GM-FuelCell-MIlestones-medium

Η General Motors και η Honda ανακοίνωσαν σήμερα μία μακροπρόθεσμη συμφωνία για την κοινή εξέλιξη της επόμενης γενιάς του συστήματος κυψελών καυσίμου και τεχνολογιών αποθήκευσης υδρογόνου, με χρονικό πλαίσιο το 2020. Η επιτυχία της συνεργασίας θα βασιστεί στην ανταλλαγή τεχνογνωσιών, στις οικονομίες κλίμακας και σε στρατηγικές χρήσης κοινών πόρων.

Η GM και η Honda σχεδιάζουν να συνεργαστούν με τα ενδιαφερόμενα μέρη για την περαιτέρω εξέλιξη της υποδομής ανεφοδιασμού, που είναι κρίσιμη σε ό,τι αφορά τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και την ευρύτερη αποδοχή των οχημάτων κυψελών καυσίμου.

Η GM και η Honda θεωρούνται ηγέτες στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Σύμφωνα με το Clean Energy Patent Growth Index (Δείκτης Ανάπτυξης Πατεντών Καθαρής Ενέργειας), η GM και η Honda κατατάσσονται στις No. 1 και No. 2 θέσεις αντίστοιχα, με το συνολικό αριθμό πατεντών κυψελών καυσίμου που έχουν κατατεθεί μεταξύ 2002 και 2012 να υπερβαίνει τις 1.200. Ο Dan Akerson, Πρόεδρος & CEO της GM δήλωσε:

Αυτή η συνεργασία βασίζεται στα δυνατά σημεία των Honda και GM ως πρωτοπόρων στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος εξέλιξης μιας σημαντικής τεχνολογίας που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο και στην καθιέρωση της βιώσιμης μετακίνησης.

Ο Takanobu Ito, πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co. Ltd. ανέφερε:

Από όλες τις τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών CO2, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου διαθέτουν ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα ως προς την αυτονομία και το χρόνο ανεφοδιασμού που δεν απέχει πολύ από των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων. Η Honda και η GM ανυπομονούν να επιταχύνουν τη διείσδυση στην αγορά αυτής της απόλυτα καθαρής τεχνολογίας μετακίνησης και είμαι ενθουσιασμένος με τη υπογραφή της συμφωνίας που σκοπό έχει το συνδυασμό των κορυφαίων μας τεχνολογιών κυψελών καυσίμου και τη δημιουργία ενός προηγμένου, πιο αποδοτικού και πιο προσιτού συστήματος.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει, η Honda σχεδιάζει να λανσάρει το διάδοχο του FCX Clarity στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ το 2015, και στη συνέχεια στην Ευρώπη. Η GM θα ανακοινώσει αργότερα σχέδιά της ως προς την παραγωγή κυψελών καυσίμου.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου απαντά σε μερικές από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η αυτοκίνηση – την εξάρτηση από το πετρέλαιο, τις εκπομπές ρύπων, την απόδοση, την αυτονομία και τους χρόνους ανεφοδιασμού. Τα οχήματα κυψελών καυσίμου μπορούν να λειτουργήσουν με ανανεώσιμο υδρογόνο από πηγές όπως ο αέρας και η βιομάζα. Μοναδική εκπομπή των οχημάτων κυψελών καυσίμου είναι οι υδρατμοί.

Επιπλέον, τα οχήματα κυψελών καυσίμου μπορούν να έχουν αυτονομία μέχρι 400 μίλια και να ανεφοδιάζονται σε τρία λεπτά, ενώ αυτή η τεχνολογία κίνησης έχει δυνατότητα εφαρμογής σε μικρά, μεσαία και μεγάλα μοντέλα.

[Πηγή: GM, Honda]

Δελτίο Τύπου

Συνεργασία GM & Honda για την Επόμενη Γενιά Τεχνολογιών Κυψελών Καυσίμου

Στόχος μία εμπορικά βιώσιμη κυψέλη καυσίμου και αποθήκευση υδρογόνου με χρονικό πλαίσιο το 2020

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – Η General Motors (GM) και η Honda (HMC) ανακοίνωσαν σήμερα μία μακροπρόθεσμη, οριστική βασική συμφωνία για την κοινή εξέλιξη της επόμενης γενιάς του συστήματος κυψελών καυσίμου και τεχνολογιών αποθήκευσης υδρογόνου, με χρονικό πλαίσιο το 2020. Η επιτυχία της συνεργασίας θα βασιστεί στην ανταλλαγή τεχνογνωσιών, στις οικονομίες κλίμακας και σε στρατηγικές χρήσης κοινών πόρων.

Η GM και η Honda σχεδιάζουν να συνεργαστούν με τα ενδιαφερόμενα μέρη για την περαιτέρω εξέλιξη της υποδομής ανεφοδιασμού, που είναι κρίσιμη σε ό,τι αφορά τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και την ευρύτερη αποδοχή των οχημάτων κυψελών καυσίμου.

Η GM και η Honda θεωρούνται ηγέτες στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Σύμφωνα με το Clean Energy Patent Growth Index (Δείκτης Ανάπτυξης Πατεντών Καθαρής Ενέργειας), η GM και η Honda κατατάσσονται στις No. 1 και No. 2 θέσεις αντίστοιχα, με το συνολικό αριθμό πατεντών κυψελών καυσίμου που έχουν κατατεθεί μεταξύ 2002 και 2012 να υπερβαίνει τις 1.200.

«Αυτή η συνεργασία βασίζεται στα δυνατά σημεία των Honda και GM ως πρωτοπόρων στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου» δήλωσε ο Dan Akerson, Πρόεδρος & CEO της GM. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος εξέλιξης μιας σημαντικής τεχνολογίας που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο και στην καθιέρωση της βιώσιμης μετακίνησης».

Ο Takanobu Ito, πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co. Ltd. δήλωσε: «Από όλες τις τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών CO2, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου διαθέτουν ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα ως προς την αυτονομία και το χρόνο ανεφοδιασμού που δεν απέχει πολύ από των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων. Η Honda και η GM ανυπομονούν να επιταχύνουν τη διείσδυση στην αγορά αυτής της απόλυτα καθαρής τεχνολογίας μετακίνησης και είμαι ενθουσιασμένος με τη υπογραφή της συμφωνίας που σκοπό έχει το συνδυασμό των κορυφαίων μας τεχνολογιών κυψελών καυσίμου και τη δημιουργία ενός προηγμένου, πιο αποδοτικού και πιο προσιτού συστήματος».

Το πρόγραμμα Project Driveway της GM, που λανσαρίστηκε το 2007, έχει συγκεντρώσει σχεδόν 3 εκατομμύρια μίλια οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες από ένα στόλο 19 υδρογονοκίνητων οχημάτων, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή.

Η Honda ξεκίνησε leasing του Honda FCX in 2002 και έχει κυκλοφορήσει 85 οχήματα στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένου του διαδόχου του, FCX Clarity, που αναδείχτηκε World Green Car το 2009. Η Honda αφού παρέδωσε αυτά τα οχήματα σε πελάτες στις ΗΠΑ έχει συγκεντρώσει πολύτιμα στοιχεία ως προς τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει, η Honda σχεδιάζει να λανσάρει το διάδοχο του FCX Clarity στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ το 2015, και στη συνέχεια στην Ευρώπη. Η GM θα ανακοινώσει αργότερα σχέδιά της ως προς την παραγωγή κυψελών καυσίμου.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου απαντά σε μερικές από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η αυτοκίνηση – την εξάρτηση από το πετρέλαιο, τις εκπομπές ρύπων, την απόδοση, την αυτονομία και τους χρόνους ανεφοδιασμού. Τα οχήματα κυψελών καυσίμου μπορούν να λειτουργήσουν με ανανεώσιμο υδρογόνο από πηγές όπως ο αέρας και η βιομάζα. Μοναδική εκπομπή των οχημάτων κυψελών καυσίμου είναι οι υδρατμοί.

Επιπλέον, τα οχήματα κυψελών καυσίμου μπορούν να έχουν αυτονομία μέχρι 400 μίλια και να ανεφοδιάζονται σε τρία λεπτά, ενώ αυτή η τεχνολογία κίνησης έχει δυνατότητα εφαρμογής σε μικρά, μεσαία και μεγάλα μοντέλα.

Σχετικά με τη General Motors Η General Motors Co. (GM) και οι εταίροι της παράγουν οχήματα σε 30 χώρες, ενώ η εταιρία κατέχει κορυφαίες θέσεις στις παγκοσμίως μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες αυτοκινητιστικές αγορές. Η GM, οι θυγατρικές εταιρίες και κοινοπραξίες της εμπορεύονται οχήματα με τα σήματα των Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall και Wuling. Περισσότερες πληροφορίες για την εταιρία και τις θυγατρικές της, όπως η OnStar, Νο1 παγκοσμίως στις υπηρεσίες ασφάλειας, προστασίας και πληροφορικής, υπάρχουν στο http://www.gm.com.

Σχετικά με τη Honda Motor Co.

Η Honda Motor Co. (HMC) σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες και προϊόντα παραγωγής ισχύος σε όλο τον κόσμο. Παγκόσμιος ηγέτης σε τεχνολογίες συστημάτων κίνησης και ηλεκτροκίνησης, η Honda παράγει πάνω από 25 εκατομμύρια κινητήρες ετησίως για τις τρεις προϊοντικές σειρές της. Η Honda και οι εταίροι της κατασκευάζουν προϊόντα σε περισσότερα από 60 εργοστάσια παραγωγής σε 27 χώρες, απασχολώντας πάνω από 179.000 άτομα σε όλο τον κόσμο.