McLaren P1

Καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του 2012 ανέδειξες την Ferrari F12berlinetta αφού σε σύνολο 26.713 ψήφων, συγκέντρωσε 3.522 ψήφους. Από πολύ κοντά ακολούθησαν τα Toyota GT 86 / Subaru BRZ με 3.493 ψήφους, ενώ η τριάδα έκλεισε από την Mercedes-Benz A-Class με 2.753 ψήφους. Ας αφήσουμε όπως στην άκρη τα μοντέλα παραγωγής και ας πάμε τα πρωτότυπα

Έχει γίνει πλέον θεσμός στο τέλος του κάθε χρόνου να βλέπουμε τα 10 καλύτερα πρωτότυπα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν μέσα στο έτος. Είδαμε τα καλύτερα πρωτότυπα αυτοκίνητα που παρουσίασαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το 2010 και το 2011 και τώρα ήρθε η ώρα να δούμε και τα 10 καλύτερα concept cars του 2012.

Επιλέξαμε τα 10 καλύτερα πρωτότυπα έτσι όπως εμείς τα είδαμε και στα παρουσιάζουμε αλφαβητικά. Εσύ ξανά θα επιλέξεις το καλύτερο πρωτότυπο της χρονιάς, αφού έχεις 3 ψήφους στη διάθεση σου για να αναδείξεις το καλύτερο πρωτότυπο του έτους. H ψηφοφορία θα ολοκληρωθεί στις 6/1/2013 στις 23:59 το βράδυ και για να σου φρεσκάρουμε τη μνήμη, δες όλα τα πρωτότυπα με αλφαβητική σειρά στη συνέχεια.

1. BMW 4-Series Coupe Concept

BMW 4-Series Coupe Concept

Στην έκθεση του Detroit η BMW θα παρουσιάσει την 4-Series Coupe Concept, την έκδοση προ-παραγωγής της BMW Σειράς 4, της οποίας η έκδοση παραγωγής θα κάνει ντεμπούτο 2 μήνες μετά, στην έκθεση της Γενεύης. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από την άνοιξη του 2013 με την cabrio να παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013.

Σχεδιαστικά βλέπουμε ότι διαθέτει πιο έντονη κεκλιμένη γραμμή οροφής σε σχέση με την 3-άρα και πιο επιθετικό πίσω μέρος, θυμίζοντας αυτό του Audi A7 με μεγαλύτερα, πιο γωνιώδη πίσω παράθυρα. Το μεταξόνιο της έχει μεγαλώσει κατά 50 mm σε σχέση με την Σειρά 3, και πλέον αυτό έχει μήκος 2.810 mm. To μπροστά μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 45 mm (1.545 mm) ενώ το πίσω κατά 80 mm (1.593 mm). Το συνολικό πλάτος της ανέρχεται στα 1.826 mm, 44 mm περισσότερα από την προηγούμενη 3-άρα coupe, ενώ το ύψος της έχει μειωθεί κατά 16 mm, αφού ανέρχεται στα 1.362 mm. Σε ότι αφορά το μήκος της, αυτό ανέρχεται στα 4.641 mm.

Πατά πάνω σε νέες αλουμινένιες ζάντες 20″ και φορά LED φωτιστικά σώματα. Ο μπροστά προφυλακτήρας έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα ενώ διαθέτει αρκετά χρωμιομένα και αλουμινένια διακοσμητικά. Στο πίσω μέρος διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Το εσωτερικό είναι ίδιο με αυτό της 3-άρας με δίχρωμες επενδύσεις σε καφέ και μαύρο χρώμα

Μηχανικά θα φορά τους ίδιους τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που διαθέτει και η sedan έκδοση με διαθέσιμα κιβώτια ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 8-τάχυττο αυτόματο. Φυσικά θα υπάρχουν και τετρακίνητες xDrive εκδόσεις και η έκδοση M.

