H Porsche ως μέρος της στρατηγική του 2018 του VW Group να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου πουλώντας 10 εκατ. αυτοκίνητα, έχει βάλει ως στόχο να πουλά 200.000 αυτοκίνητα έως το 2015 και για να το πετύχει αυτό έχει αποφασίσει να μεγαλώσει την γκάμα των αυτοκινήτων της.

Ήδη έχει παρουσιάσει της νέες 911 και Boxster και το επόμενο μοντέλο που θα βγει στην αγορά θα είναι η νέα Cayman. Αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2012 με τις πωλήσεις της να ξεκινούν το 2013 φορώντας αρχικά την ίδια γκάμα κινητήρων με αυτούς που φορά η Boxster. Έτσι θα φορά τους εξακύλινδρους 2.7 και 3.4-λίτρων απόδοσης 265 και 315 ίππων αντίστοιχα. Αργότερα θα φορέσει και τον νέο turbo κινητήρα που ετοιμάζει η Porsche.

Μέσα στο 2013 αναμένεται να βγει στην αγορά η ανανεωμένη έκδοση της Panamera η οποία θα διαθέτει νέο μπροστά μέρος, αρκετά παρόμοιας σχεδίασης με αυτό της νέας 911, νέα νέα φωτιστικά σώματα και LED φώτα ημέρας. Από πλευράς κινητήρων δεν περιμένουμε μεγάλες αλλαγές εκτός του ότι όλοι οι κινητήρες θα γίνουν οικονομικότεροι με μειωμένες εκπομπές CO2. Οι φήμες μιλούν ότι πρέπει να περιμένουμε cabrio, shooting brake και έκδοση με μακρύ μεταξόνιο για την Panamera.

Τον ίδιο χρόνο θα βγούνε στην αγορά τόσο η 918 Spyder όσο και το Macan, το νέο μικρό SUV της Porsche, το οποίο θα κατασκευαστεί πάνω στο Audi Q5. Το 2016 θα δούμε την τρίτη γενιά της Cayenne η οποία θα είναι διαθέσιμη και σε coupe έκδοση, ώστε να σταθεί απέναντι από τα Audi Q6, BMW X6 και την Mercedes MLC.

Τέλος η μικρή Panamera, την οποία την ξέρουμε μέχρι στιγμής ως Pajun, θα βγει στην αφορά το 2017 και θα είναι διαθέσιμη σε 3 ή 4 διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων, sedan, coupe, shooting brake και cabrio. Σε ότι αφορά τη νέα μικρή entry-level Porsche, αυτή αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στη τριετία 2014-2017.

Στα παραπάνω μοντέλα θα προστεθούν και οι εκδόσεις της νέας 911 (Carrera 4, 4S, Cabriolet 4, 4S, GTS, 911 Targa, 911 Clubsport, 911 Turbo και Turbo S, 911 GT3, 911 GT2 RS) και με τέτοια γκάμα, έχω την εντύπωση ότι η Porsche θα πιάσει πολύ εύκολα τους στόχους της.

[Πηγή: Automobile Magazine]