Toyota GT 86 Cabrio

Έτσι όπως διαβάζω εγώ τα νέα, υπάρχουν δύο περιπτώσεις. Είτε η Toyota θα τραβήξει πολύ ακόμα αυτή την ιστορία με την παρότρυνση φυσικά των δημοσιογράφων που κάνουν τις ερωτήσεις είτε ο Tatsuya Tada, ο άνθρωπος πίσω από το GT 86 και την επόμενη Supra, δεν έχει διαβάσει τα τελευταία e-mail από τα κεντρικά και έχει μείνει λίγο πίσω από τις εξελίξεις.


Ερωτώμενος σχετικά με το θέμα από το CarAdvice, ο Tada αρνήθηκε το γεγονός πως το GT 86 Cabrio ακυρώθηκε λόγω ακριβού κόστους κατασκευής. Η επόμενη ερώτηση ήταν φυσικά «σε ποιο σημείο βρίσκεται το project» και εδώ η απάντηση δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση καθώς ήταν ένα απλό «Εξετάζεται». Δυστυχώς αντίστοιχη ερώτηση δεν έγινε για το Turbo αν και πιστεύω πως εκεί η απάντηση θα ήταν αρνητική…

Όπως και να έχει, δεν βγάζει νόημα η κατηγορηματική άρνηση της Toyota για την κατασκευή cabrio έκδοσης του GT 86. Με την ζήτηση να παραμένει πολύ ψηλά και να αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει την παραγωγή, η άρνηση κατασκευής ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι περίεργη. Εκτός αν, όπως έγραψα και πιο πάνω, θα πάει μακριά η βαλίτσα με την Toyota να αρνείται και τον Tada να το αφήνει ανοιχτό…

[Πηγή: CarAdvice]