2. BMW Concept Active Tourer

bmw-concept-active-tourer-2012-

Στην έκθεση του Παρισιού, η BMW παρουσίασε το Concept Active Tourer, το πρωτότυπο που μας δείχνει το πως θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής του 1-Series GT. Πρόκειται για ένα MPV το οποίο συνδυάζει την άνεση και την λειτουργικότητα με δυναμικές επιδόσεις και ωραίο σχεδιασμό. Διαθέτει αεροδυναμικό σχεδιασμό, φορά σπορ γρίλια και LED φώτα ημέρας. Πατά πάνω σε 20″ ζάντες και έχει μήκος 4.3500 mm, 1.834 mm πλάτος, 1.560 mm ύψος και 2.670 mm μεταξόνιο.

Το εσωτερικό του κινείται στα επίπεδα των μοντέλων της BMW με δερμάτινες επενδύσεις, ξύλινα και πορτοκαλί κρυφό φωτισμό. Ο πίνακας οργάνων του είναι ψηφιακός αποτελούμενος από μια οθόνη 10.25″ με μια προηγμένη heads-up display οθόνη. Φορά ένα προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τα πίσω καθίσματα του είναι διαιρούμενα και διαθέτει μια μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή με SPD (Suspended Particle Device) τεχνολογία με τον οδηγό να μπορεί να ρυθμίσει την ποσότητα του φωτός που εισέρχεται στη καμπίνα.

Μηχανικά φορά τον νέο 1.500αρη TwinTurbo κινητήρας βενζίνης ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αποδίδει συνολικά 190 άλογα με 200 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 30 χλμ και έχει μέση κατανάλωση 2,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει μόλις 60 γρ/χλμ CO2.

3. Citroen Numero 9 Concept

Citroen Numero 9 Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου, η Citroen παρουσίασε το Numero 9 Concept. Το πρωτότυπο αποτελεί στην ουσία το αυτοκίνητο, πάνω στο οποίο θα βασιστεί η έκδοση παραγωγής του DS9, η νέα λιμουζίνα των Γάλλων. Η Citroen αναφέρει ότι ο σχεδιασμός του θα χρησιμοποιηθεί και σε ακόμη δύο DS αυτοκίνητα, ενός νέου C-segment premium sedan αυτοκινήτου και ενός SUV.

To Numero 9 Concept διαθέτει shooting brake σώμα με έντονα σπορ στοιχεία. Κάτω από το μακρύ καπό, φορά τον 1.600αρη THP κινητήρα βενζίνης απόδοσης 225 ίππων με 275 Nm ροπής. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αποδίδει 51 kW (70 ίππων) με 200 Nm ροπής με το πρωτότυπο να είναι τετρακίνητο αφού ο βενζινοκινητήρας στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας στους πίσω.

Έχει μήκος 4.93 μέτρα, πλάτος 1.94 μέτρα, ύψος 1.27 μέτρα και μεταξόνιο που αγγίζει τα 3 μέτρα. Ζυγίζει 1.500 κιλά και έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.61 Cd και πατά πάνω σε 21″ ζάντες με ελαστικά Michelin διαστάσεων 245/35/

Έχει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ με μηδενικές εκπομπές CO2 στην λειτουργία ZEV(Zero Emission Vehicle) και στη συνέχεια, μόλις οι μπαταρίες αδειάσουν, ενεργοποιείται ο ηλεκτροκινητήρας. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.4 δευτ, τα 0-1000 μέτρα τα κάνει σε 25.3 δευτ, με τελική ταχύτητα 244 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 1.7 λίτρα/100 χλμ και 39 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

4. Honda NSX Concept

Acura NSX Concept

Η Honda παρουσίασε μέσα στο 2012 το NSX Concept, το πρωτότυπο εκείνο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το νέο NSX που θα περάσει στη παραγωγή το 2015. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα κατασκευαστεί από το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Honda Αμερικής, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Οχάιο και από εκεί θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμη και στην Ιαπωνία. Έχει διαστάσεις 4.330 mm μήκος, 1.895 mm πλάτος. 1.160 mm ύψος με μεταξόνιο 2.575 mm. Πατά πάνω σε 19″ ζάντες μπροστά και 20″ με ελαστικά διαστάσεων 255/35 μπροστά και 275/30 πίσω.

