Tetsuya-Tada-Scion-FRS

Η Toyota εξετάζει την πιθανότητα μίας «οικογένειας» πισωκίνητων, σπορ οχημάτων στην οποία το GT86 βρίσκεται στη μέση.


Στη συνέχεια της συνέντευξης στην οποία είπε πως η cabrio έκδοση του GT86 δεν έχει απορριφθεί αλλά εξετάζεται, ο Tetsuya Tada δήλωσε το εξής:

Ο Akio Toyoda πάντα μου λέει, η οικογένεια sports αυτοκινήτων της Toyota πρέπει να έχει τρεις αδερφούς. Το 86 είναι στη μέση.

Σύμφωνα με τον Tada δηλαδή, ο CEO και πρόεδρος της Toyota, θέλει δύο επιπλέον πισωκίνητα, sport οχήματα, ένα μικρότερο και ένα μεγαλύτερο από το GT86, να μπουν στην παραγωγή αλλά ακόμα δεν έχει δώσει το πράσινο φως για κανένα. Ήδη ξέρουμε πως ο Tetsuya Tada είναι επικεφαλής της ομάδας που έχει αναλάβει την αναβίωση της Supra και λογικά, κάποιος άλλος έχει αναλάβει το project του μικρότερου οχήματος. Ερωτώμενος για το όνομα, αν θα είναι ο διάδοχος του MR2 ή της Celica, ο Tada είπε πως είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για υποθέσεις αλλά σίγουρα θα είναι πισωκίνητο και σίγουρα θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα. Υπαινίχθηκε επίσης πως, όπως έκανε η Toyota με την Subaru για το 86 και όπως κάνει με την BMW για την επόμενη Supra, ίσως να δούμε συνεργασία της φίρμας με κάποια άλλη εταιρία για το μικρό sports car.

Δεν ξέρω αν ο Tada έχει βαλθεί να μας χαϊδέψει τα αυτιά ή όντως θα δούμε κάτι τέτοιο στα προσεχή χρόνια από την Toyota αλλά σίγουρα το παιχνίδι της δημοσιότητας και των θεωριών το παίζει καλά. Ο κόσμος θέλει σπορ αυτοκίνητα και πιο ειδικά, θέλει πισωκίνητα σπορ αυτοκίνητα παρά την κρίση. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά ώστε να μην θεωρούμε δεδομένο πως ένα σπορ αυτοκίνητο θέλει ένα κάρο λεφτά για να το συντηρήσεις και οι πωλήσεις του 86 έχουν αποδείξει πως το αγοραστικό κοινό δεν θέλει σώνει και καλά τεράστιες ιπποδυνάμεις, αναρτήσεις τραπέζι και 20άρες ζάντες. Θέλει ένα καλοζυγισμένο, καλοφτιαγμένο και διασκεδαστικό αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω.

[Πηγή: Car Advice]