Η BMW M4 επικεντρώνεται στο χαμηλό βάρος, όχι στη μεγαλύτερη ιπποδύναμη

Σχετικά άρθρα

bmw-m4-coupe-spy-photos-in-nurburgring-2-700x466

Έχουμε δει το τελευταίο καιρό η BMW να δοκιμάζει διεξοδικά τη νέα M4, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του 2014. Όμως, η γερμανική εταιρία είναι φειδωλή σε ότι έχει να κάνει με το νέο “καυτό” coupe της.

Αυτό έρχεται να αλλάξει, καθώς ο Project Manager της BMW Αγγλίας, Matt Collins, μας αποκαλύπτει κάποιες νέες λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο.

Ο Collins είπε ότι επιτέλους ο κόσμος θα πρέπει να σταματήσει να παραπονιέται και απλά να δεχτεί την την αλλαγή του ονόματος. Εξήγησε χαρακτηριστικά:

Υπάρχουν πολλά πράγματα που ο κόσμος θα πρέπει να συνηθίσει, για παράδειγμα η μετάβαση από ατμοσφαιρικό σε turbo κινητήρα. Πιστεύω ότι η αίσθηση του τι σημαίνει το σήμα Μ (υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα) θα υπάρχει πάντα, ακόμα και αν κάποια εξαρτήματα αλλάζουν.

Εκτός από αυτά, ο υπεύθυνος επιβεβαίωσε ότι η Μ4 θα είναι επικεντρωμένη στην απόδοση των επιδόσεων μέσω εξελιγμένης χρήσης υλικών, αντί για απλή αύξηση της ιπποδύναμης. Σε ερώτηση που του έγινε σχετικά αν εξετάζεται μια ελαφρύτερη έκδοση τύπου CSL, απάντησε ότι δεν σκέφτονται κάτι τέτοιο προς το παρόν, αλλά δεν υπήρχαν πλάνα ούτε για την προηγούμενη γενιά.

Τέλος, ενώ ο Collins αρνήθηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κινητήριο σύνολο, είναι δεδομένο ότι θα φορά τον S55 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo κινητήρα ο οποίος βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5.

Θα διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos. O S55 θα αποδίδει 420 άλογα στις 8000 σ.α.λ., με 535 Nm ροπής, με το όριο περιστροφής του να είναι 800 σ.α.λ. περισσότερες από V8 της M5 (F10) και 1.000 σ.α.λ. περισσότερες από αυτόν της 1-Series M Coupe.

Η Μ4 θα διαθέτει ηλεκτρουδραυλικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν οι M5 και M6 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω. Θα φορά νέο bodykit, μεγάλες μαύρες ζάντες και μεγάλα φρένα.

[Πηγή: Top Gear]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η νέα BMW X2 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η νέα BMW X2 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73...

BMW M3 CS by Dahler με 630 άλογα

Ο ελβετικός βελτιωτικός οίκος Dahler παρουσιάζει την πρότασή του για την BMW M3 CS. Με το πακέτο αναβάθμισης, ο 3,0-λιτρος twin-turbo κινητήρας δυναμώνει και...

Η BMW αφαιρεί το γράμμα “i” από τα βενζινοκίνητα μοντέλα της

Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της BMW αυξάνεται διαρκώς, όπου κύριο χαρακτηριστικό των ονομάτων τους είναι ότι ξεκινούν με το γράμμα "i", παραδείγματος χάριν...

H 3D Design βελτιώνει τη BMW X1

Ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος 3D Design παρουσιάζει το πακέτο που ετοίμασε για την νέα BMW X1. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από carbon και αποτελείται...