imageDispatcher

Η BMW M δημοσίευσε το πρώτο μέρος μίας σειράς που στόχο έχει να μας επιτρέψει μία ματιά στα ενδότερα της εξέλιξης των M3 και M4. Σε αυτό το πρώτο μέρος, τον λόγο έχει ο Michael Wimbeck που ήταν ο Project Leader των δύο αυτοκινήτων και ο Christoph Smieskol που είναι ο Product Manager της BMW M.


Όπως αναφέρουν οι δύο άντρες, το πρώτο πράγμα που έγινε ήταν η δημιουργία ενός προφίλ για το αυτοκίνητο. Τι έπρεπε να γίνει για να εξακολουθεί να είναι το σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Τι θέλουν οι πελάτες; Η απάντηση σε αυτά και σε άλλα παρόμοια ερωτήματα ήταν η εξής: Ήθελαν οι M3/M4 να είναι ένας ελαφρύς αθλητής, ντυμένος με bespoke κοστούμι. Ήθελαν χαμηλό βάρος και αμεσότητα (το “ελαφρύς αθλητής” κομμάτι) αλλά ήθελαν παράλληλα να είναι κοινωνικά αποδεκτό (το “bespoke κοστούμι”). Γι’ αυτό, κοίταξαν τόσο την E9x M3 όσο και την best seller μέχρι στιγμής, E46 M3. Οι νέες M3/M4 έπρεπε να τοποθετούνται κάπου στο ενδιάμεσο – έπρεπε να έχουν την “τελειότητα” της E9x M3 και την αγριάδα της E46 M3.

imageDispatcher (1)

Έπειτα, όπως αναφέρει ο Wimbeck, έπρεπε να πείσουν πολλούς ανθρώπους για να περάσουν ένα τέτοιο όχημα στην παραγωγή. Αναφέρει χαρακτηριστικά πως σε πολλές από τις συζητήσεις που έγιναν, άκουγε απόψεις όπως “πρέπει να ικανοποιήσουμε τους πιο απαιτητικούς πελάτες”, κάτι που σύμφωνα με τον ίδιο, δεν ισχύει απόλυτα για ένα M αυτοκίνητο που πρέπει να έχει ξεχωριστό και ιδιαίτερο χαρακτήρα. Τέλος, τέθηκε το θέμα του ήχου για το οποίο ο Smieskol δήλωσε ότι υπάρχουν πολλοί ήχοι (όπως αυτός της εισαγωγής, του κιβωτίου κ.ά.) που είναι μέρος του χαρακτήρα του αυτοκινήτου αλλά δεν σχολίασε το γεγονός ότι η επικρατούσα άποψη αυτή τη στιγμή δεν είναι ότι ο ήχος είναι υπερβολικός αλλά το αντίθετο.

Η συνέντευξη παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον και αν θέλεις να την διαβάσεις στο σύνολο της, μπορείς να ακολουθήσεις τον σύνδεσμο στο τέλος.