Το Nurburgring ανακοίνωσε σήμερα τη μεγαλύτερη αλλαγή κανονισμών εδώ και δεκαετίες. Για πρώτη φορά, η εμβληματική γερμανική πίστα αγώνων απαγορεύει στις μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν στις δημόσιες τουριστικές συνεδρίες “Touristenfahrten”, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2025.
Σε μια δήλωση που δημοσιεύτηκε στο Facebook, οι διοικούντες της πίστας του Nurburgring αναφέρουν τις ανησυχίες τους για την ασφάλεια ως τον λόγο της απαγόρευσης.
Η διαφορετική δυναμική οδήγησης των δικύκλων και των τετράτροχων ενέχει κίνδυνο παρεξηγήσεων, ειδικά για τους μοτοσικλετιστές. Για να γίνει η οδηγική εμπειρία ασφαλέστερη για όλους, τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες θα διαχωρίζονται αυστηρά στο μέλλον
αναφέρει η δήλωση.
Από εδώ και στο εξής, οι εμβληματικές τουριστικές συνεδρίες στο Nordschleife —όπου οποιοσδήποτε όχημα μπορούσε να εισέλθει στην πίστα— θα περιορίζονται μόνο με αυτοκίνητα. Οι μοτοσυκλετιστές θα εξακολουθούν να μπορούν να οδηγούν στη Πράσινη Κόλαση, αλλά θα περιορίζονται σε “οδηγούμενες βόλτες κατά τη διάρκεια επαγγελματικά οργανωμένων προπονήσεων“.

Ωστόσο, το Nurburgring δεν θα είναι εντελώς κλειστό για τους μοτοσικλετιστές το 2025. Η πίστα θα συνεχίσει να αφήνει τα δίτροχα οχήματα να μπουν στην πιο σύντομη, πιο σύγχρονη πίστα Grand Prix. Υπάρχουν 38 ημερομηνίες τουριστικής κίνησης που έχουν οριστεί για φέτος, με “αποκλειστικά stints για μοτοσικλέτες”.
Είναι απογοητευτικό να βλέπεις μοτοσικλετιστές να χάνουν την εύκολη πρόσβαση στην πιο εμβληματική πίστα αγώνων στον κόσμο, με το Bridge to Gantry να θεωρεί ότι οι αξιωματούχοι της πίστας ήθελαν να περιορίσουν τον χρόνο που αφιερώνουν για την αντιμετώπιση ατυχημάτων μοτοσυκλέτας, τα οποία συνήθως είναι αρκετά σοβαρά ώστε να κλείσουν ολόκληρη την πίστα, κάτι που σημαίνει πως χάνουν έσοδα.
