Η Mercedes-Benz έχει ανακοινώσει τη στρατηγική που θα ακολουθήσει έως το 2020, με την οποία ευελπιστεί να γίνει η μεγαλύτερη premium αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου.
Ωστόσο το σχέδιο αυτό έχει κάνει τους επενδυτές της να είναι επιφυλακτικοί τόσο για το αν πραγματικά θα καταφέρει να γίνει η μεγαλύτερη premium αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου έως το 2020, πουλώντας περισσότερα από 2,7 εκατ. αυτοκίνητα, όσο και να επιστρέψει το 10% των κερδών στους επενδυτές της.
Η Mercedes έχει επενδύσει σημαντικά στα μικρά μοντέλα της, τα A-, B-,CLA- και GLA-Class αλλά οι επενδυτές πιστεύουν ότι επειδή τα μοντέλα αυτά έχουνε χαμηλές τιμές, δεν επιστρέφουν σε αυτούς το ίδιο ποσοστό κέρδους που τους επιστρέφουν τα μεγαλύτερα μοντέλα όπως οι C-, E- και S-Class.
Παράλληλα οι χαμηλές πωλήσεις και το αυξημένο κόστος παραγωγής κάνουν τους επενδυτές νευρικούς και σε συνδυασμό με τα χαμηλά κέρδη, έχει κάνει ορισμένους να δηλώνουν ότι η Mercedes κινείται σε λάθος τροχιά και ότι πλέον ένας στόχος μόνο είναι εφικτός να υλοποιηθεί, είτε αυτός των μεγάλων πωλήσεων είτε αυτός των αυξημένων κερδών.
[Πηγή: The Detroit News]