56_vett_webb_redb_abu_2009

Το πρώτο κομμάτι της σεζόν ολοκληρώθηκε με το τέλος του grand prix στο Μπαχρέιν. Μετά λοιπόν από 4 αγώνες, βλέπουμε τον πρωταθλητή Sebastian Vettel να προηγείται των Raikkonen, Hamilton και Alonso, έχοντας μάλιστα ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου δυο φορές. Ο καλύτερος όμως τρόπος ώστε να καταλάβουμε πόσο καλά εξελίσσεται η χρονιά για έναν οδηγό, είναι να τον συγκρίνουμε με τον άνθρωπο που οδηγεί, έστω θεωρητικά, το ίδιο μονοθέσιο. Ξεκινάμε λοιπόν με το πιο “καυτό” δίδυμο, αυτό της Red Bull!

RED BULL

S.Vettel Vs M.Webber

Πόντοι: 77 – 32

Τερματισμοί: 2 – 0 (Εκτός Μαλαισία,Κίνα)

Δοκιμαστικά: 3 – 0 (Εκτός Κίνα)

(Τα στατιστικά αφορούν μόνο τους δυο ομόσταυλους!)

Και τί δεν ακούστηκε για τους Webber,Vettel σε αυτό το πρώτο κομμάτι του πρωταθλήματος! Από την άνιση μάχη τους στη Μαλαισία, μέχρι και τα σενάρια συνωμοσίας στην Κίνα, οι δυο τους έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον! Ο Γερμανός σαφώς και έχει το πάνω χέρι, αφού και στους αγώνες είναι καλύτερος αλλά και στις δοκιμές. Βέβαια η ρετσινιά από τη Μαλαισία δύσκολα θα σβήσει και σίγουρα θα επισκιάζει για καιρό τα όποια κατορθώματά του εντός πίστας,όπως ο γύρος του στο βρεγμένο Q3 του ίδιου grand prix όταν οι υπόλοιποι οδηγοί χρειάζονταν κιάλια για να τον δούν και το Webber να βρίσκεται χαρακτηριστικά 2,6 δευτερόλεπτα πίσω του! Για τον Αυστραλό, η αρχή του πρωταθλήματος πρέπει να μοιάζει με κακό όνειρο. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο γρήγορος όπως στο παρελθόν και ο Vettel τον έχει κερδίσει κατά κράτος στα χρόνια που βρίσκονται στη Red Bull, όμως κάθε φορά που δείχνει ικανός για το κάτι παραπάνω, το πράγμα πάντα στραβώνει. Ακόμα και στο Μπαχρέιν, όπου έδειξε να βρίσκει το ρυθμό του και να ανακάμπτει από την 7η θέση έως και την 2η, είδε τελικά τον τερματισμό από την ίδια θέση που εκκίνησε, όντας 37 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Vettel. Στους 3 αγώνες που τερμάτισαν και τα δυο Red Bull, ο Mark βρέθηκε πίσω από τον Sebastian 66 δευτερόλεπτα αθροιστικά, δεν έχει καταφέρει ακόμα να ξεκινήσει μπροστά από τη Νο1 Red Bull, ενώ και σε ρυθμό αγώνα μόνο στην Μαλαισία φάνηκε οριακά καλύτερος. Όλα θα κριθούν για τον Webber στους επόμενους 5 αγώνες, αφού 4 από τις πίστες που ακολουθούν του ταιριάζουν γάντι (Καταλωνία, Μονακό, Σίλβερστοουν, Νίρμπουργκρινγκ). Με το όλα δεν αναφέρομαι μόνο στις ελπίδες του για τίτλο ή παραμονή στην Red Bull, αλλά για το μέλλον του στην F1 γενικότερα.

Προβάδισμα: Φυσιολογικά Vettel. Δεν πιστεύω σε συνωμοσίες ούτε της Red Bull, ούτε του…σύμπαντος. Είμαι σίγουρος όμως πως ακόμη και αν μπορούσε να κοντράρει ο γκαντέμης Webber τον Γερμανό, κάτι περίεργο θα συνέβαινε ώστε να τον αποτρέψει!

