Αλλαγές στο πρόγραμμα και τους κανονισμούς της F1

Σχετικά άρθρα

Νέες αλλαγές προέκυψαν στο πρόγραμμα του 2013, ύστερα από τη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Και του χρόνου θα έχουμε 20 αγώνες, αφού θα βρεθεί μία πίστα που θ’ αντικαταστήσει το Grand Prix της Νέας Υόρκης που έχει αναβληθεί για το 2014. Ωστόσο, δε γνωρίζουμε ποια πίστα θα είναι ο αντικαταστάτης, με τη FIA να μεταφέρει το Γερμανικό Grand Prix για τις 7 Ιουλίου, ενώ στις 20 Ιουλίου θα υπάρξει ο άγνωστος αγώνας, ο οποίος είναι πολύ πιθανόν να γίνει στην Τουρκία, μετά και από τα τελευταία νέα για τη γειτονική μας χώρα.

Έτσι, το πρόγραμμα έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Ημερομηνία Grand Prix Τοποθεσία
17 Μαρτίου Αυστραλίας Μελβούρνη
24 Μαρτίου Μαλαισίας Σεπάνγκ
14 Απριλίου Κίνας Σαγκάη
21 Απριλίου Μπαχρέιν Σακχίρ
12 Μαΐου Ισπανίας Βαρκελώνη
26 Μαΐου Μονακό Μόντε Κάρλο
9 Ιουνίου Καναδά Μόντρεαλ
30 Ιουνίου Μ. Βρετανίας Silverstone
7 Ιουλίου Γερμανίας Hockenheim
21 Ιουλίου TBA TBA
28 Ιουλίου Ουγγαρίας Hungaroring
25 Αυγούστου Βελγίου Spa
8 Σεπτεμβρίου Ιταλία Monza
22 Σεπτεμβρίου Σιγκαπούρης Marina Bay
6 Οκτωβρίου Ιαπωνίας Suzuka
13 Οκτωβρίου Κορέας Yeongam
27 Οκτωβρίου Ινδίας Buddh I.C.
3 Νοεμβρίου Abu Dhabi Yas Marina
17 Νοεμβρίου ΗΠΑ Austin
24 Νοεμβρίου Βραζιλίας Interlagos

Επιπλέον, στις σημαντικότερες αλλαγές για το 2013, περιλαμβάνονται η χρήση του DRS στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές μόνο στις ζώνες που ορίζονται για τον αγώνα, όπως είχαμε αναφέρει, η αυστηροποίηση των δοκιμών για την ευκαμψία της εμπρός πτέρυγας, ενώ το ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου θ’ αυξηθεί (640 κιλά είναι σήμερα), ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με τα νέα ελαστικά της Pirelli.

Κάτι που ενδιαφέρει τους οπαδούς είναι ότι η FIA θα ορίζει με πόσο καύσιμο θα γυρίζει ένα μονοθέσιο στα pits μετά από τις κατατακτήριες. Χαρακτηριστικές ήταν οι περιπτώσεις που οι οδηγοί σταματούσαν στη πίστα, ώστε να κρατήσουν το 1 λίτρο στα ρεζερβουάρ τους. Φυσικά, στη συνέχεια, οι ποινές ήταν πολύ αυστηρές, ενώ προκαλούσαν και πολλές συζητήσεις.

Άλλες αλλαγές για το 2013 είναι στις ώρες που οι ομάδες δε θα μπορούν να δουλέψουν πάνω στα μονοθέσιά τους το βράδυ της Πέμπτης σε κάθε Grand Prix· μέχρι και φέτος οι ομάδες δεν μπορούσαν για 6 ώρες να κάνουν αυτά που θέλουν για να προετοιμάσουν τα μονοθέσια για την Παρασκευή, όμως, από το 2013, οι ώρες θα γίνουν 8. Παράλληλα, η κάθε ομάδα θα μπορεί να κάνει 4 εξαιρέσεις, από 2 που ήταν μέχρι το 2012.

Η FIA αποφάσισε αλλαγές και στους κανονισμούς του 2014· σ’ αυτές, το ηλεκτρικό pit lane αναβάλλεται για το 2017, και οι σχεδιαστικές αλλαγές στα μονοθέσια για τη μείωση της κάθετης δύναμης και η αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης επανέρχεται στα επίπεδα του 2012. Τέλος, θα υπάρξει νέα αύξηση του ελάχιστου βάρους του μονοθεσίου, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τους νέους turbo κινητήρες.

[Πηγή: FIA]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες τους Bottas και Guanyu να μαθαίνουν να driftάρουν

Ο Valtteri Bottas και ο Zhou Guanyu, στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα Calder...

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...
Autoblog.gr