308

Ο επικεφαλής προϊόντων της Peugeot, Laurent Blanchet, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η νέα γενιά του 308 θα “είναι σημαντικά διαφορετική από το τωρινό μοντέλο”. Το περιέγραψε ως έναν συνδυασμό μεταξύ ενός sedan και hatchback μοντέλου το οποίο θα δανείζεται στοιχεία από το Onyx concept. Οι προβολείς θα είναι λεπτότεροι, ο μπροστά προφυλακτήρας θα δανείζεται στοιχεία από το 504 Coupe, ενώ το καπό του θα είναι τοποθετημένο χαμηλότερα.


Θα κατασκευαστεί και αυτό πάνω στη νέα πλατφόρμα EMP2, παρόμοιας αρχιτεκτονικής με την MQB του VW Group, και είναι η ίδια που φορά και το ολοκαίνουργιο C4 Picasso. Πάνω στην EMP2 πλατφόρμα (Efficient Modular Platform 2) η PSA θα κατασκευάσει μοντέλα της C και της D κατηγορίας. Η πλατφόρμα είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υψηλής αντοχής, αλουμίνιο και άλλα σύνθετα υλικά με την PSA να υπόσχεται αυξημένη ασφάλεια, οδηγική απόλαυση, άνεση καθώς και μειωμένη κατανάλωση, αφού ζυγίζει 70 κιλά λιγότερα από τη προηγούμενη.

Η αρχιτεκτονική είναι αρκετά ευέλικτη και πάνω σε αυτή ο Γαλλικός όμιλος θα κατασκευάσει σεντάν, wagon, coupe και crossover αυτοκίνητα ενώ μπορεί να φιλοξενήσει συστήματα start/stop, ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι και ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης.

Το νέο 308 αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο και θα ζυγίζει κοντά στα 1.300 κιλά. Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με μια γκάμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας από 1,2 έως 2,0 λίτρα, απόδοσης από 90 έως 160 άλογα, ενώ θα υπάρχει και η υβριδική HYbrid4 έκδοση, η οποία θα συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η δυνατή έκδοση 308 GTI θα αποδίδει 200 άλογα.

[Πηγή: Autocar]