jeep logo 2

H Chrysler αρχές του μηνός είχε απορρίψει τους ισχυρισμούς της NHTSA ότι πρέπει να ανακαλέσει2,7 εκατ. αυτοκίνητα της Jeep, αλλά οι δύο πλευρές, προχώρησαν σε “συμβιβασμό”, αφού όπως ανακοίνωσε σήμερα η Chrysler θα ανταποκριθεί στην επιθυμία της NHTSA, έτσι ώστε η αυτοκινητοβιομηχανία να αναβαθμίσει τα εμπλεκόμενα αυτοκίνητα.


Στο δελτίο τύπου, η Chrysler δεν αναφέρει πουθενά τη λέξη “ανάκληση”, αφού την παρουσιάζει ως “εθελοντική εκστρατεία”. Όπως και να την ονομάσει, το πρόβλημα έχει εντοπιστεί στα Jeep Grand Cherokee παραγωγής 1993-2004 και Liberty παραγωγής 2002-2007, αφού αυτά λόγω της θέσης του ντεπόζιτου του καυσίμου, το οποίο είναι τοποθετημένο πίσω από τον πίσω άξονα, σε περίπτωση σοβαρής σύγκρουσης στο πίσω μέρος, θα μπορούσε ενδεχομένως να υποστεί ρήξη, οδηγώντας έτσι σε αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς.

Η Chrysler δήλωσε πως θα “εξετάσει” 1,56 εκατ. αυτοκίνητα και σε όσα κρίνει θα αναβαθμίζει τη πίσω δομή του οχήματος. Η αναβάθμιση αυτή θα είναι η προσθήκη ενός κουτσαδόρου, ο οποίος θα προστατεύει καλύτερα το ντεπόζιτο του ρεζερβουάρ. Όσα αυτοκίνητα φορούν από εργοστάσιο κουτσαδόρο ή γάντζο της Mopar, δεν ανακαλούνται.

Στις σχετικές ειδήσεις η Chrysler ίσως μεταφέρει τα κεντρικά της γραφεία από το Detroit του Michigan στο Tennessee, ώστε εκεί να γίνει η κοινή έδρα της Fiat και της Chrysler. Η είδηση αυτή βγήκε μετά τη συνάντηση που είχε το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Sergio Marchionne με τον κυβερνήτη του Tennessee, κατά τη διάρκεια τελετής για τον εορτασμό της επέκτασης του εργοστασίου της Magneti Marelli, θυγατρικής της Fiat στην πόλη Pulaski.

O Marchionne ευελπιστεί να ολοκληρώσει τη συγχώνευση των δύο εταιριών μέσα στο 2014, αφού αναζητά τα 10 δις δολάρια που απαιτούνται ώστε να εξαγοράσει το υπόλοιπο των μετοχών της Chrysler.

[Πηγή: Chrysler, DetroitNews]

Δελτίο Τύπου

Chrysler Group and NHTSA Resolve Recall Request

Chrysler Group LLC and the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) have resolved their differences with respect to NHTSA’s request to recall 1993-2004 Jeep Grand Cherokee and 2002-07 Jeep Liberty vehicles.

As a result of the agreement, Chrysler Group will conduct a voluntary campaign with respect to the vehicles in question that, in addition to a visual inspection of the vehicle will, if necessary, provide an upgrade to the rear structure of the vehicle to better manage crash forces in low-speed impacts.

Chrysler Group’s analysis of the data confirms that these vehicles are not defective and are among the safest in the peer group. Nonetheless, Chrysler Group recognizes that this matter has raised concerns for its customers and wants to take further steps, in coordination with NHTSA, to provide additional measures to supplement the safety of its vehicles.

Chrysler Group regards safety as a paramount concern and does not compromise on the safety of our customers and their families.