Sebastian-Vettel

FERRARI

F.Alonso Vs F.Massa

Πόντοι: 47 – 30

Τερματισμοί: 2 – 0 (Εκτός Μαλαισία,Μπαχρέιν)

Δοκιμαστικά: 1 – 2 (Εκτός Μπαχρέιν)

Ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε με κεκτημένη ταχύτητα από το τέλος της σεζόν 2012 και με ανεβασμένη ψυχολογία. Στα δοκιμαστικά κέρδισε 4 συνεχόμενες φορές τον Alonso, κάτι που έχουν καταφέρει μόνο οι Hamilton και Trulli (ο Ιταλός ήταν σπεσιλίστας στο qualifying), ενώ και στο Μπαχρέιν έδειξε καλά στοιχεία στον ένα γρήγορο γύρο, ξεκινώντας μόλις μια θέση πίσω από τον Nando και χρησιμοποιώντας τα σκληρά ελαστικά. Εκεί που έχει πρόβλημα όμως είναι στους αγώνες, με μεγάλη χαμένη ευκαιρία για τον ίδιο αυτόν της Μαλαισίας. Με τον Alonso να εγκαταλείπει από νωρίς, δεν μπόρεσε να κάνει την διαφορά και να αποδείξει, κυρίως στην Ferrari, πως έχει ακόμα τα στοιχεία που τον έφτασαν μια ανάσα από τον τίτλο του 2008. Ο Ισπανός από την άλλη πλευρά, σε συνδυασμό με την ομάδα, έκανε μεγάλο λάθος συνεχίζοντας με πληγωμένη αεροτομή κάτι που οδήγησε και σε εγκατάλειψη. Μετά όμως από την συγκλονιστική περσινή σεζόν, ήταν μαθηματικά βέβαιο πως κάποια στιγμή θα ερχόταν και αυτό. Πάραυτα εξακολουθεί να είναι από τους καλύτερους στην διαχείριση των ελαστικών και σαφέστατα έχει το πάνω χέρι στην μάχη των δυο, τερματίζοντας συνεχώς από 20 έως 50 δευτερόλεπτα μπροστά από τον teammate του στους αγώνες και έχοντας πάντα ταχύτερο και σταθερότερο ρυθμό. Ειδικά στο Μπαχρέιν, κατάφερε να γράψει τον 3ο ταχύτερο γύρο συνολικά στον αγώνα,χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιήσει το DRS.

Προβάδισμα: Fernando Alonso. Όσο και αν συμπαθώ τον Felipe,αν δεν μπορείς να κάνεις το κάτι παραπάνω όταν σου παρουσιάζεται η ευκαιρία, μένεις αιώνια δεύτερος…

fernando_alonso_2013

LOTUS

K.Raikkonen Vs R.Grosjean

Πόντοι: 67 – 26

Τερματισμοί: 3 – 1

Δοκιμαστικά: 4 – 0

Όχι,ο Grosjean ούτε ηρέμησε υπερβολικά ούτε έχασε την ταχύτητά του. Απλά η E21 είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του ιπτάμενου Φινλανδού, Kimi Raikkonen. Ήδη από το 2012 είναι ένα σκαλί πιο πάνω από το Γάλλο ομόσταυλό του και στον ίδιο ρυθμό συνεχίζει και φέτος, κερδίζοντας μάλιστα και το 1ο grand prix. Ένα σημείο που δίνει πλεονέκτημα στον Kimi είναι η εξαιρετική διαχείριση των ελαστικών της Pirelli, ένας τομέας που ο Γάλλος βρίσκεται ακόμη πίσω (παρόλες τις συμβουλές του “καθηγητή” Alain Prost). Βέβαια κατά τα λεγόμενα του Romain, η λύση για το κακό του ξεκίνημα βρέθηκε με την αλλαγή που έκανε στο σασί. Προσωπικά επιφυλάσσομαι και περιμένω να δω βάθρα στους επόμενους 5 αγώνες ώστε να ασπαστώ αυτή την δικαιολογία. Σημειώνω δε, πως η Lotus δεν έχει τους πόρους ώστε να ακολουθήσει την στρατηγική εξέλιξης δυο μονοθεσίων (2013 και 2014) και θα πρέπει να αποφασίσει για το πιο μονοπάτι θα ακολουθήσει, αρκετά νωρίτερα σε σχέση με τους υπόλοιπους πρωτοπόρους. Εάν λοιπόν σταματήσει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου νωρίς, σίγουρα θα οριοθετήσει και το ρυθμό των πιλότων της,φέρνοντάς τους πιο κοντά σε επιδόσεις.

Προβάδισμα: Ice Man. Χαλαρά πριν τους αγώνες και “leave me alone, I know what I’m doing” κατά τη διάρκεια!

