new Ford Focus RS will launched in 2015

Απανταχού λάτρεις του Μπλε Οβάλ τα νέα είναι εξαιρετικά ευχάριστα. Πολύ έγκυρες πηγές μέσα από τη Ford επιβεβαιώνουν ότι η τρίτη γενιά του Focus RS θα βγει στη παραγωγή μέσα στο 2015.

Η καρδιά του νέου “όπλου” θα είναι ένας 4-κύλινδρος 2.3-λίτρων turbo κινητήρας που θα είναι εξελιγμένος από την Ford και θα αποδίδει περίπου 335 άλογα. Ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και στο επόμενης γενιάς Mustang GT που θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά και θα χρησιμοποιεί την τελευταία εξέλιξη του άμεσου ψεκασμού και τεχνολογίας που διαθέτει η εταιρία έτσι ώστε να έχει τη καλύτερη ισορροπία δύναμης και κατανάλωσης καυσίμου

Ο κινητήρας στο Focus RS θα είναι τοποθετημένος εγκάρσια και θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από αυτόν που θα μπει στο ευρωπαϊκό Mustang, καθώς η Ford θέλει να διατηρήσει το hatchback της ως το δυνατότερο μοντέλο της στη Γηραιά Ήπειρο, όπου και αναμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεις του. Αν και αρχικές αναφορές για τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα για περιορισμό των εκπομπών αλλά και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, τελικά αυτές απορρίφθηκαν επειδή η εξέλιξη τέτοιας λύσης θα ήταν ιδιαίτερα κοστοβόρα.

Το νέο Ford Focus RS θα έχει το σύστημα της εταιρίας Sound Symposer που θα ενισχύει τον εισερχόμενο ήχο στη καμπίνα των επιβατών ανοίγοντας μια ειδική βαλβίδα ανάμεσα στο χώρο του κινητήρα και τη καμπίνα (λεγόμενο και καθρέφτη). Επίσης, το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διαθέτει τη Revoknuckle ανάρτηση στον εμπρός άξονα. Η συγκεκριμένη λύση δεν τοποθετήθηκε στο τωρινό Focus ST επειδή οι μηχανικοί θεώρησαν ότι το ηλεκτρονικό σύστημα torque vectoring είναι αρκετό για τα 250 άλογα του μοντέλου και 360 Nm ροπής. Τέλος, θα διαθέτει φυσικά διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης, μεγαλύτερα φρένα και ελαστικά καθώς και sport πινελιές στο εσωτερικό του. Το δυσάρεστο της υπόθεσης, για κάποιους, είναι ότι θα διατίθεται αποκλειστικά σε 5-πορτη μορφή. Αναμονή, λοιπόν, για περισσότερα νέα αλλά και για τη παρουσίαση του αυτοκινήτου.

[Πηγή: Autocar]