918-Martini-front-angle

Έχουμε διαβάσει πολλάκις, και από επίσημα χείλη, ότι η Porsche 918 Spyder που θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα φορά έναν V8 4,6-λίτρων κινητήρα απόδοσης 580 ίππων με 500 Nm ροπής, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και συνεργάζεται μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 96 kW (129 ίππων). Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα απόδοσης 86 kW (116 ίππων) άρα το αυτοκίνητο να αποδίδει συνολικά 795 άλογα με 780 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου απόδοσης 6,8 kWh.


Τελευταία αναφορά όμως από ένα μέλος του TeamSpeed, ο οποίος είναι μελλοντικός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου (έχοντας ήδη παραγγείλει τις McLaren P1 και LaFerrari), μας ενημερώνει ότι η συνδυασμένη ιπποδύναμη του γερμανικού hypercar θα είναι 875 ίπποι. Προφανώς βλέποντας η Porsche τις ιπποδυνάμεις των ανταγωνιστών της θέλησε να κλείσει το κενό που θα υπήρχε. Αυτό λογικά θα συμβεί με την αναβάθμιση τόσο που βενζινοκινητήρα όσο και των ηλεκτρικών μοτέρ.

Ακόμα, ο μελλοντικός ιδιοκτήτης μας λέει ότι η έκδοση παραγωγής θα έχει κάποιες διαφορές στην εμφάνιση από το concept και το μοντέλο προπαραγωγής που έχουμε δει και το πιο σημαντικό είναι ότι το αυτοκίνητο θα είναι ελαφρύτερο από ότι αναμενόταν αρχικά.Η ίδια πηγή αναφέρει ότι θα γυρίζει το Nürburgring σε λιγότερο από επτά λεπτά και το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί με ηλεκτρική ενέργεια για 150 χιλιόμετρα.

Ακριβώς όπως την 911 GT3, η νέα Porsche 918 Spyder θα εφοδιάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνση, και θα έχει και αφαιρούμενη οροφή σε αντίθεση με τους δύο ανταγωνιστές της.

Ένα άλλο μέλος του φόρουμ λέει ότι η Porsche θα χάνει χρήματα για κάθε 918 Spyder που θα κατασκευάζεται και προς το παρόν τα μισά αυτοκίνητο έχουν ήδη πωληθεί.

Επίσης ξέρουμε ότι θα κοστίζει 768.026 ευρώ και από τα 839.426 ευρώ, όταν εφοδιάζεται με το πακέτο Weissach. Αναλυτικές λεπτομέρειες για την 918 Spyder μπορείς να διαβάσεις εδώ και εδώ.

[Πηγή: Teamspeed]