Πριν μια εβδομάδα, η Volkswagen παρουσίασε στο Βερολίνο την 7η γενιά του Golf, η οποία θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τον Νοέμβριο. Πως θα σταθεί όμως το νέο Golf απέναντι στον ανταγωνισμό της μικρομεσαίας κατηγορίας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει δυναμώσει; Τα αυτοκίνητα που κοιτούν πλέον το Golf κατάματα είναι πολλά και η απορία όλων είναι πως θα τα πάει άραγε ο “βασιλιάς της κατηγορίας” από πλευράς πωλήσεων.

Το νέο Golf VII ξεκινά από τις 16.975 ευρώ στη Γερμανία, το Opel Astra από τις 14.990 ευρώ ενώ το Ford Focus από τις 16.950 ευρώ. Οι Γαλλικές εταιρίες (Peugeot, Citroen, Renault) έχουνε και αυτές τις προτάσεις τους για την μικρομεσαία κατηγορία, με την πρώτη να πουλά το 308 από τα 17.200 ευρώ στη Γερμανία, την Citroen να πουλά το C4 από τις 16.190 ευρώ, ενώ το Renault Megane, ξεκινά από τις 15.990 ευρώ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα Citroen DS4, Lancia Delta, και Alfa Romeo Giulietta, τα οποία αν και χρόνια στην αγορά, δεν παύουν να αποτελούν σημαντικούς αντιπάλους

Από την Ασία το Golf έχει να ανταγωνιστεί το νέο Toyota Auris, το οποίο θα παρουσιαστεί και αυτό στο Παρίσι, το Honda Civic, το Kia Cee’d αλλά και το Hyundai i30 τα οποία ήδη πωλούνται στην αγορά. Φυσικά υπάρχει και το νέο Seat Leon, το οποίο θα κάνει και αυτό ντεμπούτο στο Παρίσι, ενώ πωλήσεις διεκδικούν και τα Chevrolet Cruze και Mitsubishi Lancer Sportback.

Τέλος πρέπει να αναφερθώ και στις premium λύσεις της κατηγορίας, μιλώντας φυσικά για τα Audi A3, Volvo V40BMW Σειράς 1, Mercedes A-Class και Lexus CT200h.

Όπως καταλαβαίνεις και εσύ, ο “πόλεμος” στη μικρομεσαία κατηγορία είναι έντονος με νικητή να αναδεικνύεται αυτός που θα έχει το καλύτερο σύνολο από πλευράς τιμής, εξοπλισμού και επιδόσεων. Αν αγόραζες σήμερα εσύ ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, ποιο θα επέλεγες και γιατί;