Έκθεση Παρισιού 2012: Audi R8 Facelift

Σχετικά άρθρα

H Audi έφερε στο Παρίσι τα ανανεωμένα R8 και R8 Spyder τα οποία τα είδαμε αρχικά στην έκθεση της Μόσχας. Κύριο χαρακτηριστικό των ανανεωμένων R8 είναι το ολοκαίνουργιο 7-τάχυτο S Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο αντικαθιστά το 6-τάχυτο R Tronic, η νέα κορυφαία έκδοση R8 V10 Plus με 542 άλογα η οποία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά την Coupe έκδοση και νέες αισθητικές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με τα LED φωτιστικά σώματα να κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά.

Τα LED φωτιστικά σώματα είναι διαθέσιμα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ νέα είναι η και η εξάγωνη γρίλια με χρωμιομένες λεπτομέρειες και ο προφυλακτήρας στις εκδόσεις με τον V10 κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν και εδώ LED φωτιστικά σώματα, νέο “R8” λογότυπο, νέος διαχύτης και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων ανεξαρτήτου κινητήρα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στα νέα διακοσμητικά, ενώ στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχουν δερμάτινες Nappa επενδύσεις.

Μηχανικά τώρα, βασικό μοντέλο παραμένει το V8 με τον 4.2-λίτρων κινητήρα ο οποίος αποδίδει πλέον 430 άλογα με 430 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.3 δευτ. με τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.

Ακολουθεί ο V10 5.2-λίτρων απόδοσης 525 ίππων με 530 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο εκπέμπει 22 γρ/χλμ λιγότερο CO2, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει γρηγορότερα κατά 0.3 δευτ. σε 3.6 δευτ, ενώ έχει τελική ταχύτητα 314 χλμ/ώρα.

Η νέα έκδοση V10 Plus Coupe αντικαθιστά στην ουσία τα GT μοντέλα, αποδίδοντας 550 άλογα με 540 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.5 δευτ. (3.8 δευτ. με το μηχανικό κιβώτιο) με την τελική να αγγίζει τα 317 χλμ/ώρα (319 χλμ/ώρα με το μηχανικό κιβώτιο) έχοντας μέση κατανάλωση 12.9 λίτρα/100 χλμ (14.9 λίτρα/100 χλμ με το μηχανικό κιβώτιο).

Τα ανανεωμένα R8 έχουνε ελαφρύνει λόγω της χρήσης GFRP (Glass Fiber Reinforced Plastic) στο σασί, στις ελαφριές ζάντες 18″ και 19″ με ελαστικά διαστάσεων 235/40 μπροστά και 285/35 πίσω, και 235/35 μπροστά και 295/30 πίσω, αντίστοιχα. Οι νέες “Wave” δισκόπλακες ζυγίζουν 2 κιλά λιγότερα, ενώ το V10 Plus φορά στον στάνταρ εξοπλισμό τα carbon κεραμικά φρένα. Το V10 Plus ζυγίζει 1.570 κιλά, 10 περισσότερα από το V8 Coupe με το μηχανικό κιβώτιο.

Το V10 Plus διαθέτει επίσης νέα ανάρτηση, διαφορετικές γωνίες camber στον μπροστά άξονα και την μαγνητική ανάρτηση στον στάνταρ εξοπλισμό.

Διαθέσιμο σε αυτό, είναι επίσης και το carbon πακέτο το οποίο περιλαμβάνει μπροστά splitter, καλύμματα καθρεπτών, φαρδύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, ενώ διαθέτει διαφορετικές ζάντες 19″, μεγαλύτερο διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων σε μαύρο χρώμα. Υπάρχουν επίσης CFRP επενδύσεις, LED φωτισμός στον χώρο του κινητήρα και bucket καθίσματα με καλύτερα πλευρική στήριξη

Στην Γερμανία το R8 V8 Coupe ξεκινά από τις 113.500 ευρώ, ενώ το Spyder από τις 124.800 ευρώ. Η V10 έκδοση ξεκινά από τις 154.800 ευρώ για την coupe και 165.900 ευρώ για την Spyder, ενώ το V10 Plus ξεκινά από τις 173.200 ευρώ.

[Πηγή: Audi | Live Photos: Autoblog.nl]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...