IMG_4054

Πριν από δύο βδομάδες ξεκίνησε ένα μεγάλο ταξίδι για την ομάδα του AutoBlog.gr,ώστε να καλύψουμε τη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ευρώπη, αυτή της Γενεύης.

Η αποστολή μας ξεκίνησε από την Αθήνα με πρώτο προορισμό την Θεσσαλονίκη, από εκεί πτήση για Μιλάνο, και ύστερα οδηγώντας στην Autostrada και τους φιδίσιους δρόμους και τα ατελείωτα τούνελ στις Άλπεις φτάσαμε στη Γενεύη.

Στην έκθεση της Γενεύης, λοιπόν, μεταξύ των πολλών και εντυπωσιακών νέων παρουσιάσεων, είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε από κοντά στο περίπτερο της Pagani δύο πανέμορφες Huayra, σε αστραφτερό βυσσινί χρώμα και ίσως το ομορφότερο χρώμα που την έχουμε δει, το μπλε. Συνομιλώντας λοιπόν με τον εκπρόσωπο τύπου της Pagani, τον κύριο Luca Venturi προσπαθήσαμε να κανονίσουμε ένα ραντεβού στο εργοστάσιο της Pagani, στη πόλη San Cesario sul Panaro, στη περιφέρεια της Modena στην Ιταλία.

Ο σκοπός ήταν να σας παρουσιάσουμε μέσα από τα δικά μας μάτια, αλλά και τον φωτογραφικό φακό το πώς κατασκευάζεται το νέο hypercar του Horacio Pagani, η Huayra αλλά και το αναβαθμισμένο Zonda R Revolucion. Το πρόγραμμα όλων όμως ήταν εξαιρετικά πιεσμένο λόγω της έκθεσης με φόρτο εργασίας αλλά τελικά παρότι όλοι ήταν αφάνταστα κουρασμένοι ο Luca Venturi είχε προλάβει να γυρίσει στη βάση της εταιρίας και μας υποδέχτηκε στο εργοστάσιο στην Ιταλία την Πέμπτη το μεσημέρι.

IMG_4061

Πριν μπω όμως σε περαιτέρω λεπτομέρειες, θα σας πω πως μόλις παρκάραμε το αυτοκίνητο έξω από το εργοστάσιο με έκπληξη αντικρίσαμε την Ελληνική σημαία να ανεμίζει δίπλα στην Ιταλική σημαία αλλά και αυτήν της Pagani στην οροφή του εργοστασίου. Ο ένας από εμάς γρήγορα αναρωτήθηκε αν και κατά πόσον είχε η σημαία σχέση με την επίσκεψή μας. Λίγο αργότερα, όταν μπήκαμε στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Pagani , και μετά τις απαραίτητες συστάσεις ρωτήσαμε τον κύριο Luca Venturi για την Ελληνική σημαία και τον λόγο ύπαρξής της, και αυτός μας απάντησε με πολύ φυσικό τρόπο ότι την έβαλαν για να μας υποδεχτούν. Οφείλω να ομολογήσω πως μας διαπέρασε ένα συναίσθημα απερίγραπτο, δέος, σεβασμός, τιμή και μεγάλα χαμόγελα!

IMG_4179

Με το που εισήλθαμε στην αίθουσα υποδοχής αντικρίσαμε στο χαρακτηριστικό μοτίβο των πλακιδίων να κοσμεί μια εντυπωσιακή σκούρα πράσινη Huayra, αλλά και το αξεπέραστο για πολλούς αυτοκίνητο πίστας, το Zonda R.Όσο και να προσπαθήσει κάποιος, θεωρώ ότι είναι απίθανο να βρει την παραμικρή σχεδιαστική ατέλεια μέσα και έξω από το αυτοκίνητο, εξάλλου ο κύριος Horacio Pagani φημίζεται για την εμμονή του όσον αναφορά την τελειότητα όλων των στοιχείων που απαρτίζουν τα δημιουργήματά του. Πιστέψτε όταν σας λέω ότι καθόμασταν και χαζεύαμε αυτά τα δύο αυτοκίνητα απ΄όλες τις οπτικές γωνίες, ανοίγοντας τις πόρτες και το καπό του αυτοκινήτου, δεν μπορέσαμε να βρούμε ούτε μια ατέλεια, ούτε μέρος που να θεωρήσουμε ότι θα μπορούσε να σταθεί με διαφορετικό τρόπο ή σχεδίαση.

