Η Ford, μέσω του Len Urwin, επικεφαλή του τμήματος Team RS στην Ευρώπη, επιβεβαίωσε ότι το Focus RS θα βγει στη παραγωγή. Θα είναι μπροστοκίνητο και διαθέτει ένα “έξυπνο ενεργό” μηχανικό μπροστά μπλοκέ διαφορικό το οποίο αναπτύσσεται σε συνδυασμό με την GKN, την εταιρία που έχει αναπτύξει για λογαριασμό της BMW, το ενεργό διαφορικό BMW M.

Μηχανικά θα φορά έναν νέο 2.3-λίτρων EcoBoost turbo κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 350 άλογα. Ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί και στην επόμενη γενιά του Μustang, ενώ ο λόγος που δεν θα φορά τον 2.0-λιτρο EcoBoost turbo κινητήρα του Focus ST, είναι επειδή αυτός ο κινητήρας έχει ήδη φτάσει στα όρια του σε ότι αφορά την ιπποδύναμη που μπορεί να παράγει.

Το Focus RS σε σχέση με το ST, εκτός από το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, θα διαθέτει μεγαλύτερα φρένα και πιο σκληρή ανάρτηση. Εξωτερικά θα φορέσει ένα άκρως επιθετικό bodykit ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν bucket καθίσματα.

Το αυτοκίνητο αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2013 και θα πωλείται αποκλειστικά ως πεντάπορτο, αφού η Ford έχει δηλώσει ότι δεν σκοπεύει να βγάλει στη παραγωγή 3-θυρη/coupe έκδοση, ενώ για πρώτη φορά θα πωλείται και στην Αμερικανική αγορά.

[Πηγή: Pistonheads | Rendering Photos: Lil-k Amaru]