mazda2-black-limited-edition-2

Σύμφωνα με πληροφορίες του just-auto, που για την ιστορία, προέρχονται από εκπρόσωπο του εισαγωγέα της Mazda στην Αγγλία, η επόμενη γενιά του Mazda 2 θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του CX-5. Προφανώς, επειδή μιλάμε για μεγαλύτερο, βαρύτερο και ψηλότερο όχημα με διαφορετικό προσανατολισμό και κοινό από το Mazda 2, θα γίνουν διάφορες τροποποιήσεις, όπως ας πούμε στο μήκος και το πλάτος, όμως η βασική αρχιτεκτονική θα είναι ίδια. Αυτό μάλλον επιβεβαιώνει φήμες/πληροφορίες που λένε πως μετά το Mazda 6 και από ότι φαίνεται το Mazda 2, όλα τα FWD αυτοκίνητα της φίρμας θα βασίζονται πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα και δίνει οριστική απάντηση σε εκείνους που αναρωτιούνται γιατί η Mazda δεν επεκτείνει τη συμφωνία με την Fiat ώστε εκτός από την από κοινού ανάπτυξη Spider-MX5 να περιλαμβάνει και την κοινή χρήση της πλατφόρμας του επόμενου Fiat Punto. Ένα από τα άμεσα αποτελέσματα αυτής της κίνησης πάντως, μιλώντας για το 2, είναι πως το μικρομεσαίο hatchback θα βασίζεται πλέον σε μία υπερσύγχρονη πλατφόρμα και θα είναι σε θέση να μοιράζεται επιλογές αμαξωμάτων-κινητήρα-μετάδοσης-κιβωτίου με άλλα μοντέλα της Mazda, χωρίς δαπανηρές μετατροπές, με άμεσες -θετικές- επιπτώσεις στο κόστος παραγωγής και ελπίζουμε απόκτησης.

Μαζί με αυτή την “αποκάλυψη”, το just-auto έμαθε πως η Mazda προσανατολίζεται σε σημαντική μείωση του κύκλου ζωής των οχημάτων της. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Mazda προσβλέπει σε τετραετή/πενταετή κύκλο με το πρώτο και μοναδικό facelift να έρχεται μετά από μόλις 2 χρόνια! Αυτή η τακτική, έρχεται σε αντίθεση με τακτικές όπως της VW πχ. Αν κοιτάξουμε την γκάμα του γερμανικού κολοσσού, βλέπουμε πως το Polo κλείνει αισίως τέσσερα χρόνια παρουσίας στην αγορά χωρίς να έχει υποστεί το παραδοσιακό facelift ακόμα, ενώ το Passat είναι στην οκταετία και συνεχίζει χωρίς να ξέρουμε πότε να περιμένουμε τον αντικαταστάτη του.

Το τρίτο νέο στη σειρά, όσον αφορά τη Mazda, έχει να κάνει με το εργοστάσιό της στο Μεξικό. Αυτό, παρότι αρχικά είχε προγραμματιστεί για παραγωγή 140.000 αυτοκινήτων ετησίως, μαθαίνουμε πως μία πρόσφατη αλλαγή σχεδίων, ανέβασε τον αριθμό στα 230.000 μέχρι το 2016. 50.000 από αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι ένα βασισμένο στο Mazda 2 Toyota (από το καλοκαίρι του 2015), που μάλλον θα είναι ο αντικαταστάτης του Yaris για την Β. Αμερική.

[Πηγή: just-auto.com]