To Infiniti Q50 θα είναι διαθέσιμο με 4-κύλινδρο turbo κινητήρα αλλά και diesel της Mercedes-Benz

Σχετικά άρθρα

infiniti-q50-2014-1

Είδαμε στην έκθεση του Detroit την Infiniti να παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο Q50, ή όπως το γνωρίζαμε μέχρι πριν από μερικές ημέρες, το νέο G37 και αρχικά στην Αμερική θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες. Entry-level θα είναι ο V6 3,7-λίτρων απόδοσης 328 ίππων με 364 Nm ροπής. Επόμενος είναι ο υβριδικός V6 3,5-λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 354 άλογα.

Τώρα μαθαίνουμε, μέσα από τη συνέντευξη του επικεφαλή της Infinity Αμερικής, Ben Poore, στο AutoWeek, ότι στο εγγύς μέλλον θα τοποθετηθούν 4-κύλινδροι turbo κινητήρες αλλά και diesel της Mercedes-Benz μέσω της συνεργασίας του Renault/Nissan Group με την Daimler καθώς και τετρακίνητες εκδόσεις το πολύ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Οι κινητήρες πετρελαίου αρχικά θα είναι διαθέσιμοι μόνο για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο επτάταχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο μπορεί να στείλει τη κίνηση ακόμη και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι διαθέσιμο στον επιπλέον εξοπλισμό.

[Πηγή: Autoweek]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 450 άλογα το νέο Infiniti QX80

Σε 15 ημέρες από σήμερα η Infiniti θα παρουσιάσει το νέο QX80. Το μεγάλο SUV θα αντλεί στοιχεία από το QX Monograph concept που...

Η Infiniti μας δείχνει το Vision QE Concept και teasάρει τα QX65 και ένα ηλεκτρικό SUV

Στην έκθεση κινητικότητας της Ιαπωνίας η Infiniti παρουσίασε το Vision QE Concept, το πρωτότυπο του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου. Πρόκειται για ένα σεντάν που...

Η teasάρει το Infiniti Vision QE Concept

Η Infiniti έδωσε στη δημοσιότητα 2 teasers φωτογραφίες του Vision QE Concept, του πρωτότυπου που θα βασίζεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας. Πρόκειται...

Infiniti QX Monograph Concept

Η Infiniti παρουσίασε το QX Monograph Concept, ένα πρωτότυπο που θα μας δείχνει τη μελλοντική σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρίας, η οποία θα χρησιμοποιηθεί πρώτα...
Autoblog.gr