σχέσεις κιβωτίου: 2η σχέση 1,947
Σχέσεις κιβωτίου: 3η σχέση 1,343
Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος με υδραυλική υπο…

 

Διαστάσεις – Βάρη

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) λίτρα 442 – 1.219 (1.169)
Απόσταση από το έδαφος mm 195
Συνολικό πλάτος mm 1770
Συνολικό ύψος mm 1615
Συνολικό μήκος mm 4295
Μετατρόχιο (Εμπρός/Πίσω) mm 1525
Μικτό βάρος κιλά 1870
Μέγιστο φορτίο οροφής κιλά 80
Μεταξόνιο mm 2670

 

Επιδόσεις

Κατανάλωση καυσίμων – Εντός πόλης λίτρα/100 χλμ. 7,5
Ελκτική ικανότητα – με φρένο κιλά 1100
Ελκτική ικανότητα – χωρίς φρένο κιλά 670
Εκπομπές CO2, συνδυασμός γρ/χλμ. 135
Ελάχιστη ακτίνα στροφής μέτρα 5,3
Κατανάλωση καυσίμων – Συνδυασμός λίτρα/100 χλμ. 5,9
Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) δευτ. 11,4
Κατανάλωση καυσίμων – Εκτός πόλης λίτρα/100 χλμ. 4,9
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 183

 

Αναρτήσεις
Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων, ελικοειδή ελ…
Εμπρός Γόνατα MacPherson, ελικοειδή ελατ…

 

Φρένα

Πίσω Δίσκοι
Εμπρός και πίσω 215/65R16
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι

 

Κινητήρας
Τύπος 16-βάλβιδος DOHC MIVEC
Επίπεδα ρύπων Euro-5
Μέγιστη ροπή (EEC net) Nm (kg-m)/σ.α.λ. 154 (15,7)/4000
Κυβισμός κ.εκ. 1590
Μέγιστη ιπποδύναμη (EEC net) HP (kW)/σ.α.λ. 117 (86)/6000

 

Τροφοδοσία καυσίμου

Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου ECI-MULTI: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο…
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου λίτρα 63

Τιμές

Βασική τιμή 15.860 ευρώ
Τιμή Μοντέλου Δοκιμής (Intense) 19.010 ευρώ