Mercedes-Benz S-Class Assembly At Sindelfingen Plant

Σύμφωνα με το Bloomberg, αρκετοί επενδυτές έχουν αποτιμήσει την αξία της Mercedes-Benz στο ήμισυ σε σχέση με το όσο αξίζει η BMW. Ενώ η BMW έχει δει ένα μεγάλο άλμα στη κεφαλαιοποίησή της, η οποία φτάνει πλέον τα 45 δις ευρώ, η Daimler, επί του παρόντος, βρίσκεται στα 42,2 δις ευρώ, αλλά μειώνεται στα μόλις 25 δις, αν αφαιρέσει κανείς το τμήμα φορτηγών της Daimler.

Ο CEO της Daimler, Dieter Zetsche έχει θέσει ως στόχο να γίνει η μεγαλύτερη πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία έως το 2020, πουλώντας 2,7 εκατ. αυτοκίνητα, παίρνοντας πίσω τον τίτλο από την BMW. Η Mercedes έχασε τον άτυπο αυτό τίτλο το 2005 και το 2007, η κεφαλαιοποίησή της, ήταν κατά 15,5 δις μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή της BMW.

Αυτά γινόταν όμως πέντε χρόνια πριν. Οι αναλυτές λένε ότι η αγορά έχει χάσει την εμπιστοσύνη της στην ηγεσία της Daimler, αφού δεν πιστεύουν ότι η εταιρία είναι σε θέση να κερδίσει το χαμένο έδαφος από τη BMW. Ενώ η Mercedes έχει ήδη αναβάλει τους στόχους κερδών της για το 2012, η BMW συνεχίζει να αναπτύσσεται και έτσι ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στη Βραζιλία αλλά και μια σειρά νέων ηλεκτρικών οχημάτων (i-brand) τα οποία θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις τους εντός του 2013. Σε ότι αφορά τη μετοχή της Mercedes-Benz, αυτή έχει πέσει κατά περίπου 10%, ενώ αυτή της BMW, έχει δει αύξηση 89%.

[Πηγή: Bloomberg]