new Ford Focus RS will launched in 2015

Το επόμενο Ford Focus RS, θα βγει στην αγορά το 2015, θα φορά έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2,3-λίτρων ο οποίος θα αποδίδει 335 άλογα και στην Ευρώπη θα κοστίζει κοντά στις 40.000 ευρώ, χωρίς τους επιπλέουν φόρους της κάθε χώρας.

Αυτά αναφέρει το Γερμανικό AutoBild, με τον κινητήρα να στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς, με την Ford να είχε εξετάσει και τη λύση της τετρακίνησης. Ο ίδιος κινητήρας θα τοποθετηθεί και στο νέο Mustang, αλλά στα δύο αυτοκίνητα, θα αποδίδει διαφορετικό αριθμό ίππων.

Ο κινητήρας στο Focus RS θα είναι τοποθετημένος εγκάρσια και θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από αυτόν που θα μπει στο ευρωπαϊκό Mustang, καθώς η Ford θέλει να διατηρήσει το hatchback της ως το δυνατότερο μοντέλο της στη Γηραιά Ήπειρο, όπου και αναμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεις του. Αν και αρχικές αναφορές για τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα για περιορισμό των εκπομπών αλλά και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, τελικά αυτές απορρίφθηκαν επειδή η εξέλιξη τέτοιας λύσης θα ήταν ιδιαίτερα κοστοβόρα.

Το νέο Ford Focus RS θα έχει το σύστημα της εταιρίας Sound Symposer που θα ενισχύει τον εισερχόμενο ήχο στη καμπίνα των επιβατών ανοίγοντας μια ειδική βαλβίδα ανάμεσα στο χώρο του κινητήρα και τη καμπίνα (λεγόμενο και καθρέφτη). Επίσης, το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διαθέτει τη Revoknuckle ανάρτηση στον εμπρός άξονα. Η συγκεκριμένη λύση δεν τοποθετήθηκε στο τωρινό Focus ST επειδή οι μηχανικοί θεώρησαν ότι το ηλεκτρονικό σύστημα torque vectoring είναι αρκετό για τα 250 άλογα του μοντέλου και 360 Nm ροπής. Τέλος, θα διαθέτει φυσικά διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης, μεγαλύτερα φρένα και ελαστικά καθώς και sport πινελιές στο εσωτερικό του.

Αν ωστόσο είσαι από αυτούς που θα ήθελαν να βγει στην αγορά και η RS έκδοση του Fiesta, θα σε στεναχωρήσω, αφού ο πρόεδρος του τμήματος marketing της Ford, Roelant de Waard, μιλώντας στο Βρετανικό Autocar, δήλωσε ότι η Ford δεν μπορεί να πουλά ταυτόχρονα δύο RS μοντέλα.

[Πηγή: Autobild.de, Autocar]