IMG_4099

Ο Luca Venturi, κάνοντας μια μικρή αναδρομή μας παρουσίασε αρχικά ένα μοντέλο κλίμακας αυτοκινήτου που αποτέλεσε και την πρώτη χειροπιαστή δουλειά του Horacio Pagani στην ηλικία των 13! Στην συνέχεια μας έδειξε τα δυο επόμενα καμάρια του, ένα μίνι bike (μπόμπος), και μια μικρή φόρμουλα η οποία μέσω της ομάδας του είχε συμμετάσχει στο παρελθόν και σε αγώνες. Αμέσως καταλάβαμε ότι ο Horacio Pagani ανέπτυξε το ταλέντο του και καλλιέργησε το πάθος του από μικρή ηλικία, γεννήθηκε με τα αυτοκίνητα να αποτελούν από νωρίς το κυρίαρχο λόγο στη ζωή του. Μην ξεχνάτε ότι πριν την ίδρυση της εταιρίας του είχε εργαστεί στην Lamborghini, σαν αρχισχεδιαστής της Countach Evoluzione. Ακόμα να σας θυμίσω ότι ο Horacio Pagani είχε προτείνει στην Lamborghini την απόκτηση φούρνου για carbon fibre αλλά η Lamborghini αρνήθηκε με το πρόσχημα ότι δεν το χρησιμοποιούσε κανείς τότε, ούτε η Ferrari. Έτσι το 1991 ίδρυσε την δικιά του εταιρία, την Modena Design που προμήθευε με σύνθετα υλικά – carbon fibre parts ομάδες της Formula 1 και εταιρίες όπως η Ferrari και η Aprillia. To 1992 o Horacio Pagani ιδρύει την Pagani Automobili Modena, μέσω της οποίας ο κος Pagani, μετά απο εφτά χρόνια ανάπτυξης παρουσίασε στο κοινό τη Zonda. Με μεγάλα χαμόγελα αποχωρήσαμε προσωρινά από την αίθουσα υποδοχής και εισχωρήσαμε μαζί με τον Luca Venturi στην πίσω αίθουσα, ουσιαστικά στο εργοστάσιο, εκεί που γίνονται τα όνειρα πραγματικότητα!

IMG_4205

O χώρος κατασκευής είναι πολύ μικρότερος απ’ότι φαντάζεσαι και ουσιαστικά αποτελείται από τρεις διαφορετικές αίθουσες, που ενώνονται μεταξύ τους, με κάθε μια να φιλοξενεί και διαφορετικό στάδιο στη κατασκευή του αυτοκινήτου. Ξεκινήσαμε από την αίθουσα όπου παράγονται όλα τα carbon fibre μέρη του αυτοκινήτου. Το σασί ή μπανιέρα όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή, και ακόμα πιο εντυπωσιακός είναι ο τρόπος κατασκευή της, αποτελούμενη από εφτά στρώσεις carbon fibre αναμειγμένο με τιτάνιο. Αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία της Pagani στον χώρο των αυτοκινήτων, και σίγουρα δημιουργεί γερές βάσεις στον τομέα ασφάλειας του αυτοκινήτου όσον αναφορά μια πιθανή σύγκρουση. Είναι πραγματικά εκπληκτικό να βλέπεις όλα αυτά τα μέρη που στο σύνολο τους δημιουργούν ένα επιβλητικό αποτέλεσμα. Στην ίδια αίθουσα κατασκευάζονται όλα τα διαφορετικά carbon fibre μέρη- στελέχη του αυτοκινήτου, 20 στον αριθμό. Η διαδικασία ξεκινάει με μια μεγάλη κοπτική μηχανή η οποία κόβει στις απαραίτητες διαστάσεις τις μεγάλες επιφάνειες από κάθε στρώση carbon fibre. Στην συνέχεια, εξειδικευμένοι τεχνίτες χρησιμοποιώντας τα διάφορα καλούπια δημιουργούν τα απαραίτητα στελέχη, έχοντας πάντα στο μυαλό τους τα μέρη που είναι εμφανή στο μάτι, δηλαδή οι ραφές του carbon fibre να είναι τέλεια ευθυγραμμισμένες. Πολύ εντυπωσιακό θα σας πω εγώ! Σκεφτείτε μόνο πόση δεξιοτεχνία και υπομονή χρειάζεται για κάθε ένα κομμάτι, μερικά εκ των οποίων έχουν πολύ “δύσκολο” σχήμα. Το τελευταίο στάδιο είναι η τοποθέτηση των καλουπιών μαζί με τα carbon σε σακούλες αποσυμπίεσης, αφαίρεση κάθε φυσαλίδας αέρα και κατόπιν τοποθέτηση τους μέσα στους φούρνους για να ψηθούν για ώρες σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από 110 έως 130 βαθμούς Κελσίου έτσι ώστε το carbon fibre να αποκτήσει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της υψίστης αντοχής και ελαφριού βάρους.

IMG_4212 IMG_4207

IMG_4204 IMG_4202

Στην συνέχεια περάσαμε αρκετή ώρα στο δωμάτιο που πραγματοποιείται η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου χαζεύοντας με θαυμασμό τους μηχανικούς, οι οποίοι “δένουν” όλα τα κομμάτια του αυτοκινήτου με πολύ αγάπη και ιδιαίτερη προσήλωση. Ξαφνικά εμφανίστηκε και ο ίδιος ο Horacio Pagani, ο οποίος έδειξε τον απλό χαρακτήρα του και το δέσιμο που έχει με τους τεχνίτες -μηχανικούς καθώς συνομίλησε με αρκετούς από αυτούς, δείχνοντας εμφατικά τον “οικογενειακό’ κλίμα που διακατέχει το εργοστάσιο. Ο Luca θέλοντας να μας δείξει πόση έμφαση δίνει η εταιρία στην χρήση υλικών που συνδυάζουν την αντοχή με το ελάχιστο βάρος όσον αναφορά το carbontitanium μας παρέδωσε δύο πανομοιότυπου μεγέθους μέρη από το συγκεκριμένο υλικό αλλά και από ατσάλι, δίνοντας μας την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και εμείς οι ίδιοι την χαοτική διαφορά βάρους. Εν συνεχεία ενημερωθήκαμε για το ντεπόζιτο καυσίμων και την στρατηγική του τοποθέτηση ακριβώς από πίσω από την θέση των καθισμάτων του οδηγού και συνοδηγού. Η συγκεκριμένη θέση αποτελεί στρατηγικής σημασίας τόσο για την καλύτερη κατανομή των βαρών, με τη συγκέντρωση του περισσότερου όγκου κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου, όσο για να βρίσκεται το δυνατότερο χαμηλά στο κέντρο βάρους. Επίσης, σε ενδεχόμενη πλαγιοοπίσθια σύγκρουση, αποκολλάται το πίσω μέρος μαζί με το ρεζερβουάρ για την απορρόφηση μέρους της σύγκρουσης. Με βάση όλα τα crash τεστ μετωπικά και κάθετα αποδείχτηκε ότι η συγκεκριμένη τοποθέτηση πληρούσε όλα τα απαραίτητα κριτήρια ασφάλειας, τόσο τα ευρωπαϊκά όσο και για την αμερικάνικη αγορά, η οποία αποτελεί αγορά υψίστης σημασίας.

IMG_4222

IMG_4225 IMG_4253

Άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μάθαμε είναι ότι 35 ιδιοκτήτες Pagani Zonda παρήγγειλαν τη Pagani Huayra, πράγμα που σίγουρα φανερώνει ότι η Pagani έχει δημιουργήσει πλέον μια γερή βάση πελατών που αναγνωρίζουν την υπεροχή της Ιταλικής εταιρίας και έχουν δημιουργήσει ένα δέσιμο με τα δημιουργήματά της. Μέχρι στιγμής η Pagani έχει δεχτεί πάνω από 100 παραγγελίες για την Huayra, από τις οποίες τουλάχιστον 15 είναι από την Αμερική, με τη λίστα αναμονής για να γίνει μια Pagani Huayra δική σου να φτάνει πλέον τα 2,5 χρόνια. Η Pagani ευελπιστεί ότι ο χρόνος αναμονής θα μειωθεί όταν μεταφερθούν στο νέο χώρο κατασκευής των αυτοκινήτων.

Εντυπωσιακή και η βιτρίνα που υπάρχει στην ίδια αίθουσα, φιλοξενώντας διάφορα μέρη που διακοσμούν το εσωτερικό του Pagani Huayra, όπως ο φοβερός σχεδιαστικά λεβιές του κιβωτίου, το στροφόμετρο και πολλά άλλα που παρ’όλη την αντίθεση που προκαλεί μια βιτρίνα σε αίθουσα εργοστασίου, είναι και αυτή απίστευτα προσεγμένη και κατάλληλα φωτισμένη. Μέσα σε μία από αυτές τις βιτρίνες εντοπίσαμε και τα μαγικά κλειδιά του “παραδείσου”, τα κλειδιά των Huayra που ήταν υπό κατασκευή. Σε καμιά περίπτωση πάντως, δεν μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι είναι ένα απλό κλειδί, καθώς εκτός από τον σχεδιασμό του που παραπέμπει σε μία μικρογραφία της Huayra, είναι κατασκευασμένο από μασίφ κομμάτι αλουμινίου που έχει πάρει το σχήμα του μέσω CNC τόρνου και είναι αρχικά σχεδιασμένο σε 3D πρόγραμμα στον υπολογιστή. Τέλος στην ίδια βιτρίνα, φιλοξενούνταν μέρη από το εσωτερικό αυτοκινήτου που είχαν το ίδιο μοβ χρώμα με το εξωτερικό της Pagani Zonda του Lewis Hamilton. Εμείς ρωτήσαμε τον Luca για τη Zonda του Lewis Hamilton και εκείνος χαμογελώντας μας είπε ότι δεν μπορεί να αποκαλύψει πολλά για το συγκεκριμένο αμάξι και προσπαθώντας να λύσουμε ακόμα μια απορία τον ρωτήσαμε πώς και δεν έχουν κυκλοφορήσει παραπάνω φωτογραφίες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αλλά και πάλι χαμογελώντας μας είπε πως δεν ξέρει. Αυτό που μπορούμε να σας πούμε είναι ότι το Pagani Zonda LH δεν έχει φοβερές διαφορές συγκριτικά με το προηγούμενο one-off Pagani Zonda RS.

IMG_4317 IMG_4318

IMG_4319 IMG_4320

Δεν μας αρέσει να επαναλαμβάνουμε τα λεγόμενά μας, αλλά θα σας ξαναπούμε ότι η έμφαση- εμμονή στην λεπτομέρεια είναι ασύλληπτη καθώς όλες οι βίδες που χρησιμοποιούνται στο Pagani Huayra είναι από τιτάνιο και φέρουν χαραγμένο πάνω τους το λογότυπο της εταιρίας. Όποιο μέρος του αυτοκινήτου και να δεις θα παρατηρήσεις ότι οι σχεδιαστές έχουν περάσει ώρες μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή για να φτιάξουν και τη παραμικρή λεπτομέρεια. Ακόμα και η αγκράφα της ζώνης που κουμπώνει το εμπρός μέρος, τα στηρίγματα των καθισμάτων, οι βαλίτσες -χώρος αποσκευών, όλα επιδεικνύουν τεράστια προσήλωση στη λεπτομέρεια, με χαρακτηριστική ατάκα του κ. Venturi να μας λέει ότι οι λεπτομέρειες σε κάνουν να διαφέρεις. Άλλωστε είναι γνωστό στους περισσότερους ότι ο Horacio Pagani είναι βαθιά επηρεασμένος από τον Leonardo Davinci ο οποίος θεωρούσε ότι ο σχεδιασμός και η μηχανολογία πρέπει πάντα να συνυπάρχουν αρμονικά. Πιστεύω πως οι περισσότεροι θα συμφωνήσετε ότι αυτό είναι εμφανές σε όλα του τα δημιουργήματα.

IMG_4371

IMG_4391 IMG_4388

IMG_4386 IMG_4405

Προχωρώντας στην διπλανή και τελευταία αίθουσα συναντάμε δύο φούρνους που χρησιμοποιούνται για το “ψήσιμο” της μπανιέρας και των λοιπόν κυρίαρχων carbon μερών, απαραίτητων για την δημιουργία της Pagani Huayra. Η Pagani έχοντας σκοπό να διπλασιάσει την παραγωγή της από 20 αυτοκίνητα το χρόνο σε 40 μέχρι και τις αρχές του 2014 , έχει σκοπό να μεταφέρει την παραγωγή της Huayra στο νέο της εργοστάσιο το οποίο ακόμα ανακατασκευάζεται εσωτερικά και βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από το υπάρχον. Το υπάρχον εργοστάσιο στο μέλλον θα μετατραπεί σε χώρο έρευνας και ανάπτυξης, έτσι ώστε η εταιρία να συνεχίσει να εντυπωσιάζει και στα μελλοντικά δημιουργήματα της. Το νέο εργοστάσιο, θα είναι μεγαλύτερης έκτασης για να μπορούν να κατασκευάζονται ταυτόχρονα περισσότερα αυτοκίνητα και ο φούρνος που θα χρησιμοποιείται θα είναι τετραπλάσιας διάστασης από αυτόν που χρησιμοποιείται μέχρι στιγμής.

IMG_4289

Σε μια γωνία στην ίδια αίθουσα, στεκόταν επιβλητικά μια λευκή Huayra, η οποία όμως ήταν ντυμένη με αρκετά χοντρές προστατευτικές μεμβράνες. Χαριτολογώντας ο Luca μας είπε πως ο αρχιδοκιμαστής της Pagani, Davide Testi, οδηγάει όλα τα αμάξια πολύ σκληρά πριν παραδοθούν στον πελάτη, χρήζοντας τα προστατευτικά απαραίτητα για τυχών πετραδάκια που πιθανότητα να έγδερναν την επιφάνεια του αυτοκινήτου. Ήδη γνωρίζετε ότι στη Huyara υπάρχουν δύο διαφορετικές επιλογές ζάντας σε χρώματα όπως ασημί, μαύρο και χρυσό. Όσο για το χρωματισμό του εσωτερικού και εξωτερικού του αυτοκινήτου, ο εκάστοτε πελάτης μπορεί να παραγγείλει όποιο χρώμα είναι της αρεσκείας του. Μιλώντας για χρώματα, εμείς επικροτήσαμε την επιλογή της μπλε Huayra που βρισκόταν στο σταντ της έκθεση στην Γενεύη, θεωρώντας το αξιοθαύμαστη επιλογή. Ο Luca Venturi μας αποκάλυψε πως ήταν δικιά του επιλογή και πως ο κύριος Horacio Pagani δεν ήταν τόσο σίγουρος για το συγκεκριμένο χρώμα αλλά οι εντυπώσεις στην έκθεση της Γενεύης ήταν πολύ παραπάνω από θετικές.

Σε μια άλλη γωνία στην αίθουσα και σε αρχικό στάδιο βρισκόταν υπό κατασκευή η Pagani Zonda Revolucion! Τι είναι αυτό θα αναλογίζεσαι καθώς ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα στον τύπο. Η Pagani Zonda R Revolucion πρόκειται ουσιαστικά για ένα αναβαθμισμένο τεχνολογικά Zonda R το οποίο έχει σκοπό να καταρρίψει το δικό του ρεκόρ στην πράσινη κόλαση, το Nurburgring Nordschleife. Δίπλα στο Zonda R υπήρχαν καλούπια τα οποία για ευνόητους λόγους δεν μπορούσαμε να φωτογραφήσουμε, αν και ήμασταν απορροφημένοι στην τέχνη που κρύβεται πίσω από την κατασκευή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου παρατηρώντας τους τεχνίτες της Pagani. Επιστρέφοντας στην προηγούμενη αίθουσα δώσαμε ιδιαίτερο βάρος στις λεπτομέρειες των καθισμάτων της Huyara. Ακόμα και ο μοχλός που ρυθμίζει την κλίση του καθίσματος ήταν ουσιαστικά ένα μικρό έργο τέχνης, για να μην μιλήσω για την ποιότητα του δέρματος και το ευθυγραμμισμένο carbon fibre στις πλάτες, που πρακτικά δεν είναι ορατές σε κανέναν.

IMG_4338

Χαμογελώντας στην συνέχεια επανήλθαμε στο χώρο υποδοχής της Pagani όπου με συνοδεία αυθεντικού και γευστικού cappuccino συζητήσαμε πολλά με τον υπεύθυνο τύπου της εταιρίας Luca Venturi χαζεύοντας την ετοιμοπαράδοτη πράσινη Huayra και το ασύλληπτα γρήγορο Zonda R. Οφείλω να ομολογήσω πως ο Luca με ξάφνιασε θετικά όχι μόνο με την φιλικότητά του, αλλά και με το ενδιαφέρον που επέδειξε για την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας, συζητώντας μαζί μας πολλά θέματα, από οικονομικής φύσεως μέχρι και προτάσεις του για να γευματίσουμε μετά από το κουραστικό μας ταξίδι. Μας εξήγησε πως όταν κατασκευαζόταν η Zonda η εταιρία δεν είχε αρκετά λεφτά στην διάθεσή της έτσι ώστε να πραγματοποιήσει τα επιπλέον crash test που ήταν απαραίτητα στην Αμερική, γιαυτό και η Zonda δεν κυκλοφόρησε εκεί. Συζητώντας και λίγο περί Γενεύης, ο Luca μας είπε πως η Pagani διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τους ανταγωνιστές της, Ιταλούς και μη σχολιάζοντας τα νέα supercar που παρουσιάστηκαν. Ακόμα ρωτήσαμε για την πρόσφατη αύξηση της τιμής (σχεδόν 20%) της Pagani Huayra στην οποία προχώρησε η εταιρία εισάγοντας το αυτοκίνητο στο κλαμπ του εκατομμυρίου και μας απάντησε ότι ήταν προγραμματισμένη εξ αρχής με σκοπό να κρατήσουν το αίσθημα της ιδιαιτερότητας και μοναδικότητας κατά την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Δεν θα μπορούσαμε να φύγουμε από την Pagani χωρίς να ρωτήσουμε για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας σχετικά με την Roadster έκδοση της Huayra. Η απάντηση ήταν, πάλι χαμογελώντας, ότι έχουμε μέλλον ακόμα μέχρι να δούμε μια ανοιχτή έκδοση του Huayra να κυκλοφορεί στους δρόμους.

IMG_4273

Αν και τα νούμερα πλέον τα ξέρεις εγώ θα σου ξαναθυμίσω ότι η Huayra φορά έναν V12 turbo κινητήρα της Mercedes-Benz AMG, M158, 6,0 λίτρων απόδοσης 700 ίππων με 1000 Nm ροπής. Συνδυάζεται με έναν 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με AMT ρομποτικό σύστημα με πολλά προγράμματα οδήγησης, συνολικού βάρους 96 κιλών. Όλα τα παραπάνω δίνουν την δυνατότητα στην πισωκίνητη Huayra να έχει τελική ταχύτητα 370 χλμ/ώρα και να μπορεί να παράγει πλευρικές δυνάμεις της τάξεως των 1.5 G. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα.

IMG_4594

Τέλος εμείς να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Pagani Automobili και τον Luca Venturi, για την ξενάγηση μέσα στους χώρους του εργοστασίου της και ευχόμαστε να ανανεώσουμε το ραντεβού μας σύντομα. Προσωπικά εύχομαι και πιστεύω ότι ο Horacio Pagani θα συνεχίσει να μας εκπλήσσει θετικά με τα δημιουργήματά του.