Μηχανικά το Ιαπωνικό supercar φορά ένα V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, ο οποίος θα είναι κατασκευασμένος από ελαφριά υλικά και θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της Honda, Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive).

H Honda δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο σχετικά με τον κινητήρα, πέραν του ότι είναι τεχνολογίας VTEC άμεσου ψεκασμού. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα αυτόματο τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη και θα ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας έτσι καλύτερα νούμερα επιτάχυνσης αλλά και μικρότερη κατανάλωση.

Επιδόσεις δεν αναφέρουν οι Ιάπωνες αλλά οι φήμες αναφέρουν ότι ο V6 κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 3.5-λίτρων στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ανά έναν τοποθετημένο στους μπροστά τροχούς, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Θα αποδίδει συνολικά 400 άλογα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.

5. Infiniti Emerg-e Concept

Infiniti Emerg-E Concept Live in Geneva 2012

Η Infiniti παρουσίασε στη Γενεύη το Emerg-E Concept το οποίο δυστυχώς δεν θα το περάσει στη παραγωγή. Η Infiniti το περιγράφει ως ένα ασυμβίβαστο σπορ αυτοκίνητο και είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Infiniti το οποίο φορά έναν 1.200αρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα της Lotus απόδοσης 48 ίππων στο κέντρο ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 150 kW (204 ίππων) πετυχαίνοντας έτσι καλύτερη κατανομή βάρους και οδηγική συμπεριφορά. Μπορεί να κινηθεί για 30 χλμ αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του αλλά μόλις ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας η αυτονομία αγγίζει τα 300 χλμ.

Από στιλιστικής πλευράς ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του Essence Concept που είδαμε το 2009 και του Etherea Concept που είδαμε πέρυσι. Αν πάρει το πράσινο φως ώστε να περάσει στη παραγωγή, θα κοστίζει κοντά στις 115.000 ευρώ και θα πωλείται σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.

6. Lexus LF-LC Concept

Lexus LF-LC Concept

Στην έκθεση του Detroit, η Lexus παρουσίασε το LF-LC Concept. Το πρωτότυπο το οποίο φημολογείται ότι θα περάσει στη παραγωγή με κόστος μεταξύ $100.000 με $130.000, είναι ένα φουτουριστικό 2+2 υβριδικό sport coupe αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή. Το πρωτότυπο έχει σχεδιαστεί από το Calty studio Newport Beach της California και μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουνε τα Lexus στο μέλλον.

Μηχανικά εκτός του θα είναι υβριδικό, η Lexus δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο για το τι βρίσκεται κάτω από το καπό του. Το αυτοκίνητο παραγωγής πιθανότατα θα ονομάζεται LC 600h και μηχανικά θα φορά έναν υβριδικό V8 5.0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 507 ίππων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν ξύλινες, αλουμινένιες και δερμάτινες/Alcantara επενδύσεις. Υπάρχουν δύο LCD οθόνες αφής 12.3″ μέσω των οποίων ρυθμίζονται ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης και το ηχοσύστημα. Επίσης υπάρχει ένα pop-up πληκτρολόγιο αφής για να βοηθήσει τον επιβάτη να πληκτρολογεί με μεγαλύτερη άνεση μεγάλα κείμενα. Αφής είναι επίσης και τα κουμπιά που ελέγχουν τα παράθυρα και τους καθρέπτες. Η Lexus δηλώνει ότι πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτότυπου θα περάσουν στα μοντέλα παραγωγής της μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

7. McLaren P1 Concept

McLaren-P1

Στην έκθεση του Παρισιού η McLaren παρουσίασε το P1 Concept, το πρωτότυπο το οποίο θα περάσει στη παραγωγή μέσα στο 2013 και σύμφωνα με την McLaren, κατά 95%, η έκδοση παραγωγής θα είναι ίδια με το πρωτότυπο.

Το αυτοκίνητο θα έχει τελική μικρότερη των 400 χλμ/ώρα με την έκδοση παραγωγής να έχει τη πίσω αεροτομή, η οποία λειτουργεί και ως αερόφρενο, η οποία παράγει 600 κιλά κάθετης δύναμης, τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο supercar/hypercar παραγωγής. Σε σχέση με την McLaren MP4-12C, έχει 5 φορές μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, ενώ διαθέτει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,34 Cd.

Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα. Το σώμα της είναι κατασκευασμένο από πολύ λεπτά πάνελς από carbon με την πίσω πτέρυγα να ρυθμίζεται αυτόματα έως και 300 mm σε χρήση εντός πίστας και 120 mm σε χρήση εντός δρόμου. Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική, μπροστά από τους μπροστά τροχούς, έχουνε τοποθετηθεί 2 πτερύγια που σύμφωνα με την McLaren, αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση και την κάθετη πίεση, η οποία σε αντάλλαγμα αυξάνει την ταχύτητα και την άνεση.

Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά τον 3,8-λίτρων twin-turbo V8 της MP4-12C, αλλά στην περίπτωση του αποδίδει 803 άλογα στις 9.100 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα KERS, η συνολική ιπποδύναμη του αγγίζει τα 963 άλογα, αφού αυτό θα προσθέτει στο αυτοκίνητο 119 kW (160 άλογα). Ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano. Θα ζυγίζει 1.225 κιλά, έχοντας αναλογία 1,27 κιλών ανά ίππο. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα. Το 400αρι σε 9,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 259 χλμ/ώρα ενώ θα έχει τελική ταχύτητα 384 χλμ/ώρα.

Οι αναρτήσεις είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP θα μπορούν να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

Μόλις 500 αυτοκίνητα θα βγούνε στη παραγωγή. Το καθένα θα κατασκευαστεί ανάλογα με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη του, από τα χέρια των ανθρώπων της McLaren Special Operations που πρόσφατα παρουσίασαν το one-off X1. Όσο για την τιμή του; Θα κυμαίνεται κοντά στις £800.000 (1.0 εκατ. ευρώ).

8. Peugeot Onyx Concept

peugeot-onyx-concept-live-in-paris-2012-1

Η Peugeot στο Παρίσι παρουσίασαν το Onyx Concept, το φουτουριστικό υβριδικό supercar το οποίο είναι εξαιρετικά απίθανο να καταλήξει στη παραγωγή αλλά σίγουρα θα επηρεάσει το σχεδιασμό των νέων μοντέλων της εταιρίας, δείχνοντας μας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα των Γάλλων. Όπως βλέπουμε διαθέτει δίχρωμο σώμα, LED φωτιστικά σώματα, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω αεροτομή, carbon ζάντες, τεράστιο διαχύτη και εξαπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,30 Cd και το εσωτερικό του είναι μινιμαλιστικό μη διαθέτοντας συμβατικά καθίσματα, αλλά υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, carbon τιμόνι και ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης. Αυτό που το καθιστά ενδιαφέρον είναι ότι είναι κατασκευασμένο από ακατέργαστες πρώτες ύλες και η τεχνολογία του προέρχεται από το αγωνιστικό πρωτότυπο της εταιρείας που συμμετέχει στον 24-ώρο αγώνα του Le Mans.

 Το σασί του είναι κατασκευασμένο από carbon, ενώ η οροφή και τα παράθυρα είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ ακρυλικό υλικό. Συνολικά αποτελείται από 12 μέρη και ζυγίζει μόλις 100 κιλά. Έχει μήκος 4,65 μέτρα, πλάτος 2,20 μέτρα, ύψος 1,13 μέτρα και ζυγίζει 1.100 κιλά. Μηχανικά φορά έναν κεντρικά τοποθετημένο V8 HDi FAP 3.7-λίτρων υβριδικό κινητήρα απόδοσης 600 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο και μεταφέρει τη κίνηση στο πίσω άξονα.

