Δύο ζώνες DRS στη Βαρκελώνη

Σχετικά άρθρα

Circuit de Catalunya

Η πίστα της Βαρκελώνης είναι η πιο γνωστή για τις ομάδες, λόγω των χειμερινών δοκιμών που διεξάγονται εκεί, αλλά, όσον αφορά τα προσπεράσματα, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά, καθώς η χάραξη της πίστας δε βοηθά πολύ έναν ταχύτερο οδηγό να κερδίσει θέσεις. Η FIA, σε μια προσπάθεια να διευκολύνει όσο το δυνατόν περισσότερο τα προσπεράσματα, εισήγαγε δύο ζώνες ενεργοποίησης του DRS.

Η πρώτη ζώνη βρίσκεται, φυσικά, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με το σημείο ανίχνευσης να είναι πριν από την τελευταία στροφή· η δεύτερη ζώνη ενεργοποίησης είναι στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές 9 και 10, με το σημείο ανίχνευσης να είναι ανάμεσα στις στροφές 8 κι 9.

Όπως ισχύει από φέτος, ο οδηγός θα μπορεί να ενεργοποιεί το σύστημα στις καθαρισμένες ζώνες ενεργοποίησης σε όλο το Grand Prix, δηλαδή την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή, μιας και το 2011 και το 2012, τις Παρασκευές και τα Σάββατο, η χρήση ήταν ελεύθερη σε όλη την πίστα. Όσον αφορά την Κυριακή, για να σηκώσει ένα οδηγός το flap της πίσω πτέρυγας, θα πρέπει ν’ απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, στα σημεία ανίχνευσης, από το μονοθέσιο που προπορεύεται.

[Πηγή: FIA]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...

Charles Leclerc: Θέμα χρόνου η Ferrari να αμφισβητήσει την Red Bull

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι η Ferrari είναι η ομάδα που έχει βελτιωθεί περισσότερο φέτος, θεωρώντας πως είναι "θέμα χρόνου" να αμφισβητήσουν την κυριαρχία...

Τρέχει στο GP Αυστραλίας ο Carlos Sainz

Ο Carlos Sainz θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά την επέμβαση για την αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας που έκανε το περασμένο Σάββατο, 9 Μαρτίου, στη...
Autoblog.gr