Circuit de Catalunya

Η πίστα της Βαρκελώνης είναι η πιο γνωστή για τις ομάδες, λόγω των χειμερινών δοκιμών που διεξάγονται εκεί, αλλά, όσον αφορά τα προσπεράσματα, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά, καθώς η χάραξη της πίστας δε βοηθά πολύ έναν ταχύτερο οδηγό να κερδίσει θέσεις. Η FIA, σε μια προσπάθεια να διευκολύνει όσο το δυνατόν περισσότερο τα προσπεράσματα, εισήγαγε δύο ζώνες ενεργοποίησης του DRS.

Η πρώτη ζώνη βρίσκεται, φυσικά, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με το σημείο ανίχνευσης να είναι πριν από την τελευταία στροφή· η δεύτερη ζώνη ενεργοποίησης είναι στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές 9 και 10, με το σημείο ανίχνευσης να είναι ανάμεσα στις στροφές 8 κι 9.

Όπως ισχύει από φέτος, ο οδηγός θα μπορεί να ενεργοποιεί το σύστημα στις καθαρισμένες ζώνες ενεργοποίησης σε όλο το Grand Prix, δηλαδή την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή, μιας και το 2011 και το 2012, τις Παρασκευές και τα Σάββατο, η χρήση ήταν ελεύθερη σε όλη την πίστα. Όσον αφορά την Κυριακή, για να σηκώσει ένα οδηγός το flap της πίσω πτέρυγας, θα πρέπει ν’ απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, στα σημεία ανίχνευσης, από το μονοθέσιο που προπορεύεται.

[Πηγή: FIA]