Πατά πάνω σε 20″ ζάντες με ελαστικά της Michelin διάστασης 275/30 μπροστά και 345/30 πίσω. Τα φρένα του είναι διαστάσεων 380 mn και 355 mm πίσω. Διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που του δίνει μια επιπλέον δύναμη 80 ίππων. Έτσι το supercar αποδίδει συνολικά 680 άλογα

9. Porsche Panamera Sport Turismo Concept

porsche-panamera-sport-turismo-concept-live-in-paris-2012-6

H Porsche Panamera Sport Turismo Concept, η πρωτότυπη Shooting Brake έκδοση της Panamera, βρισκόταν στο περίπτερο της Porsche στο Παρίσι. Το πρωτότυπο μας δείχνει τον σχεδιασμό που θα διαθέτει η επόμενη, δεύτερη γενιά της Panamera αλλά και τα επόμενα μοντέλα της Porsche.

Τα μπροστά φωτιστικά σώματα είναι νέα και θυμίζουν αυτά της νέας Boxster και της 918 Spyder. Η Porsche θέλει να δει πως θα πάει σε πωλήσεις η CLS Shooting Brake και αργότερα θα αποφασίσει αν θα βγάλει στη παραγωγή την Shooting Brake έκδοση της Panamera. Αν τελικά πάρει το πράσινο φως, τότε το μοντέλο θα βγει στην αγορά μαζί με την επόμενη γενιά της Panamera το 2015.

Έχει μήκος 4.950 mm, πλάτος 1.900 mm, ύψος 1.401 mm. Τα μπροστά και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και είναι βαμμένο ένα νέο Liquid Metal Blue χρώμα. Οι ζάντες είναι δίχρωμες και οι δαγκάνες βαμμένες σε λαχανί χρώμα.

Μηχανικά φορά έναν plug-in υβριδικό κινητήρα συνολικής απόδοσης 416 ίππων με την αμιγώς ηλεκτρική του αυτονομία να ανέρχεται στα 30 χλμ/ώρα με ταχύτητα έως 130 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα/100 χλμ και μόλις 82 γρ/χλμ εκπομπές CO2. To ηλεκτρικό σύστημα προέρχεται από τις Panamera S Hybrid και Cayenne S Hybrid και αποτελείται από έναν 3,0-λιτρο V6 κινητήρα απόδοσης 333 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW (95 ίππων). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα.

Οι μπαταρίες του φορτίζουν μέσα σε 2,5 ώρες και το εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής στη κεντρική κονσόλα μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

10. Renault Alpine A110-50

Renault-Alpine-A110-50-Monaco

Στο περιθώριο του Grand Prix του Μονακό η Renault παρουσίασε το Alpine A110-50 Concept, το πρωτότυπο που δημιούργησε ώστε να γιορτάσει τα 50στα γενέθλια του Alpine A110.

Το πρωτότυπο στιλιστικά δανείζεται πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο DeZir που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού του 2010. To σώμα του είναι κατασκευασμένο από carbon, είναι βαμμένο στο μπλε χαρακτηριστικό χρώμα των αυτοκινήτων της Alpine, έχοντας ωστόσο πορτοκαλί λεπτομέρειες. Έχει διαχύτη, LED φωτιστικά σώματα και μια τεράστια πίσω αεροτομή ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ bucket καθίσματα της Sabelt επενδυμένα με Alcantara, το κοφτό τιμόνι και το roll cage.

Είναι κεντρομήχανο, έχει κατασκευαστεί πάνω στο σωληνωτό σασί του αγωνιστικού Megane Trophy και φορά τον 3.5-λίτρων VQ V6 κινητήρα απόδοσης 400 ίππων 422 Nm ροπής με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ημι-αυτόματου 6-τάχυτου διπλόδισκου κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Έχει αναλογία βάρους 52.2:47.8, πατά πάνω σε 21″ ζάντες με ελαστικά Michelin διαστάσεων 245/35 μπροστά και 265/35 πίσω και φορά μεγάλα εξαπίστονα φρένα μπροστά διαστάσεων 356 mm και τετραπίστονα 330 mm πίσω.

Ζυγίζει 880 κιλά, έχει διαστάσεις 4.330 μέτρα μήκος, 1.961 mm πλάτος και 1.230 mm ύψος, με χώρο αποσκευών 30 λίτρων.

Το πρωτότυπο θα περάσει στη παραγωγή σε συνεργασία με την Caterhman και θα το δούμε στην αγορά στα τέλη του 2015.

[poll id=”8″]