Chevrolet SS 2014 (3)

Μέχρι αυτό το σημείο, αν εξαιρέσεις το γεγονός πως δεν ξέρουμε πως είναι να την οδηγεί κανείς, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρουμε για την Chevrolet SS. Να κάνω μία μικρή ανασκόπηση; Έχουμε και λέμε. Sedan αμάξωμα, ένας LS3 6,2 λίτρων στο εμπρός μέρος να αποδίδει 415 άλογα και 562 Nm ροπής και να συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων που στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τα φρένα είναι τετραπίστονα της Brembo με δίσκους 355 χιλιοστών εμπρός και διπίστονα πίσω και οι τροχοί είναι 19 ιντσών με ελαστικά 245/40/19 εμπρός και 275/35/19 πίσω. Βάρος 50:50 εμπρός/πίσω, χαμηλό κέντρο βάρους, χώρους για πέντε επιβάτες κλπ κλπ…

Τώρα διέρρευσε μέσω του ssforums.com και το φυλλάδιο παραγγελίας και συγκλονιστήκαμε από τις επιλογές. Λοιπόν: Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 5 χρώματα για το εξωτερικό, αν θέλετε ή όχι ηλιοροφή και αν θέλετε ή όχι ρεζέρβα κανονικού μεγέθους αντί του kit επισκευής. Αυτά. Η ηλιοροφή θα σας κοστίσει 900$ ενώ η ρεζέρβα 500$. Συνολικά, το αυτοκίνητο κοστίζει 44.470$ οπότε αν τρελαθείτε και αρχίσετε να checkάρετε και τα δύο κουτάκια στον κατάλογο, η τιμή εκτοξεύεται στα 45.870$. Όπως έχω πει και σε άλλες περιπτώσεις, το μοναδικό που με πειράζει είναι η έλλειψη επιλογής όσον αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων. Σοβαρά, οι εταιρίες πρέπει να σταματήσουν να το κάνουν αυτό! Εκτός από το κόστος και τον χρόνο που κερδίζεται/χάνεται στη γραμμή παραγωγής δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο όταν προφανώς υπάρχουν κιβώτια διαθέσιμα στα ράφια της εκάστοτε εταιρίας. Μιλώντας προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει αν δεν μπορώ να διαλέξω χρώμα ή ζάντες αλουμινίου, αλλά με ενδιαφέρει και μάλιστα πάρα πολύ αν μπορώ ή όχι να επιλέξω ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων…

[Πηγή: SSforums]