
Είμαι εγώ τόσο υπερβολικός ή μήπως αυτοί οι τύποι από το Πακιστάν έχουν ξεφύγει τελείως. Τι κάνουν: Τίποτα μωρέ, απλά σούζες την ώρα που πάνω σε μία μοτοσυκλέτα υπάρχουν 5 αναβάτες, οι οποίοι μάλιστα δεν φοράνε ούτε καν κράνος.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pP5oGNyaqGE
[Πηγή: YouTube]