2013 Bahrain Grand Prix - Thursday

MERCEDES AMG

L.Hamilton Vs N.Rosberg

Πόντοι: 50 – 14

Τερματισμοί: 1 – 1 (Εκτός Αυστραλία,Κίνα)

Δοκιμαστικά: 3 – 1

Ίσως το πιο ενδιαφέρον ζευγάρι στο γκριντ! Ο Hamilton βρίσκεται μπροστά στη βαθμολογία, όμως ο Rosberg έχει εγκαταλείψει ήδη δυο φορές εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων (ηλεκτρικά και ανάρτηση) πριν το μέσο του αγώνα. Το 1-1 στους τερματισμούς οφείλεται στον αγώνα της Μαλαισίας στον οποίο ο Γερμανός είχε την ταχύτητα και κυρίως την σταθερότητα,ώστε να τερματίσει μπροστά από τον Ham, αλλά περιορίστηκε λόγω των team orders. Και οι δυο έχουν από μια pole position όμως στα δοκιμαστικά ο Βρετανός είναι καλύτερος, όπως συνηθίζει άλλωστε κόντρα σε όλους τους teammate του. Για εμένα, ο αγώνας που γέρνει την πλάστιγγα σαφώς προς το μέρος του Ham είναι ο τελευταίος. Ξεκίνησε ένα αιώνα πίσω από τον Nico (λόγω και της αλλαγής κιβωτίου) αλλά κατάφερε να διαχειριστεί τα ελαστικά του εξαιρετικά, να μην κάνει οδηγικά λάθη και κυρίως να επιλέξει ποιες μάχες θα δώσει. Στον αντίποδα, ο Γερμανός πάλεψε καθ’όλη την διάρκεια του αγώνα, έφθειρε υπέρμετρα τα ελαστικά της Pirelli και παρόλο που έγραψε ταχύτερο γύρο στον αγώνα, τερμάτισε πίσω από τη Νο1 Mercedes. Ίσως έχει αρχίσει να αγχώνεται και να ξεπερνά τα όριά του στην προσπάθεια που κάνει να κρατηθεί κοντά στον ταχύτατο Lewis…

Προβάδισμα: Lewis Hamilton. Μένει να αποδείξει πως μπορεί να κερδίσει με κατώτερο μονοθέσιο. Το Μονακό έρχεται και εκεί είναι η χρυσή ευκαιρία για τον ίδιο να κλείσει τα στόματα των επικριτών του.

487479336-173792142013

McLAREN

J.Button Vs S.Perez

Πόντοι: 13 – 10

Τερματισμοί: 2 – 1 (Εκτός Μαλαισία)

Δοκιμαστικά: 4 – 0

Δύσκολη σεζόν για την McLaren. Μετά τις ριζικές αλλαγές στην ανάρτηση, ψάχνει τρόπους να κάνει το μονοθέσιό της να δουλέψει. Ο Button είναι το σημείο αναφοράς στην ομάδα. Ποτέ δεν ήταν καταιγιστικός στα δοκιμαστικά, έχει όμως την ταχύτητα και τη σταθερότητα που απαιτείται στους αγώνες. Το ότι βρίσκεται 4-0 μπροστά από τον Checo φανερώνει και τα προβλήματα προσαρμογής του νεαρού Μεξικανού στην νέα του ομάδα. Στους πρώτους 3 αγώνες τον περνούσαν οι πάντες και μάλιστα εύκολα,κάτι που ανάγκασε και τον Whitmarsh να ζητήσει περισσότερο “νεύρο” στις κινήσεις του. Ο Checo πήρε το μήνυμα και είδαμε μάχες ρόδα με ρόδα στο Μπαχρέιν, κόντρα σε έναν εκνευρισμένο Button! Ο Βρετανός κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του ώστε να πάρει το 100% από το μονοθέσιο και να επωμιστεί το ρόλο του Νο1 στο Woking. Πιστεύω πως έως τώρα τα έχει καταφέρει αρκετά καλά, ειδικά ο αγώνας του στη Μαλαισία ήταν καταπληκτικός και η 5η θέση που κρατούσε πριν την εγκατάλειψη φάνταζε σίγουρη. Στον αγώνα της Κίνας έγραψε κατά 3 δευτερόλεπτα ταχύτερο γύρο σε σχέση με τον Checo! Το θέμα όμως είναι το εξής: Όσο περνάει ο καιρός, η McLaren πηγαίνει σε όλο και πιο σκληρό στήσιμο με την MP4-28 (όπως έκανε και η Ferrari πέρυσι εξαιτίας της pullrod ανάρτησης), πράγμα που δεν βολεύει το οδηγικό στυλ του Jenson. Αν λοιπόν βρεθεί με μονοθέσιο όπως αυτό της Honda πριν μερικά χρόνια, ίσως αρχίσει να χάνεται προς το μέσο του γκριντ (πράγμα που το απεύχομαι).

Προβάδισμα: Jenson Button. Ο Βρετανός είναι η ήρεμη δύναμη του γκριντ, τί θα γίνει όμως όταν ο Perez αρχίσει να βελτιώνεται και ίσως απειλήσει την πρωτοκαθεδρία του στην ομάδα;

_14P8541

FORCE INDIA

A.Sutil Vs P.Di Resta

Πόντοι: 6 – 20

Τερματισμοί: 1 – 1 (Εκτός Μαλαισία,Κίνα)

Δοκιμαστικά: 1 – 3

Άλλο ένα πολύ ενδιαφέρον ζευγάρι. Στην Αυστραλία ο Sutil έδειξε την ταχύτητά του οδηγώντας την κούρσα,τερματίζοντας μπροστά από τον Di Resta και γράφοντας και ταχύτερο γύρο. Στα δοκιμαστικά που έγιναν σε βρεγμένο έμεινε εκτός από το Q1, πληρώνοντας ίσως και την αποχή ενός χρόνου από τους αγώνες. Στην Μαλαισία οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Ο Sutil βρέθηκε 6 θέσεις μπροστά στα δοκιμαστικά περνώντας στο Q3, αλλά στον αγώνα ο Di Resta είχε το πάνω χέρι μέχρι την εγκατάλειψη και των δυο (εξαιτίας ελαττωματικών μπουλονιών των τροχών). Στην Κίνα ένα λάθος του Gutierrez, που έπεσε πάνω στο Γερμανό, μας στέρησε την συνέχεια αυτής της εντυπωσιακής μονομαχίας. Μέχρι εκείνο το σημείο ο Sutil βρισκόταν μπροστά από τον Di Resta, στριμώχνοντας τον μάλιστα στον 1ο γύρο όταν και βρέθηκαν ο ένας δίπλα στον άλλο! Στον 4ο αγώνα και πάλι δεν είχαμε μάχη στα ίσια, αφού ο Sutil είχε κλατάρισμα στον πρώτο κιόλας γύρο. Ο αγώνας του Di Resta όμως ήταν καταπληκτικός και ο ίδιος βρέθηκε κυριολεκτικά μια ανάσα από το βάθρο! Όσο για τους ταχύτερους γύρους δεν μπορεί να γίνει ασφαλής σύγκριση αφού βρίσκονταν σε διαφορετική στρατηγική οι δυο οδηγοί. Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως ο Sutil έγραψε τον 2ο ταχύτερο γύρο συνολικά, στον 44ο γύρο από τους 57, μόλις 0,109 πίσω από αυτόν που έκανε ο Vettel στον 55ο γύρο και με σαφώς λιγότερα καύσιμα!

Προβάδισμα: Paul Di Resta. Όσο θα βάζει χιλιόμετρα ο Sutil, θα γίνεται ακόμη καλύτερος και ακόμη πιο δύσκολος αντίπαλος για τον Σκωτσέζο. Προμηνύονται επικές μάχες μεταξύ τους!

Motor Racing - Formula One World Championship - Bahrain Grand Prix - Preparation Day - Sakhir, Bahrain

SAUBER

N.Hulkenberg Vs E.Gutierrez

Πόντοι: 5 – 0

Τερματισμοί: 3 – 0 (Εκτός Αυστραλία)

Δοκιμαστικά: 4 – 0

Σε αυτή την περίπτωση οι αριθμοί λένε όλη την αλήθεια. Με εξαίρεση τον αγώνα της Αυστραλίας, τον οποίο ο Hulk δεν ξεκίνησε καν λόγω προβλήματος στην αντλία καυσίμου, σε όλες τις άλλες διαδικασίες ο Gutierrez βρίσκεται στην σκιά του Νο1 οδηγού της ομάδας! Στα δοκιμαστικά ο Μεξικανός έχει αποκλειστεί ήδη 2 φορές από το Q1. Χαρακτηριστικά,στην διαδικασία της Κίνας βρέθηκε ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Hulkenberg. Σε ρυθμό αγώνα είναι σαφώς κατώτερος απ’τον ομόσταυλό του, ενώ δεν απέφυγε και ένα χαζό οδηγικό λάθος στην Κίνα, το οποίο του απέφερε και την πρώτη του ποινή. Ο Hulkenberg από την άλλη παίρνει το 110% από το μονοθέσιό του. Έχει μάλιστα οδηγήσει αρκετές φορές την κούρσα,παρόλο που η Sauber δεν δείχνει να είναι το ίδιο γρήγορη όσο πέρυσι.

Προβάδισμα: Hulkenberg. Δεν πιστεύω πως ο Gutierrez μπορεί να τα καταφέρει στην F1. Στα μάτια μου φαντάζει ως ένας μέτριος pay-driver, τον οποίο δεν θα έχει πρόβλημα να υποσκελίζει σε κάθε διαδικασία ο Γερμανός.

nico_hulkenberg_2011

TORO ROSSO

D.Ricciardo Vs J.E.Vergne

Πόντοι: 6 – 1

Τερματισμοί: 1 – 1 (Εκτός Αυστραλία,Μπαχρέιν)

Δοκιμαστικά: 3 – 1

Με κάθε αγώνα που περνά γίνεται όλο και πιο φανερό πως η θέση του Νο2 στην Red Bull θα μείνει ορφανή για το ‘14. Υποψήφιοι αρκετοί(Buemi, ίσως και ο Sainz Jr,ακούστηκε και ο Raikkonen)! Μέσα σε αυτούς και οι δυο οδηγοί της STR και το γεγονός αυτό δίνει μια διαφορετική νότα στην μεταξύ τους μάχη! Στον εντός έδρας αγώνα του Daniel Ricciardo, βγήκε οριακά νικητής ο Vergne. Καλύτερος στα δοκιμαστικά και ταχύτερος σε ρυθμό αγώνα, βρισκόταν μπροστά από τον Ricciardo μέχρι και την εγκατάλειψη του τελευταίου. Στην Μαλαισία ο Vergne ήταν ξανά καλύτερος στον αγώνα, κερδίζοντας και τον πρώτο βαθμό της STR, στα δοκιμαστικά όμως έμεινε εκτός από το Q1 με τον Ricciardo να είναι 13ος και μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος. Στην Κίνα έλαμψε ο Αυστραλός! Έβδομος σε δοκιμαστικά και αγώνα, την ώρα που ο Γάλλος ήταν 16ος (πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω) και 12ος (30 δεύτερα πίσω) αντίστοιχα. Στο Μπαχρέιν δεν μπορούμε να τους συγκρίνουμε καθώς ο Vergne εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο,εξαιτίας κλαταρίσματος που οδήγησε σε σύγκρουση με τον Van der Garde. Πάντως ο Ricciardo τερμάτισε 16ος κάνοντας μόλις τον 21ο ταχύτερο γύρο του αγώνα(σε σύνολο 21 οδηγών).

Προβάδισμα: Daniel Ricciardo. Η καλή του εμφάνιση στην Κίνα δεν θα είναι αρκετή αν δεν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό. Για την ώρα, έχει το πάνω χέρι στην STR.

4564854-1x1-940x940

WILLIAMS

P.Maldonado Vs V.Bottas

Πόντοι: 0 – 0

Τερματισμοί: 1 – 2 (Εκτός Μαλαισία)

Δοκιμαστικά: 2 – 2

Η Williams βρίσκεται μπροστά μόνο από τις Marussia και Caterham, πληρώνοντας λάθη στο σχεδιασμό και την καθυστερημένη συμμετοχή της στις πολύτιμες χειμερινές δοκιμές. Αυτή τη στιγμή οι οδηγοί της βρίσκονται στο όριο του μονοθεσίου και όχι στα δικά τους όρια. Χαρακτηριστικό το γεγονός πως στο Q1 του Μπαχρέιν, Bottas και Maldonado, έγραψαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο (1:34.425)! Ο “αιδεσιμότατος” (Maldonado) πρόλαβε βέβαια να κάνει και το πρώτο λάθος της χρονιάς στη Μελβούρνη, πατώντας την άσπρη γραμμή που οριοθετεί την πίστα, καταλήγοντας σε σπινάρισμα και εγκατάλειψη. Από την άλλη, ο ρούκι Valtteri Bottas τα πηγαίνει πολύ καλύτερα. Και οι δυο έχουν σαν υψηλότερο τερματισμό την 11η θέση (είπαμε, η Williams έχει συγκεκριμένο ταβάνι) έχει όμως αποφύγει τα λάθη και σε ρυθμό αγώνα είναι εξαιρετικός. Στην Κίνα μάλιστα, ο ταχύτερος γύρος του στον αγώνα ήταν 2,7 δεύτερα πιο κάτω από εκείνον του Pastor!

Προβάδισμα: Valtteri Bottas. Αν συνεχίσει να βελτιώνεται μπορεί να αναλάβει ρόλο Νο1 στην ομάδα.

valterri-bottas-wihuri-f1

MARUSSIA

J.Bianchi Vs M.Chilton

Πόντοι: 0 – 0

Τερματισμοί: 4 – 0

Δοκιμαστικά: 4 – 0

Η έκπληξη της χρονιάς ακούει στο όνομα Jules Bianchi! Πολλοί θεώρησαν πως η θέση του στα γκριντ εξασφαλίστηκε από το γεγονός πως τον υποστηρίζει η Ferrari (o Nicolas Todd είναι ο μάνατζερ του) και από τα χρήματα που θα προσέφεραν οι χορηγοί του. Πάντως έως τώρα, η Marussia δείχνει να χτύπησε φλέβα χρυσού! Και χρήματα από χορηγούς και ένας εξαιρετικός οδηγός, που ανεβάζει επίπεδο την ομάδα. Στα δοκιμαστικά της Μαλαισίας βρέθηκε 1,2 δεύτερα μπροστά από τον Chilton και παρότι δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακός στα υπόλοιπα qualifying, δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο. Στους αγώνες δε, είναι ακόμη καλύτερος! Μια 13η και δυο 15ες θέσεις, τον τοποθετούν πάνω και από τις Caterham. Εξαίρετος και στις εκκινήσεις, έχει βρεθεί συχνά-πυκνά να παλεύει με ταχύτερους συνδυασμούς στην αρχή των αγώνων. Στη Μελβούρνη έγραψε τον 11ο ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ σε Μαλαισία και Μπαχρέιν τον 14ο! Ο Chilton έκλεισε κάπως την ψαλίδα στους δυο τελευταίους αγώνες,όμως βρίσκεται πολύ πίσω σε σχέση με τον Γάλλο. Βέβαια, όσο ο πολυ-εκατομμυριούχος πατέρας του θα πληρώνει, ο υιός Max θα τρέχει στην F1…

Προβάδισμα: Θέλει και ερώτημα; Jules Bianchi.

856107_465295890192904_1262560058_o

CATERHAM

C.Pic Vs G.Van der Garde

Πόντοι: 0 – 0

Τερματισμοί: 3 – 0 (Εκτός Μπαχρέιν)

Δοκιμαστικά: 2 – 1 (Εκτός Μπαχρέιν)

Στον αγώνα του Μπαχρέιν ο Pic ήταν ο μοναδικός οδηγός της Caterham που είχε τις αναβαθμίσεις. Προσθέστε στην εξίσωση και το ατύχημα του Giedo με τον Vergne στον πρώτο γύρο (δεν έφταιγε ο Ολλανδός) και οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ των δυο σε αυτό το GP,κρίνεται άκυρη. Έως και την Κίνα ο Pic έχει το πάνω χέρι. Καλύτεροι τερματισμοί, ταχύτερος στα δοκιμαστικά, ταχύτερος και σε ρυθμό αγώνα και στα 3 GP. Η ομάδα όμως έδειξε να μην εμπιστεύεται κανένα από τους δυο οδηγούς, αφού στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής για το Μπαχρέιν, έφερε πίσω τον Heikki Kovalainen για να αξιολογήσει τις αναβαθμίσεις…

Προβάδισμα: Ιδού και το παράδοξο, Heikki Kovalainen! Όσο χρήμα και να φέρουν οι Pic-Van der Garde θα πρέπει να υπάρχει και κάποιος που θα οδηγεί στο όριο την CT03. Ελπίζω σε αλλαγή ρόλων μεταξύ του Φινλανδού και ενός εκ των δυο οδηγών, λίαν συντόμως.

heikki_kovalainen_